Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa chodników dla pieszych w ciągach dróg powiatowych według 3 zadań.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wadowicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072183421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Batorego 2
1.5.2.) Miejscowość: Wadowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@powiatwadowicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwadowicki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa chodników dla pieszych w ciągach dróg powiatowych według 3 zadań.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-698db5f8-a74c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041597
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000892/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja dróg powiatowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://powiatwadowicki.pl/ogloszenia-o-przetargach/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego podadresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznejemail:zamowienia.publiczne@powiatwadowicki.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: -administratorem Pani/Pana danych osobowych jestStarosta Wadowicki z siedzibą przy ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice,email:biuro@powiatwadowicki.pl; www.powiatwadowicki.pl, tel. (33) 873 42 30 fax. (33) 823 24 33. - inspektorem ochrony danych osobowych w Powiat Wadowicki - Starostwo Powiatowe w Wadowicach jest Pan Paweł Pławny pawel.plawny@.powiatwadowicki.pl Szczegóły w SWZ - Informacjadotycząca przetwarzania danych osobowych RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NIZ.272.TP.46.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1729K Leśnica – Stryszów – Zembrzyce w m. Stronie na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1706K w stronę m. Leśnica w km lokalnym 0+378 – 0+560,5.Zadanie obejmuje: roboty pomiarowe rozebranie podbudowy z kruszywa, cięcie szczelin w nawierzchni bitumicznej, roboty ziemne, podbudowa z kruszyw naturalnych podbudowa stabilizowana cementem, wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, ustawienie krawężników betonowych, wykonanie chodników kostki betonowej, ustawienie obrzeży betonowych, ułożenie ścieku przykrawężnikowego z kostki, wykonanie studni rewizyjnych, wykonanie rowu krytego z rur z tworzyw sztucznych, wykonanie studni wodościekowych, wykonanie przykanalików z tworzyw sztucznych, wykonanie drenażu z rur perforowanych z tworzyw sztucznych w opsypce z kruszywa ułożenie korytek betonowych umocnienie skarp koszami siatkowo – kamiennymi ustawienie poręczy ochronnych remont przepustu betonowego
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych będą obejmowały budowę/rozbudowę/naprawę chodników dla pieszych w ciągach dróg powiatowych zgodnie z poszczególnymi zadaniami:ZADANIE NR 1: roboty pomiarowe rozebranie podbudowy z kruszywa, cięcie szczelin w nawierzchni bitumicznej, roboty ziemne, podbudowa z kruszyw naturalnych podbudowa stabilizowana cementem, wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, ustawienie krawężników betonowych, wykonanie chodników kostki betonowej, ustawienie obrzeży betonowych, ułożenie ścieku przykrawężnikowego z kostki, wykonanie studni rewizyjnych, wykonanie rowu krytego z rur z tworzyw sztucznych, wykonanie studni wodościekowych, wykonanie przykanalików z tworzyw sztucznych, wykonanie drenażu z rur perforowanych z tworzyw sztucznych w opsypce z kruszywa ułożenie korytek betonowych umocnienie skarp koszami siatkowo – kamiennymi ustawienie poręczy ochronnych remont przepustu betonowegoWarunki na jakich będzie udzielone zamówienie dodatkowe: zamówienie będzie zrealizowane na podstawie przedmiaru robót przedłożonego Wykonawcy przez Zamawiającego; wartości jednostkowe robót będą przyjęte na podstawie aktualnie obowiązujących cen rynkowych; Wykonawca nie będzie podlegał wykluczeniu z postępowania. Wykonawca będzie spełniał warunki udziału dotyczące:- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.- sytuacji ekonomicznej lub finansowej.- zdolności technicznej lub zawodowej.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób obliczenia punktów w odniesieniu do danego kryteriuma) Kryterium Cena:C = (cena ofertowa minimalna / cena ofertowa badana) x waga kryterium (60)b) Kryterium Wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane:Przyznane pkt za wydłużenie okresu gwarancji na roboty (G) = (Gb : Gn) x wagagdzie:G - liczba punktów przyznana danej ofercie za udzieloną gwarancję,Gb – gwarancja na roboty budowlane podana przez wykonawcę, dla którego wynik jest obliczanyGn – najdłuższa gwarancja na roboty zaoferowana w postępowaniuwaga – 30Wymagany okres gwarancji na roboty – nie mniejszy niż 36 miesięcy.W przypadku zadeklarowania wymaganego okresu gwarancji (36 miesięcy) zamawiający przyznaję 0 punktów nie stosując ww. wzoru.Okres gwarancji na roboty budowlane udzielony na ponad 60 miesięcy nie będzie punktowany.c) Kryterium Skrócenie terminu realizacji zamówienia: Przyznane pkt za skrócenie terminu realizacji (T) = (Tsb : Tsn) x waga gdzie: Tsb – skrócenie terminu realizacji zamówienia badanej oferty Tsn – najdłuższe skrócenie terminu realizacji zamówienia waga – 10Uwaga!: W przypadku skrócenia przez Wykonawcę terminu wykonania zamówienia o więcej niż 5 dni, punkty będą liczone jak dla skrócenia 5 – cio dniowego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Sposób obliczenia punktów w odniesieniu do danego kryteriuma) Kryterium Cena:C = (cena ofertowa minimalna / cena ofertowa badana) x waga kryterium (60)b) Kryterium Wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane:Przyznane pkt za wydłużenie okresu gwarancji na roboty (G) = (Gb : Gn) x wagagdzie:G - liczba punktów przyznana danej ofercie za udzieloną gwarancję,Gb – gwarancja na roboty budowlane podana przez wykonawcę, dla którego wynik jest obliczanyGn – najdłuższa gwarancja na roboty zaoferowana w postępowaniuwaga – 30Wymagany okres gwarancji na roboty – nie mniejszy niż 36 miesięcy.W przypadku zadeklarowania wymaganego okresu gwarancji (36 miesięcy) zamawiający przyznaję 0 punktów nie stosując ww. wzoru.Okres gwarancji na roboty budowlane udzielony na ponad 60 miesięcy nie będzie punktowany.c) Kryterium Skrócenie terminu realizacji zamówienia: Przyznane pkt za skrócenie terminu realizacji (T) = (Tsb : Tsn) x waga gdzie: Tsb – skrócenie terminu realizacji zamówienia badanej oferty Tsn – najdłuższe skrócenie terminu realizacji zamówienia waga – 10Uwaga!: W przypadku skrócenia przez Wykonawcę terminu wykonania zamówienia o więcej niż 5 dni, punkty będą liczone jak dla skrócenia 5 – cio dniowego.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1729K Leśnica – Stryszów – Zembrzyce w m. Zakrzów na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1706K w stronę Gimnazjum w Zakrzowie w km lokalnym ok. 0+992 – 1+192. Zadanie obejmuje: roboty pomiarowe, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem – chodnik i ściek przykrawężnikowy, podbudowy z kruszywa – chodnik i ściek przykrawężnikowy, chodnik z kostki betonowej, krawężnik betonowy, obrzeża betonowe, studnie betonowe rewizyjne, studzienki ściekowe betonowe, kanały z rur z tworzyw sztucznych, przykanaliki z rur z tworzyw sztucznych, ściek przykrawężnikowy z kostki betonowej,
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych będą obejmowały budowę/rozbudowę/naprawę chodników dla pieszych w ciągach dróg powiatowych zgodnie z poszczególnymi zadaniami:ZADANIE NR 2: roboty pomiarowe, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem – chodnik i ściek przykrawężnikowy, podbudowy z kruszywa – chodnik i ściek przykrawężnikowy, chodnik z kostki betonowej, krawężnik betonowy, obrzeża betonowe, studnie betonowe rewizyjne, studzienki ściekowe betonowe, kanały z rur z tworzyw sztucznych, przykanaliki z rur z tworzyw sztucznych, ściek przykrawężnikowy z kostki betonowej, Warunki na jakich będzie udzielone zamówienie dodatkowe: zamówienie będzie zrealizowane na podstawie przedmiaru robót przedłożonego Wykonawcy przez Zamawiającego; wartości jednostkowe robót będą przyjęte na podstawie aktualnie obowiązujących cen rynkowych; Wykonawca nie będzie podlegał wykluczeniu z postępowania. Wykonawca będzie spełniał warunki udziału dotyczące:- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.- sytuacji ekonomicznej lub finansowej.- zdolności technicznej lub zawodowej.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób obliczenia punktów w odniesieniu do danego kryteriuma) Kryterium Cena:C = (cena ofertowa minimalna / cena ofertowa badana) x waga kryterium (60)b) Kryterium Wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane:Przyznane pkt za wydłużenie okresu gwarancji na roboty (G) = (Gb : Gn) x wagagdzie:G - liczba punktów przyznana danej ofercie za udzieloną gwarancję,Gb – gwarancja na roboty budowlane podana przez wykonawcę, dla którego wynik jest obliczanyGn – najdłuższa gwarancja na roboty zaoferowana w postępowaniuwaga – 30Wymagany okres gwarancji na roboty – nie mniejszy niż 36 miesięcy.W przypadku zadeklarowania wymaganego okresu gwarancji (36 miesięcy) zamawiający przyznaję 0 punktów nie stosując ww. wzoru.Okres gwarancji na roboty budowlane udzielony na ponad 60 miesięcy nie będzie punktowany.c) Kryterium Skrócenie terminu realizacji zamówienia: Przyznane pkt za skrócenie terminu realizacji (T) = (Tsb : Tsn) x waga gdzie: Tsb – skrócenie terminu realizacji zamówienia badanej oferty Tsn – najdłuższe skrócenie terminu realizacji zamówienia waga – 10Uwaga!: W przypadku skrócenia przez Wykonawcę terminu wykonania zamówienia o więcej niż 5 dni, punkty będą liczone jak dla skrócenia 5 – cio dniowego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Sposób obliczenia punktów w odniesieniu do danego kryteriuma) Kryterium Cena:C = (cena ofertowa minimalna / cena ofertowa badana) x waga kryterium (60)b) Kryterium Wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane:Przyznane pkt za wydłużenie okresu gwarancji na roboty (G) = (Gb : Gn) x wagagdzie:G - liczba punktów przyznana danej ofercie za udzieloną gwarancję,Gb – gwarancja na roboty budowlane podana przez wykonawcę, dla którego wynik jest obliczanyGn – najdłuższa gwarancja na roboty zaoferowana w postępowaniuwaga – 30Wymagany okres gwarancji na roboty – nie mniejszy niż 36 miesięcy.W przypadku zadeklarowania wymaganego okresu gwarancji (36 miesięcy) zamawiający przyznaję 0 punktów nie stosując ww. wzoru.Okres gwarancji na roboty budowlane udzielony na ponad 60 miesięcy nie będzie punktowany.c) Kryterium Skrócenie terminu realizacji zamówienia: Przyznane pkt za skrócenie terminu realizacji (T) = (Tsb : Tsn) x waga gdzie: Tsb – skrócenie terminu realizacji zamówienia badanej oferty Tsn – najdłuższe skrócenie terminu realizacji zamówienia waga – 10Uwaga!: W przypadku skrócenia przez Wykonawcę terminu wykonania zamówienia o więcej niż 5 dni, punkty będą liczone jak dla skrócenia 5 – cio dniowego.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1767K Wadowice – Wieprz w miejscowości Frydrychowice w km lokalnym ok. 2+487 – 2+914.Zadanie obejmuje: roboty pomiarowe, usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, wykopy oraz przekopy, wykonanie studzienek rewizyjnych, ściekowych, kanały z rur z tworzyw sztucznych, przykanaliki, zasypywanie wykopów, ławy pod krawężniki, obrzeża, krawężniki betonowe, obrzeża betonowe, profilowanie i zagęszczanie podłoża, podbudowa z kruszyw łamanych, z masy mineralno-asfaltowej, nawierzchnie z masy mineralno – asfaltowej, oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych, nawierzchnie chodnika z kostki brukowej betonowej, humusowanie i obsianie trawą,
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych będą obejmowały budowę/rozbudowę/naprawę chodników dla pieszych w ciągach dróg powiatowych zgodnie z poszczególnymi zadaniami:ZADANIE NR 3: roboty pomiarowe, usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, wykopy oraz przekopy, wykonanie studzienek rewizyjnych, ściekowych, kanały z rur z tworzyw sztucznych, przykanaliki, zasypywanie wykopów, ławy pod krawężniki, obrzeża, krawężniki betonowe, obrzeża betonowe, profilowanie i zagęszczanie podłoża, podbudowa z kruszyw łamanych, z masy mineralno-asfaltowej, nawierzchnie z masy mineralno – asfaltowej, oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych, nawierzchnie chodnika z kostki brukowej betonowej, humusowanie i obsianie trawą,Warunki na jakich będzie udzielone zamówienie dodatkowe: zamówienie będzie zrealizowane na podstawie przedmiaru robót przedłożonego Wykonawcy przez Zamawiającego; wartości jednostkowe robót będą przyjęte na podstawie aktualnie obowiązujących cen rynkowych; Wykonawca nie będzie podlegał wykluczeniu z postępowania. Wykonawca będzie spełniał warunki udziału dotyczące:- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.- sytuacji ekonomicznej lub finansowej.- zdolności technicznej lub zawodowej.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób obliczenia punktów w odniesieniu do danego kryteriuma) Kryterium Cena:C = (cena ofertowa minimalna / cena ofertowa badana) x waga kryterium (60)b) Kryterium Wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane:Przyznane pkt za wydłużenie okresu gwarancji na roboty (G) = (Gb : Gn) x wagagdzie:G - liczba punktów przyznana danej ofercie za udzieloną gwarancję,Gb – gwarancja na roboty budowlane podana przez wykonawcę, dla którego wynik jest obliczanyGn – najdłuższa gwarancja na roboty zaoferowana w postępowaniuwaga – 30Wymagany okres gwarancji na roboty – nie mniejszy niż 36 miesięcy.W przypadku zadeklarowania wymaganego okresu gwarancji (36 miesięcy) zamawiający przyznaję 0 punktów nie stosując ww. wzoru.Okres gwarancji na roboty budowlane udzielony na ponad 60 miesięcy nie będzie punktowany.c) Kryterium Skrócenie terminu realizacji zamówienia: Przyznane pkt za skrócenie terminu realizacji (T) = (Tsb : Tsn) x waga gdzie: Tsb – skrócenie terminu realizacji zamówienia badanej oferty Tsn – najdłuższe skrócenie terminu realizacji zamówienia waga – 10Uwaga!: W przypadku skrócenia przez Wykonawcę terminu wykonania zamówienia o więcej niż 5 dni, punkty będą liczone jak dla skrócenia 5 – cio dniowego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Sposób obliczenia punktów w odniesieniu do danego kryteriuma) Kryterium Cena:C = (cena ofertowa minimalna / cena ofertowa badana) x waga kryterium (60)b) Kryterium Wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane:Przyznane pkt za wydłużenie okresu gwarancji na roboty (G) = (Gb : Gn) x wagagdzie:G - liczba punktów przyznana danej ofercie za udzieloną gwarancję,Gb – gwarancja na roboty budowlane podana przez wykonawcę, dla którego wynik jest obliczanyGn – najdłuższa gwarancja na roboty zaoferowana w postępowaniuwaga – 30Wymagany okres gwarancji na roboty – nie mniejszy niż 36 miesięcy.W przypadku zadeklarowania wymaganego okresu gwarancji (36 miesięcy) zamawiający przyznaję 0 punktów nie stosując ww. wzoru.Okres gwarancji na roboty budowlane udzielony na ponad 60 miesięcy nie będzie punktowany.c) Kryterium Skrócenie terminu realizacji zamówienia: Przyznane pkt za skrócenie terminu realizacji (T) = (Tsb : Tsn) x waga gdzie: Tsb – skrócenie terminu realizacji zamówienia badanej oferty Tsn – najdłuższe skrócenie terminu realizacji zamówienia waga – 10Uwaga!: W przypadku skrócenia przez Wykonawcę terminu wykonania zamówienia o więcej niż 5 dni, punkty będą liczone jak dla skrócenia 5 – cio dniowego.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4