Budowa Centrum Przesiadkowego w Świerklańcu przy ulicy Parkowej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa Centrum Przesiadkowego w Świerklańcu przy ulicy Parkowej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwierklaniec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-25
  • ZamawiającyGMINA ŚWIERKLANIEC
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-10
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00082436
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa Centrum Przesiadkowego w Świerklańcu przy ulicy Parkowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWIERKLANIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258983

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 3

1.5.2.) Miejscowość: Świerklaniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-622

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lukasz.nolewajka@ugswierklaniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-swierklaniec

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Centrum Przesiadkowego w Świerklańcu przy ulicy Parkowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a109d6d-a05a-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082436

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023138/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa centrum przesiadkowego w Świerklańcu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Z zastrzeżeniem postanowień
zawartych w Rozdziale XI SWZ, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się
odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj.: pocztą
elektroniczną na adres e-mail: lukasz.nolewajka@ugswierklaniec.pl
2. Ofertę, a także oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, składa się pod rygorem
nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:
2.1. w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem
elektronicznym), lub
2.2. w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wyłącznie
poprzez Platformę przetargową
3. Adres strony poprzez którą należy złożyć ofertę:
https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Szczegółowe informacja dotyczące komunikacji elektronicznej zawarto w Dziale VIII SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) – zobowiązany jest
zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem
https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin
korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem:
https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
2.Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ.
3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie
internetowej Platformy przetargowej - pod adresem:
https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
4.Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj.
Logintrade S.A., ul. Legnicka 57 D lok. B/J, 53-680 Wrocław; numer telefonu 71/787 35 34 (od
poniedziałku do piątku, w dni robocze w godzinach 8:00-16:00); adres e-mail: helpdesk@logintrade.net
5. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia
oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach
użytkowników Platformy przetargowej.
6. Ofertę, a także oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, składa się pod rygorem
nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:
1. w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem
elektronicznym), lub
2. w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
wyłącznie poprzez Platformę przetargową.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO została opisana w Dziale XXIII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.271.1.6.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa Centrum Przesiadkowego w Świerklańcu przy ulicy
Parkowej. Projekt zakłada budowę centrum przesiadkowego składającego się z głównego peronu autobusowego z wiatą dla pasażerów, dodatkowego peronu z wiatami dla rowerów oraz
parkingów dla samochodów osobowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45213350-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z różnymi środkami transportu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45213300-6 - Obiekty budowlane związane z transportem

45213311-6 - Roboty budowlane w zakresie przystanków autobusowych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamówienia, o którym mowa w art. 305 na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy
1. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót
budowlanych, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy.
2. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na wykonaniu robót budowalnych
opisanych w punkcie 3 poniżej, a ich wykonanie zamierza zlecić wykonawcy realizującemu zakres
umowy wynikający z niniejszego postępowania, zgodnie z poniższymi zasadami:
2.1. Udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone postępowaniem w trybie z wolnej ręki,
po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą.
2.2. Wykonawca przedstawi dodatkowy kosztorys na wykonanie robót opisanych w punkcie
2.3. Zamawiający udzieli zamówienia w przypadku posiadania środków finansowych na ten cel.
2.4. Wykonanie robót oraz wypłata wykonawcy należnego wynagrodzenie odbywać się będzie w
ramach odrębnej umowy zawartej w trybie zamówienia z wolnej ręki.
3. Zakres zamówienia z wolnej ręki:
3.1. Wykonanie remontu nawierzchni asfaltowej na ul. Parkowej na odcinku między skrzyżowaniami z
drogą powiatową w zakresie:
3.1.1. Frezowanie nawierzchni bitumicznej na gł. ok 4cm o powierzchni ok. 2000 m2,
3.1.2. Zabudowa krawężnika najazdowego ok 16 m przy wjeździe do budynku nr 36 z przełożeniem
nawierzchni wjazdu z trylinki na głębokość ok 3m (1a),
3.1.3. Wyrównanie odcinkowe masą asfaltową wiążącą nawierzchni celem nadania odpowiedniego
profilu jezdni ok. 20 % całej nakładki,
3.1.4. Wykonanie nakładki asfaltowej na całym odcinku jezdni gr. 4 cm z dostosowaniem
wysokościowym do istniejących i projektowanych zjazdów na powierzchni ok 2000 m2,
3.1.5. Regulacja istniejących urządzeń infrastruktury podziemnej w jezdni.
3.2. Chodnik w miejscu przejścia dla pieszych:
3.2.1. Wymiana istniejącego krawężnika na najazdowy na dł. 4 m i krawężniki skośne (wyniesienie 1
cm ponad nawierzchnię jezdni) z ułożeniem na mieszance betonowej,
3.2.2. Przełożenie istniejącej nawierzchni chodnika z kostki betonowej wraz z wymianą kostek
uszkodzonych z dostosowaniem wysokościowym do obniżonego krawężnika na powierzchni ok 12m2.
3.2.3. Wykonanie nawierzchni 2 rzędów płytek ostrzegawczych na całej długości krawężnika
najazdowego.
3.3. Chodnik w miejscu przejścia dla pieszych:
3.3.1. Przeniesienie 2 słupków parkingowych,
3.3.2. Wymiana istniejącego krawężnika na najazdowy na dł. 4 m i krawężniki skośne (wyniesienie 1
cm ponad nawierzchnię jezdni) z ułożeniem na mieszance betonowej,
3.3.3. Przełożenie istniejącej nawierzchni chodnika z kostki betonowej wraz z wymianą kostek
uszkodzonych z dostosowaniem wysokościowym do obniżonego krawężnika na powierzchni ok 12m2.
3.3.4. Wykonanie nawierzchni 2 rzędów płytek ostrzegawczych na całej długości krawężnika
najazdowego.
3.4. Łącznik pomiędzy przejściami dla pieszych:
3.4.1. Zabudowa krawężników najazdowych po obu stronach łącznika na dł. 4m i krawężników
skośnych (wyniesienie 1 cm ponad nawierzchnię jezdni) na ławie betonowej,
3.4.2. Obramowanie łącznika obrzeżem o dł. ok. 16 m,
3.4.3. Wykonanie podbudowy i nawierzchni chodnika (jak w projekcie podstawowym dla nawierzchni
N4) o powierzchni ok 32 m2,
3.4.4. Wykonanie nawierzchni 2 rzędów płytek ostrzegawczych na całej długości krawężników
najazdowych.
3.4.5. Wykonanie obramowania z krawężnika wystającego na ławie betonowej łuku przy łączniku na
długości ok 12 m,
3.4.6. Uzupełnienie masą asfaltową nawierzchni jezdni przy krawężniku,
3.4.7. Humusowanie terenu zielonego ok. 10 m2.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert odbywa się zgodnie z punktacją opisaną w Rozdziale XV SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość dodatkowych wizyt Kierownika budowy na budowie

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3. Warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego:
3.1 Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
3.1.1 Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
3.2 Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
3.2.1 Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
3.3 Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
3.3.1 Wykonawca musi wykazać, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w
wysokości nie mniejszej niż 2 000 000 PLN.
3.3.2 W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków
udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP
na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
3.3.3 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie
warunku dotyczącego środków finansowych lub zdolności kredytowej, Wykonawcy wykazują
łącznie - Zamawiający nie formułuje w tym zakresie szczególnego sposobu spełnienia warunku
o którym mowa w art. 117 ust. 1 ustawy.
3.4 Zdolność techniczna lub zawodowa:
3.4.1 Doświadczenie wykonawcy:
3.4.1.1 Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał
należycie co najmniej 2 roboty budowlane, z których każda polegała na budowie lub
przebudowie centrum przesiadkowego lub dworca autobusowego lub innego obiektu do obsługi
transportu zbiorowego, na którym zamontowano wiaty przystankowe o powierzchni co najmniej
50m2 oraz wartości każdej z robót budowlanych co najmniej 4 000 000 zł brutto.
3.4.1.2 Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał
należycie co najmniej 2 roboty budowlane, polegające na budowie lub przebudowie powierzchni
manewrowej dla obsługi ruchu autobusowego o powierzchni każdej co najmniej 1000m2.
3.4.1.3 Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie
polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 Pzp, warunek o
którym mowa w pkt. 3.4.1.1. lub 3.4.1.2. powyżej, musi zostać spełniony w całości przez
Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub jeden podmiot, na
którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca.
3.4.1.4 W odniesieniu do warunku, o którym mowa w pkt. 3.4.1.1. i 3.4.1.2. powyżej, Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z
wykonawców, którzy wykonają roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3.4.1.5 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni Wykonawcy - wzór
oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
3.4.2 Potencjał osobowy:
3.4.2.1 Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
(dysponuje lub będzie dysponował) tzn. posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlane bez ograniczeń do
kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno – budowlanym – kierownik budowy.
3.4.2.2 Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
(dysponuje lub będzie dysponował) tzn. posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlane bez ograniczeń do
kierowania robotami w zakresie sieci elektrycznych i elektroenergetycznych.
3.4.2.3 Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
(dysponuje lub będzie dysponował) tzn. posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlane bez ograniczeń do
kierowania robotami w zakresie sieci i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,
wodociągowych i kanalizacyjnych.
3.4.2.4 Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
(dysponuje lub będzie dysponował) tzn. posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlane bez ograniczeń do
kierowania robotami w zakresie drogowym.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (przed wyborem najkorzystniejszej oferty), w celu wykazania braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania wskazanych w SWZ, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia w terminie min. 5 dni podmiotowego środka dowodowego (aktualnego na dzień złożenia) - oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym
Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
1.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w
zakresie pkt 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu
wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych przez Zamawiającego w pkt. 3 rozdziału V SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia w terminie min. 5 dni następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
2.1. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem,
2.2. Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
2.3. Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, o
niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
w zakresie wskazanym w Dziale V SWZ) – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o
którym mowa powyżej w pkt. 1, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają
brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w
jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ponadto,
wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają oświadczenie, o którym mowa w art.
117 ust. 4 Pzp zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.
3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby, przedstawia oświadczenie tego podmiotu, potwierdzające brak
podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w
zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – zgodnie z załącznikiem nr 3 do
SWZ.
4. Oświadczenia, o których mowa powyżej w pkt. 1 – 3 (na podstawie art. 125 ust 1), składa się,
pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej) opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
5.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki
cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z
dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
5.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz
z ofertą stosowne pełnomocnictwo – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile
upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do
oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Uwaga: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką
samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5.3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich
Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego
pełnomocnika).
Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
Zamawiający wymaga przedłożenia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia opisano w projekcie umowy,
który stanowi załącznik nr 9 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-25 08:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Złożenie oferty wraz z oświadczeniem i innymi dokumentami wymienionymi w Dziale XI SWZ oraz jej wycofanie odbywa się przy użyciu Platformy przetargowej, za pomocą której prowadzone jest postępowanie. https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-25 08:45

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie montażu automatyki do bram - Myszków
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę wykonanie montażu automatyki do bram. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Świerklaniec: Bieżące utrzymanie dróg gruntowych i chodników w 2022 roku
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Świerklaniec: Bieżące utrzymanie dróg gruntowych i chodników w 2022 roku
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „Remont drogi gminnej Nr 109735L (ul. Cichej) w miejscowości Gorzków Osada”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa i rozbudowa amfiteatru w Ustroniu Morskim
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI