Budowa dróg wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Gminy Biała Podlaska

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa dróg wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Gminy Biała Podlaska
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiała Podlaska
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-05-16
  • ZamawiającyGmina Biała Podlaska
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-29
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00142077
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa dróg wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Gminy Biała Podlaska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biała Podlaska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237397

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Prosta 31

1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@bialapodl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gmina-bialapodlaska.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dróg wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Gminy Biała Podlaska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18b74525-c7b3-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00142077

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011675/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa dróg z infrastrukturąą techniczną

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gmina-bialapodlaska.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gmina-bialapodlaska.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sporządzanie i przekazywanie informacji w tym dokumentów elektronicznych musi być zgodne z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
Instrukcja korzystania z Platformy zakupowej:
1) W celu zapoznania się z dokumentacją postępowania Wykonawca w menu po lewej stronie wybiera zakładkę „Lista ogłoszeń o postępowaniach", następnie zakładkę „Aktualne", wyszukuje przedmiotowe postępowanie i klika w wybrany link, przechodząc do obszaru postępowania (po upływie terminu składania ofert dokumentacja jest dostępna w zakładce „Archiwalne").
2) Zadawanie pytań do treści SWZ za pośrednictwem Platformy:
a) bez logowania - poprzez funkcjonalność „Zadaj pytanie",
b) poprzez funkcjonalność „Przystąp do postępowania" i po zalogowaniu się na konto użytkownika w zakładce „Korespondencja".
3) Przystąpienie do postępowania:
a) przystąpienie wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Biała Podlaska: https://gmina-bialapodlaska.
ezamawiajacy.pl;
b) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl , gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;
podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się",
c) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestracje w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu,
d) po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu,
e) w przypadku problemów technicznych dotyczących pracy Platformy można się kontaktować z serwisem dostępnym codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do
17:00:
- pod numerem telefonu: (22) 576 87 90;
- pod adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl
Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu. O terminie przesłania decyduje czas pełnego
przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
Zgodnie z 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o konfiguracji: pamięć min 2GB RAM, procesor Intel IV 2GHZ, system
operacyjny MS Windows 7, Linux, Mac Os x 10.4, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji (w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0);
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FZP.271.1.7.2022.RW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - budowa drogi wewnętrznej o długości 1624 m w m. Sławacinek Nowy, Porosiuki oraz Sławacinek Stary

droga wewnętrzna w m. Sławacinek Nowy ( dz. nr ew. 21, 47/5, 50/1, 51/1, 54/5, 54/7, 55/1, 58/3, 58/5, 61/1, 62/3, 63/9 i 63/11 ) , w m. Porosiuki ( dz. nr ew. 2/8, 2/10 i 278/1 ) oraz w m. Sławacinek Stary ( dz. nr ew. 550)

do zaprojektowania i wybudowania odcinek od km 0+220,00 do km 0+632,62, o długości 412,62mb o n/w parametrach i zakresie zgodnym z PFU stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ , do przeprojektowania i wybudowania odcinek od km 0+632,62 do km 0+754,75, o długości 122,13mb o n/w parametrach i zakresie zgodnym z PFU stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ oraz do wybudowania odcinek drogi od km 0+754,75 do km 1+843,62, o długości 1088,7mb o n/w parametrach i zakresie zgodnym z projektem budowlanym i przedmiarem robót stanowiącymi załącznik nr 9 do SWZ :
-droga wewnętrzna dojazdowa klasy D, Vp=30 km/h,
-liczba jezdni:1,
-liczba pasów ruchu : 2,
-szerokość pasa ruchu : 3,0 m
-spadek poprzeczny: dwustronny
i konstrukcji nawierzchni :
-5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S,
-20 cm podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C 90/3
-15 cm warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem C 1,5/2 ≤4,0MPa
-przeprojektowanie kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym , rozbiórka ogrodzeń kolidujących z projektowaną drogą, usuniecie kolidujących drzew

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane przewiduje się udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, w zakresie budowy dróg wewnętrznych o długości do 250 m

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. - budowa drogi wewnętrznej - odcinki ulic Diamentowa, Konwaliowa, Perłowa, Szafirowa o łącznej długości 684 m w m. Rakowiska

Do wybudowania odcinki dróg wewnętrznych o łącznej długości 684,01m, zgodnie z projektem budowlanym, projektem stałej organizacji ruchu oraz przedmiarem robót stanowiącymi załącznik nr 10 do SWZ
- ul. Szafirowa na dz. nr ew. 1329 (odcinek o długości 101,02mb, od km 0+080,40 do km 0+181,42)
- ul. Diamentowa na dz. nr ew. 1321, 1324, 1325 i 1327 (odcinek o długości 468,92mb, od km 0+655,60 do km 1+124,52)
- ul. Perłowa na dz. nr ew. 1325 (odcinek o długości 101,07mb, od km 0+010,81 do km 0+111,88)
- ul. Konwaliowa na dz. nr ew. 1330 (odcinek o długości 13,00mb, od km 0+013,00 do km 0+026,00)
o n/w parametrach:
-drogi wewnętrzne dojazdowe klasy D, Vp=30 km/h,
-liczba jezdni:1,
-liczba pasów ruchu : 2,
-szerokość pasa ruchu: 3,0 m,
-spadek poprzeczny : dwustronny
i konstrukcji nawierzchni (ul. Szafirowa) :
-5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S,
-20 cm podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C 90/3
-15 cm warstwa odsączająca
i konstrukcji nawierzchni (ul. Diamentowa, Perłowa i Konwaliowa) :
-5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S,
-20 cm podbudowa zasadnicza z mieszanki mineralno-cementowo-emulsyjnej
-15 cm ulepszenie podłoża z gruntu stabilizowanego cementem, na istniejącym podłożu piaskowym

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane przewiduje się udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, w zakresie budowy dróg wewnętrznych o długości do 100 m

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - budowa dróg gminnych - odcinek ul. Jodłowej, ulice Spełnionych Marzeń i Grabowa w m. Czosnówka (z infrastrukturą wodno - kanalizacyjną; formuła zaprojektuj i wybuduj)
do zaprojektowania i wybudowania zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ:
- ul. Jodłowa na dz. nr ew. 63 (odcinek o długości ok. 588mb )
- ul. Spełnionych Marzeń na dz. nr ew. 2039 i 2023 (odcinek o długości ok. 299,10mb)
- ul. Grabowa na dz. nr ew. 2034 i 43/8 (odcinek o długości ok. 112mb)
o n/w parametrach:
-drogi wewnętrzne dojazdowe klasy D, Vp=30 km/h,
-liczba jezdni:1,
-liczba pasów ruchu : 2,
-szerokość pasa ruchu: 3,0 m( ul Jodłowa i Grabowa), 2,5 m( ul Spełnionych Marzeń)
-spadek poprzeczny : dwustronny lub jednostronny
i konstrukcji nawierzchni :
-5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S,
-20 cm podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C 90/3
-15 cm ulepszenie podłoża z mieszanki cementowo-piaskowej o Rm=2,5MPa
-przeprojektowanie kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym

sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami w m. Czosnówka (ul. Jodłowa, ul. Spełnionych Marzeń i ul. Grabowa)
do zaprojektowania i wybudowania zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ , sieć kanalizacyjna i przyłącza o n/w parametrach:
-sieć PCV 200, L=932mb oraz przyłącza PCV 160 L=180mb,
-przeprojektowanie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym

sieć wodociągowa z przyłączami w m. Czosnówka (ul. Jodłowa, ul. Spełnionych Marzeń i ul. Grabowa)
do zaprojektowania i wybudowania zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ sieć wodociągowa i przyłącza o n/w parametrach:
-sieć PE 110 L=ok.920m , przyłącza wodociągowe PE40 l=ok. 280m,
-przeprojektowanie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 -budowa drogi gminnej w miejscowości Porosiuki (dz. ew. 262, 250 o długości ok. 1300 m)

droga wewnętrzna w odcinkach 566,90m i 695m w m. Porosiuki ( dz. nr ew.262 i 258 )
Do wybudowania odcinek drogi wewnętrznej o długości ok. 566,90mb na dz. nr 262, zgodnie z projektem budowlanym, projektem stałej organizacji ruchu oraz przedmiarem robót stanowiącymi załącznik nr 12 do SWZ
Droga o n/w parametrach:
-długość 566,90mb
-droga wewnętrzna dojazdowa klasy D, Vp=30 km/h,
-liczba jezdni:1,
-liczba pasów ruchu : 2,
-szerokość pasa ruchu: 2,25 m
-spadek poprzeczny, dwustronny 2%
- 1 próg zwalniający
i konstrukcji nawierzchni :
-5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego,
-15 cm podbudowa z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5 mm
-15 cm istniejące podłoże piaskowe (od km 0+000,00 do km 0+225,00 )
-20 cm warstwa odsączająca z piasku (od km 0+225,00 do km 0+566,90 )
- usuniecie kolidujących drzew,

Do zaprojektowania i wybudowania odcinek drogi wewnętrznej o długości ok. 695mb na dz. nr ew. 258, od drogi gminnej nr dz. 262 do działki nr ew. 261 zgodnie z PFU stanowiącymi załącznik nr 12 do SWZ
o parametrach i zakresie zgodnym z PFU stanowiącym załącznik :
-droga wewnętrzna dojazdowa klasy D, Vp=30 km/h,
-liczba jezdni:1,
-liczba pasów ruchu : 2,
-szerokość pasa ruchu: 2,5 m
-spadek poprzeczny: dwustronny lub jednostronny
- 2 progi zwalniające
i konstrukcji nawierzchni :
-5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S,
-20 cm podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C 90/3
-15 cm warstwa mrozochronna z mieszanki związanej cementem C 1,5/2 ≤4,0MPa
Do zaprojektowania i wybudowania odwodnienie nawierzchni jezdni w systemie odwodnienia drogi w systemie retencji i rozsączania o długości około 65 m , przełożenie/zabezpieczenie kabli teletechnicznych – około 205 m ,

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane przewiduje się udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, w zakresie budowy dróg wewnętrznych o długości do 100 m

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 zadanie polegające na budowie dróg o długości co najmniej:
- 500m dla Wykonawców składających oferty na części 1, 2 lub 4 zamówienia (w ramach jednego zamówienia);
- 300m dla Wykonawców składających oferty wyłącznie na część 3 zamówienia (w ramach jednego zamówienia);

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
- 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) dla Wykonawców składających ofertę na 1 część zamówienia;
- 7 500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00/100) dla Wykonawców składających ofertę na 2 część zamówienia;
- 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) dla Wykonawców składających ofertę na 3 część zamówienia;
- 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) dla Wykonawców składających ofertę na 4 część zamówienia;

Uwaga: Wykonawca obowiązany jest do wyraźnego wskazania, której/których części zamówienia dotyczy składane wadium.

2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Biała Podlaska nr 55 8025 0007 0019 2415 2000 0060 z dopiskiem "Wadium postępowanie FZP.271.1.7.2022.RW”
UWAGA!!! Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. W przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;
2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu w postaci elektronicznej został złożony wraz z ofertą.
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o
zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa ustawa Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zaliczka w wysokości 5 % wartości zamówienia płatna przelewem na konto wykonawcy na podstawie faktury zaliczkowej z terminem płatności 30 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego .

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-16 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej, działającej pod adresem https://gmina-bialapodlaska.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-16 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-14

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac wykończeniowych - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję pracowników lub brygady do prac wykończeniowych. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie. Realizujemy inwestycje na terenie Lublina i okolic. Budynki mieszkalne oraz zamówienia publiczne. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI