Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa drogi 270804W- ul. Krótkiej w Góraszce i ul. Pięknej w Majdanie
wraz z dojazdami i siecią kanalizacji sanitarnej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiązowna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268994
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 59
1.5.2.) Miejscowość: Wiązowna
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-462
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@wiazowna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuwiazowna.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi 270804W- ul. Krótkiej w Góraszce i ul. Pięknej w Majdanie
wraz z dojazdami i siecią kanalizacji sanitarnej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e5a5854-2916-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327835
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014179/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Budowa drogi 270804W- ul. Krótkiej w Góraszce i ul. Pięknej w Majdanie wraz z dojazdami i siecią kanalizacji sanitarnej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://tuwiazowna.logintrade.net/zapytania_email,97670,3b0b6af7832f7a412fa0352855a39a2f.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://tuwiazowna.logintrade.net/zapytania_email,97670,3b0b6af7832f7a412fa0352855a39a2f.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar przesyłanych
plików: 150 MB.
Szczegółowe instrukcje dla wykonawców znajdują się na stronie:
https://tuwiazowna.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
Regulamin systemu teleinformatycznego dostępny jest pod adresem:
https://tuwiazowna.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
Rejestracja do systemu teleinformatycznego dostępna jest pod adresem:
https://tuwiazowna.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html
Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
Pełną obsługę techniczną platformy zakupowej świadczy administrator systemu, Logintrade S.A., ul. Legnicka 57D, lok. B/J, 54-203
Wrocław. W przypadku ewentualnych problemów technicznych prosimy o kontakt z infolinią techniczną, tel.: +48 71 787 35 34;
email: helpdesk@logintrade.net
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA RODO zawarta jest w rozdziale XXIII. SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WRG.271.19.2022.KATB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie drogi publicznej ul. Krótkiej w Góraszce
i odcinka ul. Pięknej w Majdanie wraz z dojazdami na odcinku od pikietaża 0+000,00 do pik 0+499,47 wraz ze ścieżką rowerową oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej: kanał grawitacyjny D0,20m o długości 787,9 m, odgałęzienia sieci D0,16m o długości 168,7 m, przewód tłoczny Dz160 mm o długości 191,9 m, Studzienka Ø1200mm - 5 szt. · Studzienka Ø600mm - 5 szt. · Studzienka Ø425mm - 35 szt. Odcinek sieci kanalizacji sanitarnej od S25 do S27 zaprojektowanej na dz. nr ew. 343/31 należy wykonać metodą bezwykopową. Odcinek sieci kanalizacji sanitarnej od S23 do S29 wraz z odgałęzieniami należy wykonać w oparciu o dokumentację zamienną do projektu budowlanego „Sieci kanalizacji sanitarnej D0,25m, D0,20m wraz z pompownią ścieków i przewodem tłocznym Dz160mm w miejscowości Majdan (Majdan Wschód). Odcinek sieci kanalizacji sanitarnej od S29 do S29.3 wraz z odgałęzieniami należy wykonać w oparciu o dokumentację zamienną do projektu budowlanego „Sieć kanalizacji sanitarnej D0,30m, D0,20m wraz z przewodem tłocznym Dz160mm w ul. Pięknej w m. Majdan i w ul. Krótkiej w m. Góraszka.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45000000-7 - Roboty budowlane
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-07-14
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
c) sytuacji finansowej lub ekonomicznej:
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
– w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy,
w tym okresie wykonał minimum dwie (2) roboty budowlane polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie drogi o wartości brutto nie mniejszej niż
500 tys. zł brutto każda, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej
i prawidłowo ukończone;.
– w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy,
w tym okresie wykonał minimum jedną (1) robotę budowlaną polegającą na budowie, sieci kanalizacyjnej o wartości brutto nie mniejszej niż 300 tys. zł brutto, wraz z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
– skieruje do realizacji zamówienia min. 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Osoba ta powinna posiadać aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego.
– skieruje do realizacji zamówienia min. 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej. Osoba ta powinna posiadać aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Informacje dotyczące wadium zostały zawarte w Rozdziale XVII SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy został określony w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-09 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://tuwiazowna.logintrade.net/zapytania_email,97670,3b0b6af7832f7a412fa0352855a39a2f.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-09 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-08