Budowa budynku żłobka i przedszkola w Świątnikach Górnych - II postępowanie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa budynku żłobka i przedszkola w Świątnikach Górnych - II postępowanie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwiątniki Górne
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-14
  • ZamawiającyGmina Świątniki Górne
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-27
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00224277
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa budynku żłobka i przedszkola w Świątnikach Górnych - II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świątniki Górne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555499

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: K. Bruchnalskiego 36

1.5.2.) Miejscowość: Świątniki Górne

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-040

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@swiatniki-gorne.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiatniki-gorne.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku żłobka i przedszkola w Świątnikach Górnych - II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a74d070-f2b5-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00224277

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032285/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa żłobka i przedszkola w Świątnikach Górnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.malopolska.pl/umigswiatnikigorne,m,403939,2022.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,
ePUAPu, oraz poczty elektronicznej.
2. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na
ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla
wykonawców na miniPortalu, w szczegółach
danego postępowania.
3. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz
przekazywanie informacji (innych niż oferta) odbywa się elektronicznie za
pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez
miniPortal, jak również za pomocą poczty elektronicznej.
4. adresy:
- poczty elektronicznej: umig@swiatniki-gorne.pl
- ePUAPu: umigswiatniki/skrytka
- miniportalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod
adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu,
dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
- Identyfikator w ePUAP: /umigswiatniki/skrytka
- Nazwa odbiorcy (Zamawiającego) w EPUAP: Urząd Miasta i Gminy Świątniki Górne
- adres poczty elektronicznej: umig@swiatniki-gorne.pl
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.
Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących
formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz
Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem
dedykowanych formularzy:
„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datę przekazania
oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń
oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID
postępowania w treści SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając
wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania. Wszelkie oświadczenia i dokumenty składane w
postępowaniu należy składać w formie elektronicznej (t.j. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.
z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych
środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz.
2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RL.042.5.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku żłobka i przedszkola w
Świątnikach Górnych na działce ewidencyjnej nr 1044/1.
2. Przedmiotem inwestycji jest budowa budynku użyteczności publicznej – przedszkola ze żłobkiem wraz z infrastrukturą
towarzyszącą.
3. Zakres całego zamierzenia budowlanego obejmie m.in.:
- budowę budynku przedszkola ze żłobkiem wraz z wewnętrznymi instalacjami: wodno- kanalizacyjną, centralnego
ogrzewania, gazową, elektryczną w tym oświetleniową, teletechniczną, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w budynku;
- budowę wewnętrznych instalacji poza budynkiem: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej,
elektrycznej w tym oświetlenia zewnętrznego, gazowej, teletechnicznej;
- budowę przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, elektrycznego, gazowego, teletechnicznego;
- budowę dróg wewnętrznych, chodników, placów, tarasów;
- budowę parkingu dla 12 samochodów osobowych;
- budowę murów oporowych i schodów zewnętrznych;
- wycinkę drzew kolidujących z inwestycją, wykonanie nasadzeń zastępczych;
- budowę pergoli;
- budowę utwardzonego miejsca na kontenery do gromadzenia odpadów segregowanych;
- budowę klombów i organizację terenu biologicznie czynnego;
- budowę zjazdu publicznego z drogi gminnej;
- montaż instalacji fotowoltaicznej wolnostojącej;
- budowę ogrodzenia o wysokości 1.8m z siatki plecionej;
- montaż bramy przesuwnej przy zjeździe z drogi gminnej;
- rozbiórkę części wewnętrznych instalacji na terenie inwestycji;
- rozbiórkę części istniejącego ogrodzenia na terenie inwestycji;
- przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej;
- przygotowanie niezbędnych dokumentów i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie zrealizowanego przez Wykonawcę
obiektu budowlanego.
4. Inwestycja zakłada utworzenie przedszkola obejmującego cztery oddziały przedszkolne oraz trzy oddziały żłobka.
Dodatkowo w budynku znajdą się takie funkcje jak: aula, zaplecze sanitarne, zaplecze techniczne, administracja i
komunikacja. Dostęp do budynku zapewnią wejścia na dwóch poziomach – do żłobka na kondygnacji parteru będzie
prowadziło wejście z poziomu terenu w części południowej, do przedszkola na kondygnacjach pierwszego i drugiego piętra
wejście z poziomu terenu po północnej stronie budynku. Oba te poziomy terenu zostaną oddzielone budynkiem oraz murem
oporowym, a połączenie miedzy nimi zapewnią projektowane schody terenowe. Projektowany budynek zostanie
wyposażony w instalację fotowoltaiczną o łącznej mocy 14,45 kWp. Zadanie obejmie konieczność wycinki 24 szt. drzew
kolidujących z inwestycją oraz wykonanie nasadzeń zastępczych w ilości 34 szt. zgodnie z decyzją zezwalającą na
usunięcie drzew.
5. Charakterystyczne parametry obiektu budowlanego:
- Kubatura: 8190 m3;
- Powierzchnia zabudowy: 624.45 m2;
- powierzchnia netto: 1550.00 m2;
- powierzchnia użytkowa usług: 658.40 m2;
- Liczba kondygnacji 3;
- Typ budynku ZL II;
- Klasa odporności pożarowej „B”.
6. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiony jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 10 do niniejszej
SWZ.
7. Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie z:
1) dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 10 do niniejszej SWZ,
2) Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 6 do nin. SWZ,
3) zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w tym zakresie normami
technicznymi i technologicznymi, standardami bezpieczeństwa ppoż. I bhp,
4) przepisami prawa, w tym budowlanego i ochrony środowiska,
5) poleceniami Zamawiającego i Inspektora Nadzoru,
6) pozostałą dokumentacją przetargową.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
1) Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami
budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności:
a) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały
wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia (1 osoba);
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i
kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów niezbędne do realizacji przedmiotu
zamówienia (1 osoba);
c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub
odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na
podstawie wcześniej obowiązujących przepisów niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia (1 osoba);
Uwaga:
Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im
uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im
uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z
zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach
uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646);
2) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, dwie roboty budowlane polegającą na budowie budynku o kubaturze co najmniej 7 000 m3.
Uwaga: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót wykonywanych wspólnie z innymi
wykonawcami, wykaz wykonanych robót dotyczy robót, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 140 000,00 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy złotych i 00/100).
Wadium należy wnieść do dnia 14.07.2022 r. do godz. 09:00 i musi ono być utrzymywane nieprzerwanie do dnia upływu
terminu związania ofertą

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana niniejszej umowy dopuszczalne jedynie w sytuacji zmian nieistotnych w rozumieniu art. 454 ustawy PZP, w
następujących przypadkach:
1) w przypadkach przewidzianych w art. 455 ust. 1 pkt 2 lit. b i c, pkt 3 i pkt 4 oraz art. 455 ust. 2 ustawy PZP,
2) w przypadkach przewidzianych w art. 455 ust.1 pkt 1 ustawy PZP na zasadach określonych w SWZ.
3) w przypadkach o których mowa w art. 436 pkt 4 lit. b i art. 439 ustawy PZP
Warunki określone w SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-14 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-14 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-12

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę położenie pytek w mieszkaniu - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę położenie pytek w mieszkaniu Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI