Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa ciągu pieszo - rowerowego Babia - Osiecza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzgów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019220
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konińska 8
1.5.2.) Miejscowość: Rzgów
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-586
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminarzgow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminarzgow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ciągu pieszo - rowerowego Babia - Osiecza
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d18094df-b3d6-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053903
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003886/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa ciągu pieszo-rowerowego na odcinku Babia-Osiecza
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny: Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://asystent.postepowania.pl/org/gminarzgow/postepowania3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://asystent.postepowania.pl/org/gminarzgow/postepowania
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Asystenta postępowania oraz poczty elektronicznej. Przy czym złożenie oferty następuje wyłącznie przy pomocy Asystenta Postępowania.Wykonawca chcąc wziąć udział w postępowaniu może założyć bezpłatne konto pod adresem www.asystent.postepowania.pl lub pod adresem www.postepowania.pl. W ramach dostępu do usług Asystenta postępowania wykonawca ma dostęp do narzędzi składania oferty, wycofania oferty, składania pytań do treści dokumentacji postępowania, złożenia dokumentów w postępowaniu w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, ewentualnego prowadzenia negocjacji.Wymagania techniczne i organizacyjne co do korzystania z z Asystenta postępowania zostały określone w Regulaminie korzystania usług, który dostępny jest do pobrania na stronie www.postepowania.pl. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB Ofertę oraz inne oświadczenia wykonawca sporządza w postaci elektronicznej i samodzielnie (poza Asystentem postępowania) opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym.Zamawiający rekomenduje przesyłanie plików w formacie danych: .pdf, podpisanych (tam gdzie taki obowiązek wynika z przepisów prawa) kwalifikowanym podpisem elektronicznym – wewnętrznym (jeśli Wykonawca używać będzie kwalifikowanego podpisu elektronicznego). W przypadku zastosowania podpisu zewnętrznego, należy pamiętać o obowiązku dołączenia do pliku dokumentu także pliku podpisującego, który generuje się automatycznie podczas złożenia podpisu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Do spraw nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy p.z.p. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Rzgów, Konińska 8 62-586 Rzgów, przetargi@gminarzgow.pl b) inspektorem ochrony danych osobowych w Gmina Rzgów jest Pan/Pani: Ewa Galińska, inspektor@osdidk.pl, 531641425. c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa zwierząt karmowych, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania. e) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem wynikającym z przepisów prawa. f) Posiada Pani/Pan: 1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z obowiązującymi przepisami oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); 3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. 4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO" - tu trzeba zwrócić uwagę, że mamy listę uporządkowaną w domyślnej treści g) Nie przysługuje Pani/Panu: 1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO" - tu trzeba zwrócić uwagę, że mamy listę uporządkowaną w domyślnej treści
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GO.271.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakres inwestycji wchodzą następujące roboty:- roboty rozbiórkowe- cięcie nawierzchni bitumicznych- roboty pomiarowe- wykonanie robót ziemnych, profilowanie i zagęszczenie podłoża,- wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem- wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego,- ułożenie krawężników i obrzeży na ławie betonowej z oporem,- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej,- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego,- umocnienie skarp płytami ażurowymi,- wykonanie oznakowania,- uporządkowanie terenu- Nawierzchnia z betonu asfaltowego 1965,0 m2- Nawierzchnia z kostki betonowej 7,0 m2- Powierzchnia terenów zielonych 940,0 m22. Sieć kanalizacji deszczowej- rurociągi PP ɸ 315 mm ( SN 10 ) - 61,87 m- rurociągi PP ɸ 250 mm ( SN 10 ) - 42,27 m- przykanaliki - rurociągi PP ɸ 200 mm ( SN 10 ) - 27,80 mZaprojektowano ciąg pieszo-rowerowy o dł. 0,64 km zlokalizowany po prawej stronie jezdni drogi powiatowej 3096P, o nawierzchni z betonu asfaltowego, o szer. 2,5-3,0m. Na odcinku od skrzyżowania z drogą 3227P do końca zatoki postojowej Ciąg pieszo-rowerowy usytuowany będzie bezpośrednio przy jezdni, przy istniejącej zatoce przystankowej oraz zatoce postojowej i oddzielony od w/w elementów krawężnikiem betonowym ulicznym i najazdowym. Na pozostałym odcinku Ciąg pieszo-rowerowy oddzielony zostanie od jezdni pasem zieleni o szer. 1,0-1,5m a obramowanie ciągu stanowić będzie betonowe obrzeże chodnikowe. Dodatkowo w celu połączenia istniejącej ścieżki rowerowej z projektowanym ciągiem, przy skrzyżowaniu z drogą 3237P, projektuje się odcinek ciągu pieszo-rowerowego oraz zjazd indywidualny o nawierzchni z betonu asfaltowego. Wzdłuż projektowanego ciągu pieszo-rowerowego projektuje się i planuje do przebudowy zjazdy indywidualne o nawierzchni z betonu asfaltowego obramowane krawężnikiem betonowy drogowym. Ponadto przy Szkole Podstawowej zaprojektowano zatokę postojową o parkowaniu równoległym, o nawierzchni z betonu asfaltowego i szer. 2,8m, natomiast przy istniejącej zatoce autobusowej za projektowanym ciągiem zaprojektowano plac pod wiatę przystankową z kostki betonowej o wym. 1,5x4,5m.Odwodnienie projektowanego ciągu pieszo-rowerowego będzie zapewnione poprzez nadanie odpowiednich spadków podłużnych i spadków poprzecznych. Na odcinku zlokalizowanym bezpośrednio przy jezdni zaprojektowano ściek uliczny przykrawężnikowy wykonany z 4 rzędów kostki betonowej, z którego wody opadowe i roztopowe zostaną odprowadzone za pośrednictwem projektowanych wpustów ulicznych i przykanalików do istniejącej studni kanalizacji deszczowej. Na odcinku oddzielonym od jezdni pasem zieleni wody opadowe zostaną odprowadzone na w/w pas zieleni. Szczegółowe rozwiązania projektowe dotyczące kanalizacji deszczowej przedstawia projekt branży sanitarnej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych