IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w kwocie: a) 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) za I część zamówienia. b) 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) za II część zamówienia. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, lecz nie później niż do dnia 30.05.2018 r. do godz. 1100. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 59 1020 1866 0000 1102 0002 6989, z podaniem tytułu „Wadium - przetarg nieograniczony - na budowę chodników w ramach przebudowy dróg powiatowych na terenie Powiatu Kartuskiego-I. Część … zamówienia” UWAGA: Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (t.j. Dz. U z 2002 Nr 72 poz. 665) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 5. Za datę wniesienia wadium uznaje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego, a do oferty - wymóg porządkowy, należy załączyć opisaną zgodnie z pkt 4 kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. 6. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych formach określonych w pkt 2, oryginał dokumentu wadium należy złożyć w osobnej opisanej kopercie (kopertę wadium spiąć z kopertą oferta), natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię, dołączyć do oferty. 7. Wadium składane w formie określonej w pkt 6 musi mieć datę początkową ważności równą, co najmniej terminowi składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą. W razie zawieszenia postępowania lub przedłużenia terminu składania ofert, końcowy termin ważności wadium wniesionym w formie niepieniężnej albo zostanie przedłużony przez Wykonawcę albo wniesie on nowe wadium na przedłużony okres. 8. Zamawiający zastrzega, że w razie składania gwarancji lub poręczeń jako wadium przetargowego, w treści tych gwarancji i poręczeń nie mogą być żadne postanowienia ograniczające prawo Zamawiającego do ich realizacji. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Zamawiający na podstawie art. 46 ust. 4a zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 15. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b odrzucenie oferty wykonawcy przez zamawiającego. 16. Zamawiający zwraca wadium w przypadkach oraz na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w formie pisemnej przy zachowaniu wymogów z art. 144 ust. 1 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.) zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 2. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, z zastrzeżeniem, że zmiana umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, jeżeli służyć będzie należytemu wykonaniu umowy. 3. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach: 1) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej, 2) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej, 3) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, 4) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane – jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 4. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach: 1) zmiana zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia wynikająca z ewentualnej różnicy miedzy szacowanymi ilościami robót określonymi w formularzu ofertowym a rzeczywistymi ilościami wynikającymi z obmiarów powykonawczych robót; 2) zmiana ostatecznego wynagrodzenia Wykonawcy wynikająca z ewentualnej różnicy miedzy szacowanymi ilościami robót określonymi w formularzu ofertowym a rzeczywistymi ilościami wynikającymi z obmiaru powykonawczego robót; 3) zmiana terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: a) wydłużenie terminu realizacji umowy – odrębnego zlecenia, jeżeli z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych polegających na intensywnych opadach deszczu, gradu itp. oraz w przypadku wystąpienia klęsk żywiołowych panujących w trakcie realizacji umowy, których nie dało się przewidzieć z należytą starannością, wykonawca zmuszony jest przerwać realizację robót lub nie jest w stanie ich realizować w normalnym trybie czynności, a nie jest możliwe w tym czasie wykonywanie innych prac oraz przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów. W takiej sytuacji termin realizacji umowy ulega wydłużeniu o uzasadniony powyższymi okolicznościami okres; b) wstrzymania robót budowlanych przez organy administracji publicznej; c) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, działań osób po stronie Zamawiającego, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia; d) zmiany będące następstwem działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia; W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. 4) zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi; zmianie może ulec termin realizacji zamówienia, 5) warunki oraz termin płatności, w szczególności w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, jak również w przypadku gdy ze względu na interes Zamawiającego zmiana warunków oraz terminu płatności jest konieczna, 6) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy, które Zamawiający uzna za uzasadniające zmianę terminu. 7) pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; Przez okoliczność siły wyższej Strony rozumieją zdarzenie zewnętrzne o charakterze nadzwyczajnym, którego nie można było przewidzieć ani jemu zapobiec, obejmujące w szczególności wojny, epidemii, pożaru, działania wojenne (bez względu na to czy wojna została wypowiedziana), inwazje, działania wrogów zagranicznych; rebelie, terroryzm, rewolucje, powstania, przewroty wojskowe i polityczne wojny domowe; rozruchy z wyjątkiem tych, które są ograniczone wyłącznie do pracowników Wykonawcy lub jego podwykonawców lub Zamawiającego, działania sił przyrody, w tym nietypowe dla danej pory roku warunki pogodowe, huragany, pioruny itp. b) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotycząca podmiotu wskazanego w ofercie, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych , w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1,Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, c) w przypadku zgłoszenia przez Wykonawcę zamiaru zmiany sposobu wykonywania umowy poprzez również podwykonawców, przy czym aneks uwzględni wówczas wymogi określone art. 647' k.c. 5. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie poinformować Zamawiającego o zaistnieniu przesłanek stanowiących potrzebę zmiany umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-05-30, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Przebudowa drogi powiatowej nr 1900G odcinek Pępowo - Leźno polegająca na budowie chodnika |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE Odtworzenie trasy i jej punktów wysokościowych oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej drogi 1 Wytyczenie trasy w terenie płaskim oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej drogi; km 1,11 Usunięcie krzaków 2 Usunięcie krzaków i poszycia i drobnych drzew 1000m2 = 0,1ha; ha 0,10 Rozbiórka elementów dróg 3 Rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową z odwozem na składowisko Inwestora: - zjazdy o nawierzchni bitumicznej - 53,0m2; m2 53,00 4 Rozbiórka istniejącej bariery drogowej energochłonnej z odwozem na składowisko Inwestora - 108mb; m 108,00 ROBOTY ZIEMNE Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych 5 Mechaniczne wykonanie wykopów w gruncie kat. II z wywiezieniem urobku na odkład: -odcinek I-I - wykop W=4246,5 m3; (wg tabeli nr 2). Uwaga: W rejonie uzbrojenia podziemnego roboty wykonywane ręcznie! m3 4246,50 Wykonanie nasypów 6 Mechaniczne wykonanie nasypu z gruntu kat. II dowiezionego z dokopu:-odcinek I-I - N=4776,6m3; (w tabeli nr 2) m3 4776,50 Wykonanie zbrojenia nasypu 7 Wykonanie zbrojonego nasypu w km 0+950,00 do km 0+980,00 oraz od km 1+020,00 do km 1+060,00 z siatki dwukierunkowa o sztywnych węzłach o wytrzymałości wzdłuż i wszerz min. 30kN/m: - siatka o sztywnych węzłach 1995m2 z ułożeniem i kotwieniem szpilkami stalowymi (doliczono 5% na zakłady) m2 1995,00 PODBUDOWY Podbudowa oraz pobocze z mieszanki kruszywa niezwiązanego 8 Wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30 o uziarnieniu 0/63 o gr. 20 cm pod nawierzchnię: - zjazdów publicznych: 163m2; m2 163,00 9 Wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30 o uziarnieniu 0/31,5 o gr. 15 cm pod nawierzchnię: - zjazdów indywidualnych: 107m2; m2 207,00 10 Wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30 o uziarnieniu 0/31,5 o gr. 10 cm pod nawierzchnię: - chodników: 2510m2; m2 2281,00 11 Wykonanie pobocza z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30 o uziarnieniu 0/31,5 o gr. 15 cm i szerokości 1,00m: 1064,0mb (+128m2); UWAGA! Doliczono powierzchnię na odsadzki (wartość w nawiasie) -128m2 - zgodnie z rysunkiem przekrojów konstrukcyjnych; m2 1079,00 12 Wykonanie pobocza z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30 o uziarnieniu 0/31,5 o gr. 15 cm i szerokości 0,50m: 6,0mb (+0,7m2);UWAGA! Doliczono powierzchnię na odsadzki (wartość w nawiasie) -0,7m2 - zgodnie z rysunkiem przekrojów konstrukcyjnych; m2 3,70 Podbudowa i podłoże ulepszone z mieszanki kryszywa związanego hydraulicznie cementem 13 Wykonanie warstwy gruntu stabilizowanego cementem C1,5/2 wg PN-EN 14227-10 gr. 15 cm: - zjazdów indywidualnych: 107m2; - zjazdów publicznych: 163m2; m2 270,00 14 Wykonanie warstwy gruntu stabilizowanego cementem C1,5/2 wg PN-EN 14227-10 gr. 10 cm: - chodników: 2510m2; m2 2281,00 NAWIERZCHNIE Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej 15 Wykonanie warstwy ścieralnej z kostki betonowej gr. 6cm koloru szarego na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 5cm: - chodniki: 2504m2; UWAGA! Od powierzchni chodnika odjęta została powierzchnia warstwy ścieralnej z płytek betonowych z guzkami 35x35x5cm koloru źółtego na podsypce cem.-piask 1:4 gr. 6cm ; m2 2275,00 16 Wykonanie warstwy ścieralnej z kostki betonowej gr. 8cm koloru czerwonego na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 3cm: - zjazdów indywidualnych: 107m2; - zjazdów publicznych: 163m2; m2 270,00 17 Wykonanie warstwy ścieralnej z płytek betonowych z guzkami 35x35x5cm koloru źółtego na podsypce cem.-piask 1:4 gr. 6cm - nawierzchnia przed przejściami dla pieszych; m2 6,00 ROBOTY WYKOŃCZENIOWE Umocnienie powierzchniowe skarp, rowów i ścieków 18 Ułożenie humusu grubości min. 10cm wraz z obsianiem mieszankami traw; (według tabeli nr 2) m2 4193,00 19 Umocnienie skarp ażurowymi płytami betonowymi typu Meba 40x60cm gr. 10cm na podsypce żwirowej gr. 10cm wraz z wypełnieniem ich humusem (0,037m3/m2 płyty) i obsianiem mieszankami traw odporrnymi na negatywny wpływ ruchu drogowego; m2 1225,00 Przepusty pod zjazdami i pod koroną drogi 20 Ułożenie przepustów z rur HDPE ø400mm pod zjazdami wraz z wybrukowaniem wylotów i ścian czołowych brukiem nieobrobionym 13x16cm, na ławie betonowej C12/15 gr. 10 cm, spoinowanym zaprawą cementową - zgodnie z dokumentacją projektową - rys. 5.6: - nr 1 dług. 10,0m; - nr 2 dł. 8,2m; - nr 4 dł. 8,0m; - km. 0+545,00 - przedłużenie istniejącego przepustu dł.4,0m (do kalkulacji doliczyć 2 studnie fi800 gł. 1,5m); mb 30,20 URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU Oznakowanie poziome 21 Malowanie metodą cienkowarstwową (białe) - znak P-10 o dł. 12,2m - 24,00m2; - znak P-14 o dł. 11,6m - 4,36m2; - znak P-4 o dł. 132,4m 31,77m2; m2 60,13 Oznakowanie pionowe 22 Ustawienie słupków stalowych ocynkowanych fi 60mm ustawione na ławie betonowej C8/10 szt. 5,00 23 Znaki typu A średnie pokryte folią typ II szt. 1,00 24 Znaki typu D - średnie pokryte folią typ II szt. 4,00 25 Przestawienie istniejących znaków drogowych (tarcze znaków) szt. 3,00 26 Przestawienie istniejących znaków drogowych (słupki znaków) szt. 2,00 Bariery ochronne stalowe 27 Ustawienie bariery stalowej energochłonnej typu N2W2 wbijanej; m 73,00 28 Ustawienie bariery stalowej energochłonnej typu H2W2 na fundamencie ciagłym wraz z wykonaniem ławy i kominka zgodnie z rys. nr 5.2; m 20,00 Urządzenia zabezpieczające ruch pieszych 29 Balustrada z rur stalowych ocynkowanych typu "gdańskiego" o wysokości 1,1m (zgodnie z rys. 5.2) na fundamencie z betonu C16/20 (0,07 m3/mb bariery - 260*0,07=18,20m3) m 180,00 30 Balustrada szczeblinkowa z rur stalowych ocynkowanych o wysokości 1,1m (zgodnie z rys. 5.3) na fundamencie z betonu C16/20 (0,07 m3/mb bariery - 116*0,07=8,12m3) m 116,00 ELEMENTY ULIC Krawężniki betonowe: 31 Ustawienie krawężników betonowych 15x30cm na ławie betonowej C12/15 z oporem o przekroju 0,050m2 m 96,00 łuk 0 < R <=10: 0m; łuk 10 < R <=40: 0m; na prostej: 112m; 32 Ustawienie krawężników betonowych najazdowych obniżonych 15x22cm na ławie betonowej C12/15 z oporem o przekroju 0,05m2; m 80,00 łuk 0 < R <=10: 0m; łuk 10 < R <=40: 0m; na prostej: 85m; 33 Ustawienie oporników betonowych 12x25cm na ławie betonowej C12/15 z oporem o przekroju 0,047m2 m 157,00 łuk 0 < R <=10: 67m; łuk 10 < R <=40: 0m; na prostej: 90m; Betonowe obrzeża chodnikowe 34 Obrzeże betonowe 8x30cm koloru szarego na ławie betonowej C12/15 z oporem o przekroju 0,041m2 m 2065,00 łuk 0 < R <=10: 0m; łuk 10 < R <=20: 6m; na prostej: 2323m; INNE ROBOTY DROGOWE Zabezpieczenie istniejacych sieci uzbrojenia terenu 35 Ułożenie rur osłonowych typu Arota Ø110 na istniejącej sieci teletechnicznej; m 22,00 Mur oporowy z elementów prefabrykowanych 36 Ustawienie ścianki oporowej z elementów prefabrykowanych typu "L" o wysokości 2,55m - zgodnie z rysunkiem przekrojów konstrukcyjnych (Rys. 5.4): - km 0+980,00 - 1,020,00 - L=40m; m 40,00 Wypełnienie szczeliny pomiędzy jezdnią a krawężnikiem masą zalewową 37 Wypełnienie szczeliny pomiędzy projektowanym krawężnikiem a istniejącą krawędzią ulicy asfaltową masą zalewową na długości 196mb (przyjęto wymiar szczeliny 0,03m x 0,08m) przyjęto zużycie 3,12kg/1mb m 175,00 Wykonanie studni 38 Wykonanie studni chłonnej DN2000 z przelewem wraz z wykonaniem przedłużenia istniejącego przepustu; szt. 1,00
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233222-1, 45233141-9, 45233142-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,98
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca powinien dysponować: telefonem stacjonarnym i tel. komórkowym do bezpośredniej łączności z Wykonawcą - osobą odpowiedzialną za podjęcie czynności – wskazaną do kontaktów w umowie. Wykonawca musi uporządkować teren robót. Zaleca się, aby wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy harmonogramu rzeczowo – finansowego wykonania robót. Wybrany Wykonawca złoży w dniu podpisania umowy kosztorys ofertowy – uproszczony wg przedmiaru robót dla każdego zadania odrębnie. Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót drogowych będących przedmiotem zamówienia – projekt należy przedłożyć do akceptacji Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Materiały i urządzenia niezbędne do realizacji prac zapewnia Wykonawca. Ewentualne zastosowanie w opisie przedmiotu zamówienia - przedmiarach robót i specyfikacji technicznej nazw własnych poszczególnych materiałów należy traktować jako podanie przykładowych propozycji materiałowych, które każdorazowo należy czytać z dopiskiem „lub inne równoważne o nie gorszych parametrach”. Podanie konkretnych nazw materiałowych stanowi jedynie wyznacznik pożądanego standardu i jakości materiałów, które zostaną zastosowane do realizacji zamówienia. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr: 1a.1 do SWIZ, który stanowi komplet dokumentacji technicznej dla I części zamówienia.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zadanie Nr 1: • Przebudowa drogi powiatowej nr 1928 G poprzez budowę chodnika na odcinku Babi Dół – Skrzeszewo Żukowskie – ETAP I Zadanie Nr 2: Przebudowa drogi powiatowej nr 1907 G poprzez budowę chodnika w miejscowości Mirachowo– ETAP 1 Zadanie Nr 3: Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1419 G w Mirachowie poprzez wykonanie chodnika i zjazdów Zadanie Nr 4: Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1929 G w Łapinie poprzez wykonanie chodnika Zadanie Nr 5: Przebudowa odcinka drogi powiato |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:• Zadanie nr 1: Przebudowa drogi powiatowej nr 1928 G poprzez budowę chodnika na odcinku Babi Dół – Skrzeszewo Żukowskie – ETAP I -od 0+000 do 0+420 Branża drogowa 1. Roboty pomiarowe - wytyczenie sytuacyjne i wysokościowe 0,42 km 2. Wycinka drzew kolidujących wraz z karczowaniem pni 0,00 szt 3. Wykonanie koryta o gł. 15 cm pod konstrukcję chodnika, część urobku nadającą się do wbudowania wykorzystać na wykonanie skrap 798,00 m2 4. Wykonanie koryta o gł. 20 cm pod konstrukcję zjazdów część urobku nadającą się do wbudowania wykorzystać na wykonanie skrap 84,00 m2 5. Wykonanie nasypu - materiał z wykopu 120,00 m3 6. Wykonanie nasypu z materiału dowiezionego 76,00 m3 7. Wykonanie / profilowanie rowu z utylizacją materiału z wykopu 340,00 mb 8. Roboty ziemne - profilowanie skarpy za chodnikiem ( odc. 0+760 - 1+000) 0,00 m3 9. Cięcie asfaltu 420,00 m 10. Krawężnik betonowy wystający 15x30 cm na ławie betonowej z oporem (ława w pozycji nr 14.) 362,00 mb 11. Krawężnik najazdowy wtopiony 15x22 cm na ławie betonowej z oporem (ława w pozycji nr 14.) 62,00 mb 12. Obrzeża betonowe 8x30 cm na ławie betonowej z oporem (ława w pozycji nr 14.) 422,00 mb 13. Opornik betonowy 12x25 cm na ławie betonowej z oporem (ława w pozycji nr 14.) 0,00 mb 14. Ława betonowa pod krawężniki, obrzeża, oporniki z oporem z wcześniejszym wykonaniem rowka 44,46 m3 15. Podbudowa z kruszwa niezwiązanego C50/30 pod chodnik - grubość 15 cm 790,00 m2 16. Podbudowa z kruszwa niezwiązanego C50/30 pod zjazdy - grubość 20 cm 84,00 m2 17. Wykonanie chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm koloru szarego na podsypce cem.- Piask. gr 4 cm 790,00 m2 18. Wykonanie zjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm koloru czerwonego na podsypce cem.- Piask. gr 4 cm 84,00 m2 19. Humusowanie skarp gr. 10 cm i obsianie trawą 400,00 m2 20. Bariera drogowa typu gdańskiego ( 2 sztuki) 0,00 mb Branża kanalizacyjna 21. Wykop pod studzienki ściekowe 2,00 m3 22. Wykonanie studzienek ściekowych fi 500 2,00 szt 23. Podsypka piaskowa pod przykanaliki 0,36 m3 24. Obsypka przykanalików i studzienek 3,60 m3 25. Przykanaliki z rur PVC fi 200 SN8 6,00 mb 26. Przesunięcie istniejących przepustów (Wykop, rozbiórka, przełożenie, obsypka) 0,00 mb 27. Obrukowanie wylotów kanalizacji, dna rowu i przeciwskarpy kamieniem polnym na zaprawie cementowej 3,00 m2 28. Korytka ściekowe skarpowe trapezowe wg. KPED 01.25 0,00 m • Zadanie Nr 2: Przebudowa drogi powiatowej nr 1907 G poprzez budowę chodnika w miejscowości Mirachowo– ETAP 1 -od 0+000 do 0+240 m 1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym km 0,24 2 Mechaniczne karczowanie pni szt. 0 3 Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm za pomocą spycharek m2 604 4 Formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3.0 m spycharkami w gruncie kat. III - wskaźnik zagęszczenia gruntu Js=1.00 m3 302 5 Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV m2 604 6 Podbudowa betonowa bez dylatacji C3/4- grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - podbudowa pod chodnik m2 604 7 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej bezfazowej szarej o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej m2 604 8 Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową m 243 9 Ława pod obrzeża betonowa z oporem m3 8,019 10 Humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 10 cm z ułożeniem maty przeciwerozyjnej biodegradowalnej typu Ecovernet J 500 m2 600 11 Umocnienie skarp płytami betonowymi ażurowymi o wym. 60x40x10 cm na podsypce piaskowej m2 127 12 Ścieki uliczne z prefabrykatów betonowych 33x60x10cm na ławie betonowej o przekroju 0,07 m2 m 240 • Zadanie Nr 3: Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1419 G w Mirachowie poprzez wykonanie chodnika i zjazdów na odc. 150m i szer.2,0m - III etap 1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa w terenie równinnym km 0,150 2 Rozbiórka istniejącego krawężnika wraz z ławą krawężnikową i utylizacją m3 0,0 3 Rozbiórka istniejących wjazdów o nawierzchni betonowej wraz z ich podbudową szt.3 oraz utylizacja m2 0,0 4 Rozbiórka istniejących wjazdów o nawierzchni bitumicznej wraz z ich podbudową szt.2 oraz utylizacja m2 0,0 5 Zdjęcie warstwy darniny gr. 10cm, na długości 150m i szer. 4,0m wraz z jego wywiezieniem na odległość 5km m3 60,0 6 Ręczne formowanie nasypów z ziemi dowożonej samochodami samowyładowczymi wraz z pozyskaniem materiału na nasyp m3 225,0 7 Zagęszczenie mechaniczne nasypu, wskaźnik zagęszczenia Is=1,0 m3 225,0 8 Roboty ziemne koparką podsiębierną , grunt kat. III wraz z wywiezienie urobku na odległość 5km - wykonanie koryta pod chodnik i zjazdy m3 34,9 9 Ława betonowa pod krawężniki z oporem z wcześniejszym wykonanie rowka m3 10,26 10 Krawężniki betonowe wystające 100x30x15 na podsypce cementowo-piaskowej mb 142,5 11 Krawężniki betonowe zatopione na podsypce cementowo-piaskowej mb 9,5 12 Obrzeża betonowe 100x30x8 na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową z wcześniejszym wykonanie rowka mb 160,0 13 Posypka z piasku gr. 5cm, pod chodnik i wjazdy m2 0,0 14 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15cm m2 29,3 15 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna - za kolejne 5cm grubości po zagęszczeniu m2 29,3 16 Podbudowa betonowa bez dylatacji - gr. warstwy po zagęszczeniu 12cm - kruszywo stabilizowane cementem Rm - 2,5Mpa m2 284,2 17 Podbudowa betonowa j.w. bez dylatacji - za każdy 1cm grubości warstwy po zagęszczeniu krotność = -2 m2 284,2 18 Wykonanie chodnika z kostki beton. gr. 6 cm, koloru szarego na podsypce cementowo - piaskowej gr. 4cm m2 284,2 19 Wykonanie zjazdów (1szt.) z kostki betonowej gr. 8 cm, koloru czerwonego na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4cm m2 29,3 20 Cięcie asfaltu wzdłuż krawężnika mb 150,0 21 Uzupełnienie masą bitumiczną o śr. gr 8cm m2 15,0 22 Humusowanie skarp gr.10cm i obsianie skarp trawą na długości 145m i szer. 2,5m m2 362,5 • Zadanie Nr 4: Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1929 G w Łapinie poprzez wykonanie chodnika ETAP 1 -od 0+869 do 1+249 01.00.00 ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE x x 01.01.00 Odtworzenie trasy w terenie x x 01.01.01 Wytyczenie geodezyjne inwestycji km 0,380 01.02.00 Roboty przygotowawcze x x 01.02.01 Usunięcie krzewów i krzaków m2 100 Usunięcie karpin po wycince drzew szt. 2 01.02.02 Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej gr. 20cm z wywozem nadmiaru urobku m2 600 01.02.04 Rozbiórka poboczy gr. 15cm z wbudowaniem w nasyp m2 318 Rozbiórka nawierzchni o konstrukcji bitumicznej wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki m2 2 Rozbiórka nawierzchni z kostki kamiennej m2 0 Rozbiórka ścieków z elementów betonowych mb 0 02.00.00 ROBOTY ZIEMNE x x 02.01.01 Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych z wywozem m3 100 02.03.01 Wykonanie nasypów z gruntu z dokopu m3 120 03.00.00 ODWODNIENIE KORPUSU DROGOWEGO x x 03.02.01 Wpusty deszczowe: - budowa studni betonowej Dn 0,5m z wpustem deszczowym szt. 2 - budowa przykanalików Dn200mm z rur PP mb 10 - budowa wylotu przykanalika kan. deszczowej Dn200 do rowu wg KPED szt. 2 Ścieki podchodnikowe - przykanalik z rury PCV lub PP Dn110 mb 3 04.00.00 PODBUDOWY x x 04.04.01 Podbudowa z kruszywa naturalnego 0-20 mm o grubości 15 cm m2 792 04.04.02 Podbudowa z mieszanki niezwiązanej C90/3 - o grubości 15 cm m2 760 - o grubości 25 cm m2 32 04.05.01a Podbudowa z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C3/4 gr. 15 cm m2 34 05.00.00 NAWIERZCHNIE x x 05.03.00 Nawierzchnie twarde ulepszone x x 05.03.05 Odbudowa nawierzchni bitumicznej wokół wpustów deszczowych m2 4 05.03.01 Nawierzchnia z kostki kamiennej z rozbiórki wys. 10cm na podsypce cementowo piaskowej gr. 3cm m2 0 05.03.23a Nawierzchnia z kostki betonowej na podsypce cementowo piaskowej gr. 3cm: - o grubości 6 cm m2 760 - o grubości 8 cm m2 20 06.00.00 ROBOTY WYKOŃCZENIOWE x x 06.01.01 Umocnienie skarp, rowów i ścieków - humusowanie o gr. 15cm m2 600 - umocnienie ażurowymi płytami betonowymi na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 10 cm podstawa skarpy umocniona obrzeżem betonowym na ławie z betonu C12/15 m2 0 - umocnienie brukiem gr. 10 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 10 cm m2 0 06.04.01 Wykonanie rowu odwadniającego mb 15 07.00.00 ORGANIZACJA I URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO x x 07.01.01 Oznakowanie poziome m2 12 07.02.01 Oznakowanie pionowe - projektowane - znaki A - średnie szt. 0 - znaki C - średnie szt. 0 - znaki D - średnie szt. 2 - słupki z rur stalowych szt. 2 Oznakowanie pionowe - do przestawienia -znaki A - średnie 0 -znaki D - średnie szt. 0 07.06.02 Poręcz ochronna stalowa U-11a ocynkowana mb 40 08.00.00 ELEMENTY ULIC x x 08.01.01 Krawężniki betonowe 15x30x100 na ławie betonowej z oporem mb 380 Oporniki betonowe 12x25x100 na ławie betonowej z oporem mb 0 08.03.01 Obrzeża betonowe 8x30x100 na podsypce piaskowo - cementowej 1:4 mb 384 08.05.01 Ścieki skarpowe wg KPED 01.25 na podsypce cementowo piaskowej 1:4 gr. 7 cm mb 12 • Zadanie Nr 5: Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1933 G w miejscowości Kamela poprzez wykonanie chodnika i zjazdów na odc. 150m i szer.1,5m - II etap 1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa w terenie równinnym km 0,150 2 Rozbiórka istniejącego krawężnika wraz z ławą krawężnikową i utylizacją m3 0,00 3 Rozbiórka istniejących wjazdów o nawierzchni betonowej wraz z ich podbudową szt.3 oraz utylizacja m2 0,0 4 Rozbiórka istniejących wjazdów o nawierzchni bitumicznej wraz z ich podbudową szt.1 oraz utylizacja m2 0,0 5 Zdjęcie warstwy darniny gr. 10cm, na długości 150m i szer. 3,0 m wraz z jej wywiezieniem na odległość 5km m3 45,0 6 Roboty ziemne koparką podsiębierną , grunt kat. III - wykonanie koryta pod chodnik i zjazdy m3 7,8 7 Formowanie i zagęszczenie mechaniczne nasypu z gruntu dowiezionego z dkopu m3 300,0 8 Ława betonowa pod krawężniki z oporem z wcześniejszym wykonanie rowka m3 10,130 9 Krawężniki betonowe wystające 100x30x15 na podsypce cementowo-piaskowej mb 150,0 10 Obrzeża betonowe 100x30x8 na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową z wcześniejszym wykonanie rowka mb 154,5 11 Posypka z piasku gr. 5cm, pod chodnik i wjazdy m2 225,0 12 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15cm m2 9,8 13 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna - za kolejne 5cm grubości po zagęszczeniu m2 9,8 14 Podbudowa betonowa bez dylatacji - gr. warstwy po zagęszczeniu 12cm - kruszywo stabilizowane cementem Rm - 2,5Mpa m2 215,2 15 Podbudowa betonowa j.w. bez dylatacji - za każdy 1cm grubości warstwy po zagęszczeniu krotność = -2 m2 215,2 16 Wykonanie chodnika z kostki beton. gr. 6 cm, koloru szarego na podsypce cementowo - piaskowej gr. 4cm m2 215,2 17 Wykonanie zjazdów 1 szt z kostki betonowej gr. 8 cm, koloru czerwonego na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4cm m2 9,8 18 Cięcie asfaltu wzdłuż krawężnika mb 150,0 19 Uzupełnienie masą bitumiczną o śr. gr 8cm m2 15,0 20 Regulacja studni TP szt 0,0 21 Humusowanie skarp gr.10cm i obsianie skarp trawą na długości 150m i szer. 2m m2 300,0 3. Wykonawca powinien dysponować: telefonem stacjonarnym i tel. komórkowym do bezpośredniej łączności z Wykonawcą - osobą odpowiedzialną za podjęcie czynności – wskazaną do kontaktów w umowie. 4. Wykonawca musi uporządkować teren robót. 5. Zaleca się, aby wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 6. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy harmonogramu rzeczowo – finansowego wykonania robót. 7. Wybrany Wykonawca złoży w dniu podpisania umowy kosztorys ofertowy – uproszczony wg przedmiaru robót dla każdego zadania odrębnie. 8. Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót drogowych będących przedmiotem zamówienia – projekt należy przedłożyć do akceptacji Zamawiającego. 9. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 10. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 11. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 12. Materiały i urządzenia niezbędne do realizacji prac zapewnia Wykonawca. 13. Ewentualne zastosowanie w opisie przedmiotu zamówienia - przedmiarach robót i specyfikacji technicznej nazw własnych poszczególnych materiałów należy traktować jako podanie przykładowych propozycji materiałowych, które każdorazowo należy czytać z dopiskiem „lub inne równoważne o nie gorszych parametrach”. Podanie konkretnych nazw materiałowych stanowi jedynie wyznacznik pożądanego standardu i jakości materiałów, które zostaną zastosowane do realizacji zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233222-1, 45233141-9, 45233142-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Przedmiot zamówienia został opisany w załącznikach nr: 1a.2, 1a.2.zad.1, 1a.2.zad.2, 1a.2.zad.3, 1a.zad.4, 1a.2.zad.5 do SWIZ, które stanowią komplet dokumentacji technicznej dla II części zamówienia.