Budowa domu gospodarczego w żorskim ogrodzie społecznym przy ulicy Powstańców w Żorach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa domu gospodarczego w żorskim ogrodzie społecznym przy ulicy Powstańców w Żorach na terenie Zespołu Szkół Nr 1
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻory
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-04
  • ZamawiającyGMINA MIEJSKA ŻORY
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00035536
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa domu gospodarczego w żorskim ogrodzie społecznym przy ulicy Powstańców w Żorach na terenie Zespołu Szkół Nr 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA ŻORY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255542

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 25

1.5.2.) Miejscowość: Żory

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-240

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 4348245

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.zory.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zory.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa domu gospodarczego w żorskim ogrodzie społecznym przy ulicy Powstańców w Żorach na terenie Zespołu Szkół Nr 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac2a2e22-a0f1-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035536

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001774/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.28 Żorski ogród społecznościowy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zory.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zory.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzieleniu zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy do elektronicznej obsługi zamówień. Ofertę, oświadczenie, o którychmowa wart. 125 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lubw postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegóły dotyczącekomunikacji zostały opisane SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danychosobowychprzetwarzanych w Urzędzie Miasta Żory jest Prezydent Miasta Żory, Al. Wojska Polskiego25, 44-240Żory, tel. 32 4348200, email: umzory@um.zory.pl - inspektorem ochrony danych osobowychwUrzędzie Miasta Żory jest Pani Sylwia Chrapek, kontakt: tel. 32 4348133, email: iod@um.zory.pl;-Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celuzwiązanymz postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. budowa domu gospodarczego w żorskim ogrodzie społecznym przy ulicy Powstańców w Żorach na terenie Zespołu Szkół Nr 1.prowadzonym w trybie podstawowym- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art.74ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 zezm.),dalej „ustawa Pzp”, osoby lub podmioty, którym na podstawie odrębnych przepisów prawaprzysługujeprawo kontroli, jak również osoby lub podmioty którym dane, zostaną udostępnione woparciu oprzepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej(Dz.U.2016.1764 zpóźn.zm);- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1ustawy Pzp, przezokres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, Zgodnie zRozporządzeniemPrezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcjikancelaryjnej, jednolitychrzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresudziałania archiwówzakładowych (Dz.U.2011.14.67 z dnia 2011.01.20) teczki aktowe będąprzechowywane w archiwumzakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówieńpublicznych;- obowiązek podaniaprzez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiemustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałemw postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z ustawy Pzp; - wodniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będąpodejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;- posiada Pani/Pan:− napodstawie art. 15 RODOprawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawieart. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych *;− na podstawie art. 18 RODOprawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniemprzypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do PrezesaUrzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowychPani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO;- nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust.3 lit. b, d lub e RODO prawo dousunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danychosobowych, o którym mowa w art. 20RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danychosobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4.10.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Budowa budynku gospodarczego wolnostojącego, parterowego, niepodpiwniczonego, jednoprzestrzennego, o powierzchni zabudowy 35m2 w tym m.in;• roboty ziemne, • roboty związane z wykonywaniem fundamentów budynku,• roboty związane z wykonaniem konstrukcji ścian i dachu budynku,• roboty tynkarskie, posadzkarskie, okładzinowe,• wykonanie izolacji cieplnych, przeciwwodnych, przeciwwilgociowych,• wykonanie obróbek wykończeniowych i odwodnienia dachu, • wykonanie przyłącza elektrycznego z rozdzielni głównej Zespołu Szkół nr 1,• wykonanie instalacji elektrycznej budynku wraz z oświetleniem, • wykonanie wentylacji,• montaż stolarki okiennej i drzwiowej,• montaż świetlików dachowych,• wykonanie opaski żwirowej,• wykonanie tarasu drewnianego zewnętrznego.2) Wykonanie elementów wyposażenia wnętrza tj. skrzynie z otwieranym siedziskiem, szafki z blatem, stoły warsztatowe

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciuo następujące kryterium: Cena - 60 punktów, okres gwarancji na roboty budowlane- 40 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawcaskieruje osoby, do realizacji zamówienia w szczególności odpowiedzialne za: a) kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (uprawnienia w zakresiekierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy),b) kierowanie robotami budowlanymi wspecjalności sieci i instalacji elektrycznych (uprawnienia w zakresie kierowania, nadzorowania ikontrolowania budowy),wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnychdo wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynnościoraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: Zamawiający dopuszcza łączeniefunkcji kierowników budowy pod warunkiem posiadania przez tę osobę odpowiednichuprawnień. W przypadku osób posiadających uprawnienia wydane poza terytoriumRzeczpospolitej Polskiej wymaga się aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art.12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisówobowiązujących przed dniem wejścia w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktówwykonawczych do niniejszej ustawy – w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawobudowlane (t.j. Dz.U.2019.1186 ze zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostałanajwyżejoceniona,do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dniawezwania,podmiotowych środkówdowodowych, aktualnych na dzień składania, chyba że zamawiającyjest w posiadaniu lub ma dostęp do tychpodmiotowych środków dowodowych:1) wykaz osób,skierowanych przezwykonawcędo realizacji zamówienia publicznego, w szczególnościodpowiedzialnych za świadczenieusług,kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz zinformacjami na temat ichkwalifikacjizawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenianiezbędnych do wykonaniazamówieniapublicznego, a także zakresu wykonywanych przez nieczynności oraz informacją opodstawie dodysponowania tymi osobami

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wypełniony formularz ofertowy musi zawierać następujące załączniki: a. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego (zgodnie z zał. nr 1 dooferty)b. Oświadczenie w związku z art. 117 ust. 4 ustawy pzp, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeżeli dotyczy (zgodnie z zał. nr 2 do oferty)c. oświadczenie Wykonawcy dotyczące obowiązku podatkowego (zgodnie z zał. nr 3 do oferty),d. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobówna potrzeby wykonania zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt - jeżeli dotyczy, e. pełnomocnictwo - jeśli dotyczy, f. wadium jeżeli wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadiumw wysokości 1 000 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. Wtakimprzypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani doustanowieniapełnomocnika doreprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ichwpostępowaniu i zawarciaumowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.Wszelkakorespondencja będzieprowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.W odniesieniu do warunków dotyczącychwykształcenia, kwalifikacji zawodowych lubdoświadczenia (o ile zostałysformułowane)Wykonawcy wspólnie ubiegający się oudzieleniezamówienia mogą polegać nazdolnościachtych z Wykonawców, którzy wykonająrobotybudowlane, do realizacji których tezdolności sąwymagane. Wykonawcy wspólnieubiegający sięo udzielenie zamówieniadołączają odpowiedniodo oferty oświadczenie, z któregowynika, któreroboty budowlanewykonają poszczególniWykonawcy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sposóbprzewidziany przepisami art. 455 ustawy pzp oraz w przypadkach:1 Przyczyna/okolicznościWystąpienie siły wyższej uniemożliwiającej zrealizowanie zamówienia w terminie umownym.Skutek – zmiana w umowie/aneks: Zmiana terminu realizacji zamówienia o tyle dni ile trwałousuwanie skutków siły wyższej i/lub ustąpienie siły wyższej2 Przyczyna/okolicznościWystąpienie kolizji z równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. Skutek –zmiana w umowie/aneks: Zmiana terminu realizacji zamówienia o tyle dnia ile trwałowstrzymanie robót związane z kolizją z równolegle prowadzonymi przez inne podmiotyinwestycjami3 Przyczyna/okoliczności Konieczność wykonania robót dodatkowych niezbędnychdo prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego których wykonanie stało się koniecznena skutek sytuacji niemożliwych do przewidzenia a które maja wpływ na termin realizacjizamówienia. Skutek – zmiana w umowie/aneks: Zmiana terminu realizacji zamówienia o tyle dniile trwało wykonanie robót dodatkowych4 Przyczyna/okoliczności Znalezienie niewybuchów lubznalezisk archeologicznych. Skutek – zmiana w umowie/aneks: Zmiana terminu realizacjizamówienia o tyle dni ile trwało wstrzymanie robót związane z usunięciem niewybuchów lubprowadzeniem badań archeologicznych5 Przyczyna/okoliczności Wstrzymanie pracbudowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. Skutek –zmiana w umowie/aneks: Spisanie aneksu do umowy wydłużającego termin wykonania robót otyle dni ile trwało wstrzymanie robót.6 Przyczyna/okoliczności Wystąpienie kolizji zniezinwentaryzowanymi urządzeniami podziemnymi, sieciami i instalacjami. Skutek – zmiana wumowie/aneks: Zmiana terminu realizacji zamówienia o tyle dni ile trwało wstrzymanie robótzwiązane z usunięciem kolizji.7 Przyczyna/okoliczności Potrzeba wykonania robótrealizowanych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 3-4 i ust. 2 ustawy PZP. . Skutek – zmiana wumowie/aneks: Wydłużenie terminu realizacji zamówienia o tyle dni ile trwało wykonanie robót 8Przyczyna/okoliczności Zgłoszony przez Wykonawcę i potwierdzony przez Zamawiającegowpływ COVID-19 na należyte wykonanie umowy dotyczące w szczególności: 1) nieobecnościpracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunekpracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji zamówienia;2) decyzji wydanychprzez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowegowojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19,nakładających na wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lubkontrolnych;3) poleceń lub decyzji wydanych przez wojewodów, ministra właściwego do sprawzdrowia lub Prezesa Rady Ministrów, związanych z przeciwdziałaniem COVID-19, o których mowa w art. 11 ust. 1-3 ustawy z 2.03.2020r o szczególnych rozwiązaniach związanych zzapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych orazwywołanych nimi sytuacji kryzysowych Dz.U.2020 poz. 374 ze zm.4) wstrzymania dostawproduktów, komponentów produktu lub materiałów, trudności w dostępie do sprzętu lubtrudności w realizacji usług transportowych;5) innych okoliczności, które uniemożliwiają bądź wistotnym stopniu ograniczają możliwość wykonania umowy;6) okoliczności, o których mowa wpkt 1-5, w zakresie w jakim dotyczą one podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. Skutek –zmiana w umowie/aneks: Zmiana umowy w szczególności poprzez:1) zmianę terminuwykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jejczęści,2)zmianę sposobu wykonywania dostaw, usług lub robót budowlanych,3) zmianę zakresuświadczenia wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia lub sposobu rozliczeniawynagrodzenia wykonawcy, o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianąnie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-04 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://zory.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-04 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-02

2021-04-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rozbudowę hali produkcyjnej z laboratorium badawczym - Chorzów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę rozbudowę hali produkcyjnej z laboratorium badawczym i pomieszczeniami administracyjno biurowymi, poprzedzoną rozbiórką budynku pomocniczego (blaszaka). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI