Budowa chodników na terenie miejscowości: Różaniec Pierwszy, Różaniec Drugi, Wola...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa chodników na terenie miejscowości: Różaniec Pierwszy, Różaniec Drugi, Wola Różaniecka, Luchów Dolny, Luchów Górny
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTarnogród
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-09-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Tarnogród
  • Data publikacji ogłoszenia2018-09-04
  • Numer ogłoszenia612518-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 612518-N-2018 z dnia 2018-09-04 r.

Gmina Tarnogród: Budowa chodników na terenie miejscowości: Różaniec Pierwszy, Różaniec Drugi, Wola Różaniecka, Luchów Dolny, Luchów Górny
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tarnogród, krajowy numer identyfikacyjny 00055148, ul. T. Kościuszki  5 , 23-420   Tarnogród, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 897 161, , e-mail um@tarnogrod.pl, , faks 846 897 731.
Adres strony internetowej (URL): http://umtarnogrod.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://umtarnogrod.bip.lubelskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodników na terenie miejscowości: Różaniec Pierwszy, Różaniec Drugi, Wola Różaniecka, Luchów Dolny, Luchów Górny
Numer referencyjny: RI.271.7.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest „Bodowa chodników na terenie gminy Tarnogród miejscowości Różaniec Pierwszy, Różaniec Drugi, Wola Różaniecka, Luchów Dolny, Luchów Górny,” 2.2. Zamawiający zgodnie z art.36aa ust.1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 6 części, jak poniżej: 2.2Część I zamówienia –„Przebudowa drogi powiatowej Nr 2958L w zakresie budowy chodnika dla pieszych w granicach pasa drogowego w miejscowości Wola Różaniecka w km 3+270÷3+537 STAN ISTNIEJACY W ciągu Droga powiatowa Nr 2958 L w km 3+2703+537 występuje sieć podziemnego uzbrojenia terenu jak : sieć wodociągowa , telekomunikacyjna , kanalizacji sanitarnej oraz energetyczna które nie kolidują z planowaną inwestycją . Chodnik zostanie wybudowany z materiałów rozbieralnych . 1) Zakres robót obejmuje: Ze względu na nieregulowany stan pasa drogowego projektowany odcinek chodnika przebiega w części działek prywatnych . Inwestor posiada zgodę właścicieli działek na wykonanie chodnika w działkach prywatnych. • W ramach inwestycji budowy chodnika zostaną wykonane następujące Roboty : - wykonanie warstwy odsączającej gr. 15 cm - wykonanie podbudowy na wjazdach z materiałów kamiennych gr. w-wy 15 cm - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej-brukowej na zjazdach gr. 8 cm - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej-brukowej gr. 6 cm • Przebudowa przepustów na wjazdach na posesje prywatne z rur PP SN 8 40. Część II zamówienia –„Przebudowa drogi powiatowej Nr 2958L w zakresie budowy chodnika dla pieszych w granicach pasa drogowego w miejscowości Różaniec Drugi w km 6+134÷6+374 STAN ISTNIEJĄCY Droga powiatowa Nr 2958 L w km 6+1346+374 , km roboczy 0+000 do km 0+240 przebiega w terenie zabudowanym i posiada szerokość 5,5m oraz pas drogowy o zmiennej szerokości. Pod terenem przebiegająca poprzecznie pod chodnikiem w km 0+222 , oraz przebiegająca wzdłuż chodnika linia napowietrzna NN. Urządzenia te nie muszą być przebudowywane gdyż usytuowanie ich jest prawidłowe , a chodnik zostanie wybudowany z materiałów rozbieralnych . 1) Zakres robót obejmuje: • Projekt obejmuje budowę chodnika długości 240m. Szerokości projektowanego chodnika ograniczonego obrzeżami wynosi 1,5m. W celu prawidłowego odwodnienia jezdni i chodnika oraz zapewnienia odpływu wód powierzchniowych projektuje się budowę przepustu Ø100cm w miejscu istniejącego cieku. Na zjazdach do posesji o działek projektuje się budowę przepustów z rur strukturalnych PP SN 8. Ze względu na ograniczony pas drogowy oraz duży spadek niwelety w rowach przydrożnych projektuje się rów kryty w km 0+129÷0+185 , oraz 0+215÷0+240 . • Ze względu na małe natężenie ruchu przyjęto szerokość chodnika 1,50m o nawierzchni kostki betonowej brukowej gr. 6cm na podbudowie betonowej Rm=5MPa gr.10cm warstwie odsączającej z piasku gr. 15cm . Na planie sytuacyjnym naniesiono osie i kilometraż zjazdów na posesje . Nawierzchnię zjazdów na szerokości chodnika to jest 1,5m zaprojektowano z kostki brukowej betonowej gr.8cm na podbudowie betonowej o gr. 15cm z betonu Rm=5MPa i warstwie odsączającej z piasku gr. 15 cm • Profil podłużny Niweletę chodnika zaprojektowano w dowiązaniu do istniejącej terenu przyległego pasa drogi . Projektowane spadki podłużne wynoszą od 0,0108 do 0,008 . Rzędne chodnika dowiązane są do wysokości jezdni drogi powiatowej . • Przekrój normalny Przyjęto szerokość chodnika 1,50m . Chodnik z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 4cm , podbudowie betonowej z betonu Rm=5,0MPa, oraz warstwie odsączającej z piasku grubości 15 cm . Nawierzchnia na zjazdach – z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie betonowej grubości 15 cm z betonu Rm=5,0MPa ,oraz warstwie odsączającej z piasku grubości 15 cm . Obrzeża betonowe 8x30 na posypce cementowo piaskowej i ławie betonowej z oporem z betonu B-15. • Przekroje poprzeczne W celu określenia ilości robót ziemnych wykreślono przekroje poprzeczne w punktach charakterystycznych trasy a bilans zestawiono w tabeli robót ziemnych. Na przekrojach naniesiono rzędne jezdni i projektowanej chodnika. • Odwodnienia Odwodnienie chodnika zaprojektowano jako powierzchniowe z odprowadzaniem wody do rowów przydrożnych . W celu zapewnienia odpływu wody z istniejącego cieku do istniejącego przepustu 100 pod drogą powiatową zaprojektowano przepust 100 dł. 3m w km 0+152 . Połączenie projektowanego przepustu 100 z istniejącym zaprojektowano przez wykonanie komory murowanej o wymiarach 150x150 . Ze względu na duży spadek podłużny istniejącego rowu przydrożnego oraz ograniczenie szerokości pasa drogowego zaprojektowano kanał z rur PP SN 8 40 w km0+1290+185 i km 0+2150+240 . • Roboty ziemne Ilość robót ziemnych zestawiono w tabeli robót ziemnych . Roboty ziemne przewiduje się wykonać sprzętem mechanicznym a w rejonach kolizji z istniejącymi urządzeniami podziemnymi ręcznie pod nadzorem odpowiednich służb. • Zjazdy Zjazdy zaprojektowano jako typowe , rury strukturalne PP SN 8 40 , podbudowa tłuczniowa gr. 20cm. Część III zamówienia –„Przebudowa drogi powiatowej Nr 2958L w zakresie budowy chodnika dla pieszych w granicach pasa drogowego w miejscowości Różaniec Pierwszy w km 7+340÷7+666 STAN ISTNIEJĄCY Droga powiatowa Nr 2958 L w km 7+3407+666 przebiega w terenie zabudowanym i posiada szerokość 5,5m oraz pas drogowy o zmiennej szerokości . Pod terenem przeznaczonym pod chodnik zlokalizowana jest kanalizacja sanitarna oraz przebiegająca wzdłuż chodnika linia napowietrzna NN. Urządzenia te nie muszą być przebudowywane gdyż usytuowanie ich jest prawidłowe, konieczna jest regulacja pionowa studni kanalizacyjnych, a chodnik zostanie wybudowany z materiałów rozbieralnych. 1. Zakres robót obejmuje: • Projekt obejmuje budowę chodnika długości 326 m. Szerokości projektowanego chodnika ograniczonego obrzeżami wynosi 1,5m . Na zjazdach do posesji o działek projektuje się budowę przepustów z rur strukturalnych PP SN 8. • Ze względu na małe natężenie ruchu przyjęto szerokość chodnika 1,50m o nawierzchni kostki betonowej brukowej gr. 6cm na podbudowie betonowej Rm=5MPa gr.10cm warstwie odsączającej z piasku gr. 15cm . Nawierzchnię zjazdów na szerokości chodnika to jest 1,5m zaprojektowano z kostki brukowej betonowej gr.8cm na podbudowie betonowej o gr. 15cm z betonu Rm=5MPa i warstwie odsączającej z piasku gr. 15 cm • Profil podłużny Niweletę chodnika zaprojektowano w dowiązaniu do istniejącej terenu przyległego pasa drogi . Projektowane spadki podłużne wynoszą od 0,0048 do 0,019 . Rzędne chodnika dowiązane są do wysokości jezdni drogi powiatowej. • Przekrój normalny. Przyjęto szerokość chodnika 1,50m. Chodnik z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 4cm , przebudowie betonowej gr. 10cm z betonu Rm=5,0MPa , oraz warstwie odsączającej z piasku grubości 15cm. Nawierzchnia na zjazdach – z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie betonowej grubości 15cm z betonu Rm=5,0MPa ,oraz warstwie odsączającej z piasku grubości 15 cm. Obrzeża betonowe 8x30 na posypce cementowo piaskowej i ławie betonowej z oporem z betonu B-15. • Przekroje poprzeczne . W celu określenia ilości robót ziemnych wykreślono przekroje poprzeczne w punktach charakterystycznych trasy a bilans zestawiono w tabeli robót ziemnych. Na przekrojach naniesiono rzędne jezdni i projektowanej chodnika. • Odwodnienia Odwodnienie chodnika zaprojektowano jako powierzchniowe z odprowadzaniem wody do rowów przydrożnych . W celu zapewnienia odpływu wody z rowu zaprojektowano budowę i przebudowę przepustów pod zjazdami jaki obudowę wylotu istniejącego przepusty 60 prefabrykowanymi betonowymi płytami ażurowymi 10x40x60 .W km 7+664 w miejscu przejścia dla pieszych na drugą stronę jezdni do istniejącego chodnika w rowie przydrożnym zaprojektowano przepust z rur PP SN 8 40 • Roboty ziemne Ilość robót ziemnych zestawiono w tabeli robót ziemnych . Roboty ziemne przewiduje się wykonać sprzętem mechanicznym a w rejonach kolizji z istniejącymi urządzeniami podziemnymi ręcznie pod nadzorem odpowiednich służb. • Zjazdy Zjazdy zaprojektowano jako typowe, rury strukturalne PP SN 8 Ø40 , podbudowa tłuczniowa gr. 20 cm. Część IV zamówienia – Budowa chodnika w pasie drogi powiatowej Nr 2937L Luchów Górny – Brzyska Wola w km 8+057÷8+436 dł. 379 m w m Luchów Dolny - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej-brukowej na zjazdach gr. 8 cm - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej-brukowej gr. 6 cm - odwodnienie - Przyjęto szerokość chodnika 1,50m. Część V zamówienia – Budowa chodnika w pasie drogi powiatowej Nr 2937L Luchów Górny – Brzyska Wola w miejscowości Luchów Górny w km 2+482÷4+162 , km roboczy 0+000÷1+680 - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej - brukowej na zjazdach gr. 8 cm - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej - brukowej gr. 6 cm - odwodnienie - Przyjęto szerokość chodnika 1,50m. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w części I oraz w części II, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robot będących przedmiotem zamówienia składają się:  Projekt budowlany,  Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR),  Przedmiar robót. Przedmiar robót załączony do SIWZ ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST. Rozwiązania równoważne. W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy Pzp oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233222-1
45450000-6
45111200-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-11-15
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-11-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: • w zakresie części I zamówienia co najmniej 2 roboty budowlane polegającą na budowie, przebudowie, chodników o wartości każdej co najmniej 50 000,00 zł. • w zakresie części II zamówienia co najmniej 2 roboty budowlane polegającą na budowie, przebudowie chodników, o wartości każdej co najmniej 50 000,00 zł • w zakresie części III zamówienia co najmniej 2 roboty budowlane polegającą na budowie, przebudowie chodników o wartości każdej co najmniej 50 000,00 zł. • w zakresie części IV zamówienia co najmniej 2 roboty budowlane polegającą na budowie, przebudowie, chodników o wartości każdej co najmniej 50 000,00 zł. • w zakresie części V zamówienia co najmniej 2 roboty budowlane polegającą na budowie, przebudowie chodników o wartości każdej co najmniej 50 000,00 zł. zamówienia co najmniej 2 roboty budowlane polegającą na budowie, przebudowie, chodników o wartości każdej co najmniej 50 000,00 zł. • 2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji: • Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnej funkcji kierownika budowy; Wykonawca w celu wykazania spełniania w/w warunku może wskazać osoby będące obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2014 r. poz. 1946).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SIWZ), z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 4.2.3. ppkt. 1) SIWZ, b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SIWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 4.2.3. ppkt. 2) SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
6.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium: 6.1.1. w zakresie zamówienia w części I w wysokości: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące zł), 6.1.2. w zakresie zamówienia w części II w wysokości: 2 000,00 PLN ( słownie: dwa tysiące zł ) 6.1.3. w zakresie zamówienia w części III w wysokości: 2 000,00 PLN ( słownie: dwa tysiące zł ) 6.1.4. w zakresie zamówienia w części IV w wysokości: 2 000,00 PLN ( słownie: dwa tysiące zł) 6.1.5. w zakresie zamówienia w części V w wysokości: 2 000,00 PLN ( słownie: dwa tysiące zł) 6.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Tarnogrodzie, Nr konta bankowego: 51 9637 0001 2001 0000 0404 0012 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: RI.271.7.2018 część nr ……..” ( należy wskazać nr części, na którą składana jest oferta Wykonawcy) b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.). 6.3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6.6. Dowód wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Tarnogrodzie, ul. Tadeusza Kościuszki 5, 23-420 Tarnogród, pokój nr 17/księgowość/ przed upływem terminu składania ofert. 6.7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 6.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 6.9. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6.14. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Długośc okresu gwarancji na roboty budowlane 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany terminu przewidzianego na zrealizowanie przedmiotu zamówienia w przypadku konieczności spowolnienia lub wstrzymania robót, ze względu na: 1) wystąpienia wyjątkowych warunków atmosferycznych, odbiegające od typowych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności klęsk żywiołowych; 2) wykryte warunki archeologiczne, geologiczne lub terenowe, w szczególności, wykopaliska archeologiczne, niewypały i niewybuchy, istnienie nie zainwentaryzowanych lub błędnie zainwentaryzowanych obiektów budowlanych; 3) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego ze względu na czynniki, których Zamawiający nie mógł przewidzieć (w szczególności konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz); 4) konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych w takcie realizacji umowy, mających wpływ na termin realizacji; 5) konieczność wykonania innych robót na tym samym placu budowy uniemożliwiających wykonywanie robót realizowanych w ramach przedmiotowego zamówienia; 6) konieczność wykonania zamówień dodatkowych warunkujących prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego; 7) uzyskanie odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia nieruchomości do celów realizacji robót przez właścicieli; 8) wystąpienie innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością wykonania przedmiotu umowy w ustalonym terminie ( brak materiałów, urządzeń o okres wydłużenia terminów dostaw materiałów oraz urządzeń) 2. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 termin wykonania umowy zostanie przedłużony o czas wstrzymania robót lub czas, jaki Wykonawca utracił, ze względu na konieczność spowolnienia robót. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zakresu przedmiotu zamówienia spowodowanej koniecznością ograniczenia zakresu przez Zamawiającego ze względu na czynniki niezależne od Zamawiającego i których Zamawiający nie mógł przewidzieć. W takim przypadku, zakres przewidziany do zrealizowania w ramach przedmiotu umowy może ulec zmniejszeniu o zakres, który nie będzie wykonywany na skutej tej okoliczności. 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany sposobu realizacji przedmiotu zamówienia spowodowanej w szczególności następującymi okolicznościami; 1) niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku; 2) pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy; 3) koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych materiałów, urządzeń, rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej czy specyfikacjach technicznych, w sytuacji gdy przewidywane materiały/urządzenia/rozwiązania groziłyby wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy lub wprowadzenie materiałów/urządzeń/ rozwiązań zamiennych byłoby uzasadnione z punktu widzenia technicznego, użytkowego i ekonomicznego, korzystne dla Zamawiającego. 5. W przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 4 zmiana sposobu spełnienia świadczenia umownego jest dopuszczalna pod warunkiem, że wprowadzenie materiałów/urządzeń/rozwiązań zamiennych nie spowoduje pogorszenia parametrów inwestycji i zapewni utrzymanie standardów jakościowych. 6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia umownego za zrealizowanie przedmiotu zamówienia w szczególności spowodowana: 1) wystąpieniem okoliczności określonych w ust. 3. - wynagrodzenie umowne ulegnie zmniejszeniu o koszt robót który stał się niemożliwy do wykonania na skutej tej okoliczności; 2) wystąpieniem okoliczności określonych w ust. 4. - wynagrodzenie umowne może ulec zmianie o wartość wynikającą z tytułu zastosowania robót materiałów/urządzeń/rozwiązań zamiennych; 3) zmianą ustawowej stawki VAT na realizowany przedmiot umowy – w przypadku wystąpienia tej okoliczności wynagrodzenie umowne może zostać zmienione, zmiana może polegać na zwiększeniu lub zmniejszeniu wynagrodzenia w związku ze zmianą stawki podatku VAT i może dotyczyć wyłącznie robót realizowanych po terminie zmiany stawki VAT. 7. Dopuszcza się zmiany niniejszej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, skutkujące niemożliwością wykonywania czynności przewidzianych umową. 8. Dopuszcza się możliwość zmiany osób wyznaczonych do pełnienia funkcji, jak też powołania nowych w przypadku: śmierci, rozwiązania stosunku pracy, utraty uprawnień niezbędnych do wykonywania funkcji w ramach niniejszego zamówienia, innych zdarzeń losowych zaistniałych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących obiektywną niemożliwością pełnienia funkcji przez daną osobę, wynikających z okoliczności, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zmiana osób wyznaczonych do pełnienia funkcji, jak też powołanie nowych, będzie możliwa na uzasadnionych obiektywnymi okolicznościami na wniosek Wykonawcy po zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w SIWZ, co oznacza, że kwalifikacje nowo wprowadzonych osób muszą być takie same albo wyższe od kwalifikacji personelu wykazanego w ofercie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przebudowa drogi powiatowej Nr 2958L w zakresie budowy chodnika dla pieszych w granicach pasa drogowego w miejscowości Wola Różaniecka w km 3+270÷3+537
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:STAN ISTNIEJACY W ciągu Droga powiatowa Nr 2958 L w km 3+2703+537 występuje sieć podziemnego uzbrojenia terenu jak : sieć wodociągowa , telekomunikacyjna , kanalizacji sanitarnej oraz energetyczna które nie kolidują z planowaną inwestycją . Chodnik zostanie wybudowany z materiałów rozbieralnych . 1) Zakres robót obejmuje: Ze względu na nieregulowany stan pasa drogowego projektowany odcinek chodnika przebiega w części działek prywatnych . Inwestor posiada zgodę właścicieli działek na wykonanie chodnika w działkach prywatnych. • W ramach inwestycji budowy chodnika zostaną wykonane następujące Roboty : - wykonanie warstwy odsączającej gr. 15 cm - wykonanie podbudowy na wjazdach z materiałów kamiennych gr. w-wy 15 cm - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej-brukowej na zjazdach gr. 8 cm - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej-brukowej gr. 6 cm • Przebudowa przepustów na wjazdach na posesje prywatne z rur PP SN 8 40.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111200-0, 42233222-1, 45450000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Długośc okresu gwarancji na roboty budowlane 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa drogi powiatowej Nr 2958L w zakresie budowy chodnika dla pieszych w granicach pasa drogowego w miejscowości Różaniec Drugi w km 6+134÷6+374
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:STAN ISTNIEJĄCY Droga powiatowa Nr 2958 L w km 6+1346+374 , km roboczy 0+000 do km 0+240 przebiega w terenie zabudowanym i posiada szerokość 5,5m oraz pas drogowy o zmiennej szerokości. Pod terenem przebiegająca poprzecznie pod chodnikiem w km 0+222 , oraz przebiegająca wzdłuż chodnika linia napowietrzna NN. Urządzenia te nie muszą być przebudowywane gdyż usytuowanie ich jest prawidłowe , a chodnik zostanie wybudowany z materiałów rozbieralnych . 1) Zakres robót obejmuje: • Projekt obejmuje budowę chodnika długości 240m. Szerokości projektowanego chodnika ograniczonego obrzeżami wynosi 1,5m. W celu prawidłowego odwodnienia jezdni i chodnika oraz zapewnienia odpływu wód powierzchniowych projektuje się budowę przepustu Ø100cm w miejscu istniejącego cieku. Na zjazdach do posesji o działek projektuje się budowę przepustów z rur strukturalnych PP SN 8. Ze względu na ograniczony pas drogowy oraz duży spadek niwelety w rowach przydrożnych projektuje się rów kryty w km 0+129÷0+185 , oraz 0+215÷0+240 . • Ze względu na małe natężenie ruchu przyjęto szerokość chodnika 1,50m o nawierzchni kostki betonowej brukowej gr. 6cm na podbudowie betonowej Rm=5MPa gr.10cm warstwie odsączającej z piasku gr. 15cm . Na planie sytuacyjnym naniesiono osie i kilometraż zjazdów na posesje . Nawierzchnię zjazdów na szerokości chodnika to jest 1,5m zaprojektowano z kostki brukowej betonowej gr.8cm na podbudowie betonowej o gr. 15cm z betonu Rm=5MPa i warstwie odsączającej z piasku gr. 15 cm • Profil podłużny Niweletę chodnika zaprojektowano w dowiązaniu do istniejącej terenu przyległego pasa drogi . Projektowane spadki podłużne wynoszą od 0,0108 do 0,008 . Rzędne chodnika dowiązane są do wysokości jezdni drogi powiatowej . • Przekrój normalny Przyjęto szerokość chodnika 1,50m . Chodnik z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 4cm , podbudowie betonowej z betonu Rm=5,0MPa, oraz warstwie odsączającej z piasku grubości 15 cm . Nawierzchnia na zjazdach – z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie betonowej grubości 15 cm z betonu Rm=5,0MPa ,oraz warstwie odsączającej z piasku grubości 15 cm . Obrzeża betonowe 8x30 na posypce cementowo piaskowej i ławie betonowej z oporem z betonu B-15. • Przekroje poprzeczne W celu określenia ilości robót ziemnych wykreślono przekroje poprzeczne w punktach charakterystycznych trasy a bilans zestawiono w tabeli robót ziemnych. Na przekrojach naniesiono rzędne jezdni i projektowanej chodnika. • Odwodnienia Odwodnienie chodnika zaprojektowano jako powierzchniowe z odprowadzaniem wody do rowów przydrożnych . W celu zapewnienia odpływu wody z istniejącego cieku do istniejącego przepustu 100 pod drogą powiatową zaprojektowano przepust 100 dł. 3m w km 0+152 . Połączenie projektowanego przepustu 100 z istniejącym zaprojektowano przez wykonanie komory murowanej o wymiarach 150x150 . Ze względu na duży spadek podłużny istniejącego rowu przydrożnego oraz ograniczenie szerokości pasa drogowego zaprojektowano kanał z rur PP SN 8 40 w km0+1290+185 i km 0+2150+240 . • Roboty ziemne Ilość robót ziemnych zestawiono w tabeli robót ziemnych . Roboty ziemne przewiduje się wykonać sprzętem mechanicznym a w rejonach kolizji z istniejącymi urządzeniami podziemnymi ręcznie pod nadzorem odpowiednich służb. • Zjazdy Zjazdy zaprojektowano jako typowe , rury strukturalne PP SN 8 40 , podbudowa tłuczniowa gr. 20cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45450000-6, 45233222-1, 45111200-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
długość okresu gwarancji na roboty budowlane 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Przebudowa drogi powiatowej Nr 2958L w zakresie budowy chodnika dla pieszych w granicach pasa drogowego w miejscowości Różaniec Pierwszy w km 7+340÷7+666
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:STAN ISTNIEJĄCY Droga powiatowa Nr 2958 L w km 7+3407+666 przebiega w terenie zabudowanym i posiada szerokość 5,5m oraz pas drogowy o zmiennej szerokości . Pod terenem przeznaczonym pod chodnik zlokalizowana jest kanalizacja sanitarna oraz przebiegająca wzdłuż chodnika linia napowietrzna NN. Urządzenia te nie muszą być przebudowywane gdyż usytuowanie ich jest prawidłowe, konieczna jest regulacja pionowa studni kanalizacyjnych, a chodnik zostanie wybudowany z materiałów rozbieralnych. 1. Zakres robót obejmuje: • Projekt obejmuje budowę chodnika długości 326 m. Szerokości projektowanego chodnika ograniczonego obrzeżami wynosi 1,5m . Na zjazdach do posesji o działek projektuje się budowę przepustów z rur strukturalnych PP SN 8. • Ze względu na małe natężenie ruchu przyjęto szerokość chodnika 1,50m o nawierzchni kostki betonowej brukowej gr. 6cm na podbudowie betonowej Rm=5MPa gr.10cm warstwie odsączającej z piasku gr. 15cm . Nawierzchnię zjazdów na szerokości chodnika to jest 1,5m zaprojektowano z kostki brukowej betonowej gr.8cm na podbudowie betonowej o gr. 15cm z betonu Rm=5MPa i warstwie odsączającej z piasku gr. 15 cm • Profil podłużny Niweletę chodnika zaprojektowano w dowiązaniu do istniejącej terenu przyległego pasa drogi . Projektowane spadki podłużne wynoszą od 0,0048 do 0,019 . Rzędne chodnika dowiązane są do wysokości jezdni drogi powiatowej. • Przekrój normalny. Przyjęto szerokość chodnika 1,50m. Chodnik z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 4cm , przebudowie betonowej gr. 10cm z betonu Rm=5,0MPa , oraz warstwie odsączającej z piasku grubości 15cm. Nawierzchnia na zjazdach – z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie betonowej grubości 15cm z betonu Rm=5,0MPa ,oraz warstwie odsączającej z piasku grubości 15 cm. Obrzeża betonowe 8x30 na posypce cementowo piaskowej i ławie betonowej z oporem z betonu B-15. • Przekroje poprzeczne . W celu określenia ilości robót ziemnych wykreślono przekroje poprzeczne w punktach charakterystycznych trasy a bilans zestawiono w tabeli robót ziemnych. Na przekrojach naniesiono rzędne jezdni i projektowanej chodnika. • Odwodnienia Odwodnienie chodnika zaprojektowano jako powierzchniowe z odprowadzaniem wody do rowów przydrożnych . W celu zapewnienia odpływu wody z rowu zaprojektowano budowę i przebudowę przepustów pod zjazdami jaki obudowę wylotu istniejącego przepusty 60 prefabrykowanymi betonowymi płytami ażurowymi 10x40x60 .W km 7+664 w miejscu przejścia dla pieszych na drugą stronę jezdni do istniejącego chodnika w rowie przydrożnym zaprojektowano przepust z rur PP SN 8 40 • Roboty ziemne Ilość robót ziemnych zestawiono w tabeli robót ziemnych . Roboty ziemne przewiduje się wykonać sprzętem mechanicznym a w rejonach kolizji z istniejącymi urządzeniami podziemnymi ręcznie pod nadzorem odpowiednich służb. • Zjazdy Zjazdy zaprojektowano jako typowe, rury strukturalne PP SN 8 Ø40 , podbudowa tłuczniowa gr. 20 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111200-0, 45233222-1, 45450000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Długość okresu gwarancji na roboty budowlane 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Budowa chodnika w pasie drogi powiatowej Nr 2937L Luchów Górny – Brzyska Wola w km 8+057÷8+436 dł. 379 m w m Luchów Dolny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej -brukowej na zjazdach gr. 8 cm - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej -brukowej gr. 6 cm - odwodnienie - Przyjęto szerokość chodnika 1,50m.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111200-0, 45233222-1, 45450000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Długość okresu gwarancji na roboty budowlane 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Budowa chodnika w pasie drogi powiatowej Nr 2937L Luchów Górny – Brzyska Wola w miejscowości Luchów Górny w km 2+482÷4+162 , km roboczy 0+060÷0+500
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej - brukowej na zjazdach gr. 8 cm - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej - brukowej gr. 6 cm - odwodnienie - Przyjęto szerokość chodnika 1,50m.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111200-0, 45233222-1, 45450000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
długośc okresu gwarancji na roboty budowlane 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac wykończeniowych - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję pracowników lub brygady do prac wykończeniowych. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie. Realizujemy inwestycje na terenie Lublina i okolic. Budynki mieszkalne oraz zamówienia publiczne. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI