Budowa czterech Otwartych Stref Aktywności OSA w miejscowościach Wesołówka, Józefów,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa czterech Otwartych Stref Aktywności OSA w miejscowościach Wesołówka, Józefów, Jeleniec, Gózd, Gmina Stanin
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStanin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-08-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Stanin
  • Data publikacji ogłoszenia2018-08-02
  • Numer ogłoszenia598585-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 598585-N-2018 z dnia 2018-08-02 r.

Gmina Stanin: Budowa czterech Otwartych Stref Aktywności OSA w miejscowościach Wesołówka, Józefów, Jeleniec, Gózd, Gmina Stanin
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stanin, krajowy numer identyfikacyjny 711582500, ul. Stanin  62 , 21-422  Stanin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. +48257981118, e-mail stanin@stanin.pl, faks +48257981104.
Adres strony internetowej (URL): www.stanin.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://ugstanin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://ugstanin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa czterech Otwartych Stref Aktywności OSA w miejscowościach Wesołówka, Józefów, Jeleniec, Gózd, Gmina Stanin
Numer referencyjny: IG.271.15.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest „Budowa czterech Otwartych Stref Aktywności OSA w miejscowościach Wesołówka, Józefów, Jeleniec, Gózd, Gmina Stanin”. Otwarte strefy aktywności zlokalizowane będą na następujących działkach: Wesołówka nr działki 60/1, Józefów nr działki 523/3, Jeleniec nr działki 36/31, Gózd nr działek 360/5, 1068/2 Część I zamówienia : Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Wesołówka nr działki 60/1. – wariant rozszerzony W celu wykonania przedmiotu zamówienia należy dostarczyć i zamontować urządzenia wymienione poniżej: Elementy wyposażenia siłowni plenerowej: - biegacz – 1 szt., - twister – 1 szt., - wahadło – 1 szt., - wioślarz+pylon+koła Tai Chi małe – 1 szt., - pajacyk+pylon+podciąg nóg – 1 szt., - orbitrek+pylon+steper – 1 szt., Elementy wyposażenia strefy relaksu: - stół do gry w szachy i chińczyka (montowany na stałe) – 1 szt., - stół do gry w pin ponga ( montowany na stałe) – 1 szt., - stojak na rowery – 1 szt., - ławka montowana na stałe – 4 szt., - kosz na śmieci – 1 szt., - tablica informacyjna – 1 szt., Elementy wyposażenia placu o charakterze sprawnościowym: - zestaw sprawnościowo- zabawowy – 1 szt., - huśtawka podwójna – 1 szt., - ściana wspinaczkowa sześciokątna – 1 szt., W skład zamówienia wchodzi wykonanie ogrodzenia placu zabaw z furtką H–1,2 m – 46mb, zagospodarowanie zielenie – nasadzenia tuje szmaragd w ilości 4 szt., nawierzchnia placu zabaw – mineralna – piaskowa 0-2mm gł. 30 na powierzchni 130m2, wykonanie schodów terenowych 14 stopni z kostki brukowej. Oraz budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Józefów nr działki 523/3 – wariant rozszerzony W celu wykonania przedmiotu zamówienia należy dostarczyć i zamontować urządzenia wymienione poniżej: Elementy wyposażenia siłowni plenerowej: - biegacz – 1 szt., - twister – 1 szt., - wahadło – 1 szt., - wioślarz+pylon+koła Tai Chi małe – 1 szt., - pajacyk+pylon+podciąg nóg – 1 szt., - orbitrek+pylon+steper – 1 szt., Elementy wyposażenia strefy relaksu: - stół do gry w szachy i chińczyka (montowany na stałe) – 1 szt., - stół do gry w pin ponga ( montowany na stałe) – 1 szt., - stojak na rowery – 1 szt., - ławka montowana na stałe – 4 szt., - kosz na śmieci – 1 szt., - tablica informacyjna – 1 szt., Elementy wyposażenia placu o charakterze sprawnościowym: - zestaw sprawnościowo- zabawowy – 1 szt., - huśtawka podwójna – 1 szt., - ściana wspinaczkowa sześciokątna – 1 szt., W skład zamówienia wchodzi wykonanie ogrodzenia placu zabaw z furtką H–1,2 m – 48,8mb, zagospodarowanie zieleni – nasadzenia tuje szmaragd w ilości 5 szt., nawierzchnia placu zabaw – mineralna – piaskowa 0-2mm gł. 30 na powierzchni 113, 25m2. Część II zamówienia Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Jeleniec nr działki 36/31. – wariant podstawowy W celu wykonania przedmiotu zamówienia należy dostarczyć i zamontować urządzenia wymienione poniżej: Elementy wyposażenia siłowni plenerowej: - orbitrek – 1 szt., - wioślarz – 1 szt., - twister – 1 szt., - wahadło – 1 szt., - biegacz – 1 szt., - wyciąg górny – 1 szt., - steper – 1 szt., Elementy wyposażenia strefy relaksu: - stół do gry w szachy (montowany na stałe) – 1 szt., - stół do gry w pin ponga ( montowany na stałe) – 1 szt., - stojak na rowery – 1 szt., - ławka montowana na stałe – 4 szt., - kosz na śmieci – 1 szt., - tablica informacyjna – 1 szt., W skład zamówienia wchodzi zagospodarowanie zieleni – nasadzenia tuje szmaragd w ilości 5 szt., oraz Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Gózd nr działek 360/5, 1068/2 – wariant podstawowy W celu wykonania przedmiotu zamówienia należy dostarczyć i zamontować urządzenia wymienione poniżej: Elementy wyposażenia siłowni plenerowej: - orbitrek – 1 szt., - wioślarz – 1 szt., - twister – 1 szt., - wahadło – 1 szt., - biegacz – 1 szt., - wyciąg górny – 1 szt., - steper – 1 szt., Elementy wyposażenia strefy relaksu: - stół do gry w szachy (montowany na stałe) – 1 szt., - stół do gry w pin ponga ( montowany na stałe) – 1 szt., - stojak na rowery – 1 szt., - ławka montowana na stałe – 4 szt., - kosz na śmieci – 1 szt., - tablica informacyjna – 1 szt., W skład zamówienia wchodzi zagospodarowanie zieleni – nasadzenia tuje szmaragd w ilości 5 szt., Przedmiot zamówienia określają następujące kody CPV: 45112710-5 -Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 43325000-7 -Wyposażenie parków i placów zabaw 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw 37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu 1. Szczegółowa charakterystyka realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia: 1) Zadanie należy wykonać zgodnie z: a) przedmiarami robót, b) dokumentacją projektową; 2. Realizacja robót objętych niniejszym przedmiotem zamówienia: 1) obejmuje wykonanie czterech Otwartych Stref Aktywności wraz z robotami wynikłymi w trakcie realizacji zamówienia, nie przewidzianymi w w/w. dokumentacji, a koniecznymi do jej wykonania; 2) obejmuje dostawę całości materiałów i urządzeń koniecznych do wykonania poszczególnych części przedmiotu zamówienia, które nie będą pochodziły z produkcji wcześniejszej niż 6 miesięcy licząc od terminu rozpoczęcia prac; 3) materiały i urządzenia muszą posiadać aktualne i odpowiednie atesty i certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszystkie wymogi norm określonych prawem i dopuszczone do stosowania, a ich montaż zgodny z wytycznymi producenta. Wszystkie urządzenia muszą być wykonane zgodnie z Normami Polski bądź odpowiednikami europejskimi. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone przedmioty są uszkodzone, bądź nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, funkcjonalności i parametrów technicznych, Wykonawca wymieni je na inne właściwe na własny koszt. 4) Do wykonania zamówienia wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów nowych, gwarantujących najwyższą jakość wykonanych robót. 5) Wykonawca zobowiązany będzie również w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: A. wykonać niezbędne oznakowania i zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, projektami; B. do zabezpieczenia we własnym zakresie obsługi geodezyjnej; 3. Rozwiązania równoważne. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia lub w dokumentacji Zamawiający użył normy, aprobaty, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w treści SIWZ oraz dokumentacji technicznej. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. Gdziekolwiek w dokumentacji przetargowej powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w SIWZ nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez Zamawiającego. Różnice pomiędzy powołanymi normami a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone Zamawiającemu do zatwierdzenia. Jeśli w dokumentacji stanowiącej załącznik do SIWZ wskazano w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie źródło lub poszczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę – zamawiający, zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymogami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteria oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, orz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt/jego źródło przy opisie przedmiotu zamówienia dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy. 4. Inwestor zapewnia nadzór inwestorski nad realizowanymi robotami. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6. Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi. 1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić na zastosowane materiały i wykonane roboty budowlane min. 36 miesięcznej gwarancji jakości i wykonania, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag, lecz nie dłuższej niż max 60 miesięcy. 2) Okres rękojmi na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45112720-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-10-10

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
I. Wykaz oświadczeń składanych w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1. Wykaz oświadczeń jakie wykonawca dołączy do oferty w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; a. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone wg formularza, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; b. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone wg formularza, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 2. Wykaz oświadczeń jakie wykonawca przedkłada po otwarciu ofert (nie składać wraz z ofertą) w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; a. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji zadania 20,00
gwarancja 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne dla stron postanowienia umowy, w tym zakres zmian, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian, zostały określone we wzorze umowy, stanowiącej załącznik do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-17, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa Otwartych Stref Aktywności w miejscowości Wesołówka i Józefów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Wesołówka nr działki 60/1. – wariant rozszerzony W celu wykonania przedmiotu zamówienia należy dostarczyć i zamontować urządzenia wymienione poniżej: Elementy wyposażenia siłowni plenerowej: - biegacz – 1 szt., - twister – 1 szt., - wahadło – 1 szt., - wioślarz+pylon+koła Tai Chi małe – 1 szt., - pajacyk+pylon+podciąg nóg – 1 szt., - orbitrek+pylon+steper – 1 szt., Elementy wyposażenia strefy relaksu: - stół do gry w szachy i chińczyka (montowany na stałe) – 1 szt., - stół do gry w pin ponga ( montowany na stałe) – 1 szt., - stojak na rowery – 1 szt., - ławka montowana na stałe – 4 szt., - kosz na śmieci – 1 szt., - tablica informacyjna – 1 szt., Elementy wyposażenia placu o charakterze sprawnościowym: - zestaw sprawnościowo- zabawowy – 1 szt., - huśtawka podwójna – 1 szt., - ściana wspinaczkowa sześciokątna – 1 szt., W skład zamówienia wchodzi wykonanie ogrodzenia placu zabaw z furtką H–1,2 m – 46mb, zagospodarowanie zielenie – nasadzenia tuje szmaragd w ilości 4 szt., nawierzchnia placu zabaw – mineralna – piaskowa 0-2mm gł. 30 na powierzchni 130m2, wykonanie schodów terenowych 14 stopni z kostki brukowej. Oraz budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Józefów nr działki 523/3 – wariant rozszerzony W celu wykonania przedmiotu zamówienia należy dostarczyć i zamontować urządzenia wymienione poniżej: Elementy wyposażenia siłowni plenerowej: - biegacz – 1 szt., - twister – 1 szt., - wahadło – 1 szt., - wioślarz+pylon+koła Tai Chi małe – 1 szt., - pajacyk+pylon+podciąg nóg – 1 szt., - orbitrek+pylon+steper – 1 szt., Elementy wyposażenia strefy relaksu: - stół do gry w szachy i chińczyka (montowany na stałe) – 1 szt., - stół do gry w pin ponga ( montowany na stałe) – 1 szt., - stojak na rowery – 1 szt., - ławka montowana na stałe – 4 szt., - kosz na śmieci – 1 szt., - tablica informacyjna – 1 szt., Elementy wyposażenia placu o charakterze sprawnościowym: - zestaw sprawnościowo- zabawowy – 1 szt., - huśtawka podwójna – 1 szt., - ściana wspinaczkowa sześciokątna – 1 szt., W skład zamówienia wchodzi wykonanie ogrodzenia placu zabaw z furtką H–1,2 m – 48,8mb, zagospodarowanie zieleni – nasadzenia tuje szmaragd w ilości 5 szt., nawierzchnia placu zabaw – mineralna – piaskowa 0-2mm gł. 30 na powierzchni 113, 25m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45112720-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji zadania 20,00
gwarancja 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Budowa Otwartych Stref Aktywności w miejscowości Jeleniec i Gozd
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Jeleniec nr działki 36/31. – wariant podstawowy W celu wykonania przedmiotu zamówienia należy dostarczyć i zamontować urządzenia wymienione poniżej: Elementy wyposażenia siłowni plenerowej: - orbitrek – 1 szt., - wioślarz – 1 szt., - twister – 1 szt., - wahadło – 1 szt., - biegacz – 1 szt., - wyciąg górny – 1 szt., - steper – 1 szt., Elementy wyposażenia strefy relaksu: - stół do gry w szachy (montowany na stałe) – 1 szt., - stół do gry w pin ponga ( montowany na stałe) – 1 szt., - stojak na rowery – 1 szt., - ławka montowana na stałe – 4 szt., - kosz na śmieci – 1 szt., - tablica informacyjna – 1 szt., W skład zamówienia wchodzi zagospodarowanie zieleni – nasadzenia tuje szmaragd w ilości 5 szt., oraz Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Gózd nr działek 360/5, 1068/2 – wariant podstawowy W celu wykonania przedmiotu zamówienia należy dostarczyć i zamontować urządzenia wymienione poniżej: Elementy wyposażenia siłowni plenerowej: - orbitrek – 1 szt., - wioślarz – 1 szt., - twister – 1 szt., - wahadło – 1 szt., - biegacz – 1 szt., - wyciąg górny – 1 szt., - steper – 1 szt., Elementy wyposażenia strefy relaksu: - stół do gry w szachy (montowany na stałe) – 1 szt., - stół do gry w pin ponga ( montowany na stałe) – 1 szt., - stojak na rowery – 1 szt., - ławka montowana na stałe – 4 szt., - kosz na śmieci – 1 szt., - tablica informacyjna – 1 szt., W skład zamówienia wchodzi zagospodarowanie zieleni – nasadzenia tuje szmaragd w ilości 5 szt.,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45112720-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji zadania 20,00
gwarancja 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż instalacji wod-kan - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż instalacji wod-kan. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI