„Budowa budynku usług publicznych przy ul. Drogowców w Myślenicach „ Etap I.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa budynku usług publicznych przy ul. Drogowców w Myślenicach „ Etap I.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMyślenice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-07-26
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyStarostwo Powiatowe
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-11
  • Numer ogłoszenia572745-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 572745-N-2019 z dnia 2019-07-11 r.

Starostwo Powiatowe: „Budowa budynku usług publicznych przy ul. Drogowców w Myślenicach „ Etap I.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Justyna Starek Kancelaria Adwokacka adw. E. Rybak Kraków, ul. Grzegórzecka 13/3
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, krajowy numer identyfikacyjny 35155493300000, ul. ul. M. Reja  13 , 32-400  Myślenice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 122 720 456, e-mail starostwo@powiat-myslenice.pl, faks 122 721 214.
Adres strony internetowej (URL): http://www.myslenicki.pl/pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.myslenicki.pl/pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.myslenicki.pl/pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Starostwo Powiatowe - Powiat Myślenicki 32-400 Myślenice ul. Mikołaja Reja 13

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Budowa budynku usług publicznych przy ul. Drogowców w Myślenicach „ Etap I.
Numer referencyjny: AB.272.05.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Inwestycja obejmuje budowę obiektu w stanie surowym. Przeznaczenie obiektu to świadczenie usług w zakresie administracji publicznej. Projektowany budynek będzie należał do Starostwa Powiatowego w Myślenicach. W budynku znajdą się pomieszczenia związane z funkcjonowaniem poszczególnych wydziałów organu samorządowego oraz w zakresie obsługi klienta. W budynku przewidziano także pomieszczenia towarzyszące, pomieszczenia wspólne oraz pomieszczenia magazynowe i archiwum. Projektowany budynek jest 4 – kondygnacyjny, z jedną kondygnacją podziemną. Budynek jest w całości podpiwniczony. Zakres robót obejmuje wykonanie wszystkich prac niezbędnych do realizacji stanu surowego obiektu, określonego w załączonych przedmiarach, zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną, obejmującą zatwierdzony projekt budowlany „Budynek usług publicznych, z wewnętrznym układem komunikacyjnym, towarzyszącą zewnętrzną infrastrukturą techniczną ze zbiornikiem p.poż. i miejscem do gromadzenia odpadów stałych, wewnętrznym wyposażeniem techniczno instalacyjnym, na działkach nr: 1887/24, 1887/25, 1887/26, 1887/27 i 1887/28, obr.1 w Myślenicach, przy ul. Drogowców” w/g pozwolenia na budowę Decyzja NR 279/2017 znak AB.6740.318.2017 z dnia 04.04.2017r. wraz z dokumentacją techniczną obejmującą zamienny projekt budowlany objęty decyzją NR 677/2017 znak AB.6740.789.2017 z dnia 11.07.2017r. ZMIANA POZWOLENIA NA BUDOWĘ DOTYCZY ZMIANY W ZATWIERDZONYM PROJEKCIE BUDOWLANYM, POLEGAJĄCEJ NA ZMIANIE W ZAKRESIE ZAOPATRZENIA OBIEKTU W WODĘ DLA CELÓW PRZECIWPOŻAROWYCH, POPRZEZ LIKWIDACJĘ ZBIORNIKA P.POŻ. Z POMPĄ I ZASTĄPIENIE GO POBOREM WODY Z ISTNIEJĄCYCH HYDRANTÓW. WSZYSTKIE OPISANE ROBOTY BUDOWLANE NALEŻY ROZPATRYWAC ŁĄCZNIE Z DOKUMENTACJĄ WIELOBRANŻOWA WYKONAWCZĄ. Roboty przygotowawcze Przed przystąpieniem do budowy należy opracować szczegółowy projekt organizacji budowy oraz harmonogram prac z uwzględnieniem konieczności zapewnienia ciągłego funkcjonowania istniejącego uzbrojenia terenu, dróg kołowych, ciągów pieszych oraz z uwzględnieniem prowadzenia robót w sąsiedztwie istniejących budynków wraz z etapowaniem robót budowlanych. Należy przygotować plac budowy poprzez ogrodzenie terenu, wykonanie zabezpieczeń i oznakowania, umieszczenie tablic ostrzegawczych i informacyjnych. Teren należy uprzątnąć z istniejącego zagospodarowania. Należy usunąć kolidujące instalacje zewnętrzne oraz wykonać przekładki sieci wraz z zabezpieczeniami. Zorganizować zaplecze higieniczno-sanitarne i administracyjne dla potrzeb budowy, wytyczyć miejsca składowania materiałów i odpadów. W uzgodnieniu z Inwestorem doprowadzić prąd i wodę do placu budowy oraz w uzgodnieniu z właściwymi jednostkami administracji państwowej i policji ustalić wjazd na budowę oraz jego oznakowanie. Należy dokonać geodezyjnego wytyczenia budynku a w szczególności osi konstrukcyjnych oraz poziomu porównawczego. Poziom porównawczy ±0,00 = 285,70 m n.p.m. W miarę potrzeby wytyczyć także lokalizację charakterystycznych elementów instalacji zewnętrznych, sieci i przyłączy oraz układu komunikacyjnego wraz z określeniem rzędnych wysokościowych. Roboty ziemne Wykopy poniżej powierzchni terenu oraz korytowanie pod ciągi utwardzone można prowadzić przy użyciu sprzętu mechanicznego. Ostatnią warstwę ziemi należy usunąć ręcznie mając na uwadze poziom wód gruntowych. W sąsiedztwie istniejących sieci i instalacji oraz budynków prace należy prowadzić ręcznie z zachowaniem szczególnej ostrożności. Wykonać odpowiednie zabezpieczenia wykopów w postaci oszalowania lub oskarpowania oraz taśmowania i oznakowania. Ziemię z wykopów należy poddać utylizacji. Z uwagi na lokalizację obiektu oraz panujące w podłożu gruntowym warunki (poziom wód gruntowych), Wykonawca powinien przewidzieć i uwzględnić w projekcie organizacji budowy i ofercie zabezpieczenie wykopu. Roboty betoniarskie Fundamenty Fundament budynku - żelbetowa, monolityczna płyta o grubości 30cm, w technologii TBW, zbrojona wg projektu konstrukcyjnego wykonawczego. Ściany konstrukcyjne Ściany piwnic żelbetowe monolityczne o grubości 24cm i 18cm, w technologii TBW, zbrojone wg projektu konstrukcyjnego wykonawczego. Stropy Stropy żelbetowe monolityczne o grubości 14cm, zbrojone wg projektu konstrukcyjnego wykonawczego. Schody Klatki schodowe żelbetowe monolityczne płytowe, zbrojone wg projektu konstrukcyjnego wykonawczego. Szyb windowy Ściany szybu windowego żelbetowe grubości 18cm i 24cm, zbrojone wg projektu konstrukcyjnego wykonawczego. Roboty murarskie Ściany konstrukcyjne i działowe z bloczków wapienno-piaskowych grubości 12cm, 18cm, 24cm łączone na cienkie Komin wentylacyjny oraz spalinowy systemowy omurowany cegłą pełną Podkonstrukcje dla urządzeń wentylacyjnych na stropodachu - zgodnie z projektem wykonawczym konstrukcji. Elementy zabezpieczające przed upadkiem Ciągły element mocowany punktowo do elementów dachu - zgodnie z wytycznymi producenta i dostawcy systemowego przyjmując za punkt wyjścia schemat rozmieszczenia przedstawiony na rysunku dachu. Wyrzutnie powierza, kominy oraz wywiewki Kominy omurowane z ociepleniem płytami z wełny mineralnej gr.10cm i wykończeniem tynkiem silikatowym. Komin zakończyć obróbką blacharską uwzględniającą piony kominów spalinowych oraz pion wentylacyjny z zabezpieczeniem przeciw owadom. Wpusty dachowe oraz przelewy Systemowe wpusty dachowe podgrzewane elektrycznie oraz systemowe przelewy rewizyjne w ściankach attykowych. Klapa oddymiająca Klapa oddymiająca systemowa o powierzchni czynnej 5% powierzchni rzutu klatki schodowej, wymiary klapy (wymiar przebicia) 135x135cm Wyłaz dachowy Wyłaz dachowy 100x80cm z mechaniczna blokadą. Roboty izolacyjne przeciwwodne Izolacje przeciwwodne ścian fundamentowych piwnicy Izolacja przeciwwodna bitumiczna dwuskładnikowa zbrojona siatką z włókna szklanego. Izolacje przeciwwodne płyt fundamentowych. Izolacja przeciwwodna bitumiczna dwuskładnikowa zbrojona siatką z włókna szklanego. Izolacja przeciwwodna stropodachu Główna izolacja przeciwwodna 2-warstwowa z papy termozgrzewalnej Roboty izolacyjne termiczne Izolacja termiczna ścian fundamentowych Ściany fundamentowe izolowane termicznie płytami z polistyren ekstrudowanego XPS lub wodoodporne płyty styropianowe EPS gr 20 cm. Jako powłoka osłonowa np.: folia kubełkowa – geomembrana z polietylenu (HDPE) do poziomu terenu. Izolacja termiczna ścian attykowych Izolacja termiczna ścian attykowych z płyt typu fasada z wełny mineralnej gr 15 cm Izolacja termiczna stropodachów Stropodach izolowany termicznie płytami z wełny mineralnej twardej gr.20cm, spadek kształtowany przez systemowe płyty spadkowe z wełny mineralnej. Roboty wykończeniowe Drzwi zewnętrzne aluminiowe : wg projektu wykonawczego architektury Okna zewnętrzne aluminiowe w systemie ścian osłonowych : wg projektu wykonawczego architektury Okna zewnętrzne PCV: wg projektu wykonawczego architektury Usuwanie wody opadowej Wody opadowe odbierane będą bezpośrednio z stropodachów. Zaprojektowano łącznie 3 wpusty dachowe. Stropodachy podzielono na strefy (koperty) zapewniając spadki w kierunku wpustów. Dodatkowo zaprojektowano przelewy awaryjne w ścianach attykowych. Całość systemu odwodnienia obiektu wykonać zgodnie z projektem instalacyjnym wykonawczym. Na okres realizacji robót należy wykonać prowizoryczną studnię chłonną dla rozsączania wód deszczowych. Instalacja odgromowa Całość instalacji odgromowej wykonać zgodnie z projektem wykonawczym instalacji elektrycznej. Roboty końcowe Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egz. zawierającej dokumenty wymagane Prawem budowlanym, w tym protokoły badań i sprawdzeń i prób, protokoły badań wszystkich wykonanych instalacji . Przygotowanie dokumentacji materiałowej zawierającej dopuszczenia do zastosowania w budownictwie na wszystkie zastosowane materiały budowlane wraz z wykazem tych dokumentów. Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej posadowienia obiektu, poszczególnych kondygnacji oraz montażu okien fasadowych.

II.5) Główny kod CPV: 45215000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0
45223500-1
45262520-2
45320000-6
45421000-4
45261100-5
45443000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Przewiduje się udzielenie zamówień zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy Prawo zamówień publicznych do kwoty 1.000 000,00 zł.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-04-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 1 500 000,00 zł (jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający ustala szczegółowy warunek udziału w Postępowaniu. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, realizację minimum 1 robotę budowlaną polegających na budowie nowych obiektów budowlanych np. biurowych, mieszkalnych, usługowych lub użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł, i przynajmniej 1 roboty budowlanej obejmującej swym zakresem konstrukcje w technologii betonu wodoszczelnego o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto oraz załączyć dowody (dowody do każdego wymogu – może być w jednym byle by wartości były wyszczególnione i nie wchodziły kwotowo jedno w drugie) określające, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie. Wykonawca musi dysponować zespołem osób posiadających kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, w skład którego wchodzi jedna osoba, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi doświadczeniem na tym stanowisku i kierowaniem minimum 1 roboty budowlanej w zakresie przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1.5000.000,00 zł. Osoba ta winna być wpisana na listę członków właściwej regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - realizację minimum 1 budowlaną polegających na budowie nowych obiektów budowlanych np. biurowych, mieszkalnych, usługowych lub użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł, i przynajmniej 1 roboty budowlanej obejmującej swym zakresem konstrukcje w technologii betonu wodoszczelnego o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto oraz załączyć dowody (dowody do każdego wymogu – może być w jednym byle by wartości były wyszczególnione i nie wchodziły kwotowo jedno w drugie) określające, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (załącznik nr 5); b) Dowody określające czy roboty budowlane, o których mowa w pkt.1) zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; c) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w szczególności jednej osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi na tym stanowisku i kierowaniem minimum 1 robotę budowlaną w zakresie przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 każda tj. budowy obiektów w zakresie CPV niniejszego zamówienia. Osoba ta winna być wpisana na listę członków właściwej regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa. d) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.500.000,00 złotych. (Jeśli data ważności dokumentu ubezpieczenia upływa przed dniem zakończenia przedmiotowej umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nowy dokument w celu zachowania ciągłości ubezpieczenia).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
WYKAZ OŚWIADCZENIA DOSTARCZONEGO W DNIU PODPISANIA UMOWY Oświadczenie, że zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wykonawca lub podwykonawca zatrudnia na podstawie umowy o pracę, osoby, które wykonywać będą wszelkie czynności wchodzące w tzw. Koszty bezpośrednie, zgodnie z zapisem SIWZ.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zgodnie z SIWZ

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 30,00
doświadczenie 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z umowa
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-26, godzina: 10:50,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje ekipy do malowania - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję pracowników lub ekipy do malowania. Prace na terenie Krakowa (budynki użyteczności publicznej). Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI