Budowa chodnika, ciągu pieszo- jezdnego oraz odwodnienia przy DW 780 w m. Poręba...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa chodnika, ciągu pieszo- jezdnego oraz odwodnienia przy DW 780 w m. Poręba Żegoty oraz Alwernia (odc.120 km 0+726- 1+469,60)- etap I.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoAlwernia
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-11-09
  • ZamawiającyGmina Alwernia
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-25
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00407841
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa chodnika, ciągu pieszo- jezdnego oraz odwodnienia przy DW 780
w m. Poręba Żegoty oraz Alwernia (odc.120 km 0+726- 1+469,60)- etap I.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Alwernia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555967

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gęsikowskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Alwernia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-566

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@alwernia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.alwernia.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa chodnika, ciągu pieszo- jezdnego oraz odwodnienia przy DW 780
w m. Poręba Żegoty oraz Alwernia (odc.120 km 0+726- 1+469,60)- etap I.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2da0ee52-5433-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00407841

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019445/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa chodnika, ciągu pieszo- jezdnego oraz odwodnienia przy DW 780 w m. Poręba Żegoty oraz Alwernia (odc.120 km 0+726- 1+469,60)- etap I.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://alwernia.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://alwernia.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji poprzez: za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://alwernia.ezamawiajacy.pl w zakładce
„Korespondencja”. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail:
zp@alwernia.pl w sytuacjach awaryjnych, np. gdy nie będzie działać Platforma

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO informujemy o zasadach przetwarzania danych osobowych:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych przez Urząd Miejski w Alwerni jest Burmistrz Gminy Alwernia ul. Zbigniewa Gęsikowskiego 7, 32-566 Alwernia, tel. 12 283 11 15 w. 206, e-mail: iod@alwernia.pl
2. Na mocy art. 37 ust. 1 lit. a RODO Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), który w jego imieniu nadzoruje sferę przetwarzania danych osobowych. Z IOD – można kontaktować się pod adresem mailowym: iod@alwernia.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w związku z Ustawą z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (dalej PZP) w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie: Budowa chodnika, ciągu pieszo- jezdnego oraz odwodnienia przy DW 780 w m. Poręba Żegoty oraz Alwernia (odc.120 km 0+726- 1+469,60)- etap I

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.2.23.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wojewódzkiej nr 780 polegająca na dobudowie do istniejącej drogi prawostronnego chodnika wraz z kanalizacją opadową i kanałem technologicznym
1) Rodzaj i zakres robót obejmuje między innymi:
a) Budowa chodnika prawostronnego o szerokości 2 m z kostki betonowej szarej na podsypce cementowo- piaskowej, ograniczonego krawężnikiem betonowym od strony jezdni oraz obrzeżem chodnikowym od strony sąsiednich terenów,
b) Przebudowa indywidualnych zjazdów przy użyciu kostki betonowej, na podsypce cementowo-piaskowej.
c) Przebudowa skrzyżowania z ul. Floriańską,
d) Budowa kanalizacji deszczowej wraz ze studzienkami kanalizacyjnymi, przykanalikami poprowadzonymi od projektowanych studzienek wodościekowych
e) Budowa kanału technologicznego wraz z studzienkami technologicznymi
f) Dostawa barier energochłonnych U- 14a z pochwytem oraz montaż.
g) Wprowadzenie i likwidacja organizacji ruchu na czas robót.
h) Aktualizacja warunków technicznych.
i) Zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu; Zamawiający informuje, iż posiada zatwierdzony projekt stałej organizacji ruchu dla budowy ciągu pieszo- jezdnego, chodnika i odwodnienia przy DW 780 w m. Poręba Żegoty i Alwernia na odc. 0+726- 1+410. Przedstawiona w projekcie organizacja ruchu powinna zostać wprowadzona do dnia
31 grudnia 2022r. (nie wprowadzenie zatwierdzonej organizacji ruchu w całości lub w części w powyższym terminie spowoduje konieczność ponownego wystąpienia o zatwierdzenie projektu organizacji ruchu).
j) Wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, inwentaryzacji powykonawczej sieci- kanalizacja opadowa, inwentaryzacji powykonawczej sieci-przykanaliki, inwentaryzacji powykonawczej sieci.
k) Dostarczenie Zamawiającemu operatu kolaudacyjnego.
2) Przedmiot zamówienia nie obejmuje:
a) Opracowania oraz zatwierdzenia projektu czasowej organizacji ruchu. Zamawiający informuje, iż jest w trakcie uzyskania w/w opracowania. Dokument ten zostanie przekazany Wykonawcy niezwłocznie, po podpisaniu umowy na realizację w/w zadania.
b) Wykonania robót budowlanych przewidzianych do realizacji w etapie II, zgodnie z załącznikiem graficznym- plan sytuacyjny.
3) Przedmiot zamówienia obejmuje realizację robót, w zakresie etapu I wskazanego w planie sytuacyjnym, tj. strona prawa na odc. 120 km: 0+726.00 do 1+035,0, w podziale na fragment I z realizacją do 15.12.2022r. oraz fragment II z realizacją do 14.06.2023r.
a) fragment I: zgodnie z załącznikiem graficznym- plan sytuacyjny, strona prawa na odc. 120 km: 0+726.00 do 1+035,0 (W zakresie realizacji prac i robót, w kwocie o równowartości na poziomie minimum 600 000,00 zł brutto. Prace i roboty wskazane zostaną przez Wykonawcę, w kosztorysie ofertowym dla fragmentu I. Kosztorys ofertowy sporządzony przez Wykonawcę, zostanie przedłożony Zamawiającemu najpóźniej, w dniu podpisania umowy).
Zamawiający informuje, iż uzyskał dofinansowanie z Zarządu Województwa Małopolskiego na kwotę 600 000,00 zł brutto na rok 2022, w ramach inwestycji do wykonania w trybie Inicjatyw Samorządowych, realizowanych wspólnie przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie oraz Gminę Alwernia. W związku z powyższym Zamawiający wymaga realizacji prac i robót w kwocie minimum 600 000,00 zł brutto w roku 2022.
b) fragment II: zgodnie z załącznikiem graficznym- plan sytuacyjny, strona prawa na odc. 120 km: 0+726.00 do 1+035,0 (w zakresie realizacji pozostałego zakresu prac i robót. Prace i roboty wskazane zostaną przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym dla fragmentu II. Kosztorys ofertowy sporządzony przez Wykonawcę, zostanie przedłożony Zamawiającemu najpóźniej,
w dniu podpisania umowy).
c) Zamawiający wymaga przedłożenia odrębnych kosztorysów powykonawczych, w zakresie zrealizowania fragmentu I oraz fragmentu II.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa wykonana przez MBD Projekt Dariusz Augustyn, ul. Żabiniec 101/2, 31-215 Kraków
5) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę/dalszych Podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób, wykonujących roboty bezpośrednio związane z robotami budowlanymi czyli roboty ziemne, rozbiórkowe, brukarskie, montażowe i drogowe przez cały okres ich trwania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej
1. Opis spełnienia warunku:
Posiadanie wiedzy i doświadczenia
1) posiadanie doświadczenia: Warunek będzie potwierdzony jeżeli Wykonawca wykaże, wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni z kostki betonowej (granitowej itp.) o wartości co najmniej 150.000,00 zł
Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania robót o mniejszych wartościach.
Roboty budowlane wykraczające poza wymagany charakter nie będą brane pod uwagę przy ocenie ofert.
2) dysponowania osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Warunek będzie potwierdzony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przy realizacji zamówienia osobami gotowymi do podjęcia obowiązków tj.:
a. Kierownika budowy - który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń.

2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 3, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
6. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4, oraz, jeżeli to dotyczy, kryteriów selekcji, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
7. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
9. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty
i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ;
3. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim wypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, spełnienie co najmniej dwóch odrębnych warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą wykazać łącznie, chyba że SWZ stanowi inaczej. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykazuje brak podstaw wykluczenia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany zostały opisane w SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://alwernia.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-09 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-08

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie:
A. Fragment I: do 15 grudnia 2022 r..
B. Fragment II: do 14 czerwiec 2023 r.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę sterownika g403-p10 do solara hewalex- Zator
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę sterownika g403-p10 do solara hewalex. Nie wyłącza mi się papka. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI