III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia niemniejszą niż 200 000 zł. bez względu na ilość części, na które składana jest oferta.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. a) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Dla zadania częściowego nr 1 - co najmniej 1 zadanie o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000zł., Dla zadania częściowego nr 2 - co najmniej 1 zadanie o wartości brutto nie mniejszej niż 250 000zł., Dla zadania częściowego nr 3 - co najmniej 1 zadanie o wartości brutto nie mniejszej niż 250 000zł., Dla zadania częściowego nr 4 - co najmniej 1 zadanie o wartości brutto nie mniejszej niż 650 000zł., Dla zadania częściowego nr 5 - co najmniej 1 zadanie o wartości brutto nie mniejszej niż 250 000zł., Dla zadania częściowego nr 6 - co najmniej 1 zadanie o wartości brutto nie mniejszej niż 400 000zł., Dla zadania częściowego nr 7 - co najmniej 1 zadanie o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000zł., Dla zadania częściowego nr 8 - co najmniej 1 zadanie o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000zł., Dla zadania częściowego nr 9 - co najmniej 1 zadanie o wartości brutto nie mniejszej niż 200 000zł., Dla zadania częściowego nr 10 - co najmniej 1 zadanie o wartości brutto nie mniejszej niż 200 000zł., Dla zadania częściowego nr 11 - co najmniej 1 zadanie o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000zł., odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia dla każdej części zamówienia. UWAGA! Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie więcej niż jednej części zamówienia to nie może celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wskazać tego samego doświadczenia w więcej niż jednej części. b) Dysponowanie osobą skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej czy też posiadającą odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, bez względu na ilość części, na które składana jest oferta.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 3 Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1. Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokument potwierdzający niezaleganie z opłacaniem podatków przez wykonawcę oraz że nie otwarto jego likwidacji Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z uwzględnieniem terminów ich ważności. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz robót budowanych – Załącznik nr 4 Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Z załączonego wykazu ma wynikać, że Wykonawca wykonał: Dla zadania częściowego nr 1 - co najmniej 1 zadanie o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000zł., Dla zadania częściowego nr 2 - co najmniej 1 zadanie o wartości brutto nie mniejszej niż 250 000zł., Dla zadania częściowego nr 3 - co najmniej 1 zadanie o wartości brutto nie mniejszej niż 250 000zł., Dla zadania częściowego nr 4 - co najmniej 1 zadanie o wartości brutto nie mniejszej niż 650 000zł., Dla zadania częściowego nr 5 - co najmniej 1 zadanie o wartości brutto nie mniejszej niż 250 000zł., Dla zadania częściowego nr 6 - co najmniej 1 zadanie o wartości brutto nie mniejszej niż 400 000zł., Dla zadania częściowego nr 7 - co najmniej 1 zadanie o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000zł., Dla zadania częściowego nr 8 - co najmniej 1 zadanie o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000zł., Dla zadania częściowego nr 9 - co najmniej 1 zadanie o wartości brutto nie mniejszej niż 200 000zł., Dla zadania częściowego nr 10 - co najmniej 1 zadanie o wartości brutto nie mniejszej niż 200 000zł., Dla zadania częściowego nr 11 - co najmniej 1 zadanie o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000zł., odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia dla każdej części zamówienia. UWAGA! Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie więcej niż jednej części zamówienia to nie może celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wskazać tego samego doświadczenia w więcej niż jednej części. 2. Wykaz osób – Załącznik nr 5 Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Z załączonego wykazu ma wynikać, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponować osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej czy też posiadającą odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa bez względu na ilość części, na które składana jest oferta. 3. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Potwierdzenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia niemniejszą niż 200 000 zł. bez względu na ilość części, na które składana jest oferta. 4. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, należy przedłożyć zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów-Załącznik nr 6 Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wzór formularza oferty – Załącznik nr 1 Dokument wypełniony przez wykonawcę według wzoru załączonego do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną z wyszczególnieniem cen materiałów.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 2 300.00 PLN (słownie: dwa tysiące trzysta 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 14 200.00 PLN (słownie: czternaście tysięcy dwieście 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 3: 14 100.00 PLN (słownie: czternaście tysięcy sto 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 4: 32 800.00 PLN (słownie: trzydzieści dwa tysiące osiemset 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 5: 14 500.00 PLN (słownie: czternaście tysięcy pięćset 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 6: 22 000.00 PLN (słownie: dwadzieścia dwa tysiące 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 7: 2 700.00 PLN (słownie: dwa tysiące siedemset 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 8: 2 600.00 PLN (słownie: dwa tysiące sześćset 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 9: 12 500.00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy pięćset 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 10: 11 200.00 PLN (słownie: jedenaście tysięcy dwieście 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 11: 6 300.00 PLN (słownie: sześć tysięcy trzysta 00/100 PLN) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2017-11-13 do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ BNP PARIBAS 14 2030 0045 1110 0000 0040 3470 w takim terminie, aby pieniądze znajdowały się na koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu otwarcia ofert t. j. do 2017-11-13 do godz. 10:00. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłynęło w wymaganym terminie, decyduje data wpływu na rachunek bankowy; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium w formie wymienionej w punkcie 3.b), 3.c), 3.d), 3.e), należy wnieść przez złożenie za pokwitowaniem oryginału dokumentu w kasie Zamawiającego w kopercie oznaczonej nazwą i adresem Wykonawcy oraz opisaną w następujący sposób: „Budowa dróg oraz tymczasowych składnic na drewno na terenie Nadleśnictwa Lipusz” w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 tak, aby wadium znalazło się w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert tj. do dnia 13.11.2017 roku. Poręczenie lub gwarancja muszą być bezwarunkowe, płatne na pierwsze wezwanie Zamawiającego oraz winny obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, a także obejmować cały okres związania ofertą określony w pkt IV.6.3) niniejszego ogłoszenia. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
nie dotyczy
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana warunków niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Niedopuszczalna jest zmiana warunków zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy za wyjątkiem zmian przewidzianych w SIWZ, a dotyczących: 1) Przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy: a) w przypadku zlecenia wykonania robót dodatkowych lub zamiennych jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego, b) w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych takich ja opadów, silnych wiatrów, niskich temperatur uniemożliwiających prowadzenie prac, c) w związku ze stwierdzeniem braków lub błędów projektowych o czas niezbędny na poprawienie lub uzupełnienie projektu, d) w przypadku udzielenia zamówień wskazanych w pkt 4 SIWZ czyli zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp, jeżeli terminy ich zlecenia uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego. e) Okres wydłużenia terminu zakończenia powinien odpowiadać okresom opóźnień wymienionych powyżej. 2) Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku kiedy łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia, określonej pierwotnie w umowie. Wprowadzane zmiany nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy. 3) Zmiana wysokości wynagrodzenia, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT)- od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczany do cen netto zawartych w formularzu cenowym z oferty wykonawcy. Należny podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto na fakturze zgodnie z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury. 4) Zmiana o której mowa w ust. 2 pkt. 3 nie wymaga pisemnej zmiany umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
W sytuacji, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób nie budzący wątpliwości, zastrzec wraz z uzasadnieniem, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. Informacje te winny być umieszczone odrębnie od pozostałych informacji zawartych w ofercie, w osobnej wewnętrznej kopercie, oznaczonej klauzulą: ”Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – nie udostępniać”.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2017-11-13, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Budowa tymczasowej składnicy na drewno w Leśnictwach Sulęczyno i Zdunowice w oddziałach 195 i 200 na działkach nr 3195 i 3200/2 obrębu Sulęczyno |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa tymczasowej składnicy na drewno w Leśnictwach Sulęczyno i Zdunowice w oddziałach 195 i 200 na działkach nr 3195 i 3200/2 obrębu Sulęczyno. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących warstw nawierzchni składnicy: - nawierzchnia z płyt żelbetowych pełnych 300x150x15cm, z poboczami z KŁSM gr. 25cm, - podsypka z pospółki gr. 10cm; Roboty ziemne należy wykonać zgodnie z wymaganiami normy PN-S-02205/1998 (zastępującą normę BN-72/8932-01). Przedmiot zamówienia szczegółowo określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45230000-8, 45233000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 119459,70
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji napraw gwarancyjnych |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Budowa tymczasowej składnicy na drewno w Leśnictwie Zdunowice w oddziale 232 na działce nr 3232 obrębu Zdunowice |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa tymczasowej składnicy na drewno w Leśnictwie Zdunowice w oddziale 232 na działce nr 3232 obrębu Zdunowice. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących warstw nawierzchni składnicy: - nawierzchnia z płyt żelbetowych pełnych 300x150x15cm, z poboczami z KŁSM gr. 25cm, - podsypka z pospółki gr. 10cm; Roboty ziemne należy wykonać zgodnie z wymaganiami normy PN-S-02205/1998 (zastępującą normę BN-72/8932-01). Przedmiot zamówienia szczegółowo określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45230000-8, 45233000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 712774,11
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji napraw gwarancyjnych |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Budowa tymczasowej składnicy na drewno w Leśnictwie Glinowo w oddziałach 234 i 235 na działkach nr 234 i 235 obrębu Grabowo |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa tymczasowej składnicy na drewno w Leśnictwie Glinowo w oddziałach 234 i 235 na działkach nr 234 i 235 obrębu Grabowo. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących warstw nawierzchni składnicy: - nawierzchnia z płyt żelbetowych pełnych 300x150x15cm, z poboczami z KŁSM gr. 25cm, - podsypka z pospółki gr. 10cm; Roboty ziemne należy wykonać zgodnie z wymaganiami normy PN-S-02205/1998 (zastępującą normę BN-72/8932-01). Przedmiot zamówienia szczegółowo określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45230000-8, 45233000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 707491,65
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji napraw gwarancyjnych |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Budowa tymczasowych składnic na drewno w Leśnictwie Trawice w oddziałach 8-12 na działkach nr 538, 540, 541, 542, 544 obrębu Śluza |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa tymczasowych składnic na drewno w Leśnictwie Trawice w oddziałach 8-12 na działkach nr 538, 540, 541, 542, 544 obrębu Śluza. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących warstw nawierzchni składnicy: - nawierzchnia z płyt żelbetowych pełnych 300x150x15cm, z poboczami z KŁSM 0-31,5mm gr. 25cm, - podsypka z pospółki gr. 10cm; lub: - nawierzchnia z KŁSM 0-31,5mm gr. 10cm, - podbudowa z KŁSM 0-63mm gr. 20cm, - podłoże gruntowe wyprofilowane i zagęszczone. Roboty ziemne należy wykonać zgodnie z wymaganiami normy PN-S-02205/1998 (zastępującą normę BN-72/8932-01). Przedmiot zamówienia szczegółowo określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45230000-8, 45233000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1643527,63
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji napraw gwarancyjnych |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Budowa tymczasowej składnicy na drewno w Leśnictwie Dywan w oddziałach 73-74 na działkach nr 960 i 1000 obrębu Trzebuń |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa tymczasowej składnicy na drewno w Leśnictwie Dywan w oddziałach 73-74 na działkach nr 960 i 1000 obrębu Trzebuń. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących warstw nawierzchni składnicy: - nawierzchnia z płyt żelbetowych pełnych 300x150x15cm, - podsypka z pospółki gr. 10cm. Roboty ziemne należy wykonać zgodnie z wymaganiami normy PN-S-02205/1998 (zastępującą normę BN-72/8932-01). Przedmiot zamówienia szczegółowo określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45230000-8, 45233000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 727877,69
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji napraw gwarancyjnych |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Budowa tymczasowych składnic na drewno w Leśnictwie Dywan w oddziałach 102-107 na działkach nr 876, 879, 880, 881, 883, 885 obrębu Trzebuń |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa tymczasowych składnic na drewno w Leśnictwie Dywan w oddziałach 102-107 na działkach nr 876, 879, 880, 881, 883, 885 obrębu Trzebuń. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących warstw nawierzchni składnicy: - nawierzchnia z płyt żelbetowych pełnych 300x150x15cm, z poboczami z KŁSM 0-31,5mm gr. 25cm, - podsypka z pospółki gr. 10cm; lub: - nawierzchnia z KŁSM 0-31,5mm gr. 10cm, - podbudowa z KŁSM 0-63mm gr. 20cm, - podłoże gruntowe wyprofilowane i zagęszczone. Roboty ziemne należy wykonać zgodnie z wymaganiami normy PN-S-02205/1998 (zastępującą normę BN-72/8932-01). Przedmiot zamówienia szczegółowo określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45230000-8, 45233000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1103941,68
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji napraw gwarancyjnych |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Budowa tymczasowej składnicy na drewno w Leśnictwie Dywan w oddziale 125 na działce nr 912 obrębu Trzebuń |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa tymczasowej składnicy na drewno w Leśnictwie Dywan w oddziale 125 na działce nr 912 obrębu Trzebuń. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących warstw nawierzchni składnicy: - nawierzchnia z płyt żelbetowych pełnych 300x150x15cm, z poboczami z KŁSM gr. 25cm, - podsypka z pospółki gr. 10cm; Roboty ziemne należy wykonać zgodnie z wymaganiami normy PN-S-02205/1998 (zastępującą normę BN-72/8932-01). Przedmiot zamówienia szczegółowo określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45230000-8, 45233000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 137073,68
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji napraw gwarancyjnych |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Budowa tymczasowej składnicy na drewno w Leśnictwie Dywan w oddziale 127 na działce nr 914 obrębu Trzebuń |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa tymczasowej składnicy na drewno w Leśnictwie Dywan w oddziale 127 na działce nr 914 obrębu Trzebuń. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących warstw nawierzchni składnicy: - nawierzchnia z płyt żelbetowych pełnych 300x150x15cm z poboczami z KŁSM gr. 25cm, - podsypka z pospółki gr. 10cm; Roboty ziemne należy wykonać zgodnie z wymaganiami normy PN-S-02205/1998 (zastępującą normę BN-72/8932-01). Przedmiot zamówienia szczegółowo określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45230000-8, 45233000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 130029,30
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji napraw gwarancyjnych |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Budowa tymczasowej składnicy na drewno w Leśnictwie Zarośle w oddziałach 151, 155, 156 na działkach nr 935, 936, 937, obrębu Trzebuń |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa tymczasowej składnicy na drewno w Leśnictwie Zarośle w oddziałach 151,155,156 na działkach nr 935, 936, 937 obrębu Trzebuń. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących warstw nawierzchni składnicy: - nawierzchnia z płyt żelbetowych pełnych 300x150x15cm, z poboczami z KŁSM 0-31,5mm gr. 25cm, - podsypka z pospółki gr. 10cm; lub: - nawierzchnia z KŁSM 0-31,5mm gr. 10cm, - podbudowa z KŁSM 0-63mm gr. 20cm, - podłoże gruntowe wyprofilowane i zagęszczone. Roboty ziemne należy wykonać zgodnie z wymaganiami normy PN-S-02205/1998 (zastępującą normę BN-72/8932-01). Przedmiot zamówienia szczegółowo określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45230000-8, 45233000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 627095,50
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji napraw gwarancyjnych |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Budowa drogi leśnej wywozowej w Leśnictwie Dywan |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi leśnej wywozowej w Leśnictwie Dywan. Przed wykonaniem warstw nawierzchniowych wyprofilować podłoże gruntowe i zagęścić do wskaźnika zagęszczenia 0,97. Konstrukcja nawierzchni drogi: - kruszywo łamane 0-31,5mm stabilizowane mechanicznie gr. 12cm, - istniejąca nawierzchnia wyprofilowana i zagęszczona. Pobocza o nawierzchni jak jezdnia drogi. Konstrukcja nawierzchni zjazdów i mijanek jak konstrukcja drogi. Na stromym podjeździe od km 0+017 do km 0+167 na konstrukcję nawierzchni drogi składa się nawierzchnia z płyt żelbetowych ażurowych JOMB 100x75x12,5cm ułożonych na podsypce piaskowej gr. 10cm. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45230000-8, 45233000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 563879,17
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Wydłużenie okresu gwarancji jakości |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Budowa drogi leśnej wywozowej Trawice Łącznik |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi leśnej wywozowej Trawice Łącznik. Przed wykonaniem warstw nawierzchniowych wyprofilować podłoże gruntowe i zagęścić do wskaźnika zagęszczenia 0,97. Konstrukcja nawierzchni drogi, zjazdów i mijanek: - kruszywo łamane 0-31,5mm stabilizowane mechanicznie gr. 18cm, - istniejąca nawierzchnia wyprofilowana i zagęszczona. Pobocza o nawierzchni jak jezdnia drogi. Lokalnie od km 0+400 do km 0+470 i od km 0+840 do km 1+083 planuje się wzmocnienie istniejącego podłoża ze względu na grunty sypkie warstwą kruszonego gruzu betonowego gr. 7cm. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45230000-8, 45233000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 317089,31
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Wydłużenie okresu gwarancji jakości |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: