Budowa doziemnych przyłączy MSK LODMAN dla Domu Studenta PWSFTviT oraz kablowych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa doziemnych przyłączy MSK LODMAN dla Domu Studenta PWSFTviT oraz kablowych linii światłowodowych w rejonie osiedla Księży Młyn
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2024-08-22
  • ZamawiającyPolitechnika Łódzka Uczelniane Centrum Informatyczne
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-06
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00446754
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa doziemnych przyłączy MSK LODMAN dla Domu Studenta PWSFTviT oraz kablowych linii światłowodowych w rejonie osiedla Księży Młyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka Uczelniane Centrum Informatyczne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001583

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wólczańska 223

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 93-005

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp-uci@info.p.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa doziemnych przyłączy MSK LODMAN dla Domu Studenta PWSFTviT oraz kablowych linii światłowodowych w rejonie osiedla Księży Młyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7939679-ec43-4118-a4e1-f4303afea8cd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446754

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00224576/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa doziemnych przyłączy MSK LODMAN dla Domu Studenta PWSFTviT oraz kablowych linii światłowodowych w rejonie osiedla Księży Młyn (UCI)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://plodz.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://plodz.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu o
udzielenie zamówienia składanie ofert, przekazywanie dokumentów lub oświadczeń oraz wymiana informacji między zamawiającym
a wykonawcą, odbywa się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej. 2. Korespondencję, powołując się w tytule na nazwę i numer postępowania, należy kierować:
2.1. za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:
https://plodz.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”; 2.2. drogą elektroniczną na adres: zp-uci@info.p.lodz.pl. 3.
Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania wykonawcy do systemu na
subdomenie Politechniki Łódzkiej https://plodz.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl 4. Wykonawca po wybraniu
opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany na stronę https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony
o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego:
podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, używa polecenia
„zarejestruj się”. 5. Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych, zamawiający zaleca zatem wykonawcom
uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie
złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. 6. Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu. Oferta
musi być sporządzona w języku polskim i złożona pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy
dostępnej pod adresem
https:/plodz.ezamawiajacy.pl. 7. W przypadku wątpliwości i problemów związanych z korzystaniem z Platformy, wykonawca może
skorzystać z instrukcji zamieszczonych w jej zakładce pn. „Regulacje i
procedury procesu zakupowego” lub skontaktować się z dostawcą tego rozwiązania informatycznego pod nr (22) 257-22-23 (infolinia
dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00), e-mail:oneplace@marketplanet.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Łódzka, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź;
2. kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych Zamawiającego można uzyskać za pośrednictwem adresu e-mailowego: rbi@adm.p.lodz.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego;
4. dane osobowe przetwarzane będą przez spółkę Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. z siedzibą w Warszawie (02-672), przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Politechnika Łódzka prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://plodz.ezamawiajacy.pl;
5. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „Ustawa”;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Politechniki Łódzkiej;
7. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy;
8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9. posiada Pani/Pan:
9.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
9.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
9.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
9.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10. nie przysługuje Pani/Panu:
10.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
10.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
10.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
11. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UCI.262.3.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Zadanie 1 – Przedmiotem zadania jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przyłączy sieci światłowodowej MSK LODMAN dla Domu Studenta PWSFTviT, ul. Piotrkowska 189/191 (patrz załączone projekty)tj:
2.1.1. budowa rurociągów ziemnych kablowych:
- rurociągu ziemnego pomiędzy studnią teletechniczną SKR-2 projektowaną na dz. nr 19/43 przy al. Tadeusza Kościuszki 99, a projektowaną studnią SKR-2 na dz. nr 19/28 obr. S-7,
- rurociągu ziemnego pomiędzy projektowaną studnią SKR-2 na dz. nr 19/28 obr, S-7, a projektowaną studnią SKR-2 na działce nr 19/35 obr. S-7,
- rurociągu ziemnego pomiędzy projektowaną studnią SKR-2 na dz. nr 19/35 obr. 5-7, a projektowaną studnią SKR-2 na działce nr 19/12 obr. S-7,
- rurociągu ziemnego pomiędzy projektowaną studnią SKR-2 na dz. nr 19/35 obr, S-7 a bud. na dz. nr 12/2 obr. S-7 (Sąd Rejonowy),
- rurociągu ziemnego pomiędzy projektowaną studnią SKR-2 na dz. nr 19/12 obr. 3-7, a budynkiem na dz. nr 34/7 obr. S-7 (Dom Studenta),
- rurociągu ziemnego pomiędzy projektowaną studnią SKR-2 na dz. nr 19/12 obr. S-7, a budynkiem na dz. nr 18/4 obr. S-7 (Archiwum Państwowe);

Typ, długości trasowe rurociągów oraz studnie kablowe:
o budowa rurociągu ziemnego RK-120:
- budowa rurociągu ziemnego 1xHDPE 37 (7x10/8; multirura)+ 1xHDPE 40/3,7 - 229 m,
- budowa studni SKR-2 - 1 szt.,
- budowa studni SK-1 - 1 szt.,
o budowa rurociągu ziemnego RK 121:
- budowa rurociągu ziemnego 2xHDPE 40/3,7 - 145 m,
o budowa rurociągu ziemnego RK-122:
- budowa rurociągu ziemnego 1xHDPE 37 (7x10/8; multirura) + 2xHDPE 40/3,7 - 28 m,
- budowa studni SKR-2 - 1 szt.,
o budowa rurociągu ziemnego RK122a:
- budowa rurociągu ziemnego 2xHDPE 40/3.7 - 46 m, (UWAGA: zmiana w stosunku do projektu !),
o - budowa rurociągu ziemnego RK123:
- budowa rurociągu ziemnego 1xHDPE 37 (7x10/8; multirura) + 2xHDPE 40/3,7 - 99 m,
- budowa studni SKR-2 - 1 szt.,
o budowa rurociągu doziemnego RK 124:
- budowa rurociągu ziemnego 1xHDPE 37 (7x10/8; multirura) + 2xHDPE 40/3,7 - 133m,
- budowa studni SKR-2 - 1 szt.;
2.1.2. budowa kablowych linii światłowodowych:
- linia L178 - kabel 48J w relacji: istniejąca przełącznica PS-19/24 w budynku Archiwum Państwowego przy ul. Kościuszki 121 - proj. złącze kablowe Z01 w proj. studni SKR-2 zlokalizowanej na dz. nr 19/12 obr. S-7,
- linia L179 - kabel 48J w relacji: proj. złącze kablowe Z01 w proj. studni SKR-2 zlokalizowanej na dz. nr 19/12 obr. S-7 – do proj. studni SKR-2 zlokalizowanej na działce nr 19/43 w obr. S-7,
- linia L178a - kabla 12J w relacji: proj. złącze kablowe Z01 w proj. studni SKR-2 zlokalizowane na dz. 19/12 w obr. S-7 - proj. przełącznica w budynku DS Szkoły Filmowej przy ul. Piotrkowskiej 189/191,
- linia L178b - kabel 12J w relacji: proj. złącze kablowe Z01 w proj. studni SKR-2 zlokalizowane na dz. 19/12 w obr. S-7 - proj. przełącznica w ist. szafie RACK w budynku Sądu Rejonowego przy ul. Kościuszki 107/109,
• długości trasowe linii światłowodowych:
- linia L178 - kabel 48J, 312 m,
- linia L179 - kabel 48J, 275 m,
- linia L178a - kabel 12J, 211 m,
- linia L178b - kabel 12J, 161 m.

2.1.3. Zadanie obejmuje ponadto:
• zorganizowanie budowy, w tym dokonanie wszystkich wymaganych prawem zgłoszeń i uzgodnień koniecznych do rozpoczęcia budowy przyłącza; UWAGA: pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych na obszarze wpisanym do rejestru zabytków jest w posiadaniu zamawiającego i jest udostępnione jako załącznik do niniejszej SWZ – plik: „załącznik1_Pozwolenie_na_roboty_budowlane_przy_zabytku”; pozyskanie „Pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych” należy do Wykonawcy.
• instalację kabla sygnalizacyjnego i taśmy ostrzegawczej na odcinkach nowobudowanych rurociągów oraz rur osłonowych RHDPE 160/9.1 w przewiertach i w okolicach kolizji z innymi urządzeniami podziemnymi (zgodnie z projektem);
• zorganizowanie odbiorów cząstkowych budowy (pasy drogowe, tereny miejskie, gminne, prywatne itp.) oraz odbioru końcowego;
• wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonej do Specyfikacji Warunków Zamówienia dokumentacji projektowo-wykonawczej .

4.2.5.) Wartość części: 411022,39 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia na realizację Zadania Wykonawcy, którego oferta uzyska
największą wartość punktową dla danego Zadania , zgodnie z zasadami opisanymi w Rozdziale XX SWZ pn. "Opis
kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia
tych kryteriów oraz sposobu oceny oferty". 2. Całkowita liczba punktów obliczona zostanie z
dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę bez
przeprowadzenia negocjacji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 85

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.2. Zadanie 2 – Przedmiotem zadania jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie kablowych linii światłowodowych w rejonie osiedla Księży Młyn w istniejącym systemie rurociągów kablowych LODMAN wybudowanych w roku 2024, tj.:
2.2.1. budowa kablowych linii światłowodowych o numerach: L181, L182, L182a, L183:
- do działki nr 91/3 - ul.Księży Młyn 13/15 (Akademickie Centrum Designu),
- do działki nr 170/2 - ul.Przędzalniana 72 (budynek Muzeum Pałac Herbsta) obręb W-25 w Łodzi;
Długości trasowe poszczególnych linii światłowodowych:
- kablowa linia światłowodowa L181 - Z-XOTKtsd 72J, 642,0m,
- kablowa linia światłowodowa L182 - Z-XOTKtsd 72J, 609,5m,
- kablowa linia światłowodowa L182a - Z-XOTKtsd 24J, 5 mb,
- kablowa linia światłowodowa L183 - Z-XOTKtsd 24J, 645,0m.

UWAGA: Linie L181a i L181b, które są również elementami projektu nie będą budowane; również związana z nimi mufa rozgałęźna w studzience SK-2”1” nie jest przedmiotem Zamówienia – w miejscu tej należy pozostawić podwójny zapas kabla.

2.2.2. Zadaniem obejmuje ponadto:
• zorganizowanie budowy, w tym dokonanie wszystkich wymaganych prawem zgłoszeń i uzgodnień koniecznych do rozpoczęcia budowy przyłącza;
• wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonej do Specyfikacji Warunków Zamówienia, dokumentacji projektowo-wykonawczej .

4.2.5.) Wartość części: 164393,09 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia na realizację Zadania Wykonawcy, którego oferta uzyska
największą wartość punktową dla danego Zadania , zgodnie z zasadami opisanymi w Rozdziale XX SWZ pn. "Opis
kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia
tych kryteriów oraz sposobu oceny oferty". 2. Całkowita liczba punktów obliczona zostanie z
dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę bez
przeprowadzenia negocjacji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 85

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności techniczna lub zawodowa:
- Wykonawca musi wykazać wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień, których przedmiotem była
budowa kanalizacji teletechnicznej (lub rurociągów kablowych) o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00 złotych każda,
- Wykonawca musi wykazać, że na okres realizacji zamówienia będzie dysponował osobą przynależącą do właściwej izby
samorządu zawodowego, z uprawnieniami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej lub odpowiadającymi im
uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, która będzie pełnić funkcję kierownika
budowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: podpisane oświadczenie
wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru
określonego w Załączniku nr 2 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz
co najmniej dwóch robót budowlanych o których mowa w Rozdziale IX pkt 1.4.1, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich
pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca
wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie - sporządzonego według wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SWZ. Dowodami, o
których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały
wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie
dokumenty;
- wykaz osób, o których mowa w Rozdziale IX pkt 1.4.2, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia w szczególności
odpowiedzialnych za kierowanie robotami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami - sporządzonego według wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Kompletna oferta musi zawierać:
1. wypełniony formularz ofertowy - zgodny z Załącznikiem nr 1 do SWZ,
2. oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik
nr 2 do SWZ;
3. zobowiązanie podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca lub inny podmiotowy środek dowodowy
potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu (jeżeli
dotyczy);
4. oświadczenie podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SWZ (jeżeli dotyczy);
5. stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z
odpowiedniego rejestru oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ustanawiające
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
niniejszego zamówienia publicznego.
6. oświadczenie zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy (dotyczy wyłącznie wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w pkt 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania
ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo, podpisane przez prawnie
upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców, musi zostać dołączone do oferty.
3. Oświadczenia zgodnie z art. 125 ust. 1 Ustawy, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających
się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie
zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi
wykonają poszczególni wykonawcy
5. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wyłoniona
w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed zawarciem umowy, zamawiający
zażąda kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie:
a) zmianę zakresu Przedmiotu Umowy (zwiększenie/zmniejszenie) i/lub zmianę wartości Przedmiotu Umowy (zwiększenie/zmniejszenie) w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych robót budowlanych nieobjętych zakresem opisanym w przedmiarach jednakże zgodnego z zamierzeniem inwestycyjnym opisanym w Dokumentacji Projektowej, zasadami wiedzy technicznej i/lub obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania Przedmiotu Umowy, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego Przedmiotu Umowy,
b) rezygnacji z wykonywania części (elementów) Przedmiotu Zamówienia przewidzianych w Dokumentacji Projektowej tzw. „roboty zaniechane” w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia,
c) zmiany danych teleadresowych Wykonawcy,
d) ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
e) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian;
f) poprawienia omyłek pisarskich,
g) zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy w dotychczasowym brzmieniu nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
h) zmiany związanej z wprowadzeniem przez Rząd RP regulacji dotyczących przeciwdziałaniu epidemii COVID-19 mającej wpływ na realizację umowy (w każdym przypadku).
i) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku:
• działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót,
• wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
• wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót,
• wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót,
• braku odpowiednich zgód lub przedłużających się procedur administracyjnych, związanych m.in. z wydaniem przez uprawnione organy niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy decyzji i zezwoleń,
• wydania aktów administracyjnych zmieniających stan prawny znany stronom na dzień zawarcia umowy,
• wystąpienia roszczeń osób trzecich w związku z realizacją umowy.
• wystąpienia w trakcie realizacji umowy dodatkowych i/lub zamiennych robót, dostaw lub usług, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia),
j) innym, niż wskazany w ppkt a) - i), jeżeli zmiana umowy nie jest istotna w rozumieniu art. 454 ust. 2 Ustawy.
3. W przypadku robót, o których mowa w ust.2 pkt a) i b) cena robót zostanie obliczona przy zastosowaniu : stawka r-g, wskaźnika kosztów pośrednich i zysku oraz cen materiałów i sprzętu tożsamego z przyjętymi przez Wykonawcę do kalkulacji wartości robót na potrzeby wykonania Kosztorysu Wykonawcy.
4. W przypadku, gdy kalkulacja Wykonawcy nie obejmowała materiałów i sprzętu, o których mowa w ust. 3, ceny te nie mogą przekroczyć średnich cen opublikowanych w kwartalnej informacji cenowej o cenach materiałów budowlanych, elektrycznych i instalacyjnych i pracy sprzętu SEKOCENBUD, obowiązujących na dzień sporządzenia protokołu konieczności i zawierających ceny zakupu dla materiałów, a w przypadku ich braku według cen udokumentowanych i uzgodnionych z Zamawiającym.
5. Kosztorys sporządzony wg parametrów, o których mowa w ust. 3 i ust. 4 po uprzednim jego zatwierdzeniu przez Zamawiającego, będzie stanowił podstawę zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-22 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://plodz.ezamawiajacy.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-28 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wymagane terminy realizacji przedmiotu zamówienia:
a) wykonanie robót budowlanych: do 8 tygodni od zawarcia umowy
b) formalno-prawne zakończenie budowy: do 5 tygodni od zakończenia robót budowlanych (tj. od
terminu podpisania technicznego protokołu odbioru).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę serwis pieca Immergas- Brzeziny
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę serwis pieca Immergas. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI