Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1087R Jeżowe - Wola Raniżowska w miejscowości...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1087R Jeżowe - Wola Raniżowska w miejscowości Cholewiana Góra i Nowy Nart
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNisko
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-08
  • ZamawiającyPowiat Niżański
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-31
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00069622
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1087R Jeżowe - Wola Raniżowska w miejscowości Cholewiana Góra i Nowy Nart

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Niżański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409198

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Wolności 2

1.5.2.) Miejscowość: Nisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 1584112700

1.5.8.) Numer faksu: 156872449

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: boi@powiatnizanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnizanski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1087R Jeżowe - Wola Raniżowska w miejscowości Cholewiana Góra i Nowy Nart

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17f05d7f-c207-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069622

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001935/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1087R Jeżowe - Wola Raniżowska w miejscowości Cholewiana Góra i Nowy Nart

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.bip.powiatnizanski.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który jest dostępny pod adresem: https: miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP dostępnej pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: gm@powiatnizanski.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Ofertę, oświadczenia o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Zamawiający zaleca format .pdf. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale IX pkt 1 SWZ składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP dostępnej pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: gm@powiatnizanski.pl
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
6. Zgodnie z art. 67 ustawy Pzp, Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa na Platformie Windows, Mac i Linux. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
− specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
− format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
− oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
− integracja z systemem ePUAP jest wykonana z wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:
− Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0
− Mozilla Firefox od wersji 15
− Google Chrome od wersji 20
− Microsoft Edge
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
8. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
9. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ – załącznik nr 8 do SWZ. Dane postępowania można wyszukać również na liście wszystkich postępowań lub na stronie głównej z zakładki Postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje w Rozdziale XXIV SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje w Rozdziale XXIV SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GM.272.17.2021.I

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji na budowę chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1087R Jeżowe – Wola Raniżowska w miejscowości Cholewiana Góra i Nowy Nart.
2. Zakres opracowania dokumentacji obejmuje w szczególności:
− niezbędne wizje lokalne oraz pomiary inwentaryzacyjne niezbędne do celów projektowych,
− opracowanie Projektu Budowlanego w zakresie niezbędnym dla uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, z uwzględnieniem specyfiki inwestycji, w tym uzyskanie wymaganych przepisami opinii, uzgodnień i pozwoleń oraz niezbędnych odstępstw oraz rozwiązań zastępczych, oraz uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę,
− opracowanie kosztorysu inwestorskiego wraz z przedmiarem,
− opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
− zapewnienie pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji (robót budowlanych).
3. Zakres prac do zaprojektowania:
1) Cholewiana Góra:
Lokalizacja:
− od km 5+243 (skrzyżowanie z droga powiatową Nr 1086R Sójkowa – Pogorzałka – Dudziki),
− długość odcinka: około 630,0 mb
Stan istniejący:
− klasa drogi: „L”,
− kategoria drogi: powiatowa,
− jezdnia o nawierzchni bitumicznej, szerokość: 6,0 m,
− pobocza: gruntowe o szerokości 1,0 m,
− rowy przydrożne,
Założenia projektowe:
− klasa drogi: „L”,
− kategoria drogi: powiatowa,
− początek opracowania: km 5+243 (skrzyżowanie z DP Nr 1086R),
− koniec opracowania: koniec zabudowań m. Cholewiana Góra,
− zaprojektować chodnik dla pieszych,
− zaprojektować zatoki postojowe o nawierzchni bitumicznej,
− zaprojektować odwodnienie projektowanego odcinka drogi,
− zaprojektować przebudowę przepustu,
− w przypadku konieczności wykonać dokumentację na przebudowę istniejącej infrastruktury teletechnicznej,
− w przypadku konieczności: uzyskać pozwolenie wodno-prawne i decyzję środowiskową.
2) Nowy Nart
Lokalizacja:
− od km 8+663 (skrzyżowanie z drogą powiatową Nr 1088R Nowy Nart – Stary Nart,
− długość odcinka: około 1400,00 mb
Stan istniejący:
− klasa drogi: „L”,
− kategoria drogi: powiatowa,
− jednia o nawierzchni bitumicznej i szerokości 6,0 m,
− pobocza: gruntowe o szerokości 1,0 m,
− rowy przydrożne po obu stronach drogi.
Założenia projektowe:
− klasa drogi „L”,
− kategoria drogi: powiatowa,
− początek opracowania: km 8+663 (skrzyżowanie z drogą powiatową Nr 1088R),
− koniec opracowania: koniec zabudowań miejscowości Nowy Nart,
− zaprojektować chodnik dla pieszych,
− zaprojektować odwodnienie projektowanego odcinka drogi,
− zaprojektować zatoki postojowe z peronami,
− zaprojektować zjazdy na posesje,
− zaprojektować przebudowę przepustów,
− w przypadku konieczności wykonać dokumentację na przebudowę istniejącej infrastruktury teletechnicznej,
− w przypadku konieczności: uzyskać pozwolenie wodno-prawne i decyzję środowiskową.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
CENA – waga kryterium 60%
DOŚWIADCZENIE PROJEKTANTA BRANŻY DROGOWEJ – 40%
Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następującego wzoru:
Cena (koszt):
Liczba punktów = (najniższa zaoferowana cena/cena oferty badanej) x 100 x 60%
Doświadczenie projektanta branży drogowej:
Kryterium „Doświadczenie projektanta branży drogowej” oznacza posiadanie doświadczenia zawodowego przez osobę wskazaną w formularzu oferty do pełnienia funkcji projektanta branży drogowej. Punkty zostaną przyznane w skali punktowej od 0-40 punktów na podstawie oferty Wykonawcy. Doświadczenie projektanta branży drogowej – w zakresie opracowania dokumentacji w zakresie budowy, rozbudowy, przebudowy drogi
− 0 punktów – w przypadku braku doświadczenia,
− 10 punktów – w przypadku opracowania 1 dokumentacji projektowej,
− 20 punktów – w przypadku opracowania 2 dokumentacji projektowych,
− 30 punktów – w przypadku opracowania 3 dokumentacji projektowych,
− 40 punktów – w przypadku opracowania 4 lub więcej dokumentacji projektowych.
Ocenie będzie podlegać doświadczenie jednego projektanta.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta branży drogowej

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w zakresie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Określenie warunków:
a) Kadra
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami, które będą skierowane do realizacja zamówienia tj. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 poz. 220 z późn. zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy
sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości – wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. .

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy, 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw wykluczenia z postępowania (załącznik nr 2 do SWZ) składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku o którym mowa w pkt 3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 7 do SWZ.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX pkt 1 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału, zgodnie z katalogiem dokumentów określonych w Rozdziale IX SWZ – załącznik nr 2a do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw wykluczenia z postępowania (załącznik nr 2 do SWZ) składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku o którym mowa w pkt 3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 7 do SWZ. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, możliwość dokonania istotnych zmian w umowie.
1) Strony mają prawo do przedłużenia terminu wykonania umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu umownego w następujących przypadkach:
a) wystąpienie przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający,
b) przekroczenie przez organy administracji lub gestorów sieci określonych przez prawo terminów wydania decyzji, zezwoleń, uzgodnień lub odmową wydania przez w/w podmiotu wymaganych decyzji, zezwoleń uzgodnień, itp., jeżeli nie są one następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca,
c) wystąpienie okoliczności niezależnych od stron, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy w terminie,
d) wystąpienie siły wyższej.
2) Strony mają również prawo zmiany zapisów umowy w następujących przypadkach:
a) ustawowej zmiany stawek podatku od towarów i usług w trakcie realizacji umowy – w zakresie dotyczącym niezrealizowanej części umowy – wynagrodzenie brutto zostanie odpowiednio zmodyfikowane,
b) zmiany przepisów prawa uniemożliwiające realizację przedmiotu umowy.
c) zmiany zakresu przedmiotu umowy przy jednoczesnym odpowiednim zmniejszeniu wynagrodzenia, jeżeli okaże się, że niektóre elementy składowe dokumentacji projektowej będą zbędne z punktu widzenia postępowania administracyjnego lub procesu inwestycyjnego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiana zakresu przedmiotu umowy nie może powodować zmiany wynagrodzenia o więcej niż 50% wynagrodzenia określonego w § 6 ust. 2.
3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu do umowy po rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferta wraz z załączonymi dokumentami i oświadczeniami składana jest za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP i udostępnionego przez miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-08 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-07

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

2021-05-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace brukarskie
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje brygad oraz pracowników indywidualnych do prac brukarskich. Poszukuje również operatora koparko-ładowarki. Inwestycje to głównie zamówienia publiczne, drogi, chodniki. Możliwość rozpoczęcia prac od zaraz. Praca na terenie woj. podkarpackiego i małopolskiego. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI