Budowa ciągów rowerowych, węzłów przesiadkowych oraz parkingów Park&Ride na terenie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa ciągów rowerowych, węzłów przesiadkowych oraz parkingów Park&Ride na terenie Gminy Sułoszowa
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSułoszowa
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-06-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Sułoszowa
  • Data publikacji ogłoszenia2018-06-14
  • Numer ogłoszenia572912-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 572912-N-2018 z dnia 2018-06-14 r.

Gmina Sułoszowa: Budowa ciągów rowerowych, węzłów przesiadkowych oraz parkingów Park&Ride na terenie Gminy Sułoszowa
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sułoszowa, krajowy numer identyfikacyjny 65406100000, ul. ul. Krakowska  139 , 32045   Sułoszowa, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 3896028, e-mail gmina@suloszowa.pl, faks 12 3896028 wew. 29.
Adres strony internetowej (URL): www.suloszowa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.malopolska.pl/ugsuloszowa

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pocztą, kurierem, osobiście
Adres:
Urząd Gminy Sułoszowa 32-045 Sułoszowa; ul. Krakowska 139 - dziennik podawczy (pok. 25)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ciągów rowerowych, węzłów przesiadkowych oraz parkingów Park&Ride na terenie Gminy Sułoszowa
Numer referencyjny: GK.271.11.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja zadania polegającego na budowie ciągów rowerowych wzdłuż dróg gminnych, powiatowych oraz wojewódzkich, a także wykonanie wiat rowerowych, stanowisk postojowych dla rowerów, modernizacja wiat przystankowych oraz dostosowanie przejść dla pieszych do potrzeb ruchu osób niepełnosprawnych w gminie Sułoszowa. Inwestycja realizowana będzie w formule "zaprojektuj i wybuduj". Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na niżej wymienione części: Część I: Przebudowa drogi powiatowej nr 1154K, ulicy Skalnej w miejscowości Sułoszowa na odcinku 600 m polegająca na budowie ścieżki rowerowej o szerokości 2,5 m. Przedmiotem zadania nr I jest budowa ścieżki rowerowej o długości łącznej ok. 600 mb w miejscowości Sułoszowa oraz wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. W ramach realizacji inwestycji ścieżki rowerowe wykonane zostaną z nawierzchni z kostki brukowej betonowej niefazowanej. Na całym odcinku objętym inwestycją wykonane zostanie również oznakowanie. Ścieżka rowerowa z możliwością poruszania się pieszych będzie oznakowana znakami pionowymi C-16 na początku ścieżki oraz na końcu ścieżki C-16a. Część II: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 773, ulicy Krakowskiej w miejscowości Sułoszowa na łącznym odcinku 430 m polegająca na budowie ścieżki rowerowej o szerokości 2,5 m. Przedmiotem zadania nr II jest budowa ścieżki rowerowej o długości łącznej ok. 430 mb w miejscowości Sułoszowa oraz wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. W ramach realizacji inwestycji ścieżki rowerowe wykonane zostaną z nawierzchni z kostki brukowej betonowej niefazowanej. Na całym odcinku objętym inwestycją wykonane zostanie również oznakowanie. Ścieżka rowerowa z możliwością poruszania się pieszych będzie oznakowana znakami pionowymi C-16 na początku ścieżki oraz na końcu ścieżki C-16a. Część III: Przebudowa drogi, ulicy Zielnej w miejscowości Wola Kalinowska na długości 600 m polegająca na budowie ścieżki rowerowej o szerokości 2,0 m. Przedmiotem zadania nr III jest budowa dwóch odcinków ścieżki rowerowej o długości łącznej ok. 1000 mb w miejscowości Wola Kalinowska gm. Sułoszowa oraz wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. Na całym odcinku objętym inwestycją wykonane zostanie również oznakowanie. Ścieżka rowerowa na ulicy Zielnej posiadała będzie nawierzchnię asfaltową. Ścieżka będzie oznakowana znakami pionowymi C-13 na początku ścieżki oraz na końcu ścieżki C-13a. Część IV: Budowa ciągów rowerowych, węzłów przesiadkowych oraz parkingów Park&Ride na terenie Gminy Sułoszowa. Przedmiotem zadania nr IV jest Budowa wiat rowerowych oraz obiektów małej architektury przy Szkole Podstawowej nr 1 w Sułoszowej, Szkole Podstawowej Nr 2 w Sułoszowej, Zespole Szkolno Przedszkolnym w Wielmoży, Zespole Placówek Oświatowych w Woli Kalinowskiej, Urzędzie Gminy w Sułoszowej oraz przy Ośrodku Zdrowia w Sułoszowej. Budowa dwóch parkingów po 10 miejsc postojowych oraz stanowisk postojowych i wiat na rowery na punktach przesiadkowych w Wielmoży przy Remizie OSP oraz przy Sklepie RSH Promyk w Sułoszowej. Budowa wiat przystankowych w Wielmoży szt. 3, w Sułoszowej szt. 4. Dostosowanie przejść dla pieszych do potrzeb ruchu osób niepełnosprawnych szt. 2. W ramach działania wykonane zostanie obniżenie chodników do potrzeb ruchu osób niepełnosprawnych, wykonanie nawierzchni z płyt typu Braila oraz sygnalizacji. Oznakowanie tras rowerowych na długości 960m. W ramach działania nastąpi dostawa wraz z montażem 2 kompletów wiat rowerowych z fundamentami oraz 2 kompletów stanowisk postojowych na rowery 20szt. Wiaty rowerowe oraz miejsca postojowe dla rowerów będą spełniać wszystkie wymogi w zakresie materiałów oraz norm. Wiaty będą dostosowane do istniejącego krajobrazu. Konstrukcja wiat oraz miejsc postojowych będzie zapewniać funkcjonalność i bezpieczeństwo dla osób korzystających. Parkingi Park&Ride zostaną wyposażone w tablice zainstalowane w widocznym miejscu. Wykonawca w ramach każdej części zobowiązany jest: 1. Wykonać dokumentację projektową (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego) tj. pełno branżowy projekt budowlany na podstawie założeń i rozwiązań zawartych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym opracowanym przez mgr inż. Piotr Frosztęga. 2. Nowa infrastruktura wytworzona w ramach projektu powinna być zgodna z koncepcją uniwersalnego projektowania, bez możliwości odstępstw od stosowania wymagań prawnych w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnością wynikających z obowiązujących przepisów budowlanych, 3. Projekt budowlany i wykonawczy Wykonawca sporządzi na mapach do celów projektowych oraz zasadniczych. 4. W dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić lokalizację tablic informacyjnych. 5. Uzyskać niezbędne uzgodnienia i opinie innych organów na etapie opracowywania dokumentacji. 6. Uzyskać wszelkie decyzje, pozwolenia i uzgodnienia niezbędne do realizacji zadania przed rozpoczęciem robót budowlanych, w tym dokument zezwalający na ich wykonanie. 7. Opracować projekt stałej organizacji ruchu i organizacji na czas wykonywania robót budowlanych. 8. Wykonać roboty budowlane zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją budowlaną i organizacją ruchu. 9. Po wykonaniu wszelkich prac uzyskać w imieniu inwestora dokument zezwalający na użytkowanie wybudowanego obiektu (jeśli dotyczy). 10. Zapewnić nadzór autorski dla opracowanej dokumentacji projektowej w trakcie realizacji robót budowlanych. 11. Wykonawca zadania jest zobowiązany, w momencie faktycznego rozpoczęcia robót budowlanych, do umieszczenia tablic informacyjnych o otrzymanym przez Zamawiającego dofinansowaniu. Lokalizację należy uzgodnić z Zamawiającym. Tablice informacyjne powinny być wyeksponowane w miejscu prowadzonych robót budowlanych przez okres trwania prac aż do zakończenia robót. Po stronie wykonawcy jest dbanie o jej stan techniczny i o to, aby informacja była cały czas wyraźnie widoczna. Uszkodzoną lub nieczytelną tablicę Wykonawca zobowiązany jest wymienić lub odnowić. Tablice powinny zostać wykonane zgodnie z obowiązującym wzorem zamieszczonym w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności (http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/media/21172/Podrecznika_wnioskodawcy_i_beneficjenta_info_promo_140616.pdf) oraz zgodnie z Księgą identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020 (https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/media/31133/KIW_2014-2020Grudzien2016.pdf Wykonawca przed złożeniem dokumentacji projektowej w celu uzyskania uzgodnień i pozwoleń zezwalających na prowadzenie robót budowlanych, winien uzyskać akceptację Zamawiającego opracowywanej dokumentacji. Szczegółowy zakres robót zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (zał. nr 9 do SIWZ), przedmiar szacunkowy (zał. nr 8 do SIWZ) a także wzór umowy (zał. nr 7 do SIWZ). Przedmiar szacunkowy zawiera przybliżony opis zamierzenia i nie stanowi podstawy do kalkulacji ceny oferty. Należy zamontować materiały wskazane w opisach lub równoważne. Jeżeli w dokumentacji przetargowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie Zmawiający w każdym przypadku dopuszcza rozwiązania równoważne. Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71320000-7
71355000-1
45233162-2
45110000-1
45233000-9
45233200-1
45233290-8
45111291-4
45112000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-10-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Część Nr I Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat: • minimum 1 zamówienie o charakterze i złożoności robót budowlanych polegających na rozbudowie, budowie, lub przebudowie dróg, ulic, parkingów, ścieżek rowerowych o o powierzchni powyżej 500 m2. • dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami: - jedną osobą z uprawnieniami do projektowania w specjalności Inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane przed 11.07.2003r. - jedną osobą z uprawnieniami do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży Inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane przed 11.07.2003r. - jedną osobą posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. Część Nr II Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat: • minimum 1 zamówienie o charakterze i złożoności robót budowlanych polegających na rozbudowie, budowie, lub przebudowie dróg, ulic, parkingów, ścieżek rowerowych o powierzchni powyżej 200 m2. • dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami: - jedną osobą z uprawnieniami do projektowania w specjalności Inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane przed 11.07.2003r. - jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży Inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane przed 11.07.2003r. Część Nr III Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat: • minimum 1 zamówienie o charakterze i złożoności robót budowlanych polegających na rozbudowie, budowie, lub przebudowie dróg, ulic, parkingów, ścieżek rowerowych o powierzchni powyżej 200 m2. • dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami: - jedną osobą z uprawnieniami do projektowania w specjalności Inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane przed 11.07.2003r. - jedną osobą z uprawnieniami do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży Inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane przed 11.07.2003r. - jedną osobą posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. Część Nr IV Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat: • minimum 1 zamówienie o charakterze i złożoności robót budowlanych polegających na rozbudowie, budowie, lub przebudowie dróg, ulic, parkingów, ścieżek rowerowych o wartości minimum 40.000,00 zł. • dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami: - jedną osobą z uprawnieniami do projektowania w specjalności Inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane przed 11.07.2003r. - jedną osobą z uprawnieniami do projektowania w specjalności Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży Inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane przed 11.07.2003r. Spełnienie w/w warunków może zostać przedstawione w wykazach Wykonawcy dla wszystkich zadań. W przypadku składania przez Wykonawcę ofert na wszystkie części zamówienia Zamawiający dopuszcza, aby dla wykazania zdolności technicznej i zawodowej Wykonawca miał możliwość wykazania tych samych umów/ kontraktów i osób dla wszystkich części bez ich sumowania.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający będzie żądał następujących dokumentów: - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. c powyżej, składa: - informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy pzp - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający będzie żądał: - wykazu robót budowlanych, o których mowa w rozdz. V ust.1 pkt 1) ppkt b SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów ; załącznik nr 5 do SIWZ - wykazu osób, o których mowa w rozdz. V ust. 1 pkt.1 ppkt. b SIWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z imionami i nazwiskami tych osób, oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; załącznik nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości. Część nr 1 - 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych). Część nr 2 - 1 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych). Część nr 3 - 1 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych). Część nr 4 - 1 000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
będą korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć: 1) wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy: -siły wyższej tj. zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia. Strony za okoliczności siły wyższej uznają w szczególności: powódź, huragan lub trąba powietrzna, trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, pożar, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, strajk ogólnokrajowy lub ogłoszony stan klęski żywiołowej. - wykrycie instalacji, urządzeń lub budowli podziemnych nieujętych w dokumentacji projektowej i niezinwentaryzowanych przez właścicieli i gestorów instalacji i urządzeń, a wymagających przebudowy w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy. - odkrycie na terenie budowy przedmiotów o znaczeniu archeologicznym i historycznym - konieczność przesunięcia terminu przekazania terenu budowy, - okoliczności zaistniałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy, tj. warunki atmosferyczne, utrudniające lub uniemożliwiające terminowe wykonania przedmiotu umowy. - opóźnienia, nie wynikające z winy Wykonawcy, w uzyskaniu wszelkich zezwoleń, decyzji, uzgodnień, opinii , ekspertyz itp. warunkujących wykonanie przedmiotu umowy. - rozszerzenia zakresu prac powierzonych do wykonania Wykonawcy niniejszej umowy przez Zamawiającego w drodze udzielenia zamówienia dodatkowego zgodnie z treścią właściwych przepisów odrębnych. - konieczność zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia 2) Zmiany w sposobie realizacji przedmiotu umowy w postaci: a) zmiany rozwiązań technicznych/technologicznych, w tym materiałów i urządzeń, powodujące poprawienie parametrów technicznych obiektu budowlanego , z uwagi na postęp technologiczny, b) konieczności realizacji zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w specyfikacjach, dokumentacji technicznej, w przypadku gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia, c) odmiennych od przyjętych w specyfikacjach, dokumentacji technicznej, warunków technicznych/technologicznych skutkujących niemożnością zrealizowania przedmiotu zamówienia przy dotychczasowych założeniach technologicznych, d) konieczności zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych w tym zmiany materiałów i urządzeń ze względu na zmiany obowiązującego prawa, e) wprowadzenia uzgodnionych rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami i decyzjami wykonania przedmiotu umowy określonego w § 2 ust. 1 umowy. f) zmiany rozwiązań technicznych/technologicznych, w tym materiałów i urządzeń, nowocześniejszych niż zawarte w dokumentacji projektowej, korzystnych pod względem eksploatacyjnym lub kosztowym dla Zamawiającego tzn. powodują obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego na eksploatację lub/i konserwację. 3) Zmiany danych podmiotowych Wykonawcy, lokalizacji siedziby Wykonawcy (adresu), 4) Zmiany ustawowej stawki podatku VAT wprowadzona w życie po dacie podpisania umowy i w konsekwencji zmiana wynagrodzenia (przy czym zmianie ulega kwota podatku VAT i kwota brutto, kwota netto pozostaje bez zmian). 5) Zmiany, polegające na ograniczeniu zakresu robót budowlanych w przypadku, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami i decyzjami wykonania przedmiotu umowy (roboty zaniechane) wraz ze skutkami zmiany wysokości wynagrodzenia w oparciu o kalkulację kosztów wynikającą z kosztorysu ofertowego; 6) Sposobu rozliczenia niniejszej umowy, o ile zmiana jest korzystna dla Zamawiającego; 7) Zmiany zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom, 8) Konieczności zmiany osób odpowiedzialnych: za nadzór nad realizacją umowy ze strony Zamawiającego, za pełnienie funkcji kierownika robót, 9)W przypadku, kiedy w umowie znajdują się oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe, a także zapisy, których wykonanie jest niemożliwe ze względu na obowiązujące przepisy prawa – w zakresie, który jest niezbędny dla wyeliminowania tych błędów. 10)Wszystkie powyższe postanowienia opisane w pkt. 1 i 2 niniejszego0 paragrafu stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności zmiany. Podstawą do zawarcia aneksu są dokumenty (decyzje, protokoły, notatki itp.), z których wynika uzasadnienie dokonanych zmian. 2. Zmiany postanowień umownych zakwalifikowane przez strony jako nieistotne, mogą być wprowadzone do umowy w każdym czasie. 3. Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez Umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-06-29, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przebudowa drogi powiatowej nr 1154K, ulicy Skalnej w miejscowości Sułoszowa na odcinku 600 m polegająca na budowie ścieżki rowerowej o szerokości 2,5 m
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zadania nr I jest budowa ścieżki rowerowej o długości łącznej ok. 600 mb w miejscowości Sułoszowa oraz wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. W ramach realizacji inwestycji ścieżki rowerowe wykonane zostaną z nawierzchni z kostki brukowej betonowej niefazowanej. Na całym odcinku objętym inwestycją wykonane zostanie również oznakowanie. Ścieżka rowerowa z możliwością poruszania się pieszych będzie oznakowana znakami pionowymi C-16 na początku ścieżki oraz na końcu ścieżki C-16a. Inwestycja realizowana będzie w formule "zaprojektuj i wybuduj" w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest: 1. Wykonać dokumentację projektową (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego) tj. pełno branżowy projekt budowlany na podstawie założeń i rozwiązań zawartych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym opracowanym przez mgr inż. Piotr Frosztęga. 2. Nowa infrastruktura wytworzona w ramach projektu powinna być zgodna z koncepcją uniwersalnego projektowania, bez możliwości odstępstw od stosowania wymagań prawnych w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnością wynikających z obowiązujących przepisów budowlanych, 3. Projektowane drogi dla rowerów powinny spełniać wymagania zawarte w „Podręczniku do projektowania tras rowerowych województwa małopolskiego”. 4. Projekt budowlany wykonawczy Wykonawca sporządzi na mapach do celów projektowych oraz zasadniczych. 5. W dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić lokalizację tablic informacyjnych. 6. Uzyskać niezbędne uzgodnienia i opinie innych organów na etapie opracowywania dokumentacji, w tym od Powiatowego Zarządu Dróg Powiatu Krakowskiego. 7. Uzyskać wszelkie decyzje, pozwolenia i uzgodnienia niezbędne do realizacji zadania przed rozpoczęciem robót budowlanych, w tym dokument zezwalający na ich wykonanie. 8. Opracować projekt stałej organizacji ruchu i organizacji na czas wykonywania robót budowlanych, 9. Wykonać roboty budowlane zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją budowlaną i organizacją ruchu. 10. Po wykonaniu wszelkich prac uzyskać w imieniu inwestora dokument zezwalający na użytkowanie wybudowanego obiektu (jeśli dotyczy). 11. Zapewnić nadzór autorski dla opracowanej dokumentacji projektowej w trakcie realizacji robót budowlanych. 12. Wykonawca zadania jest zobowiązany, w momencie faktycznego rozpoczęcia robót budowlanych, do umieszczenia tablic informacyjnych o otrzymanym przez Zamawiającego dofinansowaniu. Tablice powinny znaleźć się w lokalizacji, na początkowym i końcowym odcinku drogi dla rowerów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 71320000-7, 45233162-2, 45110000-1, 45233000-9, 45233200-1, 45233290-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 773, ulicy Krakowskiej w miejscowości Sułoszowa na łącznym odcinku 430 m polegająca na budowie ścieżki rowerowej o szerokości 2,5 m
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zadania nr II jest budowa ścieżki rowerowej o długości łącznej ok. 430 mb w miejscowości Sułoszowa oraz wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. W ramach realizacji inwestycji ścieżki rowerowe wykonane zostaną z nawierzchni z kostki brukowej betonowej niefazowanej. Na całym odcinku objętym inwestycją wykonane zostanie również oznakowanie. Ścieżka rowerowa z możliwością poruszania się pieszych będzie oznakowana znakami pionowymi C-16 na początku ścieżki oraz na końcu ścieżki C-16a. Inwestycja realizowana będzie w formule "zaprojektuj i wybuduj" w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest: 1. Wykonać dokumentację projektową (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego) tj. pełno branżowy projekt budowlany na podstawie założeń i rozwiązań zawartych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym opracowanym przez mgr inż. Piotr Frosztęga. 2. Nowa infrastruktura wytworzona w ramach projektu powinna być zgodna z koncepcją uniwersalnego projektowania, bez możliwości odstępstw od stosowania wymagań prawnych w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnością wynikających z obowiązujących przepisów budowlanych, 3. Projektowane drogi dla rowerów powinny spełniać wymagania zawarte w „Podręczniku do projektowania tras rowerowych województwa małopolskiego”. 4. Projekt budowlany i wykonawczy Wykonawca sporządzi na mapach do celów projektowych oraz zasadniczych. 5. W dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić lokalizację tablic informacyjnych. 6. Uzyskać niezbędne uzgodnienia i opinie innych organów na etapie opracowywania dokumentacji, w tym od Wojewódzkiego Zarządu Dróg w Krakowie. 7. Uzyskać wszelkie decyzje, pozwolenia i uzgodnienia niezbędne do realizacji zadania przed rozpoczęciem robót budowlanych, w tym dokument zezwalający na ich wykonanie. 8. Opracować projekt stałej organizacji ruchu i organizacji na czas wykonywania robót budowlanych, 9. Wykonać roboty budowlane zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją budowlaną i organizacją ruchu. 10. Po wykonaniu wszelkich prac uzyskać w imieniu inwestora dokument zezwalający na użytkowanie wybudowanego obiektu (jeśli dotyczy). 11. Zapewnić nadzór autorski dla opracowanej dokumentacji projektowej w trakcie realizacji robót budowlanych. 12. Wykonawca zadania jest zobowiązany, w momencie faktycznego rozpoczęcia robót budowlanych, do umieszczenia tablic informacyjnych o otrzymanym przez Zamawiającego dofinansowaniu. Tablice powinny znaleźć się w lokalizacji, na początkowym i końcowym odcinku drogi dla rowerów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 71320000-7, 45233316-2, 45110000-1, 45233000-9, 45233200-1, 45233290-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Przebudowa drogi gminnej, ulicy Zielnej w miejscowości Wola Kalinowska na długości 600 m polegająca na budowie ścieżki rowerowej o szerokości 2,0 m
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zadania nr III jest budowa ścieżki rowerowej o długości łącznej ok. 6000 mb w miejscowości Wola Kalinowska gm. Sułoszowa oraz wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. Ścieżka rowerowa na ulicy Zielnej posiadała będzie nawierzchnię asfaltową. Ścieżka będzie oznakowana znakami pionowymi C-13 na początku ścieżki oraz na końcu ścieżki C-13a. Inwestycja realizowana będzie w formule "zaprojektuj i wybuduj" w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest: 1. Wykonać dokumentację projektową (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego) tj. pełno branżowy projekt budowlany na podstawie założeń i rozwiązań zawartych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym opracowanym przez mgr inż. Piotr Frosztęga. 2. Nowa infrastruktura wytworzona w ramach projektu powinna być zgodna z koncepcją uniwersalnego projektowania, bez możliwości odstępstw od stosowania wymagań prawnych w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnością wynikających z obowiązujących przepisów budowlanych, 3. Projektowane drogi dla rowerów powinny spełniać wymagania zawarte w „Podręczniku do projektowania tras rowerowych województwa małopolskiego”. 4. Projekt budowlany i wykonawczy Wykonawca sporządzi na mapach do celów projektowych oraz zasadniczych. 5. W dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić lokalizację tablic informacyjnych. 6. Uzyskać niezbędne uzgodnienia i opinie innych organów na etapie opracowywania dokumentacji, w tym od Powiatowego Zarządu Dróg Powiatu Krakowskiego, 7. Uzyskać wszelkie decyzje, pozwolenia i uzgodnienia niezbędne do realizacji zadania przed rozpoczęciem robót budowlanych, w tym dokument zezwalający na ich wykonanie. 8. Opracować projekt stałej organizacji ruchu i organizacji na czas wykonywania robót budowlanych, 9. Wykonać roboty budowlane zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją budowlaną i organizacją ruchu. 10. Po wykonaniu wszelkich prac uzyskać w imieniu inwestora dokument zezwalający na użytkowanie wybudowanego obiektu (jeśli dotyczy). 11. Zapewnić nadzór autorski dla opracowanej dokumentacji projektowej w trakcie realizacji robót budowlanych. 12. Wykonawca zadania jest zobowiązany, w momencie faktycznego rozpoczęcia robót budowlanych, do umieszczenia tablic informacyjnych o otrzymanym przez Zamawiającego dofinansowaniu. Tablice powinny znaleźć się w lokalizacji, na początkowym i końcowym odcinku drogi dla rowerów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 71320000-7, 45233162-2, 45110000-1, 45233000-9, 45233200-1, 45233290-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Budowa ciągów rowerowych, węzłów przesiadkowych oraz parkingów Park&Ride na terenie Gminy Sułoszowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zadania nr IV jest budowa wiat rowerowych oraz obiektów małej architektury przy Szkole Podstawowej nr 1 w Sułoszowej, Szkole Podstawowej Nr 2 w Sułoszowej, Zespole Szkolno Przedszkolnym w Wielmoży, Zespole Placówek Oświatowych w Woli Kalinowskiej, Urzędzie Gminy w Sułoszowej oraz przy Ośrodku Zdrowia w Sułoszowej. Budowa dwóch parkingów po 10 miejsc postojowych oraz stanowisk postojowych i wiat na rowery na punktach przesiadkowych w Wielmoży przy Remizie OSP oraz przy Sklepie RSH Promyk w Sułoszowej. Budowa wiat przystankowych w Wielmoży szt. 3, w Sułoszowej szt. 4. Dostosowanie przejść dla pieszych do potrzeb ruchu osób niepełnosprawnych szt. 2. W ramach działania wykonane zostanie obniżenie chodników do potrzeb ruchu osób niepełnosprawnych, wykonanie nawierzchni z płyt typu Braila oraz sygnalizacji. Oznakowanie tras rowerowych na długości 960m. W ramach działania nastąpi dostawa wraz z montażem 2 kompletów wiat rowerowych z fundamentami oraz 2 kompletów stanowisk postojowych na rowery 20szt. Wiaty rowerowe oraz miejsca postojowe dla rowerów będą spełniać wszystkie wymogi w zakresie materiałów oraz norm. Wiaty będą dostosowane do istniejącego krajobrazu. Konstrukcja wiat oraz miejsc postojowych będzie zapewniać funkcjonalność i bezpieczeństwo dla osób korzystających. Parkingi Park&Ride zostaną wyposażone w tablice zainstalowane w widocznym miejscu, informujące, że parking jest przeznaczony tylko i wyłącznie dla osób przesiadających się na komunikację zbiorową (wraz z regulaminem parkingu). Gmina będzie prowadzić weryfikację zgodnie z przeznaczeniem wykorzystania parkingu. Inwestycja realizowana będzie w formule "zaprojektuj i wybuduj" w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest: 1. Wykonać dokumentację projektową (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego) tj. pełno branżowy projekt budowlany na podstawie założeń i rozwiązań zawartych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym opracowanym przez mgr inż. Piotr Frosztęga. 2. Nowa infrastruktura wytworzona w ramach projektu powinna być zgodna z koncepcją uniwersalnego projektowania, bez możliwości odstępstw od stosowania wymagań prawnych w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnością wynikających z obowiązujących przepisów budowlanych, 3. Projekt budowlany i wykonawczy Wykonawca sporządzi na mapach do celów projektowych oraz zasadniczych. 4. W dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić lokalizację tablic informacyjnych. 5. Uzyskać niezbędne uzgodnienia i opinie innych organów na etapie opracowywania dokumentacji. 6. Uzyskać wszelkie decyzje, pozwolenia i uzgodnienia niezbędne do realizacji zadania przed rozpoczęciem robót budowlanych, w tym dokument zezwalający na ich wykonanie. 7. Opracować projekt stałej organizacji ruchu i organizacji na czas wykonywania robót budowlanych, 8. Wykonać roboty budowlane zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją budowlaną i organizacją ruchu. 9. Po wykonaniu wszelkich prac uzyskać w imieniu inwestora dokument zezwalający na użytkowanie wybudowanego obiektu (jeśli dotyczy). 10. Zapewnić nadzór autorski dla opracowanej dokumentacji projektowej w trakcie realizacji robót budowlanych. 11. Wykonawca zadania jest zobowiązany, w momencie faktycznego rozpoczęcia robót budowlanych, do umieszczenia tablic informacyjnych o otrzymanym przez Zamawiającego dofinansowaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 71320000-7, 45233162-2, 45233200-1, 45111291-4, 45112000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę położenie pytek w mieszkaniu - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę położenie pytek w mieszkaniu Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI