Budowa chodników w ciągu dk z podz. na części: Cz.1. dk77 w m. Motycze Szlach. Cz.2....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa chodników w ciągu dk z podz. na części: Cz.1. dk77 w m. Motycze Szlach. Cz.2. dk94 w m. Trzciana. Cz.3. dk9 w m. Kupno i Widełka. Cz.4. dk77 w m. Kopki. Cz.5. dk77 w m. Ruda Łańcucka.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRzeszów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-06-15
  • ZamawiającyGENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD Oddział w Rzeszowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-31
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00069735
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa chodników w ciągu dk z podz. na części:
Cz.1. dk77 w m. Motycze Szlach.
Cz.2. dk94 w m. Trzciana.
Cz.3. dk9 w m. Kupno i Widełka.
Cz.4. dk77 w m. Kopki.
Cz.5. dk77 w m. Ruda Łańcucka.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD Oddział w Rzeszowie

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500122

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Legionów 20

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 017 85 340 71-74

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_rzeszow@gddkia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarzadzanie drogami krajowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa chodników w ciągu dk z podz. na części:
Cz.1. dk77 w m. Motycze Szlach.
Cz.2. dk94 w m. Trzciana.
Cz.3. dk9 w m. Kupno i Widełka.
Cz.4. dk77 w m. Kopki.
Cz.5. dk77 w m. Ruda Łańcucka.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68203d26-bfae-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069735

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011325/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zaprojektowanie i wykonanie chodników z podziałem na części: Część 1. w m. Motycze Szlacheckie. Część 2. w m. Trzciana. Część 3. w m. Kupno i Widełka. Część 4. w m. Kopki. Część 5. w m. Ruda Łańcucka

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gddkia.eb2b.com.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gddkia.eb2b.com.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przypadku posiadania konta na Platformie - zgłoszenie do postęp. wymaga zalogowania Wyk. do Platformy; po wprowadzeniu danych użytkownika, tj. adresu e-mail oraz hasła, zgłoszenie jest
automatycznie akceptowane przez Platformę; gdy Wyk. nie posiada konta na Platformie–należy w
zakładce „Postępowania”, „Lista postępowań otwartych” wybrać niniejsze postępowanie oraz
korzystając z polecenia „zgłoś się do udziału w postępowaniu” przejść do Formularza rejestracyjnego; -
po wypełnieniu Form. Rejestr. Wyk. otrzymuje e-mail informujący, że może dokonać pierwszego
logowania. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora, która może potrwać
do 24h (8h roboczych). Kwalifikowany podpis elektroniczny: dla dok. w „pdf” zaleca się podpis PAdES,
dla dok. w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpis XAdES.Podpis osobisty:- w przypadku
wykorzystywania aplikacji eDO App (obsługuje tylko dok. w pdf) na telefonach z obsługą technologii
NFC wielkość dok. nie może przekraczać 5 MB,- dla dok. w „pdf” zaleca się podpis wew. (otoczony),-
dok. w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zew. lub otaczającym.Podpis
zaufany:wielkość plików nie może przekraczać 10 MB,- dla dok. w „pdf” zaleca się podpis PAdES
(podpisany plik ma rozszerzenie .pdf),dok. w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać XAdES
(podpisany plik ma rozszerzenie .xml).W przypadku korzystania z wariantu składania podpisów zew.
konieczne jest załączenie na Platformę odpowiedniej pary plików, tj. pliku podpisywanego oraz pliku
zawierającego podpis.Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne: stały dostęp do sieci Internet o
gwarantowanej przepust. nie mniejszej niż 20/4 Mb/s;komputer PC lub MAC, o następującej
konfiguracji: pamięć min 4GB RAM, Procesor Intel IV 4GHZ, MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux lub
ich nowsze wersje; zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, w
najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0; włączona obsługa
JavaScript; zainstalowany Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w „pdf”.Dopuszcza się przesyłanie
danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls,
.xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, przy czym Zam. zaleca wykorzystywanie
plików w pdf. Max rozmiar poj. pliku to 100 MB, przy czym nie określa się limitu liczby
plików.Kodowanie i czas odbioru danych:pliki Oferty załączone przez Wyk. na Platformie i zapisane,
widoczne są w Platformie jako zaszyfrowane. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po
odszyfrowaniu przez Zam. po upływie terminu otwarcia ofert;oznaczenie czasu odbioru danych przez
Platformę stanowi przypiętą do dok. elektr. datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po
lewej stronie dok. w „Data przesłania”.Dokumentacja postęp. dostępna jest na Platformie w zakładce
„Załączniki”. Pobranie dok. następuje po kliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu „Pobierz”. W celu
pobrania wszystkich załączników jednocześnie należy wybrać „Pobierz paczkę”, a następnie „Pobierz
wszystkie załączniki organizatora”. Pozostałe informacje w pkt 14.10 IDW.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że Administratorem danych
osobowych Wykonawcy jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-
874Warszawa, tel. (022) 375 88 88, e-mail:kancelaria@gddkia.gov.pl. W sprawach związanych z
przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za
pośrednictwem adresu e-mail: iod@gddkia.gov.pl.Dane osobowe będą przetwarzane w celu
przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.
Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych,
wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i
archiwach. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym z
uwzględnieniem przepisów w zakresie zamówień publicznych, a także podmiotom przetwarzającym
dane na podstawie zawartych umów. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres
obowiązywania umowy a następnie 5 lat, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego
następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również
Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi
Wykonawcami umowy). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo: dostępu do danych. W
przypadku, gdy wykonanie obowiązku związanego z prawem dostępu do danych wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której danedotyczą, wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub
daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; sprostowania danych, ich usunięcia oraz
ograniczenia przetwarzania na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE. Żądanie sprostowania danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w
zakresie niezgodnym z przepisami. Żądanie sprostowania danychnie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia
publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami. Wystąpienie z żądaniem ograniczenia
przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego; wniesienia skargi do PrezesaUrzędu Ochrony Danych
Osobowych. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić
Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności
wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z
postępowania lub odrzuceniem jego oferty.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz Ogłoszenie pkt. RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: O.RZ.D-3.2411.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Budowa chodników w ciągu dróg krajowych z podziałem na części:
Część 1. Wykonanie zatoki autobusowej wraz z chodnikiem w ciągu drogi krajowej nr 77 w miejscowości Motycze Szlacheckie.
Część 1
Przedmiotem zamówienia jest budowa zatoki autobusowej, chodnika oraz przejścia dla pieszych w ciągu DK 77 w miejscowości Motycze Szlacheckie w km 31+459 - 31+564.
Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia wymagany do wykonania określony został w Przedmiarze robót, Projekcie Wykonawczym oraz STWiORB.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233130-9 - Roboty budowlane zakresie dróg krajowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie Okresu Gwarancji Jakości

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji Umowy

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Budowa chodników w ciągu dróg krajowych z podziałem na części:
Część 2. Zaprojektowanie i wykonanie chodnika w ciągu drogi krajowej nr 94 w miejscowości Trzciana.
Część 2
Przedmiotem zamówienia jest budowa obustronnego chodnika wciągu DK94 w m. Trzciana, w km ok. 580+800 - 581+300.
Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia określony został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233130-9 - Roboty budowlane zakresie dróg krajowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie Okresu Gwarancji Jakości

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji Umowy

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Budowa chodników w ciągu dróg krajowych z podziałem na części:
Część 3. Zaprojektowanie i wykonanie chodnika oraz przejścia dla pieszych
w ciągu drogi krajowej nr 9 w miejscowościach Kupno i Widełka.
Część 3
Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika w ciągu DK9 miejscowościach Kupno i Widełka, w km ok. 172+820 - 174+950 po stronie prawej wraz z wykonaniem przejścia dla pieszych.
Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia określony został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233130-9 - Roboty budowlane zakresie dróg krajowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie Okresu Gwarancji Jakości

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji Umowy

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Budowa chodników w ciągu dróg krajowych z podziałem na części:
Część 4. Zaprojektowanie i wykonanie chodnika, dwóch przejść dla pieszych oraz budowy i przebudowy zatok autobusowych w ciągu drogi krajowej nr 77 w miejscowości Kopki.
Część 4
Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika w ciągu DK 77 w km ok. 74+200 -76+200, przejść dla pieszych oraz budowa i przebudowa zatok autobusowych w m. Kopki.
Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia określony został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233130-9 - Roboty budowlane zakresie dróg krajowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie Okresu Gwarancji Jakości

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji Umowy

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Budowa chodników w ciągu dróg krajowych z podziałem na części:
Część 5. Zaprojektowanie i wykonanie chodnika, w ciągu drogi krajowej nr 77 w miejscowości Ruda Łańcucka.
Część 5
Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika w ciągu DK77 m. Ruda Łańcucka, km ok. 85+890 - 86+215 po stronie lewej.
Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia określony został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233130-9 - Roboty budowlane zakresie dróg krajowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie Okresu Gwarancji Jakości

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji Umowy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym „Nie dotyczy”
2) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: „Nie dotyczy”
3) sytuacja ekonomiczna lub finansowa: „Nie dotyczy”
4) zdolność techniczna lub zawodowa:
a) dotyczącej Wykonawcy:
Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
1 zadania lub 2 zadań obejmującego/-cych budowę lub przebudowę chodnika o łącznej wartości budowy lub przebudowy chodnika co najmniej dla:
Części 1 – 150 000,00 PLN netto,
Części 2 – 355 000,00 PLN netto,
Części 3 – 860 000,00 PLN netto,
Części 4 – 1 100 000,00 PLN netto,
Części 5 – 190 000,00 PLN netto.
Zgodnie z art. 117 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega, że warunek opisany w pkt 8.2.4)a) IDW nie podlega sumowaniu. Oznacza to, że w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeden z wykonawców musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem.
Za chodnik Zamawiający uzna chodnik w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz.U. 2020 poz. 470).
„Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć wystawienie Świadectwa Przejęcia (wydanego zgodnie z Subklauzulą 10.1 dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisanie końcowego Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).”
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć według średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (wydanego zgodnie z Subklauzulą 10.1 dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania końcowego Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).

b) dotyczącej osób:
Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone.
Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania:
Część 1:
Osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Robót Drogowych:
- wymagana liczba osób 1,
Doświadczenie zawodowe:
1 zadanie lub 2 zadania obejmujące budowę lub przebudowę chodnika, o wartości zada-nia/ń co najmniej 150 000,00 PLN netto od rozpoczęcia robót do wykonania zadania na stanowisku: Kierownik Budowy lub Kierownik Robót Drogowych lub Inspektor Nadzoru specjalności inżynieryjnej drogowej.
Za chodnik Zamawiający uzna chodnik w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz.U. 2020 poz. 470);

Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć wystawienie, co najmniej Świadectwa Przejęcia (dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisanie Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu(w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).

Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia Umowy na realizację zadania wykazanego w ramach warunku, o którym mowa w pkt 8.2.4)b) IDW dla Części 1.

Część 2:
Osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Robót Drogowych:
- wymagana liczba osób 1,
Doświadczenie zawodowe:
1 zadanie lub 2 zadania obejmujące budowę lub przebudowę chodnika, o wartości zada-nia/ń co najmniej 355 000,00 PLN netto od rozpoczęcia robót do wykonania zadania na stanowisku: Kierownik Budowy lub Kierownik Robót Drogowych lub Inspektor Nadzoru specjalności inżynieryjnej drogowej.
Za chodnik Zamawiający uzna chodnik w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz.U. 2020 poz. 470);

Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć wystawienie, co najmniej Świadectwa Przejęcia (dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisanie Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu(w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).

Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia Umowy na realizację zadania wykazanego w ramach warunku, o którym mowa pkt 8.2.4)b) IDW dla Części 2.

Część 3:
Osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Robót Drogowych:
- wymagana liczba osób 1,
Doświadczenie zawodowe:
1 zadanie lub 2 zadania obejmujące budowę lub przebudowę chodnika, o wartości zada-nia/ń co najmniej 860 000,00 PLN netto od rozpoczęcia robót do wykonania zadania na stanowisku: Kierownik Budowy lub Kierownik Robót Drogowych lub Inspektor Nadzoru specjalności inżynieryjnej drogowej.
Za chodnik Zamawiający uzna chodnik w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz.U. 2020 poz. 470);
Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć wystawienie, co najmniej Świadectwa Przejęcia (dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisanie Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu(w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).

Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia Umowy na realizację zadania wykazanego w ramach warunku, o którym mowa pkt 8.2.4)b) IDW dla Części 3.

Część 4:
Osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Robót Drogowych:
- wymagana liczba osób 1,
Doświadczenie zawodowe:
1 zadanie lub 2 zadania obejmujące budowę lub przebudowę chodnika, o wartości zada-nia/ń co najmniej 1 100 000,00 PLN netto od rozpoczęcia robót do wykonania zadania na stanowisku: Kierownik Budowy lub Kierownik Robót Drogowych lub Inspektor Nadzoru specjalności inżynieryjnej drogowej.
Za chodnik Zamawiający uzna chodnik w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz.U. 2020 poz. 470);

Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć wystawienie, co najmniej Świadectwa Przejęcia (dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisanie Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu(w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).

Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia Umowy na realizację zadania wykazanego w ramach warunku, o którym mowa mowa pkt 8.2.4)b) IDW dla Części 4.

Część 5:
Osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Robót Drogowych:
- wymagana liczba osób 1,
Doświadczenie zawodowe:
1 zadanie lub 2 zadania obejmujące budowę lub przebudowę chodnika, o wartości zada-nia/ń co najmniej 190 000,00 PLN netto od rozpoczęcia robót do wykonania zadania na stanowisku: Kierownik Budowy lub Kierownik Robót Drogowych lub Inspektor Nadzoru specjalności inżynieryjnej drogowej.
Za chodnik Zamawiający uzna chodnik w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz.U. 2020 poz. 470);

Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć wystawienie, co najmniej Świadectwa Przejęcia (dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisanie Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu(w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).

Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia Umowy na realizację zadania wykazanego w ramach warunku, o którym mowa pkt 8.2.4)b) IDW dla Części 5.

Zamawiający informuje, że ta sama osoba może pełnić funkcję Kierownika Robót Drogowych na więcej niż jednej części.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawca składa:
oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
• art. 108 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp,
• art. 108 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
• art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
• art. 108 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp,
• art. 109 ust. 1 pkt 4), 5) i 7) ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu Wykonawca składa:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
Okres 5 lat liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
Część 1: 4 000,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące 00/100);
Część 2: 10 000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100);
Część 3: 25 000,00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100);
Część 4: 33 000,00 PLN (słownie złotych: trzydzieści trzy tysiące 00/100);
Część 5: 5 000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, oraz
wprzypadkach, o których mowa w pkt 9.2. IDW , natomiast spełnianie warunków udziału w
postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 8.2. IDW. W przypadku wspólnego ubiegania
się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.2 IDW składa
każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają
brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w
jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W przypadku, gdy spełnienie warunku opisanego:
1) w pkt. 8.2.4) IDW wykazuje co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
2) w pkt. 8.2.4) IDW wykonawcy wykazują poprzez poleganie na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane
- wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczają, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 10 IDW, przy czym:
1) podmiotowe środki dowodowe o których mowa w pkt 10.8. IDW składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 8.2 IDW;
2) dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 10.7. IDW składa każdy z nich.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami PPU

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-15 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty powinny by złożone za pośrednictwem Platformy zakupowej https:// gddkia.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-15 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Realiz. zam. podl. prawu polskiemu, w tym w szczeg. ustawie Kodeks cywilny i ustawie Prawo zamówień publicznych, ustawie Prawo budowlane i ustawie o drogach publicznych. Wykonawca będzie zobow. do wykon. usług projekt. oraz robót budowl. zgodnie z prawem polskim, w szczeg. z przepis. techn.-budowlanymi, przepis. dot. samodz. funkcji techn. w budownictw. oraz przepis. dot. wyrobów, materiałów stos. w budownictw.
2. Zamawiający nie zastrzega obow. osobist. wykon. przez Wykonawcę kluczowych zadań.
3. Wykonawca zobow. jest do wnies. zabezp. należyt. wykon. umowy dla każdej Części od 1 do 5 na kwotę stanow. 5 % ceny brutto podanej w ofercie w formach określ. w art. 450 ust. 1 ustawy Pzp.
4. Wykonawca może powierzyć wykon. części zam. podwykonawcy.
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zam., których wykon. zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewent. podwykonawców, jeżeli są już znani. Pozostałe wymag. dot. podwykonawstwa zostały określone w Tomie II SWZ.
5. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyzn. terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiot. środków dowod. aktualn. na dzień ich złożenia.
6. Wraz z Ofertą Wykonawca zobow. jest złożyć za pośredn. Platformy:1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centr. Ewid. i Inform. o Działaln. Gospodar. lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpł. i ogólnodost. baz danych a Wykonawca w Formularzu Oferty wskazał dane umożliw. dostęp do tych dokument. w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubieg. się o zamów., jak również w odnies. do podmiotów udostępn. zasoby; w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności ww. dokumentów pod określ. adresami internet. ogólnodost. i bezpł. baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedst. tłumaczenia na język polski pobranych samodz. przez Zamawiającego dokumentów. 2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdz. umocowanie do reprezent. Wykonawcy lub podmiotu udostępn. zasoby chyba, że umocowanie do reprezent. wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 16.6. ppkt 1) IDW;
3) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdz. umocowanie do reprezent. wszystkich Wykonawców wspólnie ubieg. się o udz. zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanow. do reprezent. Wykonawców w postęp. albo do reprezent. w postęp. i zawarcia umowy; 4) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, z uwzględn. postanow. pkt. 18.3. IDW; 5) zobowiązania wymagane postanow. pkt. 11.3. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępn. zasoby w celu potwierdz. spełniania warunków udziału w postęp. wraz z pełnomocnictwami, jeżeli prawo do podp. danego zobowiązania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 16.6. ppkt 1) IDW; 6) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubieg. się o udz. zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp; 7) oświadczenie wymagane postanow. pkt. 10.2., 11.8. i 13.3. IDW.
7.TERMIN WYK. ZAM.
Cz. 1 – w term. do: - max. 12 tyg. od daty podp. umowy
Cz. 2 – w term. do: - max. 15 m-cy od daty podp. umowy
Cz. 3 – w term. do: - max. 15 m-cy od daty podp. umowy
Cz. 4 – w term. do: - max. 15 m-cy od daty podp umowy
Cz. 5 – w term. do: - max. 15 m-cy od daty podp. umowy
Okres zimowy trwa od 15 grudnia do 15 marca, liczony jako trzy m-ce. Do czasu objętego projektow. (etap projektowania) wlicza się okresy zimowe. Etap projektow. jest to okres liczony od Daty podp. umowy do daty uzysk. przez Wykonawcę decyzji ZRID/zgłoszenia robót uprawn. do rozp. Robót. Jeżeli podp. umowy przypada w okresie zimowym, wówczas etap projekt. rozpoczyna się w tej dacie. Do czasu realiz. Robót (etap realiz. Robót) nie wlicza się okresów zimowych. Etap realiz. Robót jest to okres bezpośr. następujący po etapie projektow. Jeżeli rozpoczęcie etapu realiz. Robót przypada w okresie zimowym, wówczas etap ten rozpoczyna się następn. dnia po tym okresie zimowym.
2021-05-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam ekip do montażu instalacji fotowoltaicznych - Gorliczyna
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam ekip do montażu instalacji fotowoltaicznych z magazynem energii Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI