BUDOWA BUDYNKU USŁUGOWEGO STACJI GOPR WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ W KARPACZU

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
BUDOWA BUDYNKU USŁUGOWEGO STACJI GOPR WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ W KARPACZU
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJelenia Góra
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2018-05-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGrupa Regionalna GOPR Grupa Karkonoska
  • Data publikacji ogłoszenia2018-04-23
  • Numer ogłoszenia548777-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 548777-N-2018 z dnia 2018-04-23 r.

Grupa Regionalna GOPR Grupa Karkonoska: BUDOWA BUDYNKU USŁUGOWEGO STACJI GOPR WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ W KARPACZU
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Grupa Regionalna GOPR Grupa Karkonoska, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Sudecka  79 , 58500   Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 757 524 734, e-mail karkonoska@gopr.pl, faks 075 7524734 w. 27.
Adres strony internetowej (URL): http://gopr.org/news/przetargi
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://gopr.org/news/przetargi

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w wersji papierowej _za pośrednictwem operatora wyznaczonego, za pośrednictwem kuriera, posłańca lub osobiście
Adres:
Grupa Regionalna GOPR Grupa Karkonoska, ul. Sudecka 79, 58-500 Jelenia Góra lub bezpośrednio : sekretariat Naczelnika, parter- adres jw.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA BUDYNKU USŁUGOWEGO STACJI GOPR WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ W KARPACZU
Numer referencyjny: ZP.01.2018/PP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem inwestycji jest budowa budynku usługowego stacji GOPR wraz z infrastrukturą w Karpaczu przy ul. Olimpijskiej, w którym znajdować się będzie: ambulatorium, pomieszczenia dla ratowników GOPR, garaż na trzy samochody i skutery śnieżne oraz pomieszczenia techniczne i magazynowe, na piętrze – strefa z pomieszczeniem biurowym i salą wykładową przeznaczoną do szkoleń GOPR połączoną przesuwną ścianką z salą ćwiczeń, strefa socjalna dla ratowników dyżurnych GOPR – z pokojami wypoczynkowymi, kuchnią i łazienkami. 2. Działka, na której planowana jest inwestycja leży w obszarze układu urbanistycznego m. Karpacza, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem A/1367/606/J z 26.02.1980 r. Działka, o terenie w większości utwardzona, o nawierzchni asfaltowej obecnie pełni funkcję parkingu. W północno-wschodniej i południowo-zachodniej części działki znajdują się skarpy porośnięte zielenią niską -urządzoną oraz drzewami. Wzdłuż północno-wschodniej, północno-zachodniej i południowo-zachodniej granicy terenu inwestycyjnego zlokalizowane są latarnie przeznaczone do likwidacji. Od strony północnej - graniczy z lasem. 3. Forma projektowanego budynku: Obiekt 2 kondygnacyjny niepodpiwniczony posadowiony na żelbetowych ławach fundamentowych, z poddaszem użytkowym. Budynek przekryty dachem stromym wielospadowym o kącie nachylenia głównych połaci 40 o z facjatami, pokrytym blachą płaską na rąbek stojący w kolorze ceglasto-czerwonym. Od strony frontowej nad częścią garażu zaprojektowano werandę, dostępną z sali wykładowej oraz z sali ćwiczeń. Na ścianie szczytowej werandy zaprojektowano ściankę wspinaczkową dla celów szkoleniowych. Budynek posiada dwa wejścia - główne zostało zapewnione w parterze obiektu bezpośrednio z poziomu terenu - od strony ul. Olimpijskiej, drugie - poprzez schody zewnętrzne wiodące na taras i kondygnację I piętra, zlokalizowane wzdłuż północno-zachodniej elewacji. Balustrada schodów zewnętrznych została wyposażona w windę schodową – umożliwiającą dostęp osobom niepełnosprawnym do pomieszczeń zlokalizowanych w poziomie poddasza. Żelbetowe schody zewnętrzne, cokoły oraz strefa garażowa budynku na całej wysokości kondygnacji wykończone będą okładziną kamienną z granitu. Otynkowane części elewacji przyziemia należy wykonać w kolorze jasnokremowym lub białym, a szczyty budynku oszalować pionowymi deskami w kolorze ciemno-brązowym. Forma budynku nawiązuje do tradycyjnej zabudowy sudeckiej i jest dostosowana do sąsiedniej, istniejącej zabudowy. Zgodnie z wykonaną opinią geotechniczną projektowany budynek zaliczony jest do pierwszej kategorii geotechnicznej obiektu. 4. Charakterystyczne parametry obiektu: - powierzchnia zabudowy 332,96 m2 - powierzchnia całkowita 682,54 m2 - powierzchnia użytkowa 403,43 m2 w tym: - garaż 125,80 m2 - część usługowa 106,00 m2 - powierzchnia netto 494,18 m2 - kubatura 2 945,33 m3 - wysokość budynku 11,38 m (do kalenicy) - ilość kondygnacji 2 (nadziemne) 5. Zamówienie , w ramach niniejszego postępowania obejmuje : 1) budowę budynku usługowego będącego nową stacją GOPR w zakresie: a) roboty ziemne; b) fundamenty, konstrukcja żelbetowa, ściany, ścianki; c) izolacje fundamentów i ścian; d) dach wraz ze wszystkimi akcesoriami („ na gotowo”); e) okna, drzwi, stolarka; f) maszt antenowy służący do zamontowania anteny do łączności radiowej oraz TV naziemnej i satelitarnej – na dachu projektowanego budynku,; 2) wewnętrzną instalację elektryczną- bez odbiorników i przyborów (tj. lamp i opraw oświetleniowych, gniazd, etc.) 3) wewnętrzną instalację sanitarną – bez wyposażenia sanitarnego ( tj. umywalki, zlewozmywaki, miski ustępowe, pisuary, brodziki, baterie, etc.); 4) wewnętrzną sieć teletechniczną – bez monitoringu zewnętrznego z kamerami; 5) przyłączem kanalizacji sanitarnej z rur polichlorkuwinylu (dalej w skrócie PVC) ø200 na odcinku od projektowanego budynku do studni SK5, łącznie z przewiertem przez ul. Olimpijską. Zakres rzeczowy dla podpunktu 1) od a) do f) zawarty jest w odpowiednich działach orientacyjnego przedmiaru robót, przy czym nie dotyczy to podanych tam ilości przedmiarowych. 6. Przyjęte rozwiązania konstrukcyjno- materiałowe (podane w przybliżeniu/ ogólnikowo) dla zakresu w szczególności: a) fundamenty i ściany fundamentowe - zbrojone ławy betonowe o grubości 40 cm i szerokości 60 cm oraz zbrojone stopy betonowe o grubości 50 cm. posadowione na skale granitowej- ok. 8,0m3; ławy fundamentowe- ok.30,0m3 - ściany fundamentowe z bloczków betonowych- ok.7,0m3, izolowane przeciwwodnie oraz docieplone polistyrenem ekstrudowanym, b) ściany konstrukcyjne parteru i poddasza - z bloczków wapienno-piaskowych ok. 500m2, fragmenty ścian nośnych - jako wylewane żelbetowe- ok. 26,5m2, docieplenie ścian zewnętrznych ponad poziomem terenu styropianem fasadowym o gr. 16 cm. a poniżej poziomu terenu polistyrenem ekstrudowanym gr. 16 cm. - ściana nośna oddzielająca strefę garażową od części usługowej dyżurki docieplona od strony garażu polistyrenem ekstrudowanym o co najmniej ʎ=0,031 gr. 10 cm. - ściany zewnętrzne konstrukcyjne części pomieszczeń ocieplone wełną mineralną fasadową (materiałem niepalnym) gr. 16 cm. c) ściany działowe - z bloczków gazobetonowych ok. 482m2 - ścianki w pomieszczeniu toalet ogólnodostępnych w poziomie poddasza - systemowe d) strop - płyta żelbetowa, monolityczna, krzyżowo zbrojona, wylewana na mokro, gr. 20 cm- ok.202m2 e) płyty balkonowe i tarasowe - żelbetowe gr. 16 cm i 15cm- ok.70m2 f) nadproża, wieńce, podciągi, słupy żelbetowe –łącznie ok.23m3 - typu L19 , żelbetowe, nadproża systemowe - wieńce żelbetowe, wys. 25cm. g) dach –pow. ok.448,5m2 - więźba dachowa tradycyjna drewniana, o ustroju płatwiowo-kleszczowym, dach stromy o kącie nachylenia głównych połaci 40°, nad facjatą o kącie nachylenia 12° i 32°, kryty blachą płaską powlekaną , w kolorze ceglasto-czerwonym (blacha powlekana), wyłazy dachowe zapewniające dostęp do kominów. h) maszt - aluminiowy maszt kratownicowy wys. 9,84 m. mocowany śrubami do żelbetowych rdzeni żelbetowych i płatwi kalenicowej za pomocą odciągów, i) okna i bramy wjazdowe do garażu - okna z wysokoudarowego polichlorku winylu (PVC) w kolorze białym, rozwieralno-uchylne, trzyszybowe z wkładką termo oraz funkcją rozszczelniania (U≤1,1; wyłazy dachowe - U≤1,3), z nawietrzakami okiennymi. - bramy do garażu segmentowe w kolorze brązowym (U≤1,5) z nawietrzakami j) drzwi - wewnętrzne typowe, - zewnętrzne wejściowe na parterze w kolorze brązowym, na piętrze przeszklone z ramami w kolorze białym (U≤1,5). k) schody wewnętrzne - żelbetowe płytowe, o grubości 20 cm oparte na belkach spocznikowych oraz ścianie żelbetowej, wykończone płytkami ceramicznymi lub wykładziną obiektową- jednorodną, zgrzewaną, z polichlorku winylu, l) schody zewnętrzne - płyta żelbetowa o grubości 15 cm opartą na ścianach żelbetowych o grubości 20 cm oraz słupach żelbetowych   o przekroju 20x20 cm zamocowanych w płycie fundamentowej o grubości 40 cm, wykończenie - okładzinę kamienną m) wentylacja pomieszczeń i komin spalinowy - wentylacja garażu poprzez przewód ø300 zakończony hybrydową nasadą kominową obrotową zapewniającą 1,5krotną wymianę powietrza na godzinę ( ø300). - w sali wykładowej, biurze i sali ćwiczeń - wentylacja mechaniczna wraz z klimatyzacją. - w pozostałych pomieszczeniach -grawitacyjna z pustaków wentylacyjnych typowych, ponad dachem ocieplonych styropianem gr. 5 cm i otynkowanych. - kanał spalinowy komina kotłowni o przekroju wewnętrznym Ø18 cm zblokowany z dwoma kanałami wentylacyjnymi z kształtek kominowych - komin ponad dachem wykonany z cegły klinkierowej z jednoczesnym wykonaniem (wyrobieniem) czapki kominowej, n) instalacje - elektryczna: tablice bezpiecznikowe; instalacja wew. oświetleniowa; instalacja 400V dla zasilania 7obwodów trójfazowych; zasilanie bramy wjazdowej ( zakres do wykonania w budynku; ochrona przed porażeniem, połączenia wyrównawcze; instalacja odgromowa, - teletechniczna w zakresie- tylko wewnątrz budynku: kanalizacja kablowa pod kabel telekomunikacyjny; linia radiowa; zasilanie szlabanu; drogi kablowe wewnątrz budynku; szafy teletechniczne i zasilania awaryjnego UPS; obwody zasilania gwarantowanego 230V AC; okablowanie strukturalne, punktów elektryczno-logicznych PEL; oświetlenie awaryjne; okablowanie systemu ochrony budynku – monitoring video, domofony; okablowania TV/SAT, - wodociągowo-kanalizacyjna wewnętrzna: (instalacja wody zimnej- z projektowanej instalacji zewnętrznej wody zimnej poprzez przyłącze wody De 50 – polietylen o wysokiej gęstości, ciepłej i cyrkulacji- przygotowywana w systemie pojemnościowym, za pośrednictwem pompy ciepła powietrze/ woda o pojemności 385l, szczytowym źródłem c.w.u. będzie kocioł gazowy o mocy 50kW; instalacja ogrzewania grzejnikowego- z projektowanej kotłowni gazowej o mocy 50Kw, instalacja ciepła technologicznego do nagrzewnicy w centrali wentylacyjnej, instalacja wewnętrzna gazu, wentylacja mechaniczna nawiewno-wywiewna dla pomieszczeń biurowych, instalacja klimatyzacji, instalacja kanalizacji sanitarnej. - wodociągowo-kanalizacyjna zewnętrzna: instalacja kanalizacji sanitarnej, wykonana z rur z polichlorku winylu, na odcinku od planowanego do realizacji budynku do studni SK łącznie z przewiertem przez ul. Olimpijską. - gazowa - tj. szafka gazowa na główny kurek gazowy i gazomierz G4 oraz reduktor o przepustowości do 10m3/h zlokalizowany na ścianie budynku. Instalacja gazowa zasilać będzie kocioł gazowy o mocy 50 kW. Przyłącze gazowe nie jest objęte niniejszym postępowaniem. Uwaga: ww. ilości podane są w przybliżeniu/ orientacyjnie/, w szczególności i absolutnie nie mogą stanowić bazy przy ustalaniu umownej ceny. Przyjęcie ich – stanowi ryzyko wykonawcy. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale III. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pn. Opis przedmiotu zamówienia, ogólnie zwanym Dokumentacją projektową. 8. Stosownie do treści art. 29 ust.3a upzp, Zamawiający żąda zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz.1502, z późn.zm.), co najmniej 50% osób wykonujących wskazane poniżej czynności związane z realizacją zamówienia tj.: • z robót branży ogólnobudowlanej: ziemne wykonywane ręcznie, żelbetowe, murarskie, • z robót branży sanitarnej: ziemne wykonywane ręcznie, montażowe. 9.Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres rzeczowy prac ujęty w Dokumentacji projektowej, ograniczony w niniejszym postepowaniu zapisem w punkcie III. ppkt. 5. ,określony przepisami prawa, współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej - dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia objętego postępowaniem, bez względu na trudności i nie przewidziane okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. Ewentualny brak w Orientacyjnym Przedmiarze robót pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie Dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania w umownej cenie. W przypadku wystąpienia, w trakcie prowadzenia robót, większej ilości robót niż wykazanej w jakiejkolwiek pozycji Orientacyjnego przedmiaru robót, nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Zamawiający, po raz kolejny, zwraca uwagę Wykonawcą na fakt, że Orientacyjny Przedmiar Robót należy traktować wyłącznie jako materiał pomocny w szybkim rozeznaniu zakresu rzeczowego i rozmiaru przedsięwzięcia objętego Projektem, i który nie jest podstawą do ustalenia umownej ceny. 10. Wykonawca jest zobowiązany do właściwego gospodarowania odpadami wytwarzanymi w czasie budowy, minimalizowania ich ilości, gromadzenia ich w sposób selektywny w wydzielonych i przystosowanych do tego miejscach, w warunkach zabezpieczających przedostanie się do środowiska substancji szkodliwych oraz zapewnienia ich sprawnego odbioru lub ponownego wykorzystania. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające zgodnie z przepisami wykonanie obowiązków z zakresie gospodarki odpadami. 11.Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady dla całego przedmiotu zamówienia objętego zakresem przedmiotu zamówienia: - minimum 60 miesięcy- licząc wraz z dniem podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, w którym nie stwierdza się występowania wad lub wraz z dniem podpisania protokołu odbioru usunięcia wad i usterek stwierdzonych w protokole odbioru końcowego.

II.5) Główny kod CPV: 45216123-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0
45262410-8
45262210-6
45223500-1
45261210-9
45262500-6
34531000-7
45320000-6
45330000-9
45331000-6
45343000-3
45333000-3
45421000-4
45231110-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego wykonaniu podłoży na powierzchni ok. 300m2 na warunkach: umowną cenę za wykonanie podłoży wykonawca określi w ofercie złożonej na zamówienie objęte niniejszym postępowaniem (tj. podstawowe) , na pozostałych warunkach – jak w projekcie umowy na zamówienie podstawowe.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 224
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin rozpoczęcia – planowany od 21 maja 2018 r. , po uprzednim przekazaniu terenu budowy. Termin przekazania terenu budowy- w ciągu 3 dni kalendarzowych, licząc od dnia podpisania umowy. Cykl realizacji – 224 kolejnych dni kalendarzowych, liczony od dnia następnego przekazania terenu budowy ( tj. orientacyjnie do 30.12.2018 r.) Za dochowanie cyklu realizacji uważa się datę pisemnego zgłoszenia gotowości do rozpoczęcia czynności odbiorowych. Zgłoszenie dokonuje wykonawca, a Inspektor nadzoru inwestorskiego potwierdza prawdziwość zgłoszenia. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z możliwości art. 67 ust.1 pkt.6 – cykl realizacji ulega przedłużeniu do 283 kolejnych dni kalendarzowych, liczony od dnia następnego przekazania terenu budowy tj. do 28.02.2018 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zmówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie stawia warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: - wymagane jest dysponowanie środkami finansowymi lub posiadaną zdolnością kredytową (lub środkami finansowymi i zdolnością kredytową) - w wysokości co najmniej 200 000 PLN Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie ww. środkami finansowymi.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - wymagane jest od wykonawcy dysponowanie: Kierownikiem Budowy - posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodne z przepisami ustawy z 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz.U. z 2016 r. poz.290) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz.65) - mającym co najmniej 24miesięczne doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy, Kierownikiem robót lub majstrem robót sanitarnych -posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz.65) - mającym co najmniej 12miesięczne doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy, Kierownikiem robót lub majstrem robót elektrycznych - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz.65). Zamawiający dopuszcza posiadanie uprawnień w ww. branżach przez jedną, dwie lub trzy osoby pod warunkiem, że zostaną odpowiednio wskazane do pełnienia funkcji zgodnie z zakresem odpowiadającym ich uprawnieniom. Przez wymagany „minimalny okres doświadczenia zawodowego” należy rozumieć łączną ilość przepracowanych miesięcy, liczonych od daty uzyskania uprawnień budowlanych do daty ukazania się Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności realizacyjnych, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej Podmiotów udostępniających zasoby, zwanych też „innymi podmiotami”, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. „Stosowna sytuacja”wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: a) wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie musi mieć formę pisemną, być dołączone do oferty w oryginale i być podpisane przez Podmiot udostępniający zasoby, b) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez „inne podmioty” zdolności techniczne, zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art.24 ust.1 pkt 13-22, art.24 ust.5 pkt 2) i pkt 8) c) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach „innych podmiotów”, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, d) z zobowiązania Podmiotu udostępniającego zasoby lub innych dokumentów potwierdzających udostępnianie zasobów musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów „innego podmiotu”, - sposób wykorzystania przez wykonawcę zasobów „innego podmiotu” przy wykonywaniu zamówienia, - zakres i okres udziału „innego podmiotu” przy wykonywaniu zamówienia, - że „inny podmiot”, na zdolnościach którego wykonawca polega, w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą, e) jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja finansowa lub ekonomiczna, Podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia, Zamawiający żądać będzie, aby wykonawca w określonym terminie zastąpił ten Podmiot innym podmiotem lub zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniego zakresu zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, f) wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej Podmiotu udostępniającego zasoby, odpowiada solidarnie z tym Podmiotem, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnione zasoby nie ponosi winy. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona „za zgodność z oryginałem” przez notariusza) musi być dołączone do oferty. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 2. musi spełniać co najmniej jeden wykonawca samodzielnie lub wszyscy wykonawcy łącznie.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)





Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
- zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż trzy(3) miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu, o którym mowa wyżej –„zaświadczenie” składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż trzy(3) miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej (zaświadczenie...) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż trzy(3) miesiące przed upływem terminu składania ofert. Pozostałe dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak okoliczności powodujących wykluczenie wykonawcy z postępowania- wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składają zgodnie z wymaganiami SIWZ. - oświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z 12.01.1991 o podatkach i opłatach lokalnych ( Dz.U. z 2016 r. poz.716) – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8, - w terminie 3 dni od dnia przekazania, na stronie internetowej Zamawiającego, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art.86 ust.5 upzp., wykonawca musi przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7. Wraz z oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą/mi nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert (patrz: punkt VIII.2.b) ) - wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania osobami (patrz: zapis punktu VIII.2 c1) ), wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Jeżeli wykonawca korzysta z „podmiotu innego” na zasoby, którego się powołuje celem wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu – podmiot ten jest zobowiązany do przedłożenia dokumentów, stosownie do udzielenia swoich zasobów. Wykonawca, który powołuje się na zasoby Podmiotów udostępniających, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych Podmiotach udostępniających w oświadczeniu. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji Podmiotów udostępniających, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tym Podmiotem udostępniającym gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów do oferty dołącza dokument/y dotyczące: b1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów Podmiotu udostępniającego, b2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, b3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Wymóg ten spełnia prawidłowo wypełniony Załącznik nr 6 dołączony do SIWZ." Wzór zobowiązania „innego podmiotu…” Jeżeli Wykonawca korzysta z Podmiotu udostępniającego zasoby („inny podmiot”) celem wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu – stosowne zobowiązanie tego Podmiotu udostępniającego- wg wzoru stanowiącego ww. Załącznik nr 6., w oryginale, podpisane przez Podmiot udostępniający , MUSI być dołączone do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium, w kwocie: 5 000 zł ( słownie złotych: pięć tysięcy) 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2014 r. poz.1804 z późn.zm.) 3. Polisa, gwarancja, poręczenie lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata w pełnej wysokości bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta /poręczyciela. Koniecznym jest, żeby dokument ten obejmował odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust.4a i 5 upzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić - przelewem na rachunek Zamawiającego, otwarty w PLN : PKO BP 61 1020 2124 0000 8302 0067 0521 z adnotacją w tytule wpłaty : Wadium- budowa stacji GOPR_ Karpacz _ ZP. 01.2018/P. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna- wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Wniesione wadium w takiej formie winno obowiązywać od dnia składania oferty ( a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą zgodnie z art.85 upzp, 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy Bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest nie wystarczającym warunkiem do stwierdzenia terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. 7. W przypadku, kiedy wnoszone wadium w postaci gwarancji bankowych bądź ubezpieczeniowych dotyczy zabezpieczenia oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – w treści gwarancji bankowych bądź ubezpieczeniowych muszą znajdować się wszystkie podmioty (członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej, partnerzy spółki joint venture) wymienieni jako wykonawcy. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ust.1 do ust.4 upzp. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i ust.3a upzp., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, których mowa w art.25 ust.1 upzp., oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3 (patrz: punkt XI.5 c) i d) ), co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art.45 i art.46 upzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Umowna cena 60,00
Walory ludzkie-doświadczenie zawodowe kier.budowy-ponad warunek 15,00
Walory ludzkie-zatrudnienie bezrobotnego-zarejestrowanego 15,00
Kary umowne-podniesienie kar umownych tytułem nieterminowej realizacji 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, w przypadku : 1.1 termin, o którym mowa w punkcie IV. ulega przedłużeniu w przypadku wystąpienia zdarzeń: (a) siły wyższej, (b) zjawisk atmosferycznych, za które uznaje się: deszcz, śnieg, grad, zamieć śnieżną, pyłową, mgłę, gołoledź, dymy, huragan lub inny wiatr o sile huraganu, powodzie. (c) zamieszek, (d) ataku terrorystycznego, (e) mobilizacji lub innego nieprzewidzianego zarządzenia wojskowego, (f) ograniczeń wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub decyzji organów administracji samorządowej lub rządowej - jeżeli termin wystąpienia i czas trwania tych zdarzeń lub siła, natężenie lub temperatura, zjawisk atmosferycznych uniemożliwi Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy w tym terminie. Termin, o którym mowa wyżej ulega przedłużeniu, o czas, w którym zdarzenia, o których mowa wyżej uniemożliwiają wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy. 1.2 zmiany kluczowego personelu wykonawcy wskazanego w ofercie do realizacji przedmiotu zamówienia na osobę (y) spełniającą (e) co najmniej warunki podmiotowe określone w Rozdz. I IDW, 1.3 zmiany lub konieczności dodatkowego wprowadzenia na plac budowy– podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, 1.4 rezygnacji z wykonania pełnego zakresu rzeczowego objętego zamówieniem w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia wraz z jednoczesnym związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia, w oparciu o dostarczony przed podpisaniem umowy kosztorys ofertowy lub kalkulację wyceny, 1.5 wprowadzenia robót zamiennych podczas realizacji umowy wynikających z rzeczywistych warunków występujących w trakcie realizacji prac, których zakres rzeczowy nie wykracza poza zakres opisany w Dokumentacji projektowej, nie powodujących zmiany umownej ceny, 1.6 zastosowania innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałów, ze względu na zmiany w przepisach prawa powszechnie obowiązującego, czego nie można było wcześniej przewidzieć, 1.7 zmiany terminów określonych w Harmonogramie rzeczowo-finansowym, gdy niedotrzymanie terminu wynika z udokumentowanego działania Siły Wyższej; zawieszenia robót; zmiany przepisów prawa, wpływającej w sposób istotny i bezpośredni na wykonywanie robót, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty wykonawcy, pomimo dołożenia należytej staranności; 1.8 urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w 2019 r.- dotyczy wyłącznie robót budowlanych wykonanych i fakturowanych po dacie wprowadzenia nowej stawki od towarów i usług (VAT). 2. Jeżeli zmiana, o której mowa w 1.5 i 1.6 będzie prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia, Wykonawca przedstawia Zamawiającemu uzasadnione koszty zmiany, mające wpływ na to zwiększenie. 3. Zmiany, o których mowa wyżej : 3.1 nie mogą wprowadzać warunków które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, 3.2 nie mogą naruszać równowagi ekonomicznej umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie, 4. Przez pojęcie „siła wyższa” należy rozumieć zdarzenie, bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od całości zobowiązań wynikających z Umowy, których Zamawiający lub wykonawca nie mógł przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla stosunków zobowiązaniowych. Na okres działania siły wyższej obowiązki wykonawcy i Zamawiającego ulegają zawieszeniu w zakresie uniemożliwionym przez działanie siły wyższej. 5. Sporządzenia aneksu do umowy nie wymaga : zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między stronami umowy, zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego), zmiana kluczowego personelu wykonawcy wskazanego w ofercie do realizacji przedmiotu w przypadku pisemnego wyrażenia zgody przez Zamawiającego
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zabudowę tarasu - Bystrzyca Kłodzka
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zabudowę tarasu montaż konstrukcji, w tym montaż dachu i ścian ogrodu zimowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI