Budowa doj. dr.leś. na istn. dr.leś.grunt.w l-ctwie Dolsk,na dz.o nr ewid.gr.562,543/1,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa doj. dr.leś. na istn. dr.leś.grunt.w l-ctwie Dolsk,na dz.o nr ewid.gr.562,543/1, 522/2,521/2,542/1,521/1,520,519,518,538/1,541/1,540,539 ob.Dolsk,605,606 ob.Mystki–etap III(od 2700mb do 3909mb)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRóżańsko
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2022-07-21
  • ZamawiającySkarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Różańsko
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-06
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00242304
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa doj. dr.leś. na istn. dr.leś.grunt.w l-ctwie Dolsk,na dz.o nr ewid.gr.562,543/1, 522/2,521/2,542/1,521/1,520,519,518,538/1,541/1,540,539 ob.Dolsk,605,606 ob.Mystki–etap III(od 2700mb do 3909mb)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Różańsko

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Różańsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210238288

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piołunek 1A

1.5.2.) Miejscowość: Różańsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-311

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 957601814

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rozansko@szczecin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rozansko.szczecin.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa doj. dr.leś. na istn. dr.leś.grunt.w l-ctwie Dolsk,na dz.o nr ewid.gr.562,543/1, 522/2,521/2,542/1,521/1,520,519,518,538/1,541/1,540,539 ob.Dolsk,605,606 ob.Mystki–etap III(od 2700mb do 3909mb)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f63764d-fd23-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00242304

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00187968/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa drogi leśnej 3.8 km w Lesnictwie Dolsk - III etap

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/nadl_rozansko

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
wyłącznie Platformy SmartPZP (dalej – „Platforma”) https://portal.smartpzp.pl/nadl_rozansko . Wszelkie oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w zakładce „Korespondencja”

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W celu skorzystania z Platformy
konieczna jest rejestracja Wykonawcy pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/nadl_rozansko po kliknięciu na przycisk „Załóż konto”.
Wykonawca rejestrując się akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie podczas rejestracji oraz uznaje go
za wiążący. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania.
Zamawiający, informuje, że Platforma jest kompatybilna ze wszystkimi podpisami elektronicznymi. Do przesłania dokumentów i
złożenia oferty nie jest niezbędne posiadanie certyfikatu kwalifikowanego. Szczegółowe informacje o sposobie pozyskania usługi
kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz warunkach jej użycia można znaleźć na stronach internetowych kwalifikowanych
dostawców usług zaufania, których lista znajduje się pod adresem internetowym: http://www.nccert.pl/kontakt.htm
Minimalne wymagania techniczne dotyczące korzystania z Platformy:
a) przesyłane dokumenty powinny być załączone w formie plików w formacie odpowiednio . png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls,
.xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg,
b) wymagania sprzętowe dla Wykonawcy:
- przeglądarka internetowa Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze,
Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11
- lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji
przeglądarek,
- system operacyjny Windows 7 i późniejsze,
- zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),
- w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web,
- oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym,
- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s,
- komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z
systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich nowsze wersje,
- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę formatów .pdf.
Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii
dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz
do komunikacji wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Systemu można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do
archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików.
W zależności od formatu kwalifikowanego podpisu (PAdES, XAdES) i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) wykonawca dołącza do
Platformy uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym
podpisem (typ wewnętrzny):
- dokumenty w formacie „pdf” należy podpisywać tylko formatem PAdES,
- Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy należy użyć formatu XAdES. Pełen i
szczegółowy opis w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
(Dz. Urz. UE L119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Z-cy informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśniczy
Nadleśnictwa Różańsko. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, panią Karolinę Kaczmarek, z którą w sprawach dotyczących przetwarzania
danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem rodo@szczecin.lasy.gov.pl lub
telefonicznie wybierając numer +48 91 432 8712.Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.Z-cy
udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których
mowa w dziale IXPZP, do upływu terminu do ich wniesienia.Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1
lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art.255-256 i 310 PZP – w celu
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie
zamówienia i jego Archiwizacji. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania
zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP, a także na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej.Dane osobowe
pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 10 lat od dnia
zakończenia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego
postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane
podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne i konsultingowe.Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z
prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo:dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15
RODO, przy czym w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Z-cego, z uprawnienia, o
którym mowa wart. 15 ust. 1 -3 RODO, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem dodatkowych informacji,
mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,do
sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są
przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,do
żądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o
których mowa w art. 18 ust.2RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO nie
ogranicza przetwarza danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego. W przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa wart. 18 ust. 1 RODO
spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu,
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Z-cy nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o
których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO.Pozostałe informacje w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.2.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na budowie dojazdowej drogi leśnej na istniejącej drodze leśnej gruntowej w leśnictwie Dolsk, na działce o nr ewidencyjnym gruntu 562, 543/1, 523/1, 522/2, 521/2, 542/1, 521/1, 520, 519, 518, 538/1, 541/1, 540, 539 obręb Dolsk, 605, 606 obręb Mystki (od 2700mb do 3909mb) .
Przedmiotowa droga leśna zlokalizowana jest na terenie Nadleśnictwa Różańsko – Leśnictwo Dolsk, położone w gminie Dębno, powiat Myślibórz w województwie zachodniopomorskim. Długość całej drogi wynosi 3841,19mb, w ramach tego postępowania (etap III) realizowane będzie ok. 1150mb. Pierwszy etap przedmiotowej inwestycji dotyczył odcinka od 0,00 mb do 1700 mb, drugi etap dotyczył odcinka od 1700 mb do 2700 mb.
Przedmiotowa droga przebiega po śladzie istniejącej drogi leśnej o nawierzchni gruntowej.
Zamawiający wymaga aby górna warstwa nawierzchni drogi wykonana została z tego samego rodzaju kruszywa co nawierzchnia wykonanej drogi w I i II etapie.
Ponadto Zamawiający wymaga uzgodnienia dokumentacji projektowej oraz szczegółów prowadzenia prac związanych z budową drogi z eksploatatorem gazociągu tj. PGNiG S.A, znajdującego się wzdłuż budowanej drogi, oraz zapewnienia nadzoru nad prowadzonymi robotami przez eksploatatora gazociągu.
3.2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został zawarty w następujących dokumentach:
- Projekt budowlany stanowiący załącznik nr 1A do SWZ
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 1B do SWZ
- Przedmiar Robót stanowiące załącznik nr 1C do SWZ (przedmiar robót ma charakter wyłącznie poglądowy)
- Specyfikacja Techniczna dot. wzmocnienia geosyntetykiem nasypu drogowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował
się następującymi kryteriami oceny ofert: cena - 60%, okresu gwarancji jakości oraz rękojmi za wady - 40%.
W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C = (Cn/Co) x 100 pkt x 60 %
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena brutto podana w Ofercie (załącznik nr 2 do SWZ).
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego
obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do
przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
2) W ramach kryterium „Okres gwarancji jakości oraz rękojmi za wady” ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
Okres gwarancji jakości oraz rękojmi za wady w badanej ofercie
G/R = ------------------------------------------------------ x 100 pkt x 40%
Najdłuższy okres gwarancji jakości oraz
rękojmi za wady
W ramach kryterium „Okres gwarancji jakości oraz rękojmi za wady” ocenie podlegać będzie okres gwarancji wyrażony w
miesiącach, zadeklarowany przez Wykonawcę w Ofercie (załącznik nr 2 do SWZ). Zamawiający wskazuje, że minimalny okres
gwarancji jakości wynosi 60 miesięcy, a okres rękojmi będzie równy okresowi gwarancji. Wykonawca może zaoferować dłuższy
okres gwarancji, nie dłuższy jednak niż 84 miesięcy. Oferta z najdłuższym okresem gwarancji jakości otrzyma najwyższą liczbę
punktów. Ocenie poddana zostanie wartość wskazana w Ofercie stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ. Brak wskazania w Ofercie
okresu gwarancji jakości jest równoznaczny z udzieleniem gwarancji jakości na okres 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania
gwarancji jakości na okres dłuższy niż wskazany okres maksymalny, Zamawiający na potrzeby oceny ofert w ramach kryterium
oceny ofert „Okres gwarancji jakości oraz rękojmi za wady” uzna okres maksymalny. Na potrzeby realizacji umowy Wykonawca
związany będzie okresem gwarancji oraz rękojmi za wady faktycznie zadeklarowanym w swojej ofercie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości oraz rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej -
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej -
Warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł (słownie: trzysta tysięcy 00/100 zł)

4) zdolności technicznej lub zawodowej.
a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał:
co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, remoncie bądź utrzymaniu nawierzchni drogowych na kwotę nie niższą niż 300 000 zł brutto

b) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:

a) co najmniej 1 osobą – Kierownikiem Budowy, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej w co najmniej ograniczonym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potw. braku podst.
do wyklucz.z postępow.,o których mowa w pkt 6.1. i 6.3.W-ca składa wraz z ofertą oświadcz.,o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP,
tj. b)oświadcz. o braku podst. do wyklucz., sporządzone zgodne ze wzorem stanowiącym zał. nr 3B do SWZ.W celu potw.braku
podstaw do wyklucz.,o których mowa w pkt 6.1. i 6.3. Z-cy przed udzieleniem zamówienia,działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP
wezwie W-cę,którego oferta została najwyżej oceniona,do złożenia w wyznaczonym terminie,nie krótszym niż 5 dni od dnia
wezwania,aktualnych na dzień złożenia następujących podmiot. śr. dowodowych: a)oświadcz.W-cy,w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5
PZP,o braku przynal. do tej samej grupy kapitał.,w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.o ochronie konkurencji i
konsumentów(tekst jedn.Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.),z innym W-cą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową,albo
oświadcz. o przynal. do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub inform. potw. przygotowanie oferty lub oferty
częściowej niezależnie od innego W-cy należącego do tej samej grupy kapitałowej-(wzór oświadcz.W-cy w zakresie art. 108 ust. 1
pkt 5 PZP o przynal. lub braku przynal. do tej samej grupy kapitałowej stanowi zał.nr6do SWZ),b)zaświad. właściwego naczelnika
US potw.,że W-ca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3
miesiące przed jego złożeniem,a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków lub opłat wraz z zaświadcz.,Z-cy żąda złożenia
dokumentów potw.,że przed upływem terminu składania ofert W-ca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z
odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,c)zaświadcz. albo innego dokumentu
właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej KRUS
potw., że W-ca nie zalega z opłacaniem składek na ubezp. społ. lub zdrow., w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP,wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem składek na ubezp. społ. lub zdrow. wraz z
zaświadcz. albo innym dokumentem Z-cy żąda złożenia dokumentów potw.,że przed upływem terminu składania ofert W-ca dokonał
płatności należnych składek na ubezp. społ. lub zdrow. wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie
spłat tych należności,d) odpisu lub infor. z KRS lub z CEiDG, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP,sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji W-ca nie jest zobowiązany do
złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli Z-cy może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i
ogólnodostępnych baz danych,o ile W-ca wskazał w oświadcz.,o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP dane umożliwiające dostęp do
tych dokumentów.e)oświadcz. w-cy o aktualności infor. zawartych w oświadcz.,o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP(oświadcz. o
braku pods.do wykl., sporządzone wg załącznika nr 3B do SIWZ),w zakresie podst. wykl. z postęp. określonych w: a) art. 108 ust. 1
pkt 1-2 PZP,b) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP, c) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP dot. orzeczenia zakazu ubiegania się o zamów. pub. tytułem
środka zapobieg.,d)art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu
zakłócenie konkurencji, e)art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP,f) art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP,odnośnie naruszenia obowiązków dotyczących
płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych(tekst
jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 z późn. zm.), g) art. 109 ust. 8 i 10 PZP,h) art. 7 ust. 1 pkt 1 Specustawy;i) art. 7 ust. 1 pkt 2
Specustawy j)art. 7 ust. 1 pkt 3 Specustawy-(wzór oświadcz. W-cy o aktualności infor. zawartych w oświadcz.,o którym mowa w art.
125 ust. 1 PZP w zakresie podst.wyklucz. z postęp. stanowi zał.nr 9 do SWZ).Pełen opis w SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. Wykonawca składa wraz z ofertą
oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj.
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3A do SWZ.
Oświadczenia, o których mowa wyżej stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału
w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki
dowodowe. Oświadczenia te składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. Zamawiający przed udzieleniem
zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych
środków dowodowych
a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków
finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków
dowodowych, o których mowa w lit. a), wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób
potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji dotyczącego
sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane (wzór wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi załącznik nr 7 do SWZ). Jeżeli Wykonawca powołuje się
na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami
wykaz, o którym mowa wyżej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. Okres wyrażony w latach, o którym mowa wyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składnia ofert.
c) dowodów określających, że wskazane przez Wykonawcę roboty budowlane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w
postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty.
d) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnień (jeżeli są wymagane), doświadczenia (jeżeli jest wymagane) wykształcenia (jeżeli
jest wymagane) niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji
zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ).
Pełen i szczegółowy opis w SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W terminie składania ofert określonym w pkt 14.1. SWZ wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu Ofertę
zawierającą:
a) formularz Oferty (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ) sporządzony pod rygorem nieważności, w
formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
b) oświadczenia, sporządzone zgodnie ze wzorami stanowiącymi odpowiednio załącznik nr 3A i załącznik 3B do SWZ, pod
rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym osoby/osób upoważnionych do reprezentacji podmiotu składającego oświadczenie, złożone przez:
- Wykonawcę,
- Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) w przypadku powołania się na zasoby podmiotów trzecich - oświadczenia, sporządzone zgodnie ze wzorami
stanowiącymi odpowiednio załącznik nr 3C i załącznik 3D do SWZ, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionych do reprezentacji
podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby na zasadzie określonej w art. 118 w zw. z art. 266 PZP, o ile dotyczy,
d) w przypadku powołania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania
Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy
potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów zgodnie
z pkt 9.4. SWZ, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub
sytuacji innych podmiotów; (Niewiążący wzór zobowiązania do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ),
e) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, osoby działającej w
imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub osoby działającej w imieniu podmiotu
udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP, jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP
- działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 13.4. lit h)
SWZ, sporządzone w sposób określony w pkt 9.13.-9.22 SWZ,
f) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP – z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni
Wykonawcy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – treść oświadczenia zawarta w
formularzu Oferty stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ;
g) wadium w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych
do jego wystawienia (tylko, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie niepieniężnej).
h) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub
innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego
reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli
Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca dostarczy dane
umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Pełen i szczegółowy opis zawiera SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 9.000,00 zł.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu
związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BNP Paribas
Bank S.A. Oddział w Myśliborzu nr rachunku: 13 2030 0045 1110 0000 0126 4460 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie
oferty w postępowaniu na „Budowa dojazdowej drogi leśnej na istniejącej drodze leśnej gruntowej w leśnictwie Dolsk, na działce o nr ewidencyjnym gruntu 562, 543/1, 522/2, 521/2, 542/1, 521/1, 520, 519, 518, 538/1, 541/1, 540, 539 obręb Dolsk, 605, 606 obręb Mystki – etap III (od 2700mb do 3909mb)”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie
zaliczone na
rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych
przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji
Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez
Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w
okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4) należy przekazać
Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym
osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta
Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium
nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98
ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.
Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub
instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na
pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum): 1)w formularzu oferty
należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich W-ców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 2)oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich W-ców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania; 3)Oświadcz.,o których
mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. oświadcz. o speł. war. udziału w postęp.(wg wzoru stanowiącego zał. nr 3A do SWZ) oraz oświadcz. o braku podst.do wykl.(wg wzoru stanowiącego zał.nr 3B do SWZ) składa każdy z wykonawców. Oświadcz.te
potwierdzają brak pods.wyklucz.oraz spełn. war.udziału w postęp.w zakresie, w jakim każdy z w-ców wykazuje spełn.war.udziału w postęp.Oświadcz. w-ców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa wyżej
powinny zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektr. lub w postaci elektr.opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.4)dokumenty, o których mowa w pkt 9.3. obowiązany będzie złożyć każdy z
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 5)wszyscy W-cy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamów.będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy; 6)W-cy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamów.wyznaczą spośród siebie W-cę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobow.,otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów; 7)Z-cy może w ramach odpow. solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich W-ców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamów.łącznie
lub każdego z osobna. 8)Z-cy informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dot.wykształcenia, kwalifikacji zawod. lub doświadcz. w-cy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamów.mogą polegać na zdoln.tych z w-ców, którzy wykonają rob.bud., do realizacji których te zdolności są wymagane. W związku z powyższym W-ca jest zobow.załączyć do oferty podm.śr.dow.w postaci oświadcz.,z którego wynika, które roboty bud.wykonają
poszczególni W-cy. Wzór stosownego oświadcz.został zawarty w formularzu Oferty stanowiącym zał.nr 2 do SWZ i Z-cy
zaleca złożyć to oświadcz.właśnie w tym formularzu. W przypadku W-ców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej
postanowienia dot. oferty W-ców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamów.(konsorcjum) stosuje się odpowiednio, z zastrzeżeniem,że do odpowiedzi na wezwanie Z-cego do złożenia dokumentów, o którym mowa w pkt 9.3. należy załączyć (1) zaświad.właściwego naczelnika US potw.,że W-ca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1
pkt 1) PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków lub opłat wraz z zaświad.,Z-cy żąda złożenia dokumentów potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert W-ca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należn.,oraz (2) zaświad. albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki
organizacyjnej ZUS lub właściwego oddziału region.lub właściwej placówki terenowej KRUS potw., że W-ca nie zalega z opłacaniem składek na ubezp. społ. lub zdrow., w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawione nie wcześniej niż 3miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem składek na ubezp. społ. lub zdrow. wraz z zaśw. albo innym dokumentem Z-cy żąda złożenia dokumentów potw.,że przed upływem terminu składania ofert W-ca dokonał płatności należnych składek na ubezp. społ. lub zdrow. wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące poroz.w sprawie spłat tych należn.-odrębnie dla każdego ze wspólników oraz odrębnie dla spółki.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Z-cy na podstawie art 455 ust. 1 pkt 1 PZP, przewiduje możliwość dokonania następujących zmian Umowy:(1)w zakresie
zmiany terminów realizacji poszczególnych robót określonych w Harmonogramie oraz Terminu Wykonania;(2)w zakresie
zmiany kolejności wykonywania lub zmiany terminów wykonania poszczególnych świadczeń wchodzących w skład
Przedmiotu Umowy w stosunku do kolejności i terminów określonych w Harmonogramie jednakże bez dokonywania zmiany
Terminu Wykonania. Przedmiotowa zmiana będzie mogła być wprowadzona w szczególności w przypadku zaistnienia
okoliczności wskazanych w pkt (1).(3)w zakresie zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy związanej z koniecznością
zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych;(4)W zakresie
zmiany Wynagrodzenia, w przypadku, gdy zmiany, o których mowa w pkt (3) będą miały wpływ na koszty wykonania
Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. Inicjatorem zmian w Umowie może być każda ze Stron, z tym, że ostateczna
decyzja, co do wprowadzenia zmian i ich zakresu należy do Zamawiającego. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności
mogących powodować zmianę umowy, nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani
nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.3.Niezależnie od postanowień
niniejszego paragrafu, Strony dopuszczają możliwość (i) zmian redakcyjnych Umowy oraz (ii) zmian danych Stron
ujawnionych w rejestrach publicznych, nie stanowiących zmiany, o której mowa w art. 455 ust. 1 PZP. Pełen i szczegółowy
opis zawiera SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy (SmartPZP), https://portal.smartpzp.pl/nadl_rozansko

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-21 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Pełen i szczegółowy opis warunków zamówienia zawiera SWZ dostępny na stronie https://portal.smartpzp.pl/nadl_rozansko
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę podłączenie kozy z płaszczem wodnym do podłogówki - Ustronie Morskie
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę podłączenie kozy z płaszczem wodnym do podłogówki Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI