Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa domków letniskowych i utwardzeń nad Jeziorem Rychnowskim w Człuchowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Człuchów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979619
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Wojska Polskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Człuchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@czluchow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://czluchow.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa domków letniskowych i utwardzeń nad Jeziorem Rychnowskim w Człuchowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87bf4d60-77d3-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00472291
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024644/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Budowa domków letniskowych i utwardzeń nad Jeziorem Rychnowskim w Człuchowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/um_czluchow
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/um_czluchow
Komunikacja o udzielenie zamówienia publicznego odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/um_czluchow. Szczegółowe informacje dotyczące środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, znajdują się w SWZ część III. UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA oraz część VIII. PROCEDURA PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA OFERTY.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej znajdują się w SWZ część III. UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA oraz część VIII. PROCEDURA PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA OFERTY.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia: SWZ część XI. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.16.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Budowa domków letniskowych i utwardzeń nad Jeziorem Rychnowskim w Człuchowie”. Zakres zadania obejmuje wykonanie na działkach nr 2/12, 2/6, 2/18, 2/11, 2/13, 2/16, 2/8, 2/14, 2/17, 2/19 obręb 0001-27 jednostka ewidencyjna 220301_1-CZŁUCHÓW-MIASTO następujących robót budowlanych:
- wymiana nawierzchni utwardzonych,
- montaż oświetlenia zewnętrznego,
- budowa dwóch domków letniskowych,
- doposażenie placów zabaw,
- wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o dofinansowaniu.
Wymiana nawierzchni utwardzonych. Projektuje się utwardzenia z kostki betonowej oraz z płyt ażurowych zakończone opornikiem betonowym 12×25 cm na ławie betonowej zwykłej. Konstrukcja utwardzeń z kostki betonowej:- kostka brukowa gr. 6 cm,- podsypka cementowo-piaskowa w proporcji 1:4 gr. 5 cm,- kruszywo kamienne łamane o uziarnieniu 0-31,5 mm gr. 25 cm. Konstrukcja utwardzeń z płyt ażurowych: - płyty ażurowe gr. 8 cm, - podsypka cementowo-piaskowa w proporcji 1:4 gr. 5 cm, - kruszywo kamienne łamane o uziarnieniu 0-31,5 mm gr. 20 cm. W zakresie jest również dostawa i montaż donic betonowych o wymiarach: długość 100 cm, szerokość 50 cm, wysokość 50 cm oraz samoobsługowego serwisu rowerowego o konstrukcji ze stali nierdzewnej.
Montaż oświetlenia zewnętrznego. Zasilanie oświetlenia zewnętrznego realizowane będzie obwodami wyprowadzonymi z projektowanej szafki oświetleniowej SO kablami typu YAKXS 5x25 mm2 dla zasilania słupów oświetleniowych. Do oświetlenia terenu projektuje się wykorzystanie latarni oświetleniowych h=4 m (wykonanie w II klasie ochronności) z oprawami oświetleniowymi LED 28W 4000K IP66.
Budowa dwóch domków letniskowych. Domki dostarczone mają zostać jako gotowe modułowe domki o konstrukcji drewnianej szkieletowej – zgodnie z projektem. Posadowienie budynków przyjęto jako bezpośrednie na płycie fundamentowej gr. 20 cm z betonu klasy C20/25 zbrojonej siatką. Pod płytą należy wykonać podbudowę z chudego betonu klasy C8/10 gr. 10 cm. Obydwa domki mają zostać wyposażone w wewnętrzną i zewnętrzną instalację wod-kan i elektryczną, wewnętrzną instalację grzewczą, RTV i strukturalną oraz wentylację. W zakres wyposażenia wchodzi również stała zabudowa mebli kuchennych, czyli zabudowa dolna i zabudowa górna, szafka pod zlewozmywak, zlewozmywak, kuchnia indukcyjna, lodówka, okap kuchenny, zmywarka oraz kuchenka mikrofalowa. Łazienka wyposażona musi zostać w kabinę natryskową z brodzikiem, muszlę ustępową, umywalkę z szafką i lustro.
Doposażenie placów zabaw. W zakresie placów zabaw jest demontaż istniejących sprzętów oraz doposażenie placu zabaw w 3 zestawy zabawowe zgodnie z projektem.
Wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o dofinansowaniu. Tablicę informacyjną o dofinansowaniu Wykonawca będzie obowiązany umieścić w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w momencie rozpoczęcia prac budowlanych. Ostateczną treść do zamieszczenia na tablicy Zamawiający przekaże niezwłocznie po podpisaniu umowy.
Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 7 do SWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy (wzór umowy) stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262300-4 - Betonowanie
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert opisano w SWZ część IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA § 7. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający stawia warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz
2) zdolności technicznej i zawodowej.
Warunki opisano w SWZ część V. KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW § 3. Informacja o warunkach udziału w postępowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu wymieniono i opisano w SWZ część V. KWALIFIKACJE WYKONAWCÓW § 4. Informacja o podmiotowych środkach dowodowych.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymieniono i opisano w SWZ część V. KWALIFIKACJE WYKONAWCÓW § 4. Informacja o podmiotowych środkach dowodowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Informacje dotyczące wadium opisano w SWZ część VI. WARUNKI ZAMÓWIENIA § 6. Wymagania dotyczące wadium.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia opisano w SWZ część V. KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW § 9. Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zgodnie z warunkami określonymi przez Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych i warunkami wstępnej promesy zamawiający wypłaci wykonawcy zaliczkę w wysokości 5% wynagrodzenia umownego w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy. Warunkiem wypłaty zaliczki jest wystawienie przez wykonawcę i dostarczenie zamawiającemu faktury zaliczkowej.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz w projektowanych postanowieniach umowy (wzór umowy) stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-17 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/um_czluchow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-17 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-16
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
I. Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, opisano w SWZ część V. KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW § 1a.
II. Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez wykonawcę wizji lokalnej. Zamawiający wyznacza wizję lokalną na dzień 8 listopada 2023 r. godz. 8.00, miejsce spotkania: Człuchów, Ośrodek Sportu i Rekreacji al. Wojska Polskiego 62, przy budynku recepcji. Zamawiający informuje, że oferta wykonawcy, który nie odbył wizji lokalnej, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.