Budowa dróg rowerowych: Część I droga rowerowa w m. Czernikowo Część II droga rowerowa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa dróg rowerowych: Część I droga rowerowa w m. Czernikowo Część II droga rowerowa Czernikowo – Mazowsze Cześć III droga rowerowa Czernikowo – Zimny Zdrój Część IV droga rowerowa Sąsieczno Część V droga rowerowa Jezioro Osiek - Obrowo Część VI droga rowerowa Różankowo - Lulkowo Część VII droga rowerowa Kamionki Małe – Turzno Część VIII droga rowerowa Toruń – Przysiek, Rozgarty – Górsk Część IX droga rowerowa Przysiek – Rozgarty
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoToruń
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-03-01
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiatowy Zarząd Dróg w Toruniu
  • Data publikacji ogłoszenia2019-02-14
  • Numer ogłoszenia514049-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 514049-N-2019 z dnia 2019-02-14 r.

Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu: Budowa dróg rowerowych: Część I droga rowerowa w m. Czernikowo Część II droga rowerowa Czernikowo – Mazowsze Cześć III droga rowerowa Czernikowo – Zimny Zdrój Część IV droga rowerowa Sąsieczno Część V droga rowerowa Jezioro Osiek - Obrowo Część VI droga rowerowa Różankowo - Lulkowo Część VII droga rowerowa Kamionki Małe – Turzno Część VIII droga rowerowa Toruń – Przysiek, Rozgarty – Górsk Część IX droga rowerowa Przysiek – Rozgarty
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekty „Poprawa bezpieczeństwa i komfortu życia mieszkańców oraz wsparcie niskoemisyjnego transportu drogowego poprzez wybudowanie dróg dla rowerów…” są współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020”
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu, krajowy numer identyfikacyjny 87152543200000, ul. ul. Polna  113 , 87-100  Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. (056) 66 44 775, e-mail pzdtorun@wp.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): https://www.bip.powiattorunski.pl/2358,przetargi
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://www.bip.powiattorunski.pl/2358,przetargi

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.bip.powiattorunski.pl/2358,przetargi

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie, w zamkniętej kopercie przesłanej w sposób listowny, osobiście, za pośrednictwem kuriera lub innego operatora pocztowego
Adres:
ul. Polna 113, 87-100 Toruń

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dróg rowerowych: Część I droga rowerowa w m. Czernikowo Część II droga rowerowa Czernikowo – Mazowsze Cześć III droga rowerowa Czernikowo – Zimny Zdrój Część IV droga rowerowa Sąsieczno Część V droga rowerowa Jezioro Osiek - Obrowo Część VI droga rowerowa Różankowo - Lulkowo Część VII droga rowerowa Kamionki Małe – Turzno Część VIII droga rowerowa Toruń – Przysiek, Rozgarty – Górsk Część IX droga rowerowa Przysiek – Rozgarty
Numer referencyjny: PZD 11.252.3.2.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa dróg rowerowych zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie budowlanym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na dziewięć części: Część I droga rowerowa w m. Czernikowo • lokalizacja: Gmina Czernikowo, Powiat Toruński, Województwo Kujawsko-Pomorskie, • przebieg: w pasie drogowym drogi powiatowej 2044C w miejscowości Czernikowo (na odcinku pomiędzy przejazdem kolejowym, a drogą krajową DK10), • łączna długość: około 0,5 km, • nawierzchnia: kostka brukowa, Część II droga rowerowa Czernikowo – Mazowsze • lokalizacja: Gmina Czernikowo, Powiat Toruński, Województwo Kujawsko-Pomorskie, • przebieg: w pasie drogowym drogi powiatowej 2132C na odcinku Czernikowo – Jackowo – Bernardowo – Mazowsze Parcele – Mazowsze, • łączna długość: około 5,96 km, • nawierzchnia: bitumiczna, Cześć III droga rowerowa Czernikowo – Zimny Zdrój • lokalizacja: Gmina Czernikowo, Powiat Toruński, Województwo Kujawsko-Pomorskie, • przebieg: w pasie drogowym drogi gminnej 101125C oraz na działkach przyległych (park oraz w pasach przeciwpożarowych) na odcinku Czernikowo – Zimny Zdrój – granica Gminy, • łączna długość: około 3,4 km, • nawierzchnia: bitumiczna (w pasie drogi gminnej), kostka brukowa (odcinek parku w m. Czernikowo) oraz kruszywo naturalne (na odcinkach leśnych), Część IV droga rowerowa Sąsieczno • lokalizacja: Gmina Obrowo, Powiat Toruński, Województwo Kujawsko-Pomorskie, • przebieg: w pasie drogowym drogi gminnej oraz na działkach przyległych (w pasach przeciwpożarowych) na odcinku granica Gminy – Sąsieczno – droga wojewódzka nr 258, • łączna długość: około 4,4 km, • nawierzchnia: bitumiczna (w pasie drogi gminnej) oraz kruszywo naturalne (na odcinkach leśnych), Część V droga rowerowa Jezioro Osiek - Obrowo • lokalizacja: Gmina Obrowo, Powiat Toruński, Województwo Kujawsko-Pomorskie, • przebieg: w pasach drogowych drogi gminnej, drogi wojewódzkiej nr 258 oraz na działka przyległych (w pasach przeciwpożarowych), • łączna długość: około 8,55 km, • nawierzchnia: bitumiczna (w pasach drogi gminnej oraz wojewódzkiej) oraz kruszywo naturalne (na odcinkach leśnych) Część VI droga rowerowa Różankowo - Lulkowo • lokalizacja: Gmina Łysomice, Powiat Toruński, Województwo Kujawsko-Pomorskie, • przebieg: w pasie drogowym drogi wojewódzkiej 552 na odcinku Różankowo – Piwnice – Lulkowo, • łączna długość: około 3,2 km, • nawierzchnia: bitumiczna, Część VII droga rowerowa Kamionki Małe – Turzno • lokalizacja: Gmina Łysomice, Powiat Toruński, Województwo Kujawsko-Pomorskie, • przebieg: w pasie drogowym drogi powiatowej 2029C (oraz na działkach przyległych) na odcinku Kamionki Małe – Turzno, • łączna długość: około 2,6 km, • nawierzchnia: bitumiczna, Część VIII droga rowerowa Toruń – Przysiek, Rozgarty – Górsk • lokalizacja: Gmina Zławieś Wielka, Powiat Toruński, Województwo Kujawsko-Pomorskie, • przebieg: po działkach nieczynnej linii kolejowej Toruń – Czarnowo na odcinku Toruń – Górsk (szkoła) z odgałęzieniem w kierunku Barbarki (z wyłączeniem odcinka ul. Jaśminowej między Przysiekiem, a Rozgartami), zlokalizowanych po północnej stronie od DK 80, • łączna długość: około 7,7 km, • nawierzchnia: bitumiczna, • obejmuje KM 0+000 do KM 4+889,82 (rys. 2.1 – 2.12) oraz KM 0+000 do KM 2+830,53 (rys. 2.17 – 2.24) załączonej dokumentacji, Część IX droga rowerowa Przysiek – Rozgarty • lokalizacja: Gmina Zławieś Wielka, Powiat Toruński, Województwo Kujawsko-Pomorskie, • przebieg: w pasach drogowych dróg gminnych – ul. Jaśminowej (między miejscowościami Przysiek i Rozgarty) oraz ul. Morelowej (sąsiadującej po południowej stronie z Kujawsko-Pomorskim Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego w Przysieku), • łączna długość: około 2,4 km, • nawierzchnia: bitumiczna (droga rowerowa) oraz kostka brukowa (wydzielony chodnik), • obejmuje KM 2+940 do KM 5+146 (rys. 2.12 – 2.21) oraz KM 0+000 do KM 0+185 (rys. 2.25) załączonej dokumentacji, 4. Nowa infrastruktura wytworzona w ramach zamówienia powinna być zgodna z koncepcją uniwersalnego projektowania, bez możliwości odstępstw od stosowania wymagań prawnych w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnością wynikających z obowiązujących przepisów budowlanych. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę oraz jego Podwykonawców, o ile zostaną wprowadzeni, osób wykonujących czynności podczas realizacji zamówienia na podstawie umów o pracę zgodnie z wymogami art. 36 ust. 8a oraz ust. 11 ustawy Pzp. Każdorazowo, przy składaniu Zamawiającemu faktury z wykonanych prac, wykonawca zobligowany jest do złożenia oświadczenia osób biorących udział w realizacji zamówienia o zatrudnieniu na podstawie umów o pracę. 6. Wszystkie dostarczane produkty, materiały oraz wyposażenie będą nowe i pochodzące z bieżącej produkcji. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie, atestami i aprobatami technicznymi. 7. Jeżeli gdziekolwiek w SIWZ lub w jej załącznikach pojawia się wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę należy to interpretować, że określenie ma jedynie charakter przykładowy, a Wykonawca sporządzając ofertę może uwzględnić wyrób każdego innego producenta lub marki, który jest równoważny, tzn. posiada co najmniej takie same lub korzystniejsze parametry jakościowe oraz standard wykonania w stosunku do podanych w SIWZ lub załącznikach przykładów.

II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45000000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 15% wartości zamówienia podstawowego na warunkach określonych w zapisach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - wzór umowy
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-06-19
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-06-19

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji: a) kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub konstrukcyjno – budowlanej oraz każde inne równoważne uprawniające do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa budowlanego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp oraz wskazanie w ofercie imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o ich kwalifikacjach zawodowych.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp oraz wskazanie w ofercie imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o ich kwalifikacjach zawodowych.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienie wadium na poziomie wskazanym w poniższym zestawieniu. Część I 1.500 zł Część II 18.000 zł Część III 10.000 zł Część IV 13.000 zł Część V 25.000 zł Część VI 8.000 zł Część VII 6.000 zł Część VIII 20.000 zł Część IX 9.000 zł 2. Jeśli wadium wniesione będzie w pieniądzu to należy je wpłacić na rachunek bankowy Powiatowego Zarządu Dróg w Toruniu nr 83 9550 0003 2024 0201 1327 0004 prowadzony przez KDBS oddział Toruń w terminie do dnia otwarcia ofert. 3. Potwierdzenie wniesienia wadium tj. dokonania przelewu lub złożenie poręczenia lub gwarancji należy dołączyć w oryginale do oferty. 4. Zasady zwrotu i zatrzymania wadium zostały określone w art. 46 ustawy P.z.p.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Całkowita cena brutto za zrealizowanie zamówienia 60,00
Okres gwarancji jakości 15,00
Warunki rozszerzonej gwarancji 25,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 1. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie: 1) zmiany terminu, 2) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy, 3) zmiany Podwykonawcy, 4) zmiany przepisów obowiązujących w dniu zawarcia umowy. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 15 możliwe są w przypadku: 1) czasowego wstrzymania lub przerwy w wykonywaniu robót przez nadzór archeologiczny na okres dłuższy niż 1 tydzień, 2) czasowego wstrzymania lub przerwy w wykonywaniu robót o czas trwania nietypowych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie robót zgodnie ze sztuką budowlaną, potwierdzony pisemnie przez koordynatora nadzoru inwestorskiego i kierownika budowy opierając się na dokumentach Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej w Gdańsku, 3) działania sił wyższych niezależnych od stron zawartej umowy, 4) niewywiązywania się kluczowego personelu Wykonawcy z obowiązków wynikających z umowy, rozwiązania stosunku pracy, śmierci, choroby, zdarzeń losowych itp., 5) niewywiązywania się z postanowień umowy przez Podwykonawcę. 3. Stroną wnioskującą o zmianę może być Zamawiający lub Wykonawca.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-01, godzina: 14:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część I droga rowerowa w m. Czernikowo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:• lokalizacja: Gmina Czernikowo, Powiat Toruński, Województwo Kujawsko-Pomorskie, • przebieg: w pasie drogowym drogi powiatowej 2044C w miejscowości Czernikowo (na odcinku pomiędzy przejazdem kolejowym, a drogą krajową DK10), • łączna długość: około 0,5 km, • nawierzchnia: kostka brukowa,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45000000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Całkowita cena brutto za zrealizowanie zamówienia 60,00
Okres gwarancji jakości 15,00
Warunki rozszerzonej gwarancji 25,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część II droga rowerowa Czernikowo – Mazowsze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:• lokalizacja: Gmina Czernikowo, Powiat Toruński, Województwo Kujawsko-Pomorskie, • przebieg: w pasie drogowym drogi powiatowej 2132C na odcinku Czernikowo – Jackowo – Bernardowo – Mazowsze Parcele – Mazowsze, • łączna długość: około 5,96 km, • nawierzchnia: bitumiczna,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45000000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Całkowita cena brutto za zrealizowanie zamówienia 60,00
Okres gwarancji jakości 15,00
Warunki rozszerzonej gwarancji 25,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Cześć III droga rowerowa Czernikowo – Zimny Zdrój
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:• lokalizacja: Gmina Czernikowo, Powiat Toruński, Województwo Kujawsko-Pomorskie, • przebieg: w pasie drogowym drogi gminnej 101125C oraz na działkach przyległych (park oraz w pasach przeciwpożarowych) na odcinku Czernikowo – Zimny Zdrój – granica Gminy, • łączna długość: około 3,4 km, • nawierzchnia: bitumiczna (w pasie drogi gminnej), kostka brukowa (odcinek parku w m. Czernikowo) oraz kruszywo naturalne (na odcinkach leśnych),
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45000000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Całkowita cena brutto za zrealizowanie zamówienia 60,00
Okres gwarancji jakości 15,00
Warunki rozszerzonej gwarancji 25,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Część IV droga rowerowa Sąsieczno
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:• lokalizacja: Gmina Obrowo, Powiat Toruński, Województwo Kujawsko-Pomorskie, • przebieg: w pasie drogowym drogi gminnej oraz na działkach przyległych (w pasach przeciwpożarowych) na odcinku granica Gminy – Sąsieczno – droga wojewódzka nr 258, • łączna długość: około 4,4 km, • nawierzchnia: bitumiczna (w pasie drogi gminnej) oraz kruszywo naturalne (na odcinkach leśnych),
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45000000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Całkowita cena brutto za zrealizowanie zamówienia 60,00
Okres gwarancji jakości 15,00
Warunki rozszerzonej gwarancji 25,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Część V droga rowerowa Jezioro Osiek - Obrowo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:• lokalizacja: Gmina Obrowo, Powiat Toruński, Województwo Kujawsko-Pomorskie, • przebieg: w pasach drogowych drogi gminnej, drogi wojewódzkiej nr 258 oraz na działka przyległych (w pasach przeciwpożarowych), • łączna długość: około 8,55 km, • nawierzchnia: bitumiczna (w pasach drogi gminnej oraz wojewódzkiej) oraz kruszywo naturalne (na odcinkach leśnych)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45000000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Całkowita cena brutto za zrealizowanie zamówienia 60,00
Okres gwarancji jakości 15,00
Warunki rozszerzonej gwarancji 25,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Część VI droga rowerowa Różankowo - Lulkowo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:• lokalizacja: Gmina Łysomice, Powiat Toruński, Województwo Kujawsko-Pomorskie, • przebieg: w pasie drogowym drogi wojewódzkiej 552 na odcinku Różankowo – Piwnice – Lulkowo, • łączna długość: około 3,2 km, • nawierzchnia: bitumiczna,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45000000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Całkowita cena brutto za zrealizowanie zamówienia 60,00
Okres gwarancji jakości 15,00
Warunki rozszerzonej gwarancji 25,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Część VII droga rowerowa Kamionki Małe – Turzno
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:• lokalizacja: Gmina Łysomice, Powiat Toruński, Województwo Kujawsko-Pomorskie, • przebieg: w pasie drogowym drogi powiatowej 2029C (oraz na działkach przyległych) na odcinku Kamionki Małe – Turzno, • łączna długość: około 2,6 km, • nawierzchnia: bitumiczna,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45000000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Całkowita cena brutto za zrealizowanie zamówienia 60,00
Okres gwarancji jakości 15,00
Warunki rozszerzonej gwarancji 25,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Część VIII droga rowerowa Toruń – Przysiek, Rozgarty – Górsk
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:• lokalizacja: Gmina Zławieś Wielka, Powiat Toruński, Województwo Kujawsko-Pomorskie, • przebieg: po działkach nieczynnej linii kolejowej Toruń – Czarnowo na odcinku Toruń – Górsk (szkoła) z odgałęzieniem w kierunku Barbarki (z wyłączeniem odcinka ul. Jaśminowej między Przysiekiem, a Rozgartami), zlokalizowanych po północnej stronie od DK 80, • łączna długość: około 7,7 km, • nawierzchnia: bitumiczna, • obejmuje KM 0+000 do KM 4+889,82 (rys. 2.1 – 2.12) oraz KM 0+000 do KM 2+830,53 (rys. 2.17 – 2.24) załączonej dokumentacji,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45000000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Całkowita cena brutto za zrealizowanie zamówienia 60,00
Okres gwarancji jakości 15,00
Warunki rozszerzonej gwarancji 25,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Część IX droga rowerowa Przysiek – Rozgarty
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:• lokalizacja: Gmina Zławieś Wielka, Powiat Toruński, Województwo Kujawsko-Pomorskie, • przebieg: w pasach drogowych dróg gminnych – ul. Jaśminowej (między miejscowościami Przysiek i Rozgarty) oraz ul. Morelowej (sąsiadującej po południowej stronie z Kujawsko-Pomorskim Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego w Przysieku), • łączna długość: około 2,4 km, • nawierzchnia: bitumiczna (droga rowerowa) oraz kostka brukowa (wydzielony chodnik), • obejmuje KM 2+940 do KM 5+146 (rys. 2.12 – 2.21) oraz KM 0+000 do KM 0+185 (rys. 2.25) załączonej dokumentacji,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45000000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Całkowita cena brutto za zrealizowanie zamówienia 60,00
Okres gwarancji jakości 15,00
Warunki rozszerzonej gwarancji 25,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Chciałbym zlecić nadzór nad remontem domu i projektem pomieszczeń - Lubień Kujawski
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Chciałbym zlecić nadzór nad remontem domu i projektem niektórych pomieszczeń. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Toruń: Dostawa obłożeń chirurgicznych.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Toruń: Laboratorium
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wólka Przekory
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa ul. Akacjowej w Czarnej Białostockiej wraz z budową kanalizacji deszczowej
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI