Budowa centrum przesiadkowego w Będzinie w rejonie ulicy Sportowej i ulicy Małob

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa centrum przesiadkowego w Będzinie w rejonie ulicy Sportowej i ulicy Małobądzkiej.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBędzin
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-05-10
  • ZamawiającyMiasto Będzin
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-25
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00133662
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa centrum przesiadkowego w Będzinie w rejonie ulicy Sportowej i ulicy Małobądzkiej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Będzin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257446

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 20

1.5.2.) Miejscowość: Będzin

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 322679238

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.bedzin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bedzin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa centrum przesiadkowego w Będzinie w rejonie ulicy Sportowej i ulicy Małobądzkiej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6eeba83-c206-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133662

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016845/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa centrum przesiadkowego w Będzinie w rejonie ulicy Sportowej i ul. Małobądzkiej- zaprojektuj i wybuduj

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://umbedzin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umbedzin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wpostępowaniu o udzieleniu zamówienia komunikacja między
ZamawiającymaWykonawcamiodbywasię przy użyciu Platformy do elektronicznej obsługi
zamówień.Ofertę,oświadczenie, o którychmowa wart. 125 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć pod
rygoremnieważności wformie elektronicznej lubw postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lubpodpisemosobistym. Szczegóły dotyczącekomunikacji zostały opisane w części XXVI
SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L
119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:- administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest: Prezydent Miasta Będzina z siedzibą 42 - 500Będzin ul. 11 Listopada 20;- Administrator
wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować wsprawach
związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób:◦ pod adresem poczty
elektronicznej:iod@um.bedzin.pl;◦ pisemnie na adres siedziby Administratora;- Pani/Pana dane
osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celuzwiązanym z postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego,- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub
podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74
ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. –Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;-
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede
wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji
kancelaryjnej,jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów
zakładowych, chybaże przepisy szczególne stanowią inaczej;- obowiązek podania przez Panią/Pana
danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jestwymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniuo udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają zustawy Pzp; - c.d. w kolejnej Sekcji

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych
decyzjenie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;- posiada
Pani/Pan:• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących(1);• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych(2);• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO(3);• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, żeprzetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;- nie
przysługuje Pani/Panu:• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;• na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.1) Wyjaśnienie:
Zgodnie z art. 75 PZP, w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe sąprzetwarzane
przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO,zamawiający może
żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji,mających na celu
sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzieleniezamówienia.2)
Wyjaśnienie:Zgodnie z art. 76 PZP , skorzystanie przez osobę, której dane osobowe sąprzetwarzane, z
uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa wart. 16 RODO, nie
może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.3) Wyjaśnienie: Zgodnie z
art. 74 ust. 3 PZP , w przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa,o którym mowa w art. 18
ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowychzawartych w protokole
postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie
zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodząprzesłanki, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie i budowa węzła łączącego punkty przesiadkowe komunikacji autobusowej i tramwajowej przy ul. Małobądzkiej i Sportowej w Będzinie, na działkach nr 79/21,79/26, 79/25, 79/27, 79/29, 79/30, 79/37, 73/2, 78, 49/1, 48/4, 48/1, 47/1, 47/2, 46, 45, 44, 43/4, 40, 41/6, 39/1, 8/2, 79/8, 79/23, 52/8, 52/7, 81/1, 81/2, 82 km 24, obręb Będzin, wraz z parkingami, infrastrukturą towarzyszącą, obiektem pełniącym funkcję systemu informacyjnego o rozkładach jazdy i sieci połączeń komunikacyjnych jak i poczekalni dla podróżnych wraz z pomieszczeniem socjalnym dla kierowców z węzłem sanitarnym i ogólnodostępną toaletą.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.

Zamawiający uzyskał od Banku Gospodarstwa Krajowego Wstępną Promesę Nr01/2021/9282//PolskiLad dotyczącą Dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład

4.2.6.) Główny kod CPV: 45223320-5 - Roboty budowlane w zakresie obiektów typu parkuj i jedź

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. zdolność techniczna lub zawodowa:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1.1.wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie:
1) dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż min. 5 000 000 zł brutto każda wykonaną w formule „zaprojektuj i wybuduj” polegającą na zaprojektowaniu i budowie dróg, chodników, ciągów komunikacyjnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, zagospodarowaniem terenu
lub
2) co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie dróg, chodników, ciągów komunikacyjnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, zagospodarowaniem terenu o wartości brutto 5 000 000 zł każda
oraz
- co najmniej dwie usługi polegające na zaprojektowaniu dróg, chodników, ciągów komunikacyjnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, zagospodarowaniem terenu o minimalnej wartości robót budowlanych brutto 5 000 000 zł każda.
lub
3)co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż min. 5 000 000 zł brutto wykonaną w formule „zaprojektuj i wybuduj” polegającą na zaprojektowaniu i budowie dróg, chodników, ciągów komunikacyjnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, zagospodarowaniem terenu
oraz
co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie dróg, chodników, ciągów komunikacyjnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, zagospodarowaniem terenu o wartości brutto 5 000 000 zł
oraz
co najmniej jedną usługę polegającą na zaprojektowaniu dróg, chodników, ciągów komunikacyjnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu o minimalnej wartości robót budowlanych brutto 5 000 000 zł.

Wymaga się, aby ww. roboty budowlane i usługi wykonane były należycie, w szczególności zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i prawidłowo ukończone oraz aby zostało dla nich (zamierzenia inwestycyjnego objętego robotami) uzyskane ostateczne i bezwarunkowe pozwolenie na użytkowanie.

1.2.dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
-w zakresie dokumentacji projektowej:
1) osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do projektowania bez ograniczeń posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie w projektowaniu, wymagana liczba osób na stanowisku: 1.
2) osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej do projektowania bez ograniczeń posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie w projektowaniu, wymagana liczba osób na stanowisku: 1.
3) osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do projektowania bez ograniczeń posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie w projektowaniu, wymagana liczba osób na stanowisku: 1.
4) osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych do projektowania bez ograniczeń posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie w projektowaniu, wymagana liczba osób na stanowisku: 1.
- w zakresie realizacji robót budowlanych:
5) osobą (Kierownik Budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - posiadającą minimum 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych. Wymagana liczba osób na stanowisku: 1.
6) osobą (kierownik robót drogowych) posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń posiadającą minimum 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami drogowymi, wymagana liczba osób na stanowisku: 1.
7) osobą (Kierownik Robót Elektrycznych) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń posiadającą minimum 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych. Wymagana liczba osób na stanowisku: 1.
8) osobą (Kierownik Robót Sanitarnych) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - posiadającą minimum 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych. Wymagana liczba osób na stanowisku: 1.
Zamawiający dopuszcza łączenie w/w specjalności, jeżeli którakolwiek z uprawnionych osób będzie posiadała więcej niż jedną z wymaganych przez Zamawiającego specjalności.
2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
1) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż w wysokości: 4 000 000 zł.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać sięoudzielenie zamówienia publicznego.
Wtakimprzypadku Wykonawcy występujący wspólniesązobowiązanido ustanowienia
pełnomocnikadoreprezentowania ich w postępowaniualbo do reprezentowania ich w
postępowaniu izawarciaumowy w sprawiezamówienia publicznego. Wszelka korespondencja
będzieprowadzona przezZamawiającegowyłącznie z pełnomocnikiem. 2. W odniesieniu
dowarunkówdotyczącychwykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia
wykonawcywspólnieubiegający się oudzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych
zwykonawców,którzy wykonająroboty budowlane /usługi, do realizacji których te zdolności są
wymagane.3. Wprzypadku, o którymmowa w pkt.2, wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzieleniezamówieniadołączająodpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
robotybudowlane/usługi wykonająposzczególni wykonawcy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy. Zmiany Umowy dopuszczalne będą w
granicachwyznaczonych przepisami ustawy Prawo zamówieńpublicznych, w tym art. 455ust.1
oraz ust.2tej ustawy oraz określonych w Projektowanych postanowieniach umownych (zał. nr 3). Szczegółoweinformacje
natematzmian umowyzostały opisane w projektowanych postanowieniach umownych
stanowiących załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-10 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy składać na Platformie do elektronicznej obsługi zamówieńpublicznych dostępnej pod adresem https://umbedzin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-10 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-08

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż siatki balkonowej chroniącej przed ptakami (gołębiami)- Dąbrowa Górnicza
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż siatki balkonowej chroniącej przed ptakami (gołębiami). Balkon jest wpuszczony w elewację, znajduje się na czwartym piętrze w bloku w Dąbrowie Górniczej. Długość (szerokość) balkonu: 258 cm. Balkon trzeba zabezpieczyć od barierki do góry wysokość od barierki do góry: 175 cm. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI