IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena ryczałtowa brutto |
60,00 |
Okres udzielonej gwarancji jakości |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wzór umowy został zamieszczony w ROZDZIALE C niniejszej specyfikacji i stanowi jej integralna część.Warunki i zasady wprowadzenia zmian do umowy:1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy o udzielenie zamówienia publicznego na realizację przedmiotowego zadania w zakresie osób wskazanych w umowie, w sytuacji zaistnienia konieczności zmiany przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy odpowiedzialnych za realizację zobowiązań stron w okresie trwania umowy, gwarancji lub rękojmi. Zmiana wymaga wyłącznie pisemnego powiadomienia przez strony umowy.2. Dopuszcza się zmianę zapisów umownych stanowiących oczywistą omyłkę.3. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w drodze obustronnie podpisanego aneksu w przypadku: a) gdy Zamawiający udzieli Wykonawcy zamówienia na realizację robót, o których mowa w art.67 lub robót dodatkowych, o których mowa w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych,b) w przypadku stwierdzenia wad w dokumentacji projektowej uniemożliwiających prawidłową realizację przedmiotu umowy termin zakończenia robót może zostać przedłużony o czas potrzebny na dokonanie zmian w dokumentacji projektowej,c) wystąpienia potwierdzonych przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w dziennikach budowy lub dzienniku pogodowym prowadzonym przez Kierownika Budowy niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót zgodnie z wymaganiami technologii: intensywnych opadów deszczu, śniegu, gradu bądź występowania temperatury poniżej 0°C występujących powyżej 5 dni roboczych. Termin realizacji zamówienia zostanie wydłużony o ilość dni występujących niekorzystnych warunków atmosferycznych, d) zmiany zakresu rzeczowego robót dokonanego przez Zamawiającego, w trakcie realizacji prac lub z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (sił wyższych). Przez silę wyższą należy rozumieć wydarzenie lub okoliczność o charakterze nadzwyczajnym, na którą Wykonawca ani Zamawiający nie mają wpływu; wystąpieniu której Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli zapobiec przed zawarciem Umowy; której, w przypadku jej wystąpienia, Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli uniknąć lub jej przezwyciężyć; oraz która nie może być zasadniczo przypisana Wykonawcy ani Zamawiającemu,e) stwierdzenia w trakcie robót kolizji z istniejącymi urządzeniami, które nie są geodezyjnie zinwentaryzowane. Termin zostaje wówczas przedłużony o czas potrzebny do usunięcia kolizji,f) Zmiana terminu realizacji umowy z ww. powodów nie stanowi podstawy do zmiany ceny ryczałtowej brutto określonej dla zakresu podstawowego robót jak również do zmiany elementów składowych ceny (koszty materiałów, sprzętu, zakupu, koszty pośrednie oraz inne). 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu rzeczowego robót będących przedmiotem umowy: a) Wartość robót niewykonanych (ograniczonych) zostanie ustalona na podstawie iloczynu cen jednostkowych zaproponowanych w kalkulacji ryczałtu i ilości robót (zakresu rzeczowego) nie wykonywanych. Tak wyliczona wartość robót ograniczonych stanowić będzie podstawę do pomniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy,b) na okoliczność ograniczenia zakresu rzeczowego robót zostanie sporządzony protokół konieczności podpisany przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego,c) Wykonawca z tytułu ograniczenia zakresu robót nie będzie dochodził żadnego odszkodowania,d) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia określonego w ust.4 strony wprowadzą w tym zakresie zmianę do umowy w formie aneksu.5. Zamawiający przewiduje zmianę wysokości wynagrodzenia ryczałtowego również w przypadku potwierdzenia w protokole konieczności przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego, którego zmiany dotyczą oraz Kierownika Budowy potrzeby wprowadzenia do obowiązującej treści przedmiotu umowy robót zamiennych. Roboty zamienne to roboty: a) które w wyniku wycofania z bieżącej produkcji lub sprzedaży rynkowej materiałów i urządzeń wskazanych w przedmiocie zamówienia można wykonać zgodnie z podstawowym zakresem zamówienia lecz nie zgodnie z pierwotnymi wymaganiami Zamawiającego, b) które w wyniku postępu technologicznego i nowych technologii budowlanych można wykonać w sposób korzystniejszy dla Zamawiającego bez zmiany zakresu podstawowego umowy i bez pogorszenia pierwotnych wymagań Zamawiającego,c) które w wyniku błędów w dokumentacji projektowej należy wykonać w sposób inny niż zakłada to przedmiot zamówienia bez zmiany zakresu podstawowego umowy i bez pogorszenia pierwotnych wymagań Zamawiającego. 6. Decyzje o wprowadzeniu aneksem robót zamiennych do obowiązującej treści umowy podejmuje Zamawiający, Wykonawcy z tego tytułu nie przysługuje żadne odszkodowanie.7. Protokół konieczności będzie zawierał uzasadnienie dla wprowadzenia robót zamiennych, ich ilość, szacunkową wartość, możliwy termin wykonania robót.8. Podpisanie aneksu do umowy będzie przeprowadzone zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w oparciu o wycenę robót przygotowaną przez Wykonawcę, po przeprowadzeniu negocjacji. 9. Negocjacje poprzedzające podpisanie aneksu do umowy będą przeprowadzone na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, w oparciu o wycenę robót przygotowaną przez Wykonawcę wg zasad: a) ceny czynników produkcji (R-g, M, S, Kp, Kz, Z) zostaną przyjęte z kalkulacji ryczałtu przedłożonej przez Wykonawcę przed podpisaniem umowy tj.: - Roboczogodzina netto :R =………………zł/r-g- Koszty pośrednie : Kp (od R+S) =……………….%- Koszty zakupu materiałów : Kz (od M) =……………….%- Zysk : Z (od R+S+Kp) =……………….%b) w przypadku, gdy nie będzie możliwe rozliczenie danej roboty w oparciu o zapisy w ppkt a), brakujące ceny czynników produkcji (M i S) zostaną przyjęte z zeszytów SEKOCENBUD (jako średnie ceny materiałów i średnie ceny najmu sprzętu) za kwartał poprzedzający datę spisania protokołu konieczności,c) podstawą do określenia nakładów rzeczowych będą katalogi nakładów rzeczowych zawarte w kalkulacji ryczałtu, a w przypadku ich braku w kolejności odpowiednie pozycje KNR-ów, KNNR-ów, KNSR-ów, KNP, a następnie wycena indywidualna Wykonawcy zatwierdzona przez przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca powiadamia przedstawiciela Zamawiającego o planowanym rozpoczęciu prac podlegających rozliczeniu indywidualnemu. d) dla materiałów oraz sprzętu nie wycenianych w cennikach SEKONCENBUD ceny będą określane na podstawie faktycznych cen zakupu oraz wynajmu (po udzielonych rabatach) i udokumentowane potwierdzonymi za zgodność z oryginałem kserokopiami faktur pozwalającymi określić jakość i rodzaj wbudowanego materiału oraz zgodność z parametrami określonymi przez zamawiającego; Zamawiający musi zaakceptować cenę materiału; Wykonawca w celu rozliczenia przedstawia faktury na co najmniej 80% ilości materiału podlegającego wbudowaniu i rozliczeniu.*siła wyższa – wydarzenie lub okoliczność o charakterze nadzwyczajnym, na którą Wykonawca ani Zamawiający nie mają wpływu; wystąpieniu której Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli zapobiec przed zawarciem Umowy; której, w przypadku jej wystąpienia, Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli uniknąć lub jej przezwyciężyć; oraz która nie może być zasadniczo przypisana Wykonawcy ani Zamawiającemu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-11-17, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe: