Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 339 w miejscowości Warzęgowo – Etap II (zgodnie z dokumentacją: odcinek 2a i dokończenie odcinka 2b)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wołów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 34
1.5.2.) Miejscowość: Wołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 48713191305
1.5.8.) Numer faksu: 48713191303
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wolow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 339 w miejscowości Warzęgowo – Etap II (zgodnie z dokumentacją: odcinek 2a i dokończenie odcinka 2b)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c1478ca-9cff-11eb-b7a8-ba075a5bf367
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032481
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005011/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 BUDOWA CHODNIKA PRZY DRODZE WOJEWÓDZKIEJ NR 339 W WARZĘGOWIE
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wolow3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wolow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/wolow - "wyślij wiadomość do zamawiającego"
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuję, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "Rozporządzenie RODO" w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego2. Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. 3. Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu: a) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,b) zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą,c) dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy,d) przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty,e) udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej,f) archiwizacji postępowania.4. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania.6. Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO: a) prawo dostępu do danych (art. 15), b) prawo sprostowania danych (art. 16),c) prawo do usunięcia danych (art. 17),d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18). e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. 7. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:a) prawo do usunięcia danych osobowych, "prawo do bycia zapomnianym" w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia RODO,b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO,c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO, 8. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.9. Wystąpienie z żądaniem o którym mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania. Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania lub umowy.10. Wykonawca pozyskując dane osobowe na potrzeby sporządzenia oferty zobowiązany jest wypełnić obowiązki wynikające m. in. z art 13 i 14 Rozporządzenia RODO. Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach zadania przewiduje się budowę chodnika o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm, o szerokości 2,0 m z lokalnymi zawężeniami. Od strony jezdni chodnik należy ograniczyć krawężnikiem betonowym 15x30 cm wystającym na 15 cm, ułożonym na ławie z betonu C12/15 z oporem o grubości 15 cm. Od strony zieleńca chodnik należy ograniczyć obrzeżem betonowym 8x30 cm ułożonym na ławie z betonu C12/15 o grubości 10 cm. Zjazdy, podobnie jak chodniki, wykonane będą z kostki betonowej o gr. 8 cm o szerokości 3,5 – 4,0m, zakończone skosami 1:1 (1,5m x 1,5m) i obramowane z 3 stron obrzeżami betonowymi 8x30 cm. Od strony jezdni zastosowano krawężnik najazdowy betonowy 15x22 cm na ławie z betonu C12/15 z oporem o gr. 15 cm. Wzdłuż krawężnika zaprojektowano ściek z 2 rzędów kostki betonowej 16x16 cm ułożony na ławie z betonu C12/15 o grubości 14 cm (na zjazdach 18 cm) i obniżony względem krawędzi jezdni o 3 cm. W obrębie zjazdów do posesji należy zastosować krawężniki najazdowe obniżone. Ścieki przykrawężnikowe należy wykonać po wcześniejszym wyrównaniu istniejącej krawędzi jezdni, a po ich wykonaniu, styk jezdni i ścieku należy wypełnić bitumiczną masą zalewową. Konstrukcję istniejącej jezdni w miejscu budowy chodników oraz ścieków należy odtworzyć na szerokości jej rozbiórki z zastosowaniem odsadzek na kolejnych warstwach, a warstwę ścieralną na szerokości uzgodnionej z insp. nadzoru.Konstrukcję chodnika należy wykonać na podłożu gruntowym o grupie nośności G1.Odwodnienie jezdni realizowane będzie za pomocą jednostronnego, 2% spadku poprzecznego chodnika (w stronę jezdni) oraz spadkiem podłużnym odprowadzającym wody opadowe do projektowanego wzdłuż jezdni ścieku przykrawężnikowego o szerokości 32 cm z kostki betonowej. Następnie wody kierowane będą za pomocą ścieków do projektowanych wpustów, które będą podłączone do istniejącej kanalizacji deszczowej. W miejscu wylotu przykanalika do rowu zastosowano umocnienie dna rowu i przeciwskarpy za pomocą kostki brukowej betonowej zatopionej w betonie.Istniejący fragment muru oporowego kamiennego (od strony posesji nr 12) przy przepuście pod drogą wojewódzką w km 18+715, o długości 1,57 m zostanie rozebrany i na jego miejsce zostanie wykonany nowy mur oporowy żelbetowy. Istniejąca ścianka czołowa kamienna przy przepuście pod drogą wojewódzką w km 18+715, o długości 0,8 m zostanie przebudowana. Wykonana zostanie jej nadbudowa w postaci muru żelbetowego stanowiącego oparcie dla projektowanego chodnika. Istniejącą część kamienną muru poddać należy renowacji w postaci oczyszczenia powierzchni kamiennej i ceglanej oraz uzupełnienia spoin i brakujących cegieł. Za przepustem zostanie wykonany dodatkowy fragment muru żelbetowego zabezpieczający skarpę przed posesją nr 12. Na długości 3,61 m nad istniejącym murem kamiennym zostanie wykonana nadbudowa w postaci muru żelbetowego. W dalszej części zostanie wykonany nowy mur żelbetowy o długości 4,78 m. Na murze wzdłuż drogi gminnej zaprojektowano balustradę ochronną dla pieszych, stalową, ocynkowaną U-11a.W km 18+720 w związku z powstałą dużą różnicą wysokości na dojściu do posesji nr 12 zaprojektowano schody skarpowe. Zaprojektowano schody skarpowe o 3 stopniach o wysokości stopnia 17 cm, głębokość 30 cm.Zaprojektowano przeniesienie istniejącej studni wpustowej kolidującej z projektowanym chodnikiem ok km 18+790. Zaprojektowano nowe wpusty deszczowe w km 18+704 oraz 18+741,8.Wpusty będą podłączone za pomocą przykanalików Ø 160 do projektowanych 2 studni rewizyjnych o średnicy 1000, ustawionych na istniejącym kanale deszczowym. Zwieńczenie wpustu deszczowego (kratkę ściekową) należy wykonać zgodnie z PN-EN 124 kl. D400, o wymiarach 300x500 [mm]. Studnie betonowe powinny spełniać wymogi normy PN-EN 1917. Zaprojektowano likwidację istniejącego przykanalika Ø600 ok km 18+706 przebiegającego pod drogą gminną i stanowiącego pozostałość po odpływie z istniejącego zbiornika wodnego. W chwili obecnej nie pełni on funkcji odprowadzającej wodę ze zbiornika, a w terenie nie zinwentaryzowano wlotu przepustu od strony zbiornika wodnego. Do odprowadzania wody ze zbiornika służy przepust pod DW339 w km 18+685. Istniejące studnie kanalizacji deszczowej, kolidujące z projektowanym chodnikiem (km 18+747, 18+737) należy wyregulować do poziomu projektowanego chodnika i zjazdu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni