IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w kwocie: a) 4 000,00 zł (słownie: cztery tysięce złotych 00/100) za I część zamówienia,b) 5 000,00 zł (słwnie: pięć tysięcy złotych 00/100) za II część zamówienia.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu,b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c) gwarancjach bankowych,d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.).3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, lecz nie później niż do dnia 16.06.2020 r. do godz. 1100.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 59 1020 1866 0000 1102 0002 6989, z podaniem tytułu „Wadium - przetarg nieograniczony pn.: Budowa chodników w ramach przebudowy dróg powiatowych na terenie Powiatu Kartuskiego I – część …UWAGA:Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (t.j. Dz.U.2019.2357) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów.5. Za datę wniesienia wadium uznaje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego, a do oferty - wymóg porządkowy, należy załączyć opisaną zgodnie z pkt 4 kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. 6. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych formach określonych w pkt 2, oryginał dokumentu wadium należy złożyć w osobnej opisanej kopercie (kopertę wadium spiąć z kopertą oferta), natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię, dołączyć do oferty. 7. Wadium składane w formie określonej w pkt 6 musi mieć datę początkową ważności równą, co najmniej terminowi składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą. W razie zawieszenia postępowania lub przedłużenia terminu składania ofert, końcowy termin ważności wadium wniesionym w formie niepieniężnej albo zostanie przedłużony przez Wykonawcę albo wniesie on nowe wadium na przedłużony okres.8. Zamawiający zastrzega, że w razie składania gwarancji lub poręczeń jako wadium przetargowego, w treści tych gwarancji i poręczeń nie mogą być żadne postanowienia ograniczające prawo Zamawiającego do ich realizacji. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.13. Zamawiający na podstawie art. 46 ust. 4a zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.15. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b odrzucenie oferty wykonawcy przez zamawiającego.16. Zamawiający zwraca wadium w przypadkach oraz na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp.17. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Okres gwarancji i rękojmi |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
9.1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w formie pisemnej przy zachowaniu wymogów z art. 144 ust. 1 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 9.2. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, z zastrzeżeniem, że zmiana umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, jeżeli służyć będzie należytemu wykonaniu umowy. 9.3. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach: 1) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej, 2) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej, 3) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, 4) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane – jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 9.4. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach: 1) zmiana zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia wynikająca z ewentualnej różnicy miedzy szacowanymi ilościami robót określonymi w formularzu ofertowym a rzeczywistymi ilościami wynikającymi z obmiarów powykonawczych robót; 2) zmiana ostatecznego wynagrodzenia Wykonawcy wynikająca z ewentualnej różnicy miedzy szacowanymi ilościami robót określonymi w formularzu ofertowym a rzeczywistymi ilościami wynikającymi z obmiaru powykonawczego robót; 3) zmiana terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: a) wydłużenie terminu realizacji umowy – z powodu zlecenia Wykonawcy przez zamawiającego robót dodatkowych b) wydłużenie terminu realizacji umowy – odrębnego zlecenia, jeżeli z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych polegających na intensywnych opadach deszczu, gradu itp. oraz w przypadku wystąpienia klęsk żywiołowych panujących w trakcie realizacji umowy, których nie dało się przewidzieć z należytą starannością, wykonawca zmuszony jest przerwać realizację robót lub nie jest w stanie ich realizować w normalnym trybie czynności, a nie jest możliwe w tym czasie wykonywanie innych prac oraz przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów. W takiej sytuacji termin realizacji umowy ulega wydłużeniu o uzasadniony powyższymi okolicznościami okres; c) wstrzymania robót budowlanych przez organy administracji publicznej; d) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, działań osób po stronie Zamawiającego, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia; e) zmiany będące następstwem działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia; W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. 4) zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi; zmianie może ulec termin realizacji zamówienia, 5) warunki oraz termin płatności, w szczególności w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, jak również w przypadku gdy ze względu na interes Zamawiającego zmiana warunków oraz terminu płatności jest konieczna, 6) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy, które Zamawiający uzna za uzasadniające zmianę terminu. 7) pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; Przez okoliczność siły wyższej Strony rozumieją zdarzenie zewnętrzne o charakterze nadzwyczajnym, którego nie można było przewidzieć ani jemu zapobiec, obejmujące w szczególności wojny, epidemii, pożaru, działania wojenne (bez względu na to czy wojna została wypowiedziana), inwazje, działania wrogów zagranicznych; rebelie, terroryzm, rewolucje, powstania, przewroty wojskowe i polityczne wojny domowe; rozruchy z wyjątkiem tych, które są ograniczone wyłącznie do pracowników Wykonawcy lub jego podwykonawców lub Zamawiającego, działania sił przyrody, w tym nietypowe dla danej pory roku warunki pogodowe, huragany, pioruny itp. b) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotycząca podmiotu wskazanego w ofercie, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych , w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1,Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, c) w przypadku zgłoszenia przez Wykonawcę zamiaru zmiany sposobu wykonywania umowy poprzez również podwykonawców, przy czym aneks uwzględni wówczas wymogi określone art. 647' k.c. 9.5. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie poinformować Zamawiającego o zaistnieniu przesłanek stanowiących potrzebę zmiany umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-06-16, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
1) Budowa chodników na drogach powiatowych obejmująca zadania 1-3:Zadanie nr 1 – rozbudowa dróg powiatowych nr 1909G, 1419G i 1917G w miejscowości Mirachowo polegająca na budowie ścieżki rowerowej etap II odcinek 150 mb; Zadanie nr 2 – Przebudowa drogi powiatowej nr 1907G poprzez budowę chodnika w miejscowości Mirachowo Etap III – 0+420 do 0+535m; Zadanie nr 3 – Przebudowa drogi powiatowej nr 1917G poprzez budowę chodnika w miejscowości Bącz odcinek 80m długości. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1 CZĘŚĆ I:ZADANIE NR 1 ROZBUDOWA DRÓG POWIATOWYCH NR 1909G, 1419G I 1917G W MIEJSCOWOŚCI MIRACHOWO POLEGAJĄCA NA BUDOWIE ŚCIEŻKI I ROWEROWEJPRZEDMIAR ROBÓTLp. Kod pozycji Nr. ST Wyszczególnienie elementów rozliczeniowych Jednostka Nazwa Ilość1 2 3 4 5 D-01.00.00 ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE CPV 45 111 000 – 8 D-01.01.01a Odtworzenie trasy i jej punktów wysokościowych oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej drogi 1 Wytyczenie trasy w terenie płaskim oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej drogi; km 0,15 CPV 45 111 000 – 8 D-01.02.01 Usunięcie krzaków i drzew Usunięcie drzew o średnicy pnia wraz z wywozem i utylizacją: 2 średnica drzewa od 16 do 20cm szt. 03 średnica drzewa od 41 do 60cm -karczowanie pni szt. 04 średnica drzewa od 61 do 80cm- karczowanie pni szt. 1 CPV 45 100 000 – 8 D-01.02.04 Rozbiórka elementów dróg 5 Rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową z odwozem i utylizacją; m2 249,206 Rozbiórka istniejącej nawierzchni z kostki betonowej wraz z podbudową z odwozem i utylizacją; m2 2,007 Rozbiórka istniejącej nawierzchni z płyt betonowych 50x50cm wraz z podbudową z odwozem i utylizacją; m2 0,008 Rozbiórka istniejącej nawierzchni z płyt yomb wraz z podbudową z odwozem i utylizacją; m2 0,009 Rozbiórka istniejących krawężników, obrzeży lub oporników betonowych z odwozem i utylizacją; m 100,0010 Rozbiórka ogrodzenia z siatki stalowej na słupkach stalowych wraz z bramą i furtką wraz z ponownym ustawieniem na istniejącej granicy pasa drogowego; m 0,0011 Rozbiórka istniejących slupków do znaków pionowych z odwozem i utylizacją; szt. 412 Rozbiórka istniejących tarcz znaków pionowych z odwozem i utylizacją; szt. 713 Rozbiorka istniejących przepustów z rur betonowych lub PCV pod koroną drogi (łączna długość 37m) wraz ze ścianami czołowymi z odwozem i utylizacją; m 0 D-02.00.00 ROBOTY ZIEMNE CPV 45 111 200 – 0 D-02.01.01 Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych 14 Mechaniczne wykonanie wykopów w gruncie kat. II z odwozem i utylizacją Uwaga: W rejonie uzbrojenia podziemnego roboty wykonywane ręcznie! m3 105,00 CPV 45 111 200 – 0 D - 02.03.01 Wykonanie nasypów 15 Mechaniczne wykonanie nasypu z gruntu kat. II dowiezionego z dokopu m3 250,00 D-04.00.00 PODBUDOWY CPV 45 233 000 – 9 D-04.03.01 Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych 16 Oczyszczenie i skroplenie emulsją asfaltową warstwy wiążącej z BA w ilości 0,5kg/m2 pod warstwę ścieralną z BA: m2 0,0017 Oczyszczenie i skroplenie emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni po sfrezowaniu w ilości 0,5kg/m2 pod warstwę ścieralną z BA: m2 0,0018 Oczyszczenie i skroplenie emulsją asfaltową podbudowy z mieszanki niezwiązanej kruszywem w ilości 0,5kg/m2 pod warstwę wiążącą z BA: m2 0,00 CPV 45 233 000 – 9 D-04.04.03 Podbudowa oraz pobocze z mieszanki kruszywa niezwiązanego 19 Wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 o gr. 20 cm pod nawierzchnię:- zabruku pachwinowego - 26m2; m2 26,0020 Wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 o gr. 15 cm pod nawierzchnię:- zjazdów z kostki fazowanej - 70m2;- zjazdów z kostki niefazowanej - 13,5m2; m2 83,5021 Wykonanie dolnej warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 o gr. 10 cm pod nawierzchnię:- ścieżki rowerowej - 291,5m2; m2 291,5022 Wykonanie pobocza z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 o gr. 15 cm i szerokości 1,0m: 34,0mb; m2 34,0023 Wykonanie pobocza z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 o gr. 15 cm i szerokości 0,5m; m2 0,00 CPV 45 233 000 – 9 D-04.05.01 Podbudowa i podłoże ulepszone z mieszanki kryszywa związanego hydraulicznie cementem 24 Wykonanie warstwy mrozoochronnej z gruntu stabilizowanego cementem C1,5/2 wg PN-EN 14227-10 gr. 30 cm: nawierzchnię:- zabruku pachwinowego - 26m2; m2 26,0025 Wykonanie warstwy mrozoochronnej z gruntu stabilizowanego cementem C1,5/2 wg PN-EN 14227-10 gr. 15 cm: - zjazdów z kostki fazowanej - 70m2;- zjazdów z kostki niefazowanej - 13,5m2; m2 83,5026 Wykonanie warstwy mrozoochronnej z gruntu stabilizowanego cementem C1,5/2 wg PN-EN 14227-10 gr. 10 cm: - ścieżki rowerowej - 291,50m2; m2 291,50 D-05.00.00 NAWIERZCHNIE CPV 45 233 000 – 9 D-05.03.01 Nawierzchnia z kostki kamiennej 27 Wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej rzędowej granitowej o wym. 8x11cm na podsypce cem. - piask. 1:4 gr. 3cm (nawierzchnia spoinowana fugą na bazie cementu):- zabruku pachwinowego - 26m2; m2 26,00 D-05.03.05a Nawierzchnia z betonu asfaltowego. Warstwa ścieralna wg WT-1 i WT-2 z 2010r. 28 Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S grubości 4cm: m2 0,00 CPV 45 233 000 – 9 D-05.03.05b Nawierzchnia z betonu asfaltowego. Warstwa wiążąca wg WT-1 i WT-2 z 2014r. 29 Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W grubości 5cm: m2 0,00 CPV 45 233 000 – 9 D-05.03.11 Frezowanie nawierzchni bitumicznych na zimno 30 Frezowanie nawierzchni bitumicznych na gr. 4cm z odwozem na składowisko Inwestora: m2 0,00 CPV 45 233 000 – 9 D-05.03.23 Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej lub z płytek betonowych 31 Wykonanie warstwy ścieralnej z kostki betonowej niefazowanej 10x20cm koloru czerwonego gr. 8cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 5cm:- ścieżka rowerowa - 291,5m2; m2 291,5032 Wykonanie warstwy ścieralnej z kostki betonowej niefazowanej 10x20cm koloru szarego gr. 8cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 3cm:- zjazdów z kostki niefazowanej - 13,5m2; m2 13,5033 Wykonanie warstwy ścieralnej z kostki betonowej fazowanej 10x20cm koloru szarego gr. 8cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 3cm:- zjazdów z kostki fazowanej - 70m2; m2 70,0034 Wykonanie warstwy ścieralnej z płytek betonowych z guzkami 35x35x6cm koloru źółtego na podsypce cem.-piask 1:4 gr. 5cm - nawierzchnia przed przejściami dla pieszych; m2 0,00 CPV 45 233 000 – 9 D-05.03.26 Poszerzenie istniejącej nawierzchni asfaltowej z zastosowaniem siatki przeciwspękaniowej 35 Wzmocnienie nawierzchni bitumicznej siatką przeciwspękaniową (doliczono 5% na zakładki): m2 0,00 D-06.00.00 ROBOTY WYKOŃCZENIOWE CPV 45 233 000 - 945112000 - 5 D-06.01.01 Umocnienie powierzchniowe skarp, rowów i ścieków 36 Ułożenie humusu grubości min 10cm wraz z obsianiem skarp mieszankami traw m2 225,00 CPV 45 233 000 - 945112000 - 5 D-06.02.01 Przepusty pod koroną drogi 37 Ułożenie przepustu z rur HDPE ø400mm pod koroną drogi mb 0,00 D-07.00.00 URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU CPV 45 233 221 – 4 D-07.01.01 Oznakowanie poziome 38 Malowanie metodą grubowarstwową (białe)- znak P-13 o dł. 8,25m - 2,17m2; - znak P-1e o dł. 20,84m - 2,50m2;- znak P-4 o dł. 32,27m - 7,74m2; m2 12,4139 Likwidacja oznakowania poziomego m2 12,00 CPV 45 233 290 – 8 D-07.02.01 Oznakowanie pionowe 40 Ustawienie słupków stalowych ocynkowanych fi 60mm ustawione na ławie betonowej C8/10 szt. 841 Ustawienie słupków stalowych ocynkowanych fi 60mm ustawione na ławie betonowej C8/10 (długie na dwa znaki) szt. 042 Ustawienie słupków stalowych ocynkowanych fi 60mm ustawione na ławie betonowej C8/10 (wysięgnik) szt. 143 Znaki typu A - średnie pokryte folią typ II szt. 144 Znaki typu B - średnie pokryte folią typ II szt. 045 Znaki typu C - mini pokryte folią typ II szt. 046 Znaki typu D - średnie pokryte folią typ II szt. 247 Znaki typu D - małe pokryte folią typ II szt. 048 Znaki typu D - mini pokryte folią typ II szt. 049 Znaki typu E - średnie pokryte folią typ II szt. 350 Znaki typu T - średnie pokryte folią typ II szt. 051 Przestawienie istniejących znaków drogowych (tarcze znaków) szt. 052 Przestawienie istniejących znaków drogowych (słupki znaków) szt. 0 CPV 45 233 292 – 2 D-07.06.02 Urządzenia zabezpieczające ruch pieszych 53 Balustrada szczeblinkowa U-11a o wysokości 1,1m (zgodnie z rys. przekrojów konstrukcyjnych) na fundamencie z betonu C16/20 (0,07 m3/mb bariery - 152*0,07=10,64m3) m 66 D-08.00.00 ELEMENTY ULIC CPV 45 233 222 – 1 D-08.01.01 Krawężniki i oporniki betonowe: 54 Ustawienie krawężników betonowych 15x30cm na ławie betonowej C12/15 z oporem o przekroju 0,050m2 m 180,0055 Ustawienie krawężników betonowych najazdowych obniżonych 15x22cm na ławie betonowej C12/15 z oporem o przekroju 0,050m2 m 28,5056 Ustawienie oporników betonowych 12x25cm na ławie betonowej C12/15 z oporem o przekroju 0,047m2 m 0,00 CPV 45 233 222-1 D-08.01.02 Krawężniki kamienne: 57 Ustawienie krawężników kamiennych 15x30cm ze skosem na ławie betonowej C12/15 z oporem o przekroju 0,050m2; m 0,00 CPV 45 233 222 – 1 D-08.03.01 Betonowe obrzeża chodnikowe 58 Obrzeże betonowe 8x30cm koloru szarego na ławie betonowej C12/15 z oporem o przekroju 0,041m2 m 182,50 D-10.00.00 INNE ROBOTY DROGOWE CPV 45 233 000 – 5 D-10.01.01 Regulacja wysokościowa istniejących studni 59 Regulacja wysokościowa studni:- studni teletechnicznych 3szt.;- studni wodociągowych 1szt.;- studni sanitarnych - 0szt.; szt. 4,00 CPV 45 233 293 – 9 D-10.01.02 Wypełnienie szczeliny pomiędzy jezdnią a krawężnikiem masą zalewową 60 Wypełnienie szczeliny pomiędzy projektowanym krawężnikiem a istniejącą krawędzią jezdni asfaltową masą zalewową mb 150,00ZADANIE NR 2 PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ nr 1907G POPRZEZ BUDOWĘ CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI MIRACHOWO Etap III -od 0+420 do 0+535 mPRZEDMIAR ROBÓTLp Wyszczególnienie elementów rozliczeniowych Jedn. Ilość jedn.1 2 4 5 1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym km 0,1152 Mechaniczne karczowanie pni szt. 3,003 Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm za pomocą spycharek m2 402,504 Formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3.0 m spycharkami w gruncie kat. III - wskaźnik zagęszczenia gruntu Js=1.00 m3 172,505 Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV m2 356,506 Podbudowa betonowa bez dylatacji C3/4- grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - podbudowa pod chodnik m2 287,507 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej bezfazowej szarej o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm m2 287,508 Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na ławie betonowej z oporem m 117,5010 Oporniki betonowe 12*25 na ławie betonowej z oporem m 40,5012 Podbudowa z kruszywa niezwiazanego C90/3 o uziarnieniu 0/31 o grubości warstwy 15 cm m2 46,5013 Podbudowa betonowa bez dylatacji C3/4- grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - podbudowa pod zjazdy m2 46,5014 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej bezfazowej czerwonej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm m2 46,5015 Humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 10 cm m2 230,0016 Podbudowa z kruszywa niezwiazanego C90/3 o uziarnieniu 0/31 o grubości warstwy 15 cm -pobocze m2 115,0017 Ścieki uliczne z prefabrykatów betonowych 33x60x10cm na ławie betonowej o przekroju 0,07 m2 m 115,0018 Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 5 km m2 115,0019 Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm m2 115,00ZADANIE NR 3 PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ nr 1917G POPRZEZ BUDOWĘ CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI BĄCZPRZEDMIAR ROBÓT Lp Wyszczególnienie elementów rozliczeniowych Jedn. Ilość jedn.1 2 3 4 1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym km 0,082 Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm wraz z wywozem m2 240,003 Wykonanie koryta o głebokości 15cm pod konstrukcję chodnika, część urobku nadającą się do wbudowania wykorzystać na wykonanie skarp m2 160,004 Wykonanie nasypu z materiału dowiezionego m3 40,005 Krawężnik betonowy wystający 15x30 cm na ławie betonowej z oporem m 80,006 Obrzeża betonowe 8x30 cm na ławie betonowej z oporem m 80,007 Podbudowa z kruszywa niezwiazanego C90/3 o uziarnieniu 0/31 o grubości warstwy 15cm - chodnik m2 160,008 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3cm - chodnik m2 160,009 Humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 10 cm m2 120,0010 Cięcie asfaltu wzdłuż krawężnika mb 80,011 Uzupełnienie szczeliny masą bitumiczną o śr. gr 8cm m2 8,03. Roboty będą prowadzone na drogach powiatowych będących w zarządzie tut. Zarządu Dróg Powiatowych wraz zabezpieczeniem miejsca prowadzenia robót i właściwym jego oznakowaniem. Prace ww. mają być wykonywane z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Prace ww. mają być wykonywane z zachowaniem zasad bezpieczeństwaoraz zabezpieczeniem miejsca prowadzenia robót i właściwym jego oznakowaniem zgodnie z obowiązującymi przepisami (do obowiązków wykonawcy robót należy dbanie o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych)5. Wykonawca powinien dysponować: telefonem stacjonarnym i tel. komórkowym do bezpośredniej łączności z Wykonawcą - osobą odpowiedzialną za podjęcie czynności – wskazaną do kontaktów w umowie.6. Wykonawca musi uporządkować teren robót.7. Zaleca się, aby wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.8. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy harmonogramu rzeczowo – finansowego wykonania robót.9. Wybrany Wykonawca złoży w dniu podpisania umowy kosztorys ofertowy – uproszczony wg przedmiaru robót.10. Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót drogowych będących przedmiotem zamówienia. Projekt musi zawierać wymagane przepisami opinie oraz uzgodnienia.11. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.12. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.13. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.14. Materiały i urządzenia niezbędne do realizacji prac zapewnia Wykonawca.15. Ewentualne zastosowanie w opisie przedmiotu zamówienia - przedmiarach robót i specyfikacji technicznej nazw własnych poszczególnych materiałów należy traktować jako podanie przykładowych propozycji materiałowych, które każdorazowo należy czytać z dopiskiem „lub inne równoważne o nie gorszych parametrach”. Podanie konkretnych nazw materiałowych stanowi jedynie wyznacznik pożądanego standardu i jakości materiałów, które zostaną zastosowane do realizacji zamówienia.16. Wykonawca zgłosi Zamawiającemu gotowość do odbioru końcowego, pisemnie bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego wraz z kompletną dokumentacją powykonawczą. Podstawą zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego, będzie faktyczne wykonanie robót.Wraz ze zgłoszeniem do odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu następujące dokumenty:-dokumentację powykonawczą, opisaną i skompletowaną w dwóch egzemplarzach,-wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych prób i sprawdzeń, instrukcje użytkownika, dokumenty gwarancyjne i inne dokumenty wymagane stosownymi przepisami,-oświadczenie kierownika budowy (robót) o zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i normami,-dokumenty (atesty, certyfikaty) potwierdzające, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z art. 10 ustawy Prawo budowlane (opisane i ostemplowane przez kierownika robót),-pozostałe dokumenty w szczególności autoryzacje i deklaracje zgodności producenta potwierdzające należyte wykonanie przedmiotu zamówienia.Podstawą do wyznaczenia i rozpoczęcia czynności odbioru końcowego będzie pisemne zgłoszenie Wykonawcy zakończenia robót oraz sprawdzenie przez Zamawiającego dostarczonej kompletnej dokumentacji powykonawczej i geodezyjnej17. Przedmiot zamówienia został opisany w załącznikach nr: 1.ST 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5 do SIWZ, który stanowi komplet dokumentacji technicznej.18. Przedmiar robót jest tylko pomocniczy i Wykonawca jest odpowiedzialny za ofertę, którą ma przygotować na podstawie całej dokumentacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233222-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
2) Budowa chodników na drogach powiatowych obejmująca zadania 4-5: Zadanie nr 4 – Przebudowa drogi powiatowej nr 1907G poprzez budowę chodnika w miejscowości Pępowo-Leźno – przełożenie istniejących zjazdów; Zadanie nr 5 – Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1933G w miejscowości Kamela poprzez wykonanie chodnika i zjazdów na odc. 340m i szer. 1,5m – etap III |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE 4PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ nr 1907G POPRZEZ BUDOWĘ CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI PĘPOWO – LEŹNO PRZEŁOŻENIE ISTNIEJĄCYCH ZJAZDÓW PRZEDMIAR ROBÓT Lp Wyszczególnienie elementów rozliczeniowych Jedn. Ilość jedn.1 2 3 4 1 Roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznej wzdłuż krawężników zjazdów do przełożenia mb 100,002 Rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na ławie betonowej mb 100,003 rozebranie ławy betonowej wraz z wywozem i utylizacją m3 5,004 rozebranie istniejącej podsypki cementowo - piaskowej wraz z utylizacją oraz dogęszczeniem podbudowy m2 250,005 rozebranie nawierzchni z kostki - 70% materiału do odzysku m2 250,006 Ustawienie krawężników betonowych wystających 15x30 cm na ławie betonowej z oporem m 100,007 ponowne ułożenie nawierzchni zjazdów z materiału z rozbiórki (z uwzględnieniem 30% nowego materiału) na podsypce cementowo - piaskowej gr. Min. 5cm m2 250,08 Uzupełnienie szczeliny masą bitumiczną o śr. gr 8cm m2 10,0ZADANIE NR 5PRZEBUDOWA ODCINKA DROGI POWIATOWEJ NR 1933G W MIEJSCOWOŚCI KAMELA POPRZEZ WYKONANIE CHODNIKA I ZJAZDÓW NA ODC. 340M I SZE. 1,5M – III ETAPPRZEDMIAR ROBÓT Lp Wyszczególnienie elementów rozliczeniowych Jedn. Ilość jedn.1 2 3 4 1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa w terenie równinnym km 0,3402 Rozbiórka istniejącego krawężnika wraz z ławą krawężnikową i utylizacją m3 2,003 Rozbiórka istniejących wjazdów o nawierzchni betonowej wraz z ich podbudową szt.3 oraz utylizacja m2 10,04 Rozbiórka istniejących wjazdów o nawierzchni bitumicznej wraz z ich podbudową szt.1 oraz utylizacja m2 15,05 Zdjęcie warstwy darniny gr. 10cm, na długości 150m i szer. 3,0 m wraz z jej wywiezieniem na odległość 5km m3 102,06 Roboty ziemne koparką podsiębierną , grunt kat. III - wykonanie koryta pod chodnik i zjazdy m3 29,47 Formowanie i zagęszczenie mechaniczne nasypu z gruntu dowiezionego z dkopu m3 680,08 Ława betonowa pod krawężniki z oporem z wcześniejszym wykonanie rowka m3 22,9509 Krawężniki betonowe wystające 100x30x15 i najazdowe 100x22x15 na podsypce cementowo-piaskowej mb 340,010 Ława betonowa pod obrzeża z oporem z wcześniejszym wykonaniem rowka m3 17,38011 Obrzeża betonowe 100x30x8 na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową z wcześniejszym wykonanie rowka mb 434,512 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15cm m2 24,013 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna - za kolejne 5cm grubości po zagęszczeniu m2 24,014 Podbudowa betonowa bez dylatacji - gr. warstwy po zagęszczeniu 12cm - kruszywo stabilizowane cementem Rm - 2,5Mpa m2 486,015 Podbudowa betonowa j.w. bez dylatacji - za każdy 1cm grubości warstwy po zagęszczeniu krotność = -2 m2 486,016 Wykonanie chodnika z kostki beton. gr. 6 cm, koloru szarego na podsypce cementowo - piaskowej gr. 4cm m2 486,017 Wykonanie zjazdów 1 szt z kostki betonowej gr. 8 cm, koloru czerwonego na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4cm m2 24,018 Cięcie asfaltu wzdłuż krawężnika mb 340,019 Uzupełnienie masą bitumiczną o śr. gr 8cm m2 34,020 Wykonanie kosza gabionowego o wymiarach 1x1x2m wraz z wypompowaniem wody i przygotowaniem ławy betonowej grubości 20 cm z betonu C12/15 szt 20,021 Humusowanie skarp gr.10cm i obsianie skarp trawą na szer. 1m m2 340,022 Umocnienie skarp płytami betonowymi ażurowymi o wym. 60x40x10 cm na podsypce piaskowej m2 270,023 Przestawienie istniejących znaków pionowych szt 2,024 Ustawienie barier ochronnych ocynkowanych typu gdańskiego mb 170,03. Roboty będą prowadzone na drogach powiatowych będących w zarządzie tut. Zarządu Dróg Powiatowych wraz zabezpieczeniem miejsca prowadzenia robót i właściwym jego oznakowaniem. Prace ww. mają być wykonywane z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Prace ww. mają być wykonywane z zachowaniem zasad bezpieczeństwaoraz zabezpieczeniem miejsca prowadzenia robót i właściwym jego oznakowaniem zgodnie z obowiązującymi przepisami (do obowiązków wykonawcy robót należy dbanie o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych)5. Wykonawca powinien dysponować: telefonem stacjonarnym i tel. komórkowym do bezpośredniej łączności z Wykonawcą - osobą odpowiedzialną za podjęcie czynności – wskazaną do kontaktów w umowie.6. Wykonawca musi uporządkować teren robót.7. Zaleca się, aby wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.8. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy harmonogramu rzeczowo – finansowego wykonania robót.9. Wybrany Wykonawca złoży w dniu podpisania umowy kosztorys ofertowy – uproszczony wg przedmiaru robót.10. Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót drogowych będących przedmiotem zamówienia. Projekt musi zawierać wymagane przepisami opinie oraz uzgodnienia.11. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.12. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.13. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.14. Materiały i urządzenia niezbędne do realizacji prac zapewnia Wykonawca.15. Ewentualne zastosowanie w opisie przedmiotu zamówienia - przedmiarach robót i specyfikacji technicznej nazw własnych poszczególnych materiałów należy traktować jako podanie przykładowych propozycji materiałowych, które każdorazowo należy czytać z dopiskiem „lub inne równoważne o nie gorszych parametrach”. Podanie konkretnych nazw materiałowych stanowi jedynie wyznacznik pożądanego standardu i jakości materiałów, które zostaną zastosowane do realizacji zamówienia.16. Wykonawca zgłosi Zamawiającemu gotowość do odbioru końcowego, pisemnie bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego wraz z kompletną dokumentacją powykonawczą. Podstawą zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego, będzie faktyczne wykonanie robót.Wraz ze zgłoszeniem do odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu następujące dokumenty:-dokumentację powykonawczą, opisaną i skompletowaną w dwóch egzemplarzach,-wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych prób i sprawdzeń, instrukcje użytkownika, dokumenty gwarancyjne i inne dokumenty wymagane stosownymi przepisami,-oświadczenie kierownika budowy (robót) o zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i normami,-dokumenty (atesty, certyfikaty) potwierdzające, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z art. 10 ustawy Prawo budowlane (opisane i ostemplowane przez kierownika robót),-pozostałe dokumenty w szczególności autoryzacje i deklaracje zgodności producenta potwierdzające należyte wykonanie przedmiotu zamówienia.Podstawą do wyznaczenia i rozpoczęcia czynności odbioru końcowego będzie pisemne zgłoszenie Wykonawcy zakończenia robót oraz sprawdzenie przez Zamawiającego dostarczonej kompletnej dokumentacji powykonawczej i geodezyjnej17. Przedmiot zamówienia został opisany w załącznikach nr: 1.ST 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5 do SIWZ, który stanowi komplet dokumentacji technicznej.18. Przedmiar robót jest tylko pomocniczy i Wykonawca jest odpowiedzialny za ofertę, którą ma przygotować na podstawie całej dokumentacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233222-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: