Budowa ciągów pieszo-rowerowych na terenie miasta Włodawa. Zadanie nr 1: Budowa ciągu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa ciągów pieszo-rowerowych na terenie miasta Włodawa. Zadanie nr 1: Budowa ciągu pieszo-rowerowego na drodze gminnej numer: 104303L - ul. Prof. Zbigniewa Sierpińskiego we Włodawie. Zadanie nr 2: Budowa ciągu rowerowego na drodze gminnej numer: 104273L – ul. Mostowa
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWłodawa
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2017-11-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyBurmistrz Włodawy
  • Data publikacji ogłoszenia2017-10-31
  • Numer ogłoszenia609508-N-2017
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 609508-N-2017 z dnia 2017-10-31 r.

Burmistrz Włodawy: Budowa ciągów pieszo-rowerowych na terenie miasta Włodawa. Zadanie nr 1: Budowa ciągu pieszo-rowerowego na drodze gminnej numer: 104303L - ul. Prof. Zbigniewa Sierpińskiego we Włodawie. Zadanie nr 2: Budowa ciągu rowerowego na drodze gminnej numer: 104273L – ul. Mostowa
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane będzie w ramach projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Działania 19 „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER”, poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego PROW na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Włodawy, krajowy numer identyfikacyjny , ul. al. J. Piłsudskiego  41 , 22200   Włodawa, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. (082) 57 21 444, e-mail pb@um.wlodawa.pl, faks (082) 57 22 454.
Adres strony internetowej (URL): www.wlodawa.eu , www.bip.wlodawa.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
nie dotyczy
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.wlodawa.eu

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ciągów pieszo-rowerowych na terenie miasta Włodawa. Zadanie nr 1: Budowa ciągu pieszo-rowerowego na drodze gminnej numer: 104303L - ul. Prof. Zbigniewa Sierpińskiego we Włodawie. Zadanie nr 2: Budowa ciągu rowerowego na drodze gminnej numer: 104273L – ul. Mostowa
Numer referencyjny: ZPA.271.26.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. Zamówienie zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp zostało podzielone na dwie części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną liczbę części. W dokumentacji przetargowej pojęcie „część nr ...” występuje zamiennie z pojęciem „zadanie nr …”. Zadanie nr 1: Budowa ciągu pieszo-rowerowego na drodze gminnej numer: 104303L - ul. Prof. Zbigniewa Sierpińskiego we Włodawie. Zadanie nr 2: Budowa ciągu rowerowego na drodze gminnej numer: 104273L – ul. Mostowa. 3.1.1 Opis przedmiotu zamówienia dla zadania 1: Planowane zadanie polega przede wszystkim na budowie ciągu pieszo -rowerowego na drodze gminnej numer: 104303L - ul. Prof. Zbigniewa Sierpińskiego we Włodawie. W ramach zadania planuje się również ustawienie elementów małej architektury w postaci stojaków na rowery, ławek i koszy na śmieci oraz dostosowanie i odnowienie oznakowania drogowego w tym urządzeń bezpieczeństwa ruchu. Główny zakres prac objęty przedsięwzięciem: 1) rozbiórka (lokalnie) konstrukcji jezdni na włączeniu ul. Prof. Zbigniewa Sierpińskiego do ul. Chełmskiej; 2) rozbiórka (lokalnie) nawierzchni chodników, istniejących zjazdów i utwardzeń z elementów betonowych małowymiarowych; 3) rozbiórka prawostronnych krawężników ulicznych i obrzeży; 4) regulacja pionowa istniejących studzienek, włazów kanałowych i zaworów będących w kolizji z projektowaną infrastrukturą drogową; 5) ustawienie nowych krawężników prawostronnych i obrzeży na ławie betonowej z betonu B10; 6) wykonanie konstrukcji poszerzenia jedni ul. Prof. Zbigniewa Sierpińskiego do ul. Chełmskiej; 7) wykonanie nowej konstrukcji chodników, ścieżek rowerowych i zjazdów oraz ich nawierzchni z kostki betonowej; 8) wykonanie lokalnie korekty wysokościowej jezdni ul. Prof. Zbigniewa Sierpińskiego; 9) wykonanie oznakowania poziomego oraz pionowego. Planowana do przebudowy droga gminna numer: 104303L - ul. Prof. Zbigniewa Sierpińskiego we Włodawie, zlokalizowana jest w całości na terenie miasta Włodawa, tj. na działkach drogowych nr ewid.: 2097/8, 2097/10, 2098/13, 2097/5, 2097/3, 2098/2, 2098/12, obręb 1 we Włodawie. 3.1.2 Opis przedmiotu zamówienia dla zadania 2: Planowane zadanie polega przede wszystkim na budowie ciągu rowerowego na drodze gminnej numer: 104273L – ul. Mostowej we Włodawie. W ramach zadania planuje się również ustawienie elementów małej architektury w postaci stojaków na rowery i koszy na śmieci oraz dostosowanie i odnowienie oznakowania drogowego w tym urządzeń bezpieczeństwa ruchu. Główny zakres prac objęty przedsięwzięciem: 1) wykonanie (lokalnie) konstrukcji jezdni na włączeniu ul. Podzamcze i ul. Mostowej; 2) rozbiórka (lokalnie) nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych i istniejących zjazdów z elementów betonowych małowymiarowych; 3) rozbiórka lewostronnych krawężników ulicznych i obrzeży na odcinku objętym opracowaniem; 4) regulacja pionowa istniejących studzienek, włazów kanałowych i zaworów; 5) ustawienie nowych krawężników lewostronnych i obrzeży na ławie betonowej z betonu B10; 6) wykonanie korytowania pod warstwy konstrukcyjne chodników, ścieżek rowerowych i zjazdów; 7) wykonanie nowej konstrukcji chodników, ścieżek rowerowych i zjazdów oraz ich nawierzchni z kostki betonowej; 8) wykonanie lokalnie korekty wysokościowej jezdni; 9) wykonania oznakowania poziomego oraz pionowego. Planowana do przebudowy droga gminna nr 104273L – ul. Mostowa we Włodawie, zlokalizowana jest w całości na terenie miasta Włodawa, tj. na działkach drogowych nr ewid.: 882, 952, obręb 1 we Włodawie. Z uwagi na złożoność zamówienia szczegółowy zakres prac dotyczących konkretnych zadań może zawierać tylko część wymienionych powyżej robót. Wszystkie wielkości wynikające z konieczności wykonania niezbędnych prac budowlanych przypisanych do poszczególnych dróg biorących udział w inwestycji przestawiono w dokumentacji projektowej, w tym w przedmiarach robót. Ze względu na charakter prac, w trakcie prowadzonych robót należy zwrócić szczególną uwagę na właściwe zabezpieczenie terenu i minimalizację uciążliwości związanych z prowadzonymi pracami w pobliżu czynnego pasa ruchu drogowego. Wykonawca zobowiązany jest także do zapoznania się z rzeczywistymi warunkami realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia i uwzględnienia ich w trakcie sporządzania wyceny. Po zakończeniu robót wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia porządku i czystości na terenie objętym robotami oraz do wywiezienia wszelkich pozostałości budowlanych z terenu inwestycji i ich utylizowania. Szczegółowy zakres robót przewidzianych do wykonania określa zgodnie z art. 31 ustawy Pzp załączona do SIWZ dokumentacja techniczna: Projekt wykonawczy; Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ; Przedmiar robót, Projekty czasowej oraz stałej organizacji ruchu. Roboty przewidziane do wykonania muszą zostać zrealizowane zgodnie z wymienioną dokumentacją projektową stanowiącą załączniki nr 6 do SIWZ dla zadania 1 i załącznik nr 7 do SIWZ dla zadania 2 oraz z umową, której wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. 

II.5) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233142-6
45233150-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 177233,88
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-06-22
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-06-22

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający nie stawia wymagań szczegółowych
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie stawia wymagań szczegółowych
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dla części/zadania I - Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, iż dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą: - uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej oraz przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego, np. Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) Dla części/zadania II - Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, iż dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia co najmniej: - uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej oraz przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego, np. Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć więcej niż jedną ofertę częściową to może, w celu wykazania zdolności technicznych i zawodowych, wskazać to samo zadanie i te same osoby do każdej części zamówienia, na którą składa ofertę.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający działając na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy odstępuje od żądania dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia potwierdzający spełnienie warunku określonego w punkcie III.1.3) ogłoszenia i 5.3.1) SIWZ dla Zadania / części 1 i III.1.3) ogłoszenia i 5.3.2) SIWZ dla dla zadania / części 2, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty dotyczące grup kapitałowych (art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP): 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca składający ofertę na obie części zamówienia powinien złożyć dokument/dokumenty wg załącznika Nr 3 do SIWZ, z którego/których będzie wynikała przynależności lub brak przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) w zakresie każdej części. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Spółkę cywilną traktuje się jako wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 32 ust. 1 ustawy Pzp (tak jak konsorcjum). 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty lub dokumentu rejestrowego firmy. Powinno ono być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2014 r. poz. 164 z późn.zm). 5. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do SIWZ). Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 5.2. SIWZ, gdy Wykonawca korzysta z potencjału podmiotów trzecich.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Składający ofertę Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: Część / Zadanie I - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) Część / Zadanie II - 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100). 9.2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.) 9.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego, numer konta: 71 1240 2249 1111 0010 2932 7158 z dopiskiem: „Wadium - Budowa ciągów pieszo-rowerowych na terenie miasta Włodawa – zadanie nr …...”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 9.4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 9.5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 9.5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, 9.5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 9.6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 9.6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 9.6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
nie dotyczy

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Długość okresu gwarancji 30,00
Wysokość kary umownej w zakresie zwłoki w wykonywaniu robót budowlanych 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
nie dotyczy
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy na etapie realizacji prac, w szczególności jeżeli wystąpią następujące przesłanki: 1) Zamawiający nie przekaże Wykonawcy terenu budowy w terminie określonym w umowie. W takim przypadku Strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania niniejszej umowy o czas niezbędny do wykonania przedmiotu umowy, jednakże nie dłuższy niż okres oczekiwania przez Wykonawcę na przekazanie przez Zamawiającego terenu budowy; 2) wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające Wykonawcy wykonanie robót w terminie, o którym mowa w § 4 ust. 1 pkt. 1.1. umowy. Do niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie robót w określonym terminie zalicza się w szczególności długotrwałe lub intensywne opady atmosferyczne, klęski żywiołowe, niesprzyjające temperatury. W takim przypadku Strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania umowy o czas niezbędny do jego wykonania, jednak nie dłużej niż o okres trwania przeszkody uniemożliwiającej wykonywanie Przedmiotu umowy w terminie pierwotnie ustalonym, 3) powstanie potrzeba przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz, warunkujących wykonanie niniejszej umowy, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia niniejszej umowy. W takim przypadku Strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania umowy o czas niezbędny do jego wykonania, jednak nie dłużej niż o okres trwania przeszkody uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu umowy w terminie pierwotnie ustalonym ( tj. o okres potrzebny do przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz), 4) wystąpi brak na rynku dostępnych materiałów lub urządzeń, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mogą być zastąpione innymi materiałami lub urządzeniami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone w dokumentacji postępowania udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawca i Zamawiający mogą postanowić o zmianie sposobu świadczenia Wykonawcy określonego w umowie, w szczególności mogą postanowić o zmianie materiałów lub urządzeń, które mają być wykorzystane przez Wykonawcę przy realizacji przedmiotu niniejszej umowy. 5) Wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących (osób odpowiedzialnych za realizację ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego), 6) wystąpi kolizja z niezinwentaryzowaną infrastrukturą lub innymi obiektami. W takim przypadku Strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania umowy o czas niezbędny do jego wykonania, jednak nie dłużej niż o kres trwania przeszkody uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu umowy w terminie pierwotnie ustalonym. 7) Wystąpią okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy pomimo zachowania należytej staranności, które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie przewidzianym w umowie. Taka sytuacja winna być odnotowana w dzienniku budowy oraz musi być udokumentowana stosownymi protokołami podpisanymi przez kierownika budowy i inspektora nadzoru oraz zaakceptowanymi przez Zamawiającego. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin wykonania umowy o okres równy okresowi przerw lub przestoju. 8) Przedłużenia procedury podpisywania umowy ponad 15 dni licząc od dnia zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin wykonania umowy o okres liczony od upływu 15 dniowego okresu od dnia wyboru najkorzystniejszej oferty do dnia podpisania umowy. 2. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Wniosek Wykonawcy o zmianę treści umowy winien być zgłoszony Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od momentu wystąpienia przesłanek do zmian umowy. 4. W przypadkach określonych w ust. 1 przedłużenie terminu wykonania Przedmiotu umowy może nastąpić o czas niezbędny do jego wykonania, jednak nie dłużej niż okres trwania przeszkody uniemożliwiającej wykonywanie Przedmiotu umowy. 5. Przedłużenie terminu Zamawiający warunkuje złożeniem przez Wykonawcę wniosku sporządzenie aneksu do umowy wraz z powołaniem się na podstawę zmiany umowy i uzasadnieniem wniosku opisującym okoliczności faktyczne. Do wniosku o sporządzenie aneksu do umowy Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć również potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów potwierdzających okoliczności faktyczne wskazywane przez Wykonawcę we wniosku. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy okazania oryginałów przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-15, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa ciągu pieszo-rowerowego na drodze gminnej numer: 104303L - ul. Prof. Zbigniewa Sierpińskiego we Włodawie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie polega przede wszystkim na budowie ciągu pieszo -rowerowego na drodze gminnej numer: 104303L - ul. Prof. Zbigniewa Sierpińskiego we Włodawie. W ramach zadania planuje się również ustawienie elementów małej architektury w postaci stojaków na rowery, ławek i koszy na śmieci oraz dostosowanie i odnowienie oznakowania drogowego w tym urządzeń bezpieczeństwa ruchu. Główny zakres prac objęty przedsięwzięciem: 1) rozbiórka (lokalnie) konstrukcji jezdni na włączeniu ul. Prof. Zbigniewa Sierpińskiego do ul. Chełmskiej; 2) rozbiórka (lokalnie) nawierzchni chodników, istniejących zjazdów i utwardzeń z elementów betonowych małowymiarowych; 3) rozbiórka prawostronnych krawężników ulicznych i obrzeży; 4) regulacja pionowa istniejących studzienek, włazów kanałowych i zaworów będących w kolizji z projektowaną infrastrukturą drogową; 5) ustawienie nowych krawężników prawostronnych i obrzeży na ławie betonowej z betonu B10; 6) wykonanie konstrukcji poszerzenia jedni ul. Prof. Zbigniewa Sierpińskiego do ul. Chełmskiej; 7) wykonanie nowej konstrukcji chodników, ścieżek rowerowych i zjazdów oraz ich nawierzchni z kostki betonowej; 8) wykonanie lokalnie korekty wysokościowej jezdni ul. Prof. Zbigniewa Sierpińskiego; 9) wykonanie oznakowania poziomego oraz pionowego. Planowana do przebudowy droga gminna numer: 104303L - ul. Prof. Zbigniewa Sierpińskiego we Włodawie, zlokalizowana jest w całości na terenie miasta Włodawa, tj. na działkach drogowych nr ewid.: 2097/8, 2097/10, 2098/13, 2097/5, 2097/3, 2098/2, 2098/12, obręb 1 we Włodawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233142-6, 45233150-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 153290,39
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Długość okresu gwarancji 30,00
Wysokość kary umownej w zakresie zwłoki w wykonywaniu robót budowlanych 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowy zakres robót przewidzianych do wykonania określa zgodnie z art. 31 ustawy Pzp załączona do SIWZ dokumentacja techniczna: Projekt wykonawczy; Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ; Przedmiar robót, Projekty czasowej oraz stałej organizacji ruchu. Roboty przewidziane do wykonania muszą zostać zrealizowane zgodnie z wymienioną dokumentacją projektową stanowiącą załączniki nr 6 do SIWZ dla zadania 1 oraz z umową, której wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy.


Część nr: 2 Nazwa: Budowa ciągu rowerowego na drodze gminnej numer: 104273L – ul. Mostowa.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie polega przede wszystkim na budowie ciągu rowerowego na drodze gminnej numer: 104273L – ul. Mostowej we Włodawie. W ramach zadania planuje się również ustawienie elementów małej architektury w postaci stojaków na rowery i koszy na śmieci oraz dostosowanie i odnowienie oznakowania drogowego w tym urządzeń bezpieczeństwa ruchu. Główny zakres prac objęty przedsięwzięciem: 1) wykonanie (lokalnie) konstrukcji jezdni na włączeniu ul. Podzamcze i ul. Mostowej; 2) rozbiórka (lokalnie) nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych i istniejących zjazdów z elementów betonowych małowymiarowych; 3) rozbiórka lewostronnych krawężników ulicznych i obrzeży na odcinku objętym opracowaniem; 4) regulacja pionowa istniejących studzienek, włazów kanałowych i zaworów; 5) ustawienie nowych krawężników lewostronnych i obrzeży na ławie betonowej z betonu B10; 6) wykonanie korytowania pod warstwy konstrukcyjne chodników, ścieżek rowerowych i zjazdów; 7) wykonanie nowej konstrukcji chodników, ścieżek rowerowych i zjazdów oraz ich nawierzchni z kostki betonowej; 8) wykonanie lokalnie korekty wysokościowej jezdni; 9) wykonania oznakowania poziomego oraz pionowego. Planowana do przebudowy droga gminna nr 104273L – ul. Mostowa we Włodawie, zlokalizowana jest w całości na terenie miasta Włodawa, tj. na działkach drogowych nr ewid.: 882, 952, obręb 1 we Włodawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233142-6, 45233150-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 23943,49
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Długość okresu gwarancji 30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowy zakres robót przewidzianych do wykonania określa zgodnie z art. 31 ustawy Pzp załączona do SIWZ dokumentacja techniczna: Projekt wykonawczy; Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ; Przedmiar robót, Projekty czasowej oraz stałej organizacji ruchu. Roboty przewidziane do wykonania muszą zostać zrealizowane zgodnie z wymienioną dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ dla zadania 2 oraz z umową, której wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac wykończeniowych - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję pracowników lub brygady do prac wykończeniowych. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie. Realizujemy inwestycje na terenie Lublina i okolic. Budynki mieszkalne oraz zamówienia publiczne. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI