Budowa chodników w ciągu dróg powiatowych powiatu kraśnickiego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa chodników w ciągu dróg powiatowych powiatu kraśnickiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraśnik
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-08-11
  • ZamawiającyZarząd Dróg Powiatowych w Kraśniku
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-26
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00277648
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa chodników w ciągu dróg powiatowych powiatu kraśnickiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Kraśniku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029369

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 2A

1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-204

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81-8264126

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp-krasnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-krasnik.powiatkrasnicki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa chodników w ciągu dróg powiatowych powiatu kraśnickiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df0b97a4-0bdd-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00277648

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zdp-powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zdp-powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony
postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji elektronicznie za pośrednictwem
Platformy znajdującej się pod adresem: https://zdp-powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl w zakładce
„Korespondencja”. 2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do
Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do
Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień
oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie. 3. Ogólne zasady korzystania z
Platformy, z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego rozdziału: 3.1. Zgłoszenie do postępowania wymaga
zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://zdp-powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl, lub
https://oneplace.marketplanet.pl .3.2. Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania”
zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o
możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując
kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło,
wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. 3.3. Rejestracja
Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca
Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci
elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma
informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować
się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. 3.4. Po założeniu konta Wykonawca ma
możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w
szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za
pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się
datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”. 4. Wykonawca może zwrócić się
do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy
Zakupowej przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”. 5. Treść pytań (bez
ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ,
Zamawiający zamieści za pośrednictwem Platformy Zakupowej. 6. Zamawiający informuje, iż w
przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca
winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa, tel. +48 22
576 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) email:
oneplace@marketplanet.pl. 7. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu
elektronicznego, jako: 7.1. Dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES. 7.2.
Dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny
plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego
dokumentu, oddzielny plik z podpisem. 8. Zamawiający określa niezbędne wymagania
sprzętowoaplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.: 8.1. Stały dostęp do sieci
Internet o
gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; . 8.2. Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej; 8.3. Zainstalowana
dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku
Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; 8.4. Włączona obsługa JavaScript; 8.5. Zainstalowany
program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1)administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest: Zarządu Dróg Powiatowych w Kraśniku,reprezentowany przez Dyrektora Zarządu Dróg
Powiatowych, ul.Szpitalna 2A, 23-204 Kraśnik tel.(+48) 81 8264126, fax: (+48) 81 8251027, e-mail:
sekretariat@zdp-krasnik.pl; 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: adres e-mail:
abi@powiatkrasnicki.pl;Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Budowa
chodników w ciągu dróg powiatowych powiatu kraśnickiego” (oznaczenie sprawy: ZDP/9/TP/2022) prowadzonym w trybie podstawowym; 3)odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11września 2019 r. – Prawo
zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.),dalej „ustawa Pzp”;
4)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5)obowiązek podania
przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy
Pzp; 6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7) posiada Pani/Pan:a)na podstawie art. 15RODO
prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b)na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO; 8) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo
do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.
20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO 9)
odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Zarządu Dróg Powiatowych w
Kraśniku oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672)przy ul.
Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru
Sądowego,prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436,
NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Zarządu Dróg Powiatowych w
Kraśniku prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem:
https://zdp-powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP/9/TP/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: Budowa chodników przy drodze powiatowej nr 2717L Słodków-Rzeczyca- Węglin w miejscowościach Rzeczyca Ziemiańska i Rzeczyca Ziemiańska Kolonia.

W zakres powyżej określonej część nr 1 wchodzi wykonanie następujących dwóch zadań:
Zadanie nr 1 – Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2717L Słodków-Rzeczyca- Węglin w miejscowości Rzeczyca Ziemiańska.
Zadanie nr 2 - Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2717L Słodków-Rzeczyca- Węglin w miejscowości Rzeczyca Ziemiańska Kolonia.

Ilości robót przewidzianych do wykonania w ramach poszczególnych zadań określono w załączonych do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) przedmiarach robót i kosztorysach ofertowych.
Zasady prowadzenia i odbioru robót budowlanych związanych z wykonaniem chodników określają odpowiednie Szczegółowe specyfikacje techniczne załączone do SWZ. Lokalizacja i zakres robót zgodnie z załączonymi do SWZ planami/projektami zagospodarowania terenu itp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy opis sposobu oceny ofert zawarty jest w rozdziale XVIII
SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: Budowa chodników dla pieszych przy drogach powiatowych w gminie Kraśnik.
W zakres powyżej określonej część nr 2 wchodzi wykonanie następujących trzech zadań:
Zadanie nr 3 - Budowa chodnika dla pieszych przy drodze powiatowej nr 2721L w m.Podlesie.
Zadanie nr 4 - Budowa chodnika dla pieszych przy drodze nr 2702L w m.Suchynia.
Zadanie nr 5 - Budowa chodnika dla pieszych przy drodze powiatowej nr 2736L w m.Stróża-Kolonia, ul.Różana

Ilości robót przewidzianych do wykonania w ramach poszczególnych zadań określono w załączonych do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) przedmiarach robót i kosztorysach ofertowych.
Zasady prowadzenia i odbioru robót budowlanych związanych z wykonaniem chodników określają odpowiednie Szczegółowe specyfikacje techniczne załączone do SWZ. Lokalizacja i zakres robót zgodnie z załączonymi do SWZ planami/projektami zagospodarowania terenu itp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy opis sposobu oceny ofert zawarty jest w rozdziale XVIII
SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3: Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2701L w gm. Urzędów.
Powyżej określona Część nr 3 stanowi jednocześnie Zadanie nr 6
Ilości robót przewidzianych do wykonania w ramach niniejszej części/zadania określono w
załączonym do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) przedmiarze robót i kosztorysie
ofertowym(Zał. nr 2f do SWZ)
Zasady prowadzenia i odbioru robót budowlanych związanych z wykonaniem chodnika określają
odpowiednie Szczegółowe specyfikacje techniczne załączone do SWZ.
Lokalizacja i zakres robót zgodnie z załączonymi do SWZ planem zagospodarowania terenu itp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy opis sposobu oceny ofert zawarty jest w rozdziale XVIII
SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawcy zobowiązani będą wykazać spełnienie warunku dotyczącego:
1) zdolności technicznej lub zawodowej
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia
wykażą, że:
a) zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwa zamówienia polegające
na budowie, przebudowie, remoncie itp. chodnika o nawierzchni z kostki brukowej o wartości
brutto nie mniejszej dla jednego zamówienia niż 50 tys. zł *
Przez wartość 1 zamówienia Zamawiający rozumie łączną wartość zadania w ramach 1 umowy (1 zadania inwestycyjnego).
(* W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według
średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o
zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o
zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona
odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP
opublikuje ww. informacje).
b) dysponują osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia w szczególności
pełniącą funkcje :
Kierownika budowy/robót - co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub inne uprawnienia
umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym
stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności ** oraz posiadać
minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu tymi robotami i przynależącą do Izby
Inżynierów Budownictwa.
Okres doświadczenia zawodowego liczony jest od dnia posiadania wymaganych uprawnień.
(** W rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia
2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831)
Dopuszcza się uprawnienia równoważne do powyższych wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów prawa. W przypadku obywateli państw Europejskiego Obszaru
Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełniać wymogi określone w art.
12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w
budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe
zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej)
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie
dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
Warunki określone powyżej odnoszą się do całego postępowania niezależnie od tego dla ilu
wybranych spośród 3 części Wykonawca składa ofertę.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Po badaniu ofert pod kątem spełniania przesłanek odrzucenia oraz po
wstępnej weryfikacji oświadczeń dotyczących spełniania warunków oraz braku podstaw do
wykluczenia, Wykonawca, którego oferta
zostanie najwyżej oceniona na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć następujące
dokumenty w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania:
1) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp., sporządzonych nie wcześniej
niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 1 ustawy, wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub
opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed
terminem składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z
odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3) Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia
społeczne i zdrowotne, zgodnie z art. 109 ust.1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub
zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych
składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł
wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art.108 ust.1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 10.02.2007r. o ochronie konkurencji i
konsumentów z innym wykonawcą, który złożył odrębna ofertę, albo oświadczenie o przynależności do
tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie
oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - wzór stanowi
Załącznik nr 5 do SWZ.
5) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1
ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których
mowa w art. 109 ust.1 pkt 1 ustawy, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności
podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach
lokalnych (Dz. U z 2019 r. poz. 1170) – wzór stanowi Załącznik nr 8 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór stanowi Załącznik nr 7
do SWZ;
b) wykaz robót budowlanych (min. 2 zamówienia) polegających na budowie, przebudowie, remoncie itp.
chodnika o nawierzchni z kostki brukowej o wartości brutto nie mniejszej dla jednego zamówienia niż
50 tys. zł, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca
wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów
określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których
mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot , na rzecz którego roboty
budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości odpowiednio dla danej części:
a)dla części nr 1 - 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych),
b)dla części nr 2 - 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych),
c)dla części nr 3 - 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych),
Łącznie dla części nr 1, 2, 3 - 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).
Wykonawca wnosi wadium tylko dla tych części na które składa ofertę.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust.7 ustawy pzp. Pozostałe wymagania odnośnie wnoszenia i zwrotu wadium określono w SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia
ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo
powinno być załączone do oferty. 2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z
Pełnomocnikiem. 3.Oświadczenia, o których mowa w rozdz. XII ppkt 1.4 i 1.5 SWZ, składa
każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. W przypadku
wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, o
których mowa w art. 117Pzp warunek udziału o którym mowa w rozdz. VII pkt. 2 SWZ jest
spełniony jeżeli Wykonawca,ubiegający się o zamówienia wspólnie z innymi wykonawcami, i
który dostarcza potencjał na potrzeby spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie
wykształcenia,kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, ma obowiązek osobiście wykonać tę
część zamówienia, dla której te zdolności są wymagane. 5. W przypadkach, o których mowa
wyżej,Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie,z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają
poszczególni wykonawcy. 6.Zamawiający w stosunku do Wykonawców ubiegających się o
zamówienie, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej -
dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawców. 7. Oświadczenia i dokumenty
potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w następujących przypadkach:
1.Termin wykonania umowy może ulec przesunięciu w przypadku opóźnień wynikających z:
a)przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b) wystąpienia warunków
atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót – fakt ten musi zostać zgłoszony
Zamawiającemu i zostać potwierdzony przez inspektora nadzoru , c) poleceń wydawanych
przez Inspektora Nadzoru mających wpływ na termin wykonania, lecz niewynikających z
uchybień Wykonawcy, d) wykopalisk uniemożliwiających prowadzenie robót, e)wystąpienia
istotnego błędu w dokumentacji – termin umowny może zostać wydłużony o czas niezbędny na
usuniecie wad w dokumentacji, f) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień,mogących
spowodować wstrzymanie robót z przyczyn niezależnych od wykonawcy, g)podpisania umowy
na zamówienia dodatkowe, o ile wykonywanie tych zamówień wpływa na termin wykonania
niniejszej umowy, h) wystąpienia siły wyższej (zgodnie z opisem w § 27 wzoru umowy
stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ). 2. W uzasadnionych przypadkach, w ramach
przedmiotowego zamówienia, dopuszcza się, za zgodą Zamawiającego, możliwość wykonania
robót budowlanych w inny sposób niż określono to w dokumentacji (tj. wykonania tzw. robót
zamiennych). Przedmiotowe zmiany muszą być korzystne dla Zamawiającego (zamiany na
materiały, urządzenia, sprzęt posiadające co najmniej takie parametry techniczne, jakościowe i
cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty) i nie mogą prowadzić do
zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana sposobu wykonania robót, o której mowa powyżej może być dokonana jedynie za zgodą Zamawiającego i może nastąpić w szczególności
na skutek zmian technologicznych spowodowanych na przykład następującymi okolicznościami:
(zgodnie z opisem w § 27 wzoru umowy stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ). 3. Zamawiający
przewiduje dokonanie zmian w umowie będących następstwem działania organów administracji,
w szczególności: (zgodnie z opisem w § 27 wzoru umowy stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ).
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany kierownika budowy i kierowników robót, przy
czym osoby zastępujące muszą spełniać warunki określone w umowie. 5. W przypadku, gdy
Wykonawca w ofercie nie przewidział korzystania z podwykonawców, przewiduje się możliwą
zmianę umowy dotyczącą powierzenia przez Wykonawcę wykonywania części zamówienia
podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom, jeżeli Wykonawca uzna to za konieczne i złoży
odpowiedni wniosek w formie pisemnej. 6. W przypadku, gdy Wykonawca w ofercie przewidział
korzystanie z podwykonawców, przewiduje się możliwą zmianę umowy dotyczącą
samodzielnego wykonania przedmiotu zamówienia lub zwiększenia bądź zmniejszenia liczby
podwykonawców, jeżeli Wykonawca uzna to za konieczne i złoży odpowiedni wniosek w formie
pisemnej, przy czym jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na
którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy
Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest
obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca
samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o
udzielenie zamówienia. 7. Zamawiający, jeżeli projekt dotyczący realizacji inwestycji w ramach
któregokolwiek z zadań zostanie zakwalifikowany do dofinansowania, przewiduje również
możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach,gdy: (zgodnie z opisem w § 27 wzoru umowy stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ).
8. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy może ulec zmianie w sytuacji: (zgodnie z opisem w §
28 wzoru umowy stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ). Szczegółowy opis rodzaju i zakresu
zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zawiera § 27, § 28 wzoru umowy stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://zdp-powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl (zgodnie z instrukcją określoną w rozdziale XIII SWZ)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-11 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac wykończeniowych - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję pracowników lub brygady do prac wykończeniowych. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie. Realizujemy inwestycje na terenie Lublina i okolic. Budynki mieszkalne oraz zamówienia publiczne. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI