Budowa dróg na terenie Gminy Brodnica

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa dróg na terenie Gminy Brodnica
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBrodnica
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-08
  • ZamawiającyGmina Brodnica
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-21
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00063614
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa dróg na terenie Gminy Brodnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brodnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118394

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mazurska 13

1.5.2.) Miejscowość: Brodnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 564941612

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@brodnica.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brodnica.ug.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dróg na terenie Gminy Brodnica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2bd0602-9307-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063614

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004710/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa dróg na terenie Gminy Brodnica (ul. Rumiankowa, Pszeniczna, Sportowa i Willowa w Karbowie)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/brodnica.ug

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/brodnica.ug

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Oferta,
wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą
zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na
platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny Wykonawca może złożyć bezpośrednio na dokumencie,
który następnie przesyła do systemu (opcja rekomendowana przez platformazakupowa.pl) oraz
dodatkowo dla całego pakietu dokumentów w kroku 2 Formularza składania oferty lub wniosku (po
kliknięciu w przycisk Przejdź do podsumowania).2. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje
odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca,
wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w
zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument
podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w
formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. 3. Oferta powinna być:a)
sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,b) złożona przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl,c) podpisana
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez
osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.4. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez
Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu
Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji
elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.5. W
przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia
odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.6. Zgodnie z art. 18
ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu
przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie
składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz
wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do
dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa.7. Wykonawca, za pośrednictwem
platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie
internetowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje8. Każdy z Wykonawców
może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje
wariantowe spowoduje podlegać będzie odrzuceniu.9. Ceny oferty muszą zawierać wszystkie koszty,
jakie musi ponieść Wykonawca, aby zrealizować zamówienie z najwyższą starannością oraz
ewentualne rabaty.10. Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być w języku
polskim, chyba że w SWZ dopuszczono inaczej. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych
w innym języku niż dopuszczony, Wykonawca zobowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski. Więcej informacji zawiera Rozdział XIV SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016
r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Gmina Brodnica.2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się
kontaktować pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie art. 275 pkt 1 ustawy PZP.4) odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane,
zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych
osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie
administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub
daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub
daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz
jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo
do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10)
przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO
przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla
przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PPOŚI.271.4.2022.JK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach części I przedmiotu zamówienia, tj. budowy drogi gminnej nr 080564C – ul. Rumiankowej w Karbowie, należy wykonać następujący zakres prac:
1) Branża sanitarna – sieć kanalizacji deszczowej wraz z włączeniem do istniejącej sieci w ul. Północnej, złożona z następujących elementów:
a) Kanalizacja deszczowa o średnicy 200, 300, 400 i 500 mm o łącznej długości 699,4 m,
b) Studnie rewizyjne żelbetowe Ø1000 mm, Ø1200 mm, Ø1500 mm z włazem żeliwnym z wypełnieniem betonowym D400 – 23 szt.,
c) Studnie wpustowe betonowe Ø500 mm z wpustem deszczowym, żeliwnym, kołnierzowym 600x400 D400 z osadnikiem – 28 szt.
2) Branża drogowa:
a) Jezdnia o szerokości 5,5 m i długości 696,9 m (odcinek A-B o długości 578,9 m+ odcinek C-D o długości 118,0 m) z betonu asfaltowego o grubości 8 cm (warstwa ścieralna 4 cm + warstwa wiążąca 4 cm) ułożonego na warstwie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm o grubości 25 cm oraz warstwie odsączającej z piasku o grubości 15 cm, jezdnia ograniczona krawężnikiem betonowym,
b) Chodnik jednostronny o szerokości 2 m i długości 540,4 m z kostki brukowej o grubości 6 cm, ułożonej na podsypce cementowo – piaskowej o grubości 4 cm, podbudowie z betonu Rm=6-9 MPa o grubości 10 cm oraz warstwie odsączającej z piasku o grubości 15 cm, ograniczony krawężnikiem betonowym i obrzeżem betonowym,
c) Zjazdy z kostki brukowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej o grubości 4 cm, podbudowie z betonu Rm=6-9 MPa o grubości 20 cm oraz warstwie odsączającej z piasku o grubości o grubości 15 cm, ograniczone krawężnikiem najazdowym i opornikiem betonowym,
d) Pobocza o szerokości 0,5 m z kruszywa łamanego 0/31,5 mm,
e) Plantowanie gruntu z obsianiem trawą,
f) Oznakowanie pionowe.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach części II przedmiotu zamówienia należy wykonać następujący zakres prac:
1) Budowa drogi gminnej nr 080527C – ul. Pszenicznej w Karbowie:
a) Branża sanitarna – sieć kanalizacji deszczowej w ul. Pszenicznej i Jęczmiennej wraz z włączeniem do istniejącej sieci w ul. Klubowej, złożona z następujących elementów:
- Kanalizacja deszczowa o średnicy 200, 250 300, 400 i 800 mm o łącznej długości 670,5 m,
- Studnie rewizyjne żelbetowe Ø1000 mm, Ø1200 mm, Ø1500 mm, Ø2000 mm, Ø3000 mm z włazem żeliwnym z wypełnieniem betonowym D400 – 22 szt.,
- Studnie wpustowe betonowe Ø500 mm z wpustem deszczowym, żeliwnym, kołnierzowym 600x400 D400 z osadnikiem – 25 szt.
b) Branża drogowa
- Jezdnia o szerokości 5,5 m i długości 375,8 m z kostki brukowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej o grubości 4 cm, podbudowie z betonu Rm=6-9 MPa o grubości 20 cm oraz warstwie odsączającej z piasku o grubości o grubości 15 cm, jezdnia ograniczona krawężnikiem betonowym,
- Zjazdy z kostki brukowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej o grubości 4 cm na podbudowie z betonu Rm=6-9 MPa o grubości 20 cm oraz warstwie odsączającej z piasku o grubości o grubości 15 cm ograniczone krawężnikiem najazdowym i opornikiem betonowym,
- Plantowanie gruntu z obsianiem trawą,
- Oznakowanie pionowe.

2) Budowa drogi gminnej nr 080570C – ul. Willowej w Karbowie:
a) Jezdnia o szerokości 3,5 - 5,0 m i długości 294 m z kostki brukowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej o grubości 4 cm, podbudowie z betonu Rm=6-9 MPa o grubości 20 cm oraz warstwie odsączającej z piasku o grubości o grubości 15 cm, jezdnia ograniczona i krawężnikiem najazdowym i opornikiem betonowym,
b) Zjazdy z kostki brukowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej o grubości 4 cm na podbudowie z betonu Rm=6-9 MPa o grubości 20 cm oraz warstwie odsączającej z piasku o grubości o grubości 15 cm ograniczone krawężnikiem najazdowym i opornikiem betonowym,
c) Wymiana przepustu i odtworzenie rowu w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową
d) Pobocza o szerokości 0,5 m w z kruszywa łamanego 0/31,5 mm,
e) Plantowanie gruntu z obsianiem trawą,
f) Oznakowanie pionowe.
3) Budowa drogi gminnej nr 080571C – ul. Sportowej w Karbowie:
a) Jezdnia o szerokości 5,0 m i długości 280 m z kostki brukowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej o grubości 4 cm, podbudowie z betonu Rm=6-9 MPa o grubości 20 cm oraz warstwie odsączającej z piasku o grubości o grubości 15 cm z dwustronnym ściekiem przykrawężnikowym z kostki brukowej, jezdnia ograniczona krawężnikiem betonowym,
b) Zjazdy z kostki brukowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej o grubości 4 cm na podbudowie z betonu Rm=6-9 MPa o grubości 20 cm oraz warstwie odsączającej z piasku o grubości o grubości 15 cm ograniczone opornikiem betonowym,
c) Plantowanie gruntu z obsianiem trawą,
d) Oznakowanie pionowe

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą jak 800.000 zł dla cz. I zamówienia oraz nie mniejszą jak 1.000.000 zł dla cz. II zamówienia. W przypadku składania oferty na dwie lub wszystkie części zamówienia wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną stanowiąca co najmniej sumę kwot określonych dla poszczególnych części.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że
a) dla części I zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną w skład której weszło wykonanie utwardzenia terenu kostką brukową o powierzchni co najmniej 1.000 m2, wykonanie utwardzenia terenu betonem asfaltowym o powierzchni co najmniej 3.500 m2 oraz wykonanie kanalizacji grawitacyjnej o długości co najmniej 500 m, przy czym Zamawiający dopuszcza aby ww rodzaje robót zostały wykonane w ramach odrębnych robót (maksymalnie trzech) ale nie dopuszcza sumowania ilości danego rodzaju robót wykonanych w ramach odrębnych robót budowlanych
b) dla części II zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną w skład której weszło wykonanie utwardzenia terenu kostką brukową o powierzchni co najmniej 4.000 m2 oraz wykonanie kanalizacji grawitacyjnej o długości co najmniej 500 m, przy czym Zamawiający dopuszcza aby ww rodzaje robót zostały wykonane w ramach odrębnych robót (maksymalnie dwóch) ale nie dopuszcza sumowania ilości danego rodzaju robót wykonanych w ramach odrębnych robót budowlanych
c) dla cz. I i II będzie dysponował osobami, które będą pełniły następujące funkcje i które posiadają następujące uprawnienia budowlane:
- kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej,
- kierownik robót sanitarnych posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,
przy czym zamawiającymi dopuszcza uprawnienia równoważne w danej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane oraz uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek o którym mowa w:
1) pkt 1.3) zostanie spełniony, jeśli co najmniej jeden z wykonawców wykaże że jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wymaganą sumę gwarancyjną dla danej części zamówienia,
2) pkt 1. 4)a-b zostanie spełniony, jeśli co najmniej jeden w wykonawców wykonał wymaganą robotę budowlaną lub wykonawcy łącznie wykonali wymagane rodzaje robót (kostka brukowa, beton asfaltowy, kanalizacja grawitacyjna), przy czym zamawiający nie dopuszcza sumowania ilości tego samego rodzaju robót wykonanych przez poszczególnych wykonawców,
3) pkt 1.4)c zostanie spełniony, jeśli co najmniej jeden z wykonawców będzie dysponował osobami posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane lub takimi osobami będą dysponować łącznie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ.
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 2), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 2), zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
5) Dokumenty, o jakich mowa w ust. 3) i 4) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty potwierdzające , że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w rozdziale VIII ust. 2 pkt 3) SWZ .
2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej
niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z
robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty.
3) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Wysokość zaliczki wynosić będzie nie mniej niż 5% wynagrodzenia brutto i stanowić będzie wkład własny Gminy Brodnica w związku z dofinansowaniem zadania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość zmian
postanowień niniejszej umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie
zamówienia w zakresie terminu wykonania zamówienia, gdy wystąpią następujące
okoliczności:1) niekorzystne warunki atmosferyczne, trwające dłużej niż 10 dni, uniemożliwiające
prawidłowe wykonanie robót budowlanych z powodu technologii realizowania prac, określonej
normami i innymi przepisami technicznymi, wymagającej konkretnych warunków
atmosferycznych, potwierdzone przez inspektora nadzoru inwestorskiego wpisem w dziennik
budowy lub protokołem, przy czym okoliczność ta nie będzie miała zastosowania przy
wystąpieniu zjawisk charakterystycznych dla danej pory roku np. opady śniegu, ujemna
temperatura w okresie zimowym;2) natrafianie na niewypały i niewybuchy;3) natrafienie na
wykopaliska archeologiczne;4) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie
Zamawiającego, w tym nieterminowe przekazanie terenu (placu) budowy, wstrzymanie robót
przez Zamawiającego, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji
projektowej; 5) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w tym: brak
wydania decyzji lub innego dokumentu w terminie ustawowym lub 30 dni od daty wystąpienia
Wykonawcy o wydanie stosownego dokumentu niezbędnego do prawidłowej realizacji
przedmiotu umowy, mimo, iż wystąpienie Wykonawcy spełniało wszystkie warunki formalne,
wydanie decyzji administracyjnej zmieniającej decyzję, na podstawie której realizowany jest
przedmiot umowy, odmowa wydania przez właściwy organ administracji wymaganych decyzji,
zezwoleń, uzgodnień itp., konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu
lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy;6) przyczyny
niezależne od działania Stron, których nie można uniknąć, ani im zapobiec, w szczególności:
protesty mieszkańców lub innych osób prawnych i fizycznych, wystąpiły kolizje z planowanymi
lub równolegle prowadzonymi pracami, których nie sposób uniknąć, a ich wystąpienie nie jest
następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, wystąpiły środki
ochrony prawnej wg ustawy Prawo zamówień publicznych;7) działanie siły wyższej.2. W
przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt 1, termin wykonania zamówienia
ulega wydłużeniu o czas ich trwania.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/brodnica.ug

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-08 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Cena ofertowa powinna wynikać z dołączonych do oferty kosztorysów ofertowych, opracowanego wg przedmiarów robót.
Kosztorys ofertowy musi być sporządzony czytelnie przy użyciu programu komputerowego i w takim układzie pozycji kosztorysowych jaki przyjął Zamawiający w przedmiarze robót. Pozycje kosztorysowe muszą być ponumerowane, zawierać opis, jednostkę miary, ilość jednostek, cenę jednostkową i wartość pozycji. Ceny jednostkowe robót muszą zawierać wszystkie koszty związane z ich realizacją, jak również zawierać koszty wszelkich prac przygotowawczych, prac porządkowych, utrzymania zaplecza budowy i inne wynikające z umowy

Zadanie objęte jest dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI