Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa dróg, infrastruktury wod.-kan. oczyszczalni ścieków i przebudowa boiska w miejscowości Cieszków w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIESZKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934680
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: GRUNWALDZKA 41
1.5.2.) Miejscowość: Cieszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-330
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ug.cieszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cieszkow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa dróg, infrastruktury wod.-kan. oczyszczalni ścieków i przebudowa boiska w miejscowości Cieszków w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f889d8d5-b4e0-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112001
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00066122/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa dróg, infrastruktury wod.-kan. i oczyszczalni ścieków i przebudowa boiska w miejscowości Cieszków
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.cieszkow.pl/m,199,przetargi-aktualne.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: przetargi@ug.cieszkow.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne składane będą przez wykonawcę za pośrednictwem „Formularz do komunikacji” jako załączniki. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie /Dz. U. z 2020 poz. 2452/ oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy /Dz. U. z 2020 poz. 2415/.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularza do komunikacji”.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej swz.
Dane postępowania można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły w pkt 39 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły w pkt 39 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FZ.271.1.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Cieszkowie
Zadanie 1) Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ulicy Kościuszki w miejscowości Cieszków; działki L 477/3, 167/9, 167/8 AM-2 obręb Cieszków.
Zadanie obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej w celu odbioru ścieków bytowo-gospodarczych z terenów objętych inwestycją. W ramach inwestycji wykonana będzie grawitacyjna kanalizacja sanitarna DN200 z przyłączami do granic działek budowlanych położonych na terenie poszczególnych inwestycji. Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Cieszków na terenie dróg o numerach ewidencyjnych : 447/3, 167/9 i 167/8 AM-2 obręb Cieszków. Obszar inwestycji leży we wschodniej części Cieszkowa w rejonie ul. Kościuszki.
Zakres robót obejmuje:
o ułożenie kanału głównego z rur DN200 mm PVC SN8
o wykonanie przyłączy kanalizacyjnych z rur DN 150 mm PVC SN8
o montaż studzienek na kanalizacji z betonu B45 DN 1000
o wykonanie przewiertu pod drogą, przejście pod droga rurą stalową DN 400 mm
o ułożenie rury przewodowej DN 200 mm PVC SN8
o roboty ziemne (wykopy)
o zabezpieczenie wykopów
o roboty drogowe ( nawierzchnia z tłucznia kamiennego)
Zadanie 2) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na terenie gminy Cieszków. Działki : 192/4, 190/5, 474/5 AM-2, obręb Cieszków.
Przedmiotem zadania jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami zlokalizowanymi w Cieszkowie na działkach nr 192/4, 474/5 i 190/5 AM2 obręb Cieszków. Teren na którym zlokalizowano roboty to drogi w tym droga krajowej nr 15. W początkowym odcinku kanalizacja przebiegać będzie w poprzek jezdni DK15 a dalej równolegle do DK15 w pasie zieleni.
Zakres robót obejmuje:
o ułożenie kanału głównego z rur 200PVC SN8 kielichowej
o wykonanie przyłączy kanalizacyjnych z rur 160PVC SN8 kielichowych
o montaż studzienek rewizyjnych betonowych DN 1000
o wykonanie przewiertu pod drogą, przejście pod droga rurą stalową przeciskową DN 300 mm
o ułożenie rury przewodowej
o roboty ziemne (wykopy)
o zabezpieczenie wykopów
o roboty drogowe ( nawierzchnia z tłucznia kamiennego)
Zadanie 3) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla zabudowy mieszkaniowej pomiędzy ul. Leśną, ul. Ogrodową i ul. Piastowską w Cieszkowie – ETAP 1 (pomiędzy ul. Piastowską i ul. Ogrodową)
Przedmiotem zadania jest rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami zlokalizowanymi w Cieszkowie na działkach nr 665, 118/17, 114/44, 117/5, 114/47, 114/46 i 481/1 AM2 obręb Cieszków. Teren na którym zlokalizowana jest inwestycja jest w niewielkiej części uzbrojonym terenem nie zabudowanym w wydzielonej strefie osiedla mieszkaniowego pomiędzy ulicami Piastowską i Ogrodową poniżej ul. Porzeczkowej w Cieszkowie. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
- sieci kanalizacji sanitarnej
- kanały boczne
Zakres robót obejmuje:
- ułożenie kanału głównego z rur 200PVC SN8
- wykonanie przyłączy kanalizacyjnych z rur 160PVC SN8
- montaż studzienek rewizyjnych betonowych DN 1000
- roboty ziemne (wykopy)
- zabezpieczenie wykopów
- roboty odtworzeniowe
Zadanie 4) Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej dla zabudowy mieszkaniowej pomiędzy ul. Leśną, ul. Ogrodową i ul. Piastowską w Cieszkowie – ETAP 2 (ul. Leśna)
Przedmiotem zadania jest rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami zlokalizowanymi w Cieszkowie na działkach nr661, 118/63, 117/2, 114/43, 480/2, 117/6, 114/45, 114/46 AM2 Cieszków. Teren na którym zlokalizowana jest inwestycja jest w niewielkiej części uzbrojonym terenem nie zabudowanym w wydzielonej strefie osiedla mieszkaniowego przy ul. Leśnej poniżej ul. Porzeczkowej w Cieszkowie. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
- sieci kanalizacji sanitarnej
- kanały boczne
Zakres robót obejmuje:
- ułożenie kanału głównego z rur 200PVC SN8
- wykonanie przyłączy kanalizacyjnych z rur 160PVC SN8
- montaż studzienek rewizyjnych betonowych DN 1000
- roboty ziemne (wykopy)
- zabezpieczenie wykopów
- roboty odtworzeniowe
Zadanie 5) Rozbudowa sieci wodociągowej pomiędzy ul. Leśną, ul. Ogrodową i ul. Piastowską w Cieszkowie ETAP I
Przedmiotem zadania jest budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Cieszkowie. Inwestycja jest zlokalizowana na działkach nr 481/1, 595, 118/17, 665, 117/5, 114/44,114/47 i 114/46 AM2 obręb Cieszków. Teren na którym zlokalizowana jest inwestycja jest bardzo słabo uzbrojonym terenem, częściowo niezabudowanym z wydzielonymi działkami pod zabudowę jednorodzinną, położonym pomiędzy ul. Ogrodową i Piastowską z możliwością włączenia się do istniejących sieci uzbrojenia terenu. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
- sieci wodociągowej z przyłączami
Zakres robót obejmuje:
- ułożenie kanału głównego z rur PE HD 100 SDR 17 PN10 Ø 110 mm
- wykonanie przyłączy wodociągowych Ø 32 mm
- montaż hydrantu przeciwpożarowego
- roboty ziemne (wykopy)
- zabezpieczenie wykopów
- roboty odtworzeniowe
Zadanie 6) Rozbudowa sieci wodociągowej pomiędzy ul. Leśną, ul. Ogrodową i ul. Piastowską w Cieszkowie ETAP II
Przedmiotem zadania jest rozbudowy sieci wodociągowej obejmującej tereny położone na terenie miejscowości Cieszków pomiędzy ulicami: Leśną i Ogrodową - ul. bez nazwy zlokalizowanymi w Cieszkowie na działkach nr 118/23 ,117/12, 117/6, 114/45, 114/43, 480/2, 114/46, 114/47 obręb Cieszków. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
- Sieci wodociągowej z przyłączami
Zakres robót obejmuje:
- ułożenie kanału głównego z rur PE HD 100 SDR 17 PN10 Ø 110 mm
- wykonanie przyłączy wodociągowych Ø 32 mm
- montaż hydrantu przeciwpożarowego naziemnego DN 80 mm
- roboty ziemne (wykopy)
- zabezpieczenie wykopów
- roboty odtworzeniowe
Zakres prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia określa SWZ, Umowa z Wykonawcą, której wzór stanowi załącznik nr 9 do SWZ oraz następujące dokumenty określające wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zwane dalej łącznie „Dokumentacja– Część 1” - załącznik nr 11 do SWZ.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w pkt. 5.2 SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych o wartości nie przekraczającej 20 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.
Szczegóły w pkt 30 SWZ.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert i wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie
postępować zgodnie z wymaganiami ustawy. Kryterium oceny ofert jest cena 60 %. oraz okres udzielonej gwarancji 40%. Zamawiający udzieli zamówienia publicznego temu Wykonawcy, którego oferta nie zostanie odrzucona i otrzyma największą łączną liczbę punktów. Wszystkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością umożliwiającą wybór najkorzystniejszej oferty. Ocena ofert będzie dokonywana w skali od 0 do 100 punktów.
Szczegółowo opis znajduje się w punkcie 17 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Przebudowa dróg gminnych w Cieszkowie
Zadanie 1) Przebudowa ul. Morelowej w Cieszkowie.
Zakres robót obejmuje: przebudowę drogi gminnej – ulicy Morelowej na odcinku od ulicy Ogrodowej do ulicy Leśnej w Cieszkowie. Przebudowa ul. Morelowej polega na zmianie istniejącej nawierzchni gruntowo- tłuczniowej na nawierzchnię z betonu asfaltowego oraz utwardzeniu poboczy od krawędzi projektowanej jezdni do granicy posesji kostką brukową betonową. Ulica Morelowa zlokalizowana jest w całości na działce nr 663 stanowiącej istniejący pas drogowy.
1) Roboty pomiarowe, wytyczenia i pełna obsługa geodezyjna,
2) Roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe podbudowy z tłucznia do ponownego wbudowania (pobocza), wywóz i utylizacja gruzu,
3) Roboty ziemne wraz z wywozem i składowaniem urobku,
4) Regulacja urządzeń i naprawa – studzienek i zaworów urządzeń podziemnych,
5) Korytowanie, wykonanie podbudowy, skropienie asfaltem,
6) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych warstwa wyrównawcza i ścieralna oraz nawierzchnia zjazdów i poboczyj z kostki betonowej,
7) Roboty odwodnieniowe
8) Wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu,
9) Przeprowadzenie niezbędnych badań i sporządzenie pełnej dokumentacji powykonawczej
Zadanie 2) Przebudowa ul. Wiśniowej w Cieszkowie
Zakres robót obejmuje: przebudowę drogi gminnej – ulicy Wiśniowej na odcinku od ulicy Ogrodowej do ulicy Leśnej w Cieszkowie. Przebudowa ul. Wiśniowej polega na zmianie istniejącej nawierzchni gruntowo- tłuczniowej na nawierzchnię z betonu asfaltowego oraz utwardzeniu poboczy od krawędzi projektowanej jezdni do granicy posesji kostką brukową betonową. Ulica Morelowa zlokalizowana jest w całości na działce nr 662 stanowiącej istniejący pas drogowy.
1) Roboty pomiarowe, wytyczenia i pełna obsługa geodezyjna,
2) Roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe podbudowy z tłucznia do ponownego wbudowania (pobocza), wywóz i utylizacja gruzu,
3) Roboty ziemne wraz z wywozem i składowaniem urobku,
4) Regulacja urządzeń i naprawa – studzienek i zaworów urządzeń podziemnych,
5) Korytowanie, wykonanie podbudowy, skropienie asfaltem,
6) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych warstwa wyrównawcza i ścieralna oraz nawierzchnia zjazdów i poboczy z kostki betonowej,
7) Roboty odwodnieniowe
8) Wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu,
9) Przeprowadzenie niezbędnych badań i sporządzenie pełnej dokumentacji powykonawczej
Zadanie 3) – Przebudowa ul. Ogrodowej w Cieszkowie
Zakres robót obejmuje: przebudowę drogi gminnej ul. Ogrodowej w miejscowości Cieszków na odcinku od ul. Piaskowej do ul. Porzeczkowej ( działka nr 665 AM2 obręb Cieszków). Inwestycja polega na zmianie istniejącej nawierzchni drogi na nawierzchnię z betonu asfaltowego wraz z wykonaniem chodnika i zjazdów z kostki betonowej.
Zakres prac obejmuje:
1) Roboty pomiarowe, wytyczenia i pełna obsługa geodezyjna,
2) Roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni bitumicznej, wywóz i utylizacja gruzu,
3) Roboty ziemne wraz z wywozem i składowaniem urobku,
4) Regulacja urządzeń – studzienek i zaworów urządzeń podziemnych,
5) Budowa drogi ( ul. Ogrodowej) z betonu asfaltowego ( warstwa wiążąca grubości 5 cm z betonu asfaltowego AC16W, warstwa ścieralna gr. 4 cm z betonu asfaltowego AC11S) UWAGA !!! Zmiana projektu przebudowy jezdni w zakresie nawierzchni.
6) Budowa chodnika i zjazdów z kostki betonowej
7) Roboty odwodnieniowe
8) Kanalizacja deszczowa
9) Wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu,
10) Przeprowadzenie niezbędnych badań i sporządzenie pełnej dokumentacji powykonawczej
Zakres prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia określa SWZ, Umowa z Wykonawcą, której wzór stanowi załącznik nr 9 do SWZ oraz następujące dokumenty określające wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zwane dalej łącznie „Dokumentacja- Część 2” - załącznik nr 12.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w pkt. 5.2 SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych o wartości nie przekraczającej 20 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.
Szczegóły w pkt 30 SWZ.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert i wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie
postępować zgodnie z wymaganiami ustawy. Kryterium oceny ofert jest cena 60 %. oraz okres udzielonej gwarancji 40%. Zamawiający udzieli zamówienia publicznego temu Wykonawcy, którego oferta nie zostanie odrzucona i otrzyma największą łączną liczbę punktów. Wszystkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością umożliwiającą wybór najkorzystniejszej oferty. Ocena ofert będzie dokonywana w skali od 0 do 100 punktów.
Szczegółowo opis znajduje się w punkcie 17 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Oświetlenie drogowe w gminie Cieszków.
Zadanie 1) Przebudowa oświetlenia drogowego w m. Cieszków (ul. Rynek i ul. Bolesława Chrobrego w Cieszkowie)
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz na jej podstawie wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: „Przebudowa oświetlenia drogowego w m Cieszków (ul. Rynek i ul. Bolesława Chrobrego w Cieszkowie)” w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy dla zadania pn.: „Przebudowa oświetlenia drogowego w m Cieszków”
Zadanie 2. Budowa oświetlenia w m. Biadaszka
Zakres robót obejmuje: budowę sieci elektroenergetycznej nN 0,23kV oświetlenia drogowego w miejscowości Biadaszka w gminie Cieszków. Inwestycja zlokalizowana jest na działce nr ewid. 108, obręb Biadaszka. Zakres prac obejmuje:
- montaż 9 słupów stalowych, ocynkowanych, stożkowych o wysokości h=6 m, posadowionych na dedykowanym betonowym fundamencie prefabrykowanym.
- budowę linii kablowej nN kablem ziemnym typu YAKXS 4-16 mm, zasilającej projektowane słupy oświetleniowe z szafki oświetleniowej SO.
Zakres prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia określa SWZ, Umowa z Wykonawcą, której wzór stanowi załącznik nr 9 do SWZ oraz następujące dokumenty określające wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zwane dalej łącznie „Dokumentacja- Część 3” - załącznik nr 13 do SWZ
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w pkt. 5.2 SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych o wartości nie przekraczającej 20 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.
Szczegóły w pkt 30 SWZ.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert i wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie
postępować zgodnie z wymaganiami ustawy. Kryterium oceny ofert jest cena 60 %. oraz okres udzielonej gwarancji 40%. Zamawiający udzieli zamówienia publicznego temu Wykonawcy, którego oferta nie zostanie odrzucona i otrzyma największą łączną liczbę punktów. Wszystkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością umożliwiającą wybór najkorzystniejszej oferty. Ocena ofert będzie dokonywana w skali od 0 do 100 punktów.
Szczegółowo opis znajduje się w punkcie 17 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Budowa oczyszczalni ścieków w gminie Cieszków - opracowanie dokumentacji projektowej.
Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy dla zadania pn.: „Budowa oczyszczalni ścieków w Cieszkowie wraz z niezbędną infrastrukturą drogową”.
Do zakresu rzeczowego zamówienia należy w szczególności wykonanie:
1) kompleksowej dokumentacji projektowej oczyszczalni ścieków dla 2000 RLM i przepustowości Q=200 m3/d z gospodarką osadową i zlewnia ścieków dowożonych
2) opracowanie projektu drogi dojazdowej do oczyszczalni
3) opracowanie projektu przebudowy kanalizacji sanitarnej w m. Cieszków w celu skierowania ścieków do oczyszczalni.
4) uzyskanie mapy do celów projektowych
5) badania gruntu
6) sporządzenie dokumentacji geologicznej
7) sporządzenie operatu wodnoprawnego i uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego
8) uzyskanie pozwolenia na budowę
9) kompletna dokumentacja projektowa musi zawierać :
• projekt budowlany – w ilości 4 egz.,
• projekt techniczny – w ilości 4 egz.,
• projekt organizacji ruchu - w ilości 4 egz.,
• przedmiary i kosztorys inwestorski – w ilości 2 egz.
• specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiRB) – w ilości 2 egz.
Zakres prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia określa SWZ, Umowa z Wykonawcą, której wzór stanowi załącznik nr 9 do SWZ oraz następujące dokumenty określające wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia, zwane dalej „Dokumentacja – Część 4” - załącznik nr 14 do SWZ.
Szczegółowy opis zakresu zamówienia znajduje się w pkt. 5.2 SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych o wartości nie przekraczającej 20 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.
Szczegóły w pkt 30 SWZ.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert i wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie
postępować zgodnie z wymaganiami ustawy. Kryterium oceny ofert jest cena 60 %. oraz doświadczenie ( liczba wykonanych dokumentacji) 40%. Zamawiający udzieli zamówienia publicznego temu Wykonawcy, którego oferta nie zostanie odrzucona i otrzyma największą łączną liczbę punktów. Wszystkie obliczenia
dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością umożliwiającą wybór najkorzystniejszej oferty. Ocena ofert będzie dokonywana w skali od 0 do 100 punktów.
Szczegółowo opis znajduje się w punkcie 17 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie ( liczba wykonanycyh dokumentacji)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – Budowa boiska do piki nożnej w m. Cieszków o wymiarach 60x100 m z nawierzchnią trawiastą nawadnianą i trybunami w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz na jej podstawie wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: Budowa boiska do piki nożnej w m. Cieszków o wymiarach 60x100 m z nawierzchnią trawiastą nawadnianą i trybunami w formule „zaprojektuj i wybuduj”, w oparciu o załączony do SWZ Program Funkcjonalno- Użytkowy.
Do zakresu rzeczowego zamówienia należy w szczególności wykonanie:
1) koncepcji architektonicznej budowy boiska wraz z koncepcją zagospodarowania terenu
2) opracowanie projektu budowlanego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i uzyskaniem pozwolenia na budowę,
3) opracowanie projektów wykonawczych,
4) sporządzenie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego,
5) wykonanie robót budowlanych przewidzianych w Programie funkcjonalno - użytkowym oraz dokumentacji projektowej,
6) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (jeżeli jest ona wymagana prawem).
Zakres prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia określa SWZ, Umowa z Wykonawcą, której wzór stanowi załącznik nr 9 do SWZ oraz następujące dokumenty określające wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia, zwane dalej „Dokumentacja – Część 5” - załącznik nr 15 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt. 5.2 SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych o wartości nie przekraczającej 20 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.
Szczegóły w pkt 30 SWZ.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert i wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie
postępować zgodnie z wymaganiami ustawy. Kryterium oceny ofert jest cena 60 %. oraz okres udzielonej gwarancji 40%. Zamawiający udzieli zamówienia publicznego temu Wykonawcy, którego oferta nie zostanie odrzucona i otrzyma największą łączną liczbę punktów. Wszystkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością umożliwiającą wybór najkorzystniejszej oferty. Ocena ofert będzie dokonywana w skali od 0 do 100 punktów.
Szczegółowo opis znajduje się w punkcie 17 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
Szczegóły w pkt 21 SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Szczegóły w pkt 22 SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Szczegóły w pkt 22 SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Szczegóły w pkt 12 SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający żąda wniesienia wadium.
29.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert .
29.3 Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
Dla Części 1: 30 000 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 PLN),
Dla Części 2: 15 000 PLN (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 PLN),
Dla Części 3: 1 500 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 PLN),
Dla Części 4: 1 000 PLN (słownie: jeden tysiąc 00/100 PLN),
Dla Części 5: 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN),
Szczegóły w pkt. 29 SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Szczegóły w pkt. 12.3 SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy zawarte są w zał. nr 9 SWZ – Wzór umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-21 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania ofert lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. Skrytka odbiorcza(ePUAP): /85k2waq7tr/skrytka
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-21 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni