BUDOWA DRÓG – ULIC: SPORTOWEJ, PRZYLESIE, ŚWIERKOWEJ W BUDZYNIU ORAZ PRZEBUDOWA

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
BUDOWA DRÓG – ULIC: SPORTOWEJ, PRZYLESIE, ŚWIERKOWEJ W BUDZYNIU ORAZ PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W PODSTOLICACH
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBudzyń
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-28
  • ZamawiającyGMINA BUDZYŃ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-08
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00304597
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUDOWA DRÓG – ULIC: SPORTOWEJ, PRZYLESIE, ŚWIERKOWEJ W BUDZYNIU ORAZ PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W PODSTOLICACH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BUDZYŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 16 A

1.5.2.) Miejscowość: Budzyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-840

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 2843201; 2843313

1.5.8.) Numer faksu: 67 2843 370

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@budzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.budzyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA DRÓG – ULIC: SPORTOWEJ, PRZYLESIE, ŚWIERKOWEJ W BUDZYNIU ORAZ PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W PODSTOLICACH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42b27136-57f4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00304597

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002788/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 BUDOWA DRÓG – ULIC: SPORTOWEJ, PRZYLESIE, ŚWIERKOWEJ W BUDZYNIU ORAZ PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W PODSTOLICACH

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi.budzyn.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.budzyn.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie Zamówień Publicznych Urzędu Miasta i Gminy Budzyń (Platformie ZETO PZP). Wykonawca posiadający konto na Platformie ZETO PZP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w „Regulaminie korzystania z Platformy ZETO PZP” oraz „Instrukcji obsługi systemu PZP przeznaczoną dla Wykonawcy”.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
6. Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie ZETO PZP tj.:
 stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
 komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
 zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji z wyjątkiem Internet Explorer;
 włączona obsługa JavaScript;
 zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf;
 podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Użytkownika lub aplikacja komputerowa spełniająca funkcje takiego czytnika (tzw. podpis chmurowy).
7. Za datę przekazania oferty, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę ZETO PZP.
8. Zamawiający przekazuje link do postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w Platformie ZETO PZP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zawarto w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące RODO zawarto w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GKM.272.8.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

BUDOWA DRÓG – ULIC: SPORTOWEJ, PRZYLESIE, ŚWIERKOWEJ W BUDZYNIU
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową na terenie miasta Budzyń dróg publicznych ulic: Sportowej, Przylesie i Świerkowej wraz infrastrukturą towarzysząca – oznakowaniem, kanalizacją deszczową, kanałem technologicznym oraz oświetleniem i wykonaniem terenów zielonych.
Lokalizacja planowanych prac:
Ulica Sportowa
Początek – skrzyżowanie z drogą powiatową 1488P ulica Margonińska w punkcie
referencyjnym 0+000, koniec w km 0+378.
Ulica Przylesie
Początek – skrzyżowanie z drogą powiatową 1488P ulica Margonińska w punkcie
referencyjnym 0+000, koniec w km 0+340.
Ulica Świerkowa
Zakres prac – pomiędzy skrzyżowaniami z ulicą Sportową i ulicą Przylesie.

Ogólny zakres prac do wykonania obejmuje:
1. Budowę dróg wraz ciągami pieszymi, ciągami pieszo – rowerowymi, zjazdami oraz wprowadzeniem stałej organizacji ruchu,
2. Budowę sieci oświetlenia ulicznego wraz z układem zasilania i opomiarowania, doświetlenie
przejść dla Pieszych
3. Budowę kanału technologicznego dla potrzeb infrastruktury teletechnicznej,
4. Budowę kanalizacji deszczowej,
5. Wykonanie niezbędnej zieleni.
Opis zakresu prac branży drogowej:
Założenia wyjściowe dla drogi nr 201582P – ulica Sportowa
- klasa drogi (ulicy) - L
- teren płaski
- droga jednojezdniowa, dwupasowa
- Kategoria obciążenia ruchem KR1
- prędkość projektowa: 30 km/h
- szerokość jezdni: szerokość podstawowa 6 m
- przebieg drogi – terenem zabudowy
- spadki poprzeczne na odcinkach prostych – daszek o spadku 2%,
- ciąg pieszo-rowerowy strona prawa, odseparowany od jezdni zielenią, spadek 2% w kierunku
jezdni
- chodniki strona lewa, odseparowany od jezdni zielenią, spadek 2% w kierunku jezdni
- zjazdy indywidualne do posesji – przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdu ścięte skosem
Założenia wyjściowe dla drogi nr 201580P -ulica Świerkowa, oraz drogi nr201586P –
ulica Przylesie:
- klasa drogi (ulicy) - D
- teren płaski
- droga jednojezdniowa, dwupasowa
- kategoria obciążenia ruchem KR1
- prędkość projektowa: 30 km/h
- szerokość jezdni: szerokość podstawowa 6 m ulica Przylesie, 5 m ulica Świerkowa
- przebieg drogi – terenem zabudowy
- spadki poprzeczne na odcinkach prostych – daszek o spadku 2%,
- chodniki strona lewa i prawa, odseparowany od jezdni zielenią, spadek 2% w kierunku jezdni
- zjazdy indywidualne do posesji – przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdu ścięte skosem
o proporcji n : m, gdzie n = m ≥ 1,50 m, wyłącznie dla projektowanych relacji skrętnych
Dla powyższych założeń należy wykonać budowę dróg wraz z ciągami pieszo – rowerowymi, chodnikami, zjazdami ,zielenią oraz niezbędną infrastrukturą techniczną zgodnie z projektem budowlanym. Ze względu na możliwość korzystania z obiektu przez osoby o szczególnych potrzebach należy wykonać:
- w miejscach przejść dla pieszych płytki akustyczne wraz z płytkami naprowadzającymi dla osób
niewidomych lub niedowidzących
- wyniesione skrzyżowanie wraz przejściami dla pieszych na ulicy Sportowej w km 0+185.62
(skrzyżowanie Sportowa – Świerkowa)
- wyniesione skrzyżowanie wraz przejściami dla pieszych na ulicy Przylesie w km 0+185.62
(skrzyżowanie Przylesie – Świerkowa)
- krawężniki na przejściach wyniesione na wysokość od 0 do 1 cm – ułatwienie przekraczania
przejścia przez osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich
Zestawienie powierzchni przwidzianych do wykonania w ramach zadania:
- Nawierzchnia jezdni – nawierzchnia kostka brukowa betonowa szara gr. 8 cm - 4745.73 m2;
- Nawierzchnia jezdni – nawierzchnia bitumiczna AC11S gr. 4 cm- 550 m2;
- Opaski z kostki granitowej 8/11 cm - 525.01 m2;
- Nawierzchnia chodników z kostki bruk. szarej gr. 8 cm- 2695.76 m2;
- Nawierzchnia zjazdów z kostki brukowej grafitowej gr. 8 cm - 883.50 m2;
- Nawierzchnia ciągu rowerowego z kostki bruk. czerwonej gr. 8 cm - 655.21 m2;
- Nawierzchnia przejść dla pieszych w ciągu jezdni z kostki bruk. czerwonej gr. 8 cm - 307.88 m2;
- Zieleń - 1478.38 m2;
- Nawierzchnia wyniesionego skrzyżowania z kostki bruk. czerwonej gr. 8 cm - 534.31 m2;
Opis zakresu prac branży elektrycznej:
Oświetlenie drogowe -przyjęto następujące wymagania oświetleniowe:
- Drogi - klasa oświetleniowa M5
- Strefy konfliktowe – klasa oświetleniowa C4
- Przejścia dla pieszych – klasa PC4
- Oprawy drogowe montowane bezpośrednio na słupie (48-60 mm średnicy) na wysokości 7 m
- Oprawy drogowe o temperaturze barwowej 4000 K Oprawy doświetlające przejścia dla pieszych
montowane bezpośrednio na słupie (48-60 mm średnicy) na wysokości 6 m
- Oprawy doświetlające przejścia dla pieszych o temperaturze barwowej 5700 K
- Oprawy odchylone 5 stopni względem poziomu podłoża
- Oprawy w wersji z autonomicznym ściemnianiem DDF2 dla opraw drogowych Oprawy w wersji
ON/OFF (bez możliwości ściemnienia) dla opraw doświetlenia przejść dla pieszych
- Zasilanie projektowanych latarni oświetlenia drogowego – obwody nr 1 i 2 wyprowadzone z projektowanej szafy SO.
Oświetlenie uliczne należy wykonać dwoma typami opraw o następujących parametrach :
1) mocy 38W, temperaturze barwowej 4000K, strumieniu świetlnym 5368lm
2) mocy 52W, temperaturze barwowej 4000K, strumieniu świetlnym 6943lm
3) Oprawa musi być wyposażona w zintegrowany z układem zasilającym układ redukcji strumieni
świetlnego o następujących cechach:
- Układ redukcji ma umożliwiać płynną nastawę do pięciu progów natężenia oświetlenia dla każdej
doby w zakresie poziomu strumienia świetlnego jak i czasu.
- układ redukcji ma umożliwiać regulację strumienia świetlnego w zakresie co najmniej od 100%
do 30 % strumienia nominalnego
- układ regulacji poziomu strumienia umożliwiający redukcję strumienia w następujących
przedziałach czasowych :
a) od godz. 21:00 do 00:00 redukcja do 70% strumienia podstawowego
b) od godz. 00:00 do 04:00 redukcja do 50% strumienia podstawowego
c) od godz. 04:00 do 06:00 redukcja do 70% strumienia podstawowego
- oprawy montować na bezpośrednio słupach stalowych ocynkowanych, stożkowych
CN 7/3/60/F160 o wys. 7m. Kąt nachylenia opraw +5o w stosunku do podłoża.
Oświetlenie przejść dla pieszych należy wykonać oprawami o następujących parametrach:
1) mocy 31W, temperaturze barwowej 5700K, strumieniu świetlnym 4361lm, z optyką dedykowaną do oświetlania przejść dla pieszych
- Oprawy montować bezpośrednio na słupach stalowych ocynkowanych, stożkowych
CN 6/3/60/F160 o wys. 6m. Kąt nachylenia opraw (rotacje) 0o lub +5o w stosunku do podłoża
zgodnie z obliczeniami dla poszczególnych sytuacji drogowych
Opis zakresu prac branży teletechnicznej:
W ramach budowy teletechnicznego kanału technologicznego dla Gminy Budzyń, na ogólnej długości trasowej równej 776,0m, niezbędne jest wykonanie :
1) We wspólnym wykopie o łącznej długości trasowej: 836,0m :
- Ułożenie rury DVR Ø 110 (koloru niebieskiego)
-Ułożenie rury HDPE Ø 40 (koloru czarnego z oznacznikiem zielonym)
- Ułożenie pakietu mikrorur 3x HDPE Ø 12/8 (koloru czerwonego, niebieskiego i białego)
2) Pod drogami i w skrzyżowaniu z uzbrojeniem podziemnym o łącznej długości: 208,0m :
- Ułożenie 2 rur HDPEp Ø 110 metodą przekopu (koloru czarnego) o łącznej długości: 208,0m
- Wciągnięciu do ułożonej rury HDPEp Ø 110 o łącznej długości: 208,0m:
a) rury HDPE Ø 40 (koloru czarnego z oznacznikiem zielonym)
b) pakietu mikrorur 3x HDPE Ø 12/8 (koloru czerwonego, niebieskiego i białego).
3) Budowa studni kablowych typu SKR-1 – 15 szt,
4) Budowa studni kablowych typu SK-2 – 12 szt.
5) Budowa studni kablowych typu SKR-2 – 2 szt.
Opis zakresu prac branży sanitarnej (kanalizacji deszczowej) :
Z uwagi na brak odbiornika oraz kanalizacji deszczowej zdecydowano się na odprowadzenie
wód deszczowych za pomocą wpustów Ø 600mm oraz rurociągów drenarskich co powodować
będzie infiltracje wód deszczowych do gruntu. Planuje się wykonać ułożenie rur drenarskich sączących na 2/3 obwodu w filtrze z geowłókniny oraz wykonanie następującej infrastruktury podziemnej:
-KD - 1 ODC. D14-D28, D8-D11-D11/D12 (12m w kierunku D12)
-KD - 2 ODC. D11-D15
-KD - 3 ODC. D20-D1
-KD - 4 ODC. D8-D1-D2
-KD - 5 ODC. D11-D1 KD - 6 ODC. D24-D1
-KD - 7 ODC. OD TRÓJNIKA 315/315mm - D1
-KD - 8 ODC. D17-D1
-KD - 9 ODC. D11-D1
-KD - 10 ODC. D7-D1
Odwodnienie dróg gminnych poprzez:
- rury drenarskie PP Ø315/276mm, PP-B LP SN8 w filtrze z geowłókniny - 1015,5m
- rury drenarskie PP Ø200/174mm, PP-B LP SN8 w filtrze z geowłókniny - 284,0 m
- wpusty PP/PCV 600mm z osadnikiem 1,0m , krata z żel. sfero 40t - 61 szt.
- studnie rewizyjne PP/PCV 600mm , właz Ø600/40t pełny - 44 szt.
- kolano PP Ø315mm - 2 szt
- trójnik Ø315/315 mm- 1 szt
- odwodnienie liniowe z polimerobetonu z rusztem z żeliwa sferoidalnego B=200mm L=5,5m klasa F 2 kpl.

Uwaga:
Wykonawca, działając z upoważnienia w imieniu i na rzecz Zamawiającego, przygotuje niezbędne dokumenty do zgłoszenia rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Chodzieży, wynikające z decyzji pozwolenia na budowę.

Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:
- dokumentacje techniczne (projekty budowlane),
- przedmiary robót (kosztorysy ofertowe),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).
Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem : https://przetargi.budzyn.pl;
Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdego z zadań i stanowią załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
Uwaga:
Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią wyliczone na podstawie dokumentacji zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach
poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę 1%=1 punkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W PODSTOLICACH
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych
z przebudową drogi gminnej nr 201545P, w miejscowości Podstolice składającą się z dwóch odcinków: pierwszy od km. 0+000,0 do km. 0+880,0 oraz drugi od km 0+880,0 do km. 1+471,5
o łącznej długości przebudowy odcinka wynoszący 1 471,5m., na części działki nr 46, zlokalizowanej w obrębie ewidencyjnym Podstolice, gmina Budzyń. Dla każdego z powyższych odcinków została opracowana odrębna dokumentacja techniczna.
Stan istniejący: Obecnie na przebudowywanych odcinkach jezdnia umocniona jest tłuczniem kamiennym. Niweleta poprzeczna i podłużna jezdni jest znacznie pofałdowana. W konstrukcji nawierzchni występują lokalne ubytki
Ogólny zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje :
- wyrównanie istniejącego profilu jezdni mieszanką kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości 15 cm,
- wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno - bitumicznej o łącznej grubości 9 cm,
- wykonanie umocnienia zjazdów o nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej,
- odtworzenie wraz z umocnieniem poboczy mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30
(klińcem 0/31,5 mm), na szerokości do 1,0 m i o grubości 10 cm.
- Odwodnienie pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo do przyległego rowu.
Dane wyjściowe przebudowy drogi:
Dane wyjściowe:
- klasa drogi – D,
- prędkość projektowa – Vp=40 km/h,
- ulice jedno jezdniowa z dwoma pasami ruchu,
- przekrój podstawowy - jezdni 4,0 m,
- przebieg trasy – bez wykopów i nasypów,
- kategoria ruchu – KR-1,
- głębokość przemarzania gruntu – 0,8 m,
- grupa nośności podłoża gruntowego – G1/G2.
Parametry techniczne planowanej przebudowy drogi:
- długość drogi – łącznie 1 471,5m ( odcinek pierwszy o długości 880,0 m, odcinek drugi
o długości 591,5 m)
- szerokość jezdni – przekrój podstawowy 4,0 m,
- spadki poprzeczny jezdni – 2 %,
- szerokość pobocza – 1,0 m.
Konstrukcje nawierzchni wybrano na podstawie „Katalogu typowych konstrukcji nawierzchni półsztywnych i podatnych załącznik do zarządzenia nr 31 GDDKiA z 2014 r.”

Nawierzchnia jezdni , zjazdów oraz odwodnienie terenu na odcinku
od km. 0+000,0 do km. 0+880,0 :
Jezdnia:
- wykonanie profilowania i zagęszczenia istniejącej nawierzchni tłuczniowej, o szer. 4,42 m,
- wyrównanie istniejącego profilu nawierzchni tłuczniowej mieszanką niezwiązaną z kruszywem
C50/30, grub. warstwy 15 cm, o szer. 4,42 m,
- warstwa wiążąca o grub. 5 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70 (dla KR 1), o szer. 4,12 m,
- warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70 (dla KR 1), na szer. 4,0m.
Zjazdy:
- długość po osi – 3,0 m,
- szerokość – od 4,0 m do 4,7 m,
- połączenie jezdni z zjazdami będzie w formie skosów 1:1 o wielkości 1,5 m,
- spadek poprzeczny zjazdów wynosi 2,0 % w kierunku do jezdni,
- spadek podłużny – dostosowany do przyległej jezdni.
- podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30, grub. warstwy 15 cm,
- warstwa wiążąca o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70,
- warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70.
Roboty ziemne - Z uwagi na umiejscowienie opracowania w istniejącym systemie urbanistycznym, z rozmieszczeniem szeregu punktów stałych i niezmiennych wysokościowo, jak również z uwagi na niewielkie możliwości terenowo przestrzenne, roboty ziemne polegać będą na wykonaniu:
- koryta pod warstwy konstrukcyjne projektowanej nawierzchni zjazdów o objętości 15,0 m3,
- uzupełnieniu poboczy gruntem z dokopu o grub. do 14 cm i na szerok. 1,1 m pod ich umocnienie
- mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30 (kliniec o uziarnieniu 4/31,5 mm) o objętości 246,4 m3.
Po wykonaniu robót ziemnych należy wykonać wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego do ls=1,00.
Odwodnienie jezdni i przyległego terenu - Odwodnienie całości przebudowywanego pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo, poprzez nadanie 2 % spadku poprzecznego jezdni i zjazdów w kierunku do poboczy i dalej do istniejących rowów przydrożnych, które należy poddać konserwacji poprzez ich oczyszczanie z namułu wraz z profilowaniem ich dna i skarp.
Rowy należy wykonać w kształcie trapezowym o szerokości dna 0,4 m i nachyleniu skarp od 1:1 do 1:1,5. Głębokość i spadek podłużny rowu dostosować do niwelety drogi. Min. głębokość rowu 0,50 m liczona jako różnica poziomów dna i zewnętrznej krawędzi przyległego pobocza. Po wykonaniu konserwacji rowu jego skarpy i dno należy obsiać trawą.

Nawierzchnia jezdni , zjazdów oraz odwodnienie terenu, oznakowanie na odcinku
od km. 0+880,0 do km. 1+880,0
Jezdnia:
Na odcinku od km. 1+320,2 do km. 1+344,7 strona prawa umieszczony jest parking oddzielony od krawędzi jezdni krawężnikiem najazdowym. Niweletę parkingu należy pozostawić bez zmian, przez co na odcinku od km. 1+290,0 do km. 1+355,0 musi być wykonana pełna konstrukcja nawierzchni jezdni, która przedstawia się następująco:
- wykonanie koryta na o głębokości 32 cm, na dług. 65,0 m, o szer. 4,42 m,
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30, grub. warstwy 22 cm, o szer. 4,42 m,
- warstwa wiążąca o grub. 5 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70 (dla KR 1), o szer. 4,12 m,
- warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70 (dla KR 1), na szer. 4,0m .
Na pozostałych dwóch odcinkach tj. od km. 0+880,0 do km. 1+290,0 i od km. 1+355,0 do km. 1+471,5 należy pozostawić istniejące umocnienie jezdni, gdzie należy wykonać jego wzmocnienie:
- wykonanie profilowania i zagęszczenia istniejącej nawierzchni tłuczniowej, o szer. 4,42 m,
- wyrównanie istniejącego profilu nawierzchni tłuczniowej mieszanką niezwiązaną z kruszywem
C50/30, grub. warstwy 15 cm, o szer. 4,42 m,
- warstwa wiążąca o grub. 5 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70 (dla KR 1), o szer. 4,12 m,
- warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70 (dla KR 1), na szer. 4,0 m.
Zjazdy:
- długość po osi – 3,0 m,
- szerokość – 4,0 m,
- połączenie jezdni z zjazdami będzie w formie skosów 1:1 o wielkości 1,5 m,
- spadek poprzeczny zjazdów wynosi 2,0 % w kierunku do jezdni,
- spadek podłużny – dostosowany do przyległej jezdni.
Wykonanie przebudowy zjazdu w km. 1+109,5 strona lewa, o n/w konstrukcji:
- wykonanie koryta na o średniej głębokości 10 cm, na dług. po osi 3,21 m, o szer. 4,42 m,
- podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30, grub. warstwy 15 cm,
- warstwa wiążąca o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70,
- warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70.
Roboty ziemne Z uwagi na umiejscowienie opracowania w istniejącym systemie urbanistycznym, z rozmieszczeniem szeregu punktów stałych i niezmiennych wysokościowo, jak również z uwagi na niewielkie możliwości terenowo przestrzenne, roboty ziemne polegać będą na wykonaniu:
- koryta pod warstwy konstrukcyjne projektowanej nawierzchni jezdni o objętości 91,9 m3,
- koryta pod warstwy konstrukcyjne projektowanej nawierzchni zjazdu o objętości 1,7 m3,
- uzupełnieniu poboczy materiałem z wykonania koryta o grub. do 14 cm i na szerok. 0,8 m pod ich
umocnienie mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30 o objętości 91,9 m3.
- uzupełnieniu poboczy gruntem z dokopu o grub. do 14 cm i na szerok. 0,8 m pod ich umocnienie
mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30 o objętości 37,0 m3.
Po wykonaniu robót ziemnych należy wykonać wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego do ls=1,00
Odwodnienie jezdni i przyległego terenu: Odwodnienie całości przebudowywanego pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo, poprzez nadanie 2 % spadku poprzecznego jezdni i zjazdów w kierunku do poboczy i dalej do istniejących rowów przydrożnych, które należy poddać konserwacji poprzez ich oczyszczanie z namułu wraz z profilowaniem ich dna i skarp.
Rowy należy wykonać w kształcie trapezowym o szerokości dna 0,4 m i nachyleniu skarp od 1:1 do 1:1,5. Głębokość i spadek podłużny rowu dostosować do niwelety drogi. Min. głębokość rowu 0,50 m liczona jako różnica poziomów dna i zewnętrznej krawędzi przyległego pobocza. Po wykonaniu konserwacji rowu jego skarpy i dno należy obsiać trawą.
Oznakowanie pionowe.
Ilość znaków pionowych do ustawienia:
- D-18 – 2 szt. (oznakowanie istniejącego parkingu przy cmentarzu),
- D-42 – 1 szt. (oznakowanie początku terenu zabudowanego w km. 1+260, strona prawa),
- D-43 – 1 szt. (oznakowanie zakończenia terenu zabudowanego w km. 1+260, strona lewa).
Zastosowane znaki pionowe muszą mieć lico wykonane z folii odblaskowej min. I generacji lub wyższej. Znaki D-18 umieścić w odległości 0,5 m od krawędzi jezdni, na wysokości 2,2 m licząc do dolnej krawędzi znaku. Znaki D-42/D-43 umieścić w odległości 0,5 m od krawędzi jezdni, na wysokości 2,0 m licząc do dolnej krawędzi znaku.
Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:
- dokumentacje techniczne (projekty budowlane),
- przedmiary robót (kosztorysy ofertowe),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).
Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem : https://przetargi.budzyn.pl;
Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdego z zadań i stanowią załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
Uwaga:
Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią wyliczone na podstawie dokumentacji zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach
poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę 1%=1 punkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu, dotyczące:
a. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
b. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.

c. sytuacji ekonomicznej i finansowej:
a) dla części nr 1 - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych 00/100), co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku;
b) dla części nr 2 - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100), co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku;
Wykonawca składający ofertę na wszystkie części będzie zobowiązany do wykazania, że posiada środki finansowe w wysokości łącznej dla obu części .
d. zdolności technicznej lub zawodowej: tj.
a) dla części nr 1 -posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. wykonali należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni min. 2500 m² wraz z oświetleniem drogowym, elementami odwodnienia terenu o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto, co potwierdzą w wykazie wykonanych robót oraz referencjami;
b) dla części nr 2 - posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. wykonali należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie drogi na nawierzchnię bitumicznej o wartości co najmniej
500 000,00 zł brutto, co potwierdzą w wykazie wykonanych robót oraz referencjami;

Wykonawca składający ofertę na wszystkie części będzie zobowiązany do wykazania
doświadczenia dla każdej z części odrębnie.
Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach zamówienia realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), będzie zobowiązany wykazać, że roboty zostały wykonane osobiście w zakresie, jaki został wymieniony w wykazie wykonanych robót. Zamawiający nie dopuszcza by wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac.
c) dysponują lub będą dysponować:
• dla części nr 1 i/lub części nr 2:
- kierownikiem budowy (1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności, co potwierdzą w wykazie osób zdolnych do realizacji zamówienia.
• dodatkowo dla części nr 1 :
- kierownikiem robót sanitarnych (1 osoba ) posiadającym uprawnienia budowlane
do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót sanitarnych;
- kierownikiem robót elektrycznych (1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót elektrycznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia przez wykonawcę braku podstaw wykluczenia z postępowania, Zamawiający żąda złożenia :
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem,
3) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego.
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ppkt. 2 - 3) dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane lub usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty ( wg załącznika Nr 4 ),
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( wg załącznika Nr 5 ),
3) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

3) Pełnomocnictwo - gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia; powinno zawierać: nazwę postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.
Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.
4) Zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą,
Wzór zobowiązania określa załącznik Nr 7.
Zobowiązanie musi być złożone w formie elektronicznej lpodpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej podpisane podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
a) Dla Części Nr 1 - 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy zł).
b) Dala Części Nr 2 - 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł).
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy :
Bank : Bank Spółdzielczy Chodzież / Oddział Budzyń
Nr rachunku : 26 8945 0002 2600 0101 2000 0070
Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Budzyń,
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) wspólnie muszą wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu,
2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia
z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp,
3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,
5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców,
6) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, jakie roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy,
7) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiający udzieli zaliczki w zakresie realizacji części nr 1 i części nr 2 przedmiotu zamówienia, która zostanie wypłacona zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych.
3) Zaliczka zostanie udzielona w wysokości 5% całkowitej ceny ofertowej w terminie do 30 dniod dnia podpisania umowy na podstawie faktury zaliczkowej.
4) Zamawiający przekaże Wykonawcy zaliczkę na wskazane konto bankowe.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawarto w rozdziale XVIII SWZ i § 19 i 20 wzoru umowy - załącznik Nr 6.1 i 6.2 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-28 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w za pośrednictwem Platformy ZETO PZP na adres : https://przetargi.budzyn.pl wg zasad określonych w rozdziale II SWZ

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-28 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-26

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie kompleksowej zabudowy tarasu-Chludowo
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania12-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie kompleksowej zabudowy tarasu- dach, ściany, okna, tynki, posadzka, ogrzewanie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI