Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa chodników z kanalizacją deszczową przy drogach powiatowych z podziałem na 4 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzesku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851665249
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Brzesko
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 14 6631221
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargizdp@onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdp.powiatbrzeski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka organizacyjna administracji powiatowej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa chodników z kanalizacją deszczową przy drogach powiatowych z podziałem na 4 części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f659ee08-be4d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00066215
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002080/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa chodników z kanalizacja deszczową z podziałem na 4 części
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
zdp.powiatbrzeski.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu
https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/Warunki Uslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargizdp@onet.pl
9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email : przetargizdp@onet.pl
10. Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu.
11. Komunikacja w postępowaniu o udzieleniu zamówienia , w tym składanie ofert , wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń miedzy zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r o świadczeniu usług drogą elektroniczną ( Dz.U z 2020r , poz. 344).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzesku , ul. Stefana Wyszyńskiego 6 , 32-800 Brzesko.;
• w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony
P. Artur Kuchno pocztą elektroniczną na adres e-mail: artur.kuchno@gmail.com , Tel. 501 172 741.
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
prowadzenia przedmiotowego postępowania p.: " Budowa chodników z kanalizacja deszczową przy drogach powiatowych z podziałem na 4 części ” o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania
sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych
danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• Posiada Pan/Pani:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych,
przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia.
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym
wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną
Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska
od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno
z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP.ZP.271.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 :
Obejmuje budowę chodnika z kanalizacją deszczową na terenie gminy Borzęcin przy niżej wymienionej drodze :
1) przy drodze powiatowej nr 1421K Zaborów – Wola Dębińska w msc.Borzęcin Gm. Borzęcin km 9+827,50 ÷ 10+042,00 /0,215 km/ str. prawa
Zakres robót:
1. Wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych,
2. Roboty ziemne – wykonanie wykopów , mechaniczne formowanie nasypów pod chodnik wraz z zagęszczeniem ,
3. Wykonanie kolektorów , urządzeń odwadniających ,
4. Ustawienie obrzeży betonowych i krawężników oraz ułożenie chodnika z kostki brukowej wibroprasowanej z kolorowymi pasami ,
5. Wykonanie poszerzenia jezdni z betonu asfaltowego
6. Ustawienie poręczy ochronnych
7. Montaż barier stalowych
8. Wykonanie zjazdów
9. Wykonanie przepustu
Szczegółowy opis i warunki wykonania przedmiotu zamówienia określają:
1. TTiER – formularz cenowy/kosztorys ofertowy – załączniki nr 2.1.) do swz
2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
3. Projektowane postanowienia umowy
4.Dokumentacja techniczna budowy chodnika
4.2.6.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2
Obejmuje budowę chodników z kanalizacją deszczową na terenie Miasta i Gminy Brzesko przy niżej wymienionych drogach :
1) przy drodze powiatowej nr 1452K Brzesko-Mokrzyska w msc. Brzesko, ul. Kopernika. Gm.Brzesko 0,200 km str. lewa ; 0,010 km str. prawa ;
2) przy drodze powiatowej nr 1340 K Mokrzyska – Radłów w msc. Mokrzyska Gm. Brzesko km 0+235 ÷ 0+570 /0,335 km/ str. lewa
3) przy drodze powiatowej nr 1430 K w msc. Sterkowiec, Gm. Brzesko km 5+930,00 ÷ 6+170,00 /0,240 km/ str. prawa
Zakres robót:
1. Wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych,
2. Roboty ziemne – wykonanie wykopów , mechaniczne formowanie nasypów pod chodnik wraz z zagęszczeniem ,
3. Wykonanie kolektorów , urządzeń odwadniających ,
4. Ustawienie obrzeży betonowych i krawężników oraz ułożenie chodnika z kostki brukowej wibroprasowanej z kolorowymi pasami ,
5. Wykonanie poszerzenia jezdni z betonu asfaltowego
6. Ustawienie poręczy ochronnych
7. Montaż barier stalowych
8. Wykonanie zjazdów
Szczegółowy opis i warunki wykonania przedmiotu zamówienia określają:
1. TTiER – formularz cenowy/kosztorys ofertowy – załączniki nr 2.2.) ; załączniki nr 2.3.) ; załącznik nr 2.4) do swz
2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
3. Projektowane postanowienia umowy
4.Dokumentacja techniczna budowy chodnika
4.2.6.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3
Obejmuje budowę chodników z kanalizacja deszczową na terenie Gminy Dębno przy niżej wymienionych drogach :
1) przy drodze powiatowej nr 1404K Dębno-Melsztyn w msc. Niedźwiedza w km 9+700,00-10+435,00 / 0,735 km/ str. prawa
2) przy drodze powiatowej nr 1407K Biadoliny Szlacheckie – Łopoń w msc. Biadoliny Szlacheckie w km2+420,00 -2+510,00 /0,090km/ str. lewa
Zakres robót:
1) Wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych
2) Roboty ziemne – wykonanie wykopów , mechaniczne formowanie nasypów pod chodnik wraz z zagęszczeniem
3) Wykonanie kolektorów , urządzeń odwadniających
4) Ustawienie obrzeży betonowych i krawężników oraz ułożenie chodnika z kostki brukowej wibroprasowanej z kolorowymi pasami
5) Wykonanie poszerzenia jezdni z betonu asfaltowego
6) Ustawienie poręczy ochronnych
7) Montaż barier stalowych
8) Wykonanie zjazdów
Szczegółowy opis i warunki wykonania przedmiotu zamówienia określają:
1. TTiER – formularz cenowy/kosztorys ofertowy – załączniki nr 2.5.) ; załączniki nr 2.6.) do swz
2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
3. Projektowane postanowienia umowy
4.Dokumentacja techniczna budowy chodnika
4.2.6.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4
Obejmuje budowę chodników z kanalizacja deszczową i ścieżki rowerowej na terenie Gminy Gnojnik i Czchów przy niżej wymienionych drogach :
1) przy drodze powiatowej nr 1439K Gnojnik – Złota w msc Gnojnik , Lewniowa w km 1+460,00-2+275,00 /0,815 km/ str. lewa oraz w km 2+265,00-2+870,00 /0,605km/ str.prawa,
2) przy drodze powiatowej nr 1441K Złota p. wieś w msc . Złota w km 4+200,00-4+290,00 /0,090 km/ str.prawa
Zakres robót:
1. Wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych
2. Roboty ziemne – wykonanie wykopów , mechaniczne formowanie nasypów pod chodnik wraz z zagęszczeniem
3.Wykonanie kolektorów , urządzeń odwadniających
4.Ustawienie obrzeży betonowych i krawężników oraz ułożenie chodnika z kostki brukowej wibroprasowanej z kolorowymi pasami
5.Wykonanie poszerzenia jezdni z betonu asfaltowego
6.Ustawienie poręczy ochronnych
7.Montaż barier stalowych
8..Wykonanie zjazdów
Szczegółowy opis i warunki wykonania przedmiotu zamówienia określają:
1. TTiER – formularz cenowy/kosztorys ofertowy – załączniki nr 2.7) ; załączniki nr 2.8.) do swz .
2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
3. Projektowane postanowienia umowy
4.Dokumentacja techniczna budowy chodnika i ścieżki rowerowej
4.2.6.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Dla części nr 1 :Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie jeżeli :
a) w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedno (1) zadanie o wartości co najmniej 200 000,00zł brutto polegające na budowie , przebudowie, rozbudowie , remontów chodników , placów , parkingów
W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość według średniego kursu walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
b) dysponuje minimum 1 osobą posiadającą :
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej
Dla części nr 2
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie jeżeli :
a) w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedno (1) zadanie o wartości co najmniej 500 000,00zł brutto polegające na budowie , przebudowie, rozbudowie , remontów chodników , placów , parkingów
.
W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość według średniego kursu walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
b) dysponuje minimum 1 osobą posiadającą :
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej
Dla części nr 3
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie jeżeli :
a) a) w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedno (1) zadanie o wartości co najmniej 700 000,00zł brutto polegające na budowie , przebudowie, rozbudowie , remontów chodników , placów , parkingów .
W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość według średniego kursu walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
b) dysponuje minimum 1 osobą posiadającą :
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności .
Dla części nr 4
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie jeżeli :
a) a) w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedno (1) zadanie o wartości co najmniej 400 000,00zł brutto polegające na budowie , przebudowie, rozbudowie , remontów chodników , placów , parkingów .
W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość według średniego kursu walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
b) dysponuje minimum 1 osobą posiadającą :
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące jej złożeniem , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji .
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej składa odpis lub informację Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej § 2 pkt 6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające , że nie otwarto jego likwidacji , nie ogłoszono upadłości , jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd , nie zawarł układu z wierzycielami , jego działalność nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury .
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Część nr 1.
Budowa chodnika z kanalizacją deszczową przy drodze powiatowej na terenie Gminy Borzęcin
1.2. Wykaz zawierający wykonanie co najmniej jednej (1) roboty budowlanej drogowej o wartości nie niższej niż 200 000,00 zł brutto polegającej na budowie , przebudowie, remoncie chodników, placów , parkingów, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, ; (Załącznik nr 4 do SWZ) .
1.3. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności do kierowania robotami budowlanymi :
a) w specjalności drogowej
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ; (Załącznik nr 5 do swz ).
Część nr 2
Budowa chodników z kanalizacją deszczową przy drogach powiatowych na terenie Gminy i Miasta Brzesko
1.2. Wykaz zawierający wykonanie co najmniej jednej (1) roboty budowlanej drogowej o wartości nie niższej niż 500 000,00 zł brutto polegającej na budowie , przebudowie, rozbudowie , remoncie chodników, placów , parkingów, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, ; (Załącznik nr 4 do SWZ) .
1.3. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności do kierowania robotami budowlanymi :
a) w specjalności drogowej
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ; (Załącznik nr 5 do swz ).
Część nr 3
Budowa chodników z kanalizacją deszczową przy drogach powiatowych na terenie Gminy Dębno
1.2. Wykaz zawierający wykonanie co najmniej jednej (1) roboty budowlanej drogowej o wartości nie niższej niż 700 000,00 zł brutto polegającej na budowie , przebudowie, rozbudowie, remoncie chodników ,placów , parkingów, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, ; (Załącznik nr 4 do SWZ) .
1.3. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności do kierowania robotami budowlanymi :
a) w specjalności drogowej (Załącznik nr 5 do swz ).
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ; (Załącznik nr 5 do swz ).
Część nr 4
Budowa chodników z kanalizacją deszczową przy drogach powiatowych na terenie Gminy Gnojnik i Czchów
1.2. Wykaz zawierający wykonanie co najmniej jednej (1) roboty budowlanej drogowej o wartości nie niższej niż 400 000,00 zł brutto polegającej na budowie , przebudowie, rozbudowie, remontu chodników ,placów , parkingów, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, ; (Załącznik nr 4 do SWZ) .
1.3. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności do kierowania robotami budowlanymi :
a) w specjalności drogowej (Załącznik nr 5 do swz ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowychSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:Część nr 1 - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
Część nr 2 – 9 000,00 zł ( słownie : dziewięć tysięcy złotych 00/100)
Część nr 3 – 12 000,00 zł ( słownie : dwanaście tysięcy złotych 00/100)
Część nr 4 – 7 000,00 zł ( słownie : siedem tysięcy złotych 00/100)
2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku PKO Bank Polski , numer rachunku: PKO BP nr 33 1020 2892 0000 5202 0678 1712 z dopiskiem na przelewie: Wadium do przetargu nr ZDP.ZP.271.3.2021 „Budowa chodników z kanalizacją deszczową przy drogach powiatowych podziałem na 4 części ; część nr …..„ .
4)Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być : Powiat Brzeski – Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 6, 32-800 Brzesko , określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.W takim przypadku:
• Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
1. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.
Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Wymagana forma:
Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej formie jak składana oferta ( tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym ). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej , w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r – Prawo o notariacie , które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektroniczny, bądź też przez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
2. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie składa odrębnie oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunku udziału w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
• Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Oświadczenia i pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej formie jak składana jest oferta ( tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.)
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie określonym w art. 455 ust. 1 i ust. 2. Pzp2. Zamawiający przewiduje, możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy, w zakresie:
1) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
2) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku:
- udzieleniu zamówienia polegającego na wykonaniu tego samego rodzaju robót budowlanych zgodnych z zamówieniem podstawowym nie większej niż 15% zamówienia podstawowego .
- w przypadku realizacji robót których nie uwzględniono w swz , jeżeli zachodzi konieczność wykonania tych prac i które są niezbędne dla prawidłowego wykonania bądź zakończenia robót i zostanie potwierdzona przez inspektora w protokole konieczności.
3) zmiany terminu realizacji, w przypadku:
a) w przypadku zawarcia umowy z wykonawcą po upływie pierwotnego terminu związania ofertą – o czas, jaki minął od upływu pierwotnego terminu związania ofertą do dnia zawarcia umowy;
b) wystąpieniem niekorzystnych warunków atmosferycznych ( intensywne opady deszczu , huragan , powódź lub inne kataklizmy będące następstwem zaistnienia siły wyższej , jak również epidemie , zdarzenia wywołane przez człowieka, np. działania wojenne czy gwałtowne rozruchy oraz akty władzy publicznej (fait du prince), przy których niedopuszczalne jest prowadzenie prac zgodnie ze sztuką budowlaną , o ile Wykonawca wykaże , że okoliczności te miały bezpośredni wpływ na niemożliwość realizacji zamówienia , przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni odpowiadającą okresowi niemożności prowadzenia robót .
c) odmowy udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji , przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni odpowiadającą okresowi braku dostępu do nieruchomości;
1. Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika budowy oraz innych osób biorących udział po stronie Wykonawcy w realizacji przedmiotu umowy, w sytuacji zdarzeń losowych oraz w przypadku niewywiązywania się z pełnionych obowiązków. Inicjatorem zmiany może być Wykonawca lub Zamawiający.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawcy. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 5 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Inicjatorem zmiany może być Wykonawca.
Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej w formie aneksu, pod rygorem nieważności.