Budowa domu gospodarczego w żorskim ogrodzie społecznym przy ulicy Powstańców w Żorach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa domu gospodarczego w żorskim ogrodzie społecznym przy ulicy Powstańców w Żorach na terenie Zespołu Szkół Nr 1
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻory
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-26
  • ZamawiającyGMINA MIEJSKA ŻORY
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-11
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00051020
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa domu gospodarczego w żorskim ogrodzie społecznym przy ulicy Powstańców w Żorach na terenie Zespołu Szkół Nr 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA ŻORY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255542

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 25

1.5.2.) Miejscowość: Żory

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-240

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 4348245

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.zory.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zory.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa domu gospodarczego w żorskim ogrodzie społecznym przy ulicy Powstańców w Żorach na terenie Zespołu Szkół Nr 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-614b18f2-b23e-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051020

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001774/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.28 Żorski ogród społecznościowy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zory.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zory.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzieleniu zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywasię przy użyciu Platformy do elektronicznej obsługi zamówień. Ofertę, oświadczenie, o którychmowawart. 125 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lubwpostaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegółydotyczącekomunikacji zostały opisane SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratoremPani/Pana danychosobowychprzetwarzanych w Urzędzie Miasta Żory jest Prezydent Miasta Żory, Al.Wojska Polskiego25, 44-240Żory, tel. 32 4348200, email: umzory@um.zory.pl - inspektorem ochronydanych osobowychwUrzędzie Miasta Żory jest Pani Sylwia Chrapek, kontakt: tel. 32 4348133, email:iod@um.zory.pl;-Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO wceluzwiązanymz postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. budowa domu gospodarczego w żorskim ogrodzie społecznym przy ulicy Powstańców w Żorach na terenie ZespołuSzkół Nr 1.prowadzonym w trybie podstawowym- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będąosoby lubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18oraz art.74ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.2019 zezm.),dalej „ustawa Pzp”, osoby lub podmioty, którym na podstawie odrębnych przepisówprawaprzysługujeprawo kontroli, jak również osoby lub podmioty którym dane, zostaną udostępnionewoparciu oprzepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacjipublicznej(Dz.U.2016.1764 zpóźn.zm);- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art.78 ust. 1ustawy Pzp, przezokres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,Zgodnie zRozporządzeniemPrezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawieinstrukcjikancelaryjnej, jednolitychrzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji izakresudziałania archiwówzakładowych (Dz.U.2011.14.67 z dnia 2011.01.20) teczki aktowebędąprzechowywane w archiwumzakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacjizamówieńpublicznych;- obowiązek podaniaprzez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednioPani/Panadotyczących jest wymogiemustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym zudziałemw postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonychdanychwynikają z ustawy Pzp; - wodniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje niebędąpodejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;- posiada Pani/Pan:−napodstawie art. 15 RODOprawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− napodstawieart. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych *;− na podstawie art. 18RODOprawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych zzastrzeżeniemprzypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi doPrezesaUrzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danychosobowychPani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO;- nie przysługuje Pani/Panu:− w związku zart. 17 ust.3 lit. b, d lub e RODO prawo dousunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszeniadanychosobowych, o którym mowa w art. 20RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Panadanychosobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4.13.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Budowa budynku gospodarczego wolnostojącego, parterowego, niepodpiwniczonego,jednoprzestrzennego, o powierzchni zabudowy 35m2 w tym m.in;• roboty ziemne, • robotyzwiązane z wykonywaniem fundamentów budynku,• roboty związane z wykonaniem konstrukcjiścian i dachu budynku,• roboty tynkarskie, posadzkarskie, okładzinowe,• wykonanie izolacjicieplnych, przeciwwodnych, przeciwwilgociowych,• wykonanie obróbek wykończeniowych iodwodnienia dachu, • wykonanie przyłącza elektrycznego z rozdzielni głównej Zespołu Szkół nr1,• wykonanie instalacji elektrycznej budynku wraz z oświetleniem, • wykonanie wentylacji,•montaż stolarki okiennej i drzwiowej,• montaż świetlików dachowych,• wykonanie opaskiżwirowej,• wykonanie tarasu drewnianego zewnętrznego.2) Wykonanie elementów wyposażenia wnętrza tj. skrzynie z otwieranym siedziskiem, szafki z blatem, stoły warsztatowe

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciuonastępujące kryterium: Cena - 60 punktów, okres gwarancji na roboty budowlane- 40 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeliWykonawcaskieruje osoby, do realizacji zamówienia w szczególności odpowiedzialne za: a)kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (uprawnienia wzakresiekierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy),b) kierowanie robotamibudowlanymi wspecjalności sieci i instalacji elektrycznych (uprawnienia w zakresie kierowania,nadzorowania ikontrolowania budowy),wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowychniezbędnychdo wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nieczynnościoraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: Zamawiający dopuszczałączeniefunkcji kierowników budowy pod warunkiem posiadania przez tę osobęodpowiednichuprawnień. W przypadku osób posiadających uprawnienia wydane pozaterytoriumRzeczpospolitej Polskiej wymaga się aby osoby te spełniały odpowiednie warunkiopisane w art.12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte napodstawie przepisówobowiązujących przed dniem wejścia w życie ustawy Prawo budowlaneoraz właściwych aktówwykonawczych do niniejszej ustawy – w oparciu o art. 104 ustawy z dnia7 lipca 1994r. – Prawobudowlane (t.j. Dz.U.2019.1186 ze zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego ofertazostałanajwyżejoceniona,do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni oddniawezwania,podmiotowych środkówdowodowych, aktualnych na dzień składania, chyba żezamawiającyjest w posiadaniu lub ma dostęp do tychpodmiotowych środków dowodowych:1) wykazosób,skierowanych przezwykonawcędo realizacji zamówienia publicznego, wszczególnościodpowiedzialnych za świadczenieusług,kontrolę jakości lub kierowanie robotamibudowlanymi, wraz zinformacjami na temat ichkwalifikacjizawodowych, uprawnień, doświadczenia iwykształcenianiezbędnych do wykonaniazamówieniapublicznego, a także zakresu wykonywanychprzez nieczynności oraz informacją opodstawie dodysponowania tymi osobami

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wypełniony formularz ofertowy musi zawierać następujące załączniki: a. Oświadczenie, októrym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunkówudziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego (zgodnie z zał. nr 1dooferty)b. Oświadczenie w związku z art. 117 ust. 4 ustawy pzp, z którego wynika, które robotybudowlane wykonają poszczególni wykonawcy w przypadku wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia - jeżeli dotyczy (zgodnie z zał. nr 2 do oferty)c.oświadczenie Wykonawcy dotyczące obowiązku podatkowego (zgodnie z zał. nr 3 do oferty),d.zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnychzasobówna potrzeby wykonania zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt - jeżelidotyczy, e. pełnomocnictwo - jeśli dotyczy, f. wadium jeżeli wykonawca wnosi wadium w innejformie niż pieniężna,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 000 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego.W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązanidoustanowieniapełnomocnika doreprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowaniaich wpostępowaniu i zawarciaumowy w sprawie przedmiotowego zamówieniapublicznego.Wszelkakorespondencja będzieprowadzona przez Zamawiającego wyłącznie zpełnomocnikiem. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacjizawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający sięo udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzywykonająrobotybudowlane, do realizacji których tezdolności sąwymagane. Wykonawcywspólnieubiegający sięo udzielenie zamówieniadołączają odpowiedniodo oferty oświadczenie, zktóregowynika, któreroboty budowlanewykonają poszczególniWykonawcy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy wsposóbprzewidziany przepisami art. 455 ustawy pzp oraz w przypadkach:1Przyczyna/okolicznościWystąpienie siły wyższej uniemożliwiającej zrealizowanie zamówienia wterminie umownym.Skutek – zmiana w umowie/aneks: Zmiana terminu realizacji zamówienia otyle dni ile trwałousuwanie skutków siły wyższej i/lub ustąpienie siły wyższej2Przyczyna/okolicznościWystąpienie kolizji z równolegle prowadzonymi przez inne podmiotyinwestycjami. Skutek –zmiana w umowie/aneks: Zmiana terminu realizacji zamówienia o tylednia ile trwałowstrzymanie robót związane z kolizją z równolegle prowadzonymi przez innepodmiotyinwestycjami3 Przyczyna/okoliczności Konieczność wykonania robót dodatkowychniezbędnychdo prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego których wykonanie stałosię koniecznena skutek sytuacji niemożliwych do przewidzenia a które maja wpływ na terminrealizacjizamówienia. Skutek – zmiana w umowie/aneks: Zmiana terminu realizacji zamówieniao tyle dniile trwało wykonanie robót dodatkowych4 Przyczyna/okoliczności Znalezienieniewybuchów lubznalezisk archeologicznych. Skutek – zmiana w umowie/aneks: Zmianaterminu realizacjizamówienia o tyle dni ile trwało wstrzymanie robót związane z usunięciemniewybuchów lubprowadzeniem badań archeologicznych5 Przyczyna/okoliczności Wstrzymaniepracbudowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. Skutek –zmiana w umowie/aneks: Spisanie aneksu do umowy wydłużającego termin wykonania robótotyle dni ile trwało wstrzymanie robót.6 Przyczyna/okoliczności Wystąpienie kolizjizniezinwentaryzowanymi urządzeniami podziemnymi, sieciami i instalacjami. Skutek – zmianawumowie/aneks: Zmiana terminu realizacji zamówienia o tyle dni ile trwało wstrzymanierobótzwiązane z usunięciem kolizji.7 Przyczyna/okoliczności Potrzeba wykonaniarobótrealizowanych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 3-4 i ust. 2 ustawy PZP. . Skutek – zmianawumowie/aneks: Wydłużenie terminu realizacji zamówienia o tyle dni ile trwało wykonanie robót8Przyczyna/okoliczności Zgłoszony przez Wykonawcę i potwierdzony przezZamawiającegowpływ COVID-19 na należyte wykonanie umowy dotyczące w szczególności: 1)nieobecnościpracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawieniż stosunekpracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji zamówienia;2)decyzji wydanychprzez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnieniapaństwowegowojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19,nakładających na wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lubkontrolnych;3) poleceń lub decyzji wydanych przez wojewodów, ministra właściwego dosprawzdrowia lub Prezesa Rady Ministrów, związanych z przeciwdziałaniem COVID-19, októrych mowa w art. 11 ust. 1-3 ustawy z 2.03.2020r o szczególnych rozwiązaniach związanychzzapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnychorazwywołanych nimi sytuacji kryzysowych Dz.U.2020 poz. 374 ze zm.4) wstrzymaniadostawproduktów, komponentów produktu lub materiałów, trudności w dostępie do sprzętulubtrudności w realizacji usług transportowych;5) innych okoliczności, które uniemożliwiają bądźwistotnym stopniu ograniczają możliwość wykonania umowy;6) okoliczności, o których mowawpkt 1-5, w zakresie w jakim dotyczą one podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. Skutek –zmiana w umowie/aneks: Zmiana umowy w szczególności poprzez:1) zmianę terminuwykonaniaumowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jejczęści,2)zmianęsposobu wykonywania dostaw, usług lub robót budowlanych,3) zmianę zakresuświadczeniawykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia lub sposobu rozliczeniawynagrodzeniawykonawcy, o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianąnie przekroczy50% wartości pierwotnej umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-26 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://zory.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-26 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-24

2021-05-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę regenerację baterii do STIGA 48V 2,5 Ah- Mierzęcice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę regenerację baterii do STIGA 48V 2,5 Ah. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI