Budowa budynku socjalnego - szatnia dla funkcjonariuszy w ZK Koronowie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa budynku socjalnego - szatnia dla funkcjonariuszy w ZK Koronowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKoronowo
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-06-17
  • ZamawiającyZAKŁAD KARNY
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-29
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00345741
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa budynku socjalnego - szatnia dla funkcjonariuszy w ZK Koronowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319629

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: BYDGOSKA 27

1.5.2.) Miejscowość: Koronowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-010

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 3820900

1.5.8.) Numer faksu: 52 3820919

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_koronowo@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku socjalnego - szatnia dla funkcjonariuszy w ZK Koronowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6aaaf9cf-1d9f-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345741

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00252955/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa budynku socjalnego - szatnia dla funkcjonariuszy w ZK Koronowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6aaaf9cf-1d9f-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składnie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie „Pzp”, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w postaci platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl i ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz za pomocą poczty elektronicznej: zk_koronowo@sw.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: XI. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): XXIII. Ochrona danych osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.4.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. W ramach zadania należy:
− uzyskać informację od gestorów sieci, że parametry istniejących przyłączy są wystarczające na potrzeby zapotrzebowania na wodę i odprowadzenia ścieków dla projektowanego budynku, jeżeli okażą się niewystarczające to wystąpić o warunki techniczne na przebudowę przyłączy,
− uzyskać informację od gestora sieci, że istniejąca moc jest wystarczająca na potrzeby zapotrzebowania na energię elektryczną dla projektowanego budynku, jeżeli okaże się niewystarczająca to wystąpić o zwiększenie mocy,
− uzyskać mapę do celów projektowych,
− sporządzić projekt budowlany:
1) projekt zagospodarowania terenu,
2) projekt architektoniczno – budowlany,
3) projekt techniczny,
− uzyskać wymagane prawem uzgodnienia, w tym uzgodnienie z WUOZ w Toruniu, Delegatura w Bydgoszczy;
− uzyskać decyzję o pozwoleniu na budowę;
− uzyskać decyzję o prowadzeniu robót na terenie wpisanym do rejestru zabytków; − sporządzić specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót;
− sporządzić przedmiar robót;
- sporządzić kosztorys ofertowy;
− na podstawie powyższych opracowań wykonać prace budowlane:
1) usunięcie kolizji budynku socjalnego z istniejącym odcinkiem odgałęzienia linii napowietrznej SN „Oczyszczalnia” do stacji transformatorowej „Koronowo Więzienie” zgodnie z warunkami technicznymi likwidacji kolizji z dnia 12.02.2024r.
2) roboty ziemne,
3) zewnętrzna instalacja wodociągowa,
4) zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej,
5) zewnętrzna instalacja c.o.
6) wewnętrzna linia zasilająca,
7) zewnętrzna instalacja teletechniczna,
8) oświetlenie zewnętrzne budynku,
9) fundamenty budynku,
10) dostawa i montaż stalowej konstrukcji nośnej budynku szkieletowego,
11) dostawa i montaż poszycia ścian i dachu z płyt warstwowych
12) zaplecze socjalno – szatniowe,
13) wydzielenie w budynku socjalnym pomieszczenia szatni na minimum 90 stanowisk,
14) zapewnienie kontroli dostępu do budynku oraz pomieszczenia szatni,
15) montaż stolarki okiennej (ponad szafkami pracowniczymi),
16) podłoga na gruncie,
17) instalacje wewnętrzne,
18) instalacja monitoringu wizyjnego,
19) dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń higieniczno – sanitarnych,
20) utwardzenie z kostki betonowej,
21) budowa ogrodzenia wewnętrznego w technologii analogicznej jak istniejące ogrodzenia na terenie Zakładu Karnego ze zwojem przestrzennym z drutu ostrzowego o średnicy 70-75cm(wysokość ogrodzenia 3,50m, długość ok. 135m, w tym brama wjazdowa o szerokości minimum 4,50m z zamkiem więziennym – 1szt i furtka z zamkiem więziennym o szerokości minimum 1,10m – 1 szt),
22) roboty wykończeniowe,
23) remont istniejącego muru wraz z naprawą spękań, uzupełnieniem tynku i malowaniem oraz naprawą obróbek blacharskich,
24) inne niezbędne roboty budowlane, konieczne do uzyskania celu jakim jest usunięcie istniejących kolizji infrastruktury podziemnej, uporządkowanie terenu, w tym uzupełnienie zniszczonej w trakcie robót budowlanych nawierzchni biologicznie czynnej,
25) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (jeżeli będzie wymagane). Wykonawca ma obowiązek zastosować się do przepisów prawa i norm obowiązujących w Polsce, również tych, które nie zostały wymienione w programie funkcjonalno – użytkowym, a są niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma obowiązek zastosować się do wewnętrznych regulaminów obowiązujących na terenie Zakładu Karnego w Koronowie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji/rękojmi ( w miesiącach)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, w zakresie części 1:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu remontu budynku, obejmującą swym zakresem roboty z branży budowlanej i elektrycznej, o wartości co najmniej 700 000,00 zł. brutto, w ramach jednej umowy. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), warunek musi spełniać jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (członek konsorcjum, wspólnik spółki cywilnej).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwa zmówienia polegające na przebudowie lub modernizacji budynków lub/i budowli użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł ( brutto). Zał. nr 4

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których stanowi art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, wykonawca składa do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia (załącznik nr 2 do specyfikacji).

2) Na potwierdzenie wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których stanowi art. 7 ust. 1 w związku z art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 r. poz. 835), wykonawca składa do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia (Załącznik nr 2 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1 . Nie później niż w dniu przekazania terenu budowy, Wykonawca złoży Zamawiającemu zabezpieczenie należytego wykonania umowy w postaci:
a) pieniężnej, w kwocie równej 20% wynagrodzenia brutto wskazanego w § 9 ust. 1 umowy poprzez wpłatę na rachunek bankowy Zamawiającego numer …………………………………………………………………………, lub
b) bezwarunkowej, nieodwołalnej, płatnej na pierwsze żądanie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej na kwotę równą 20% wynagrodzenia brutto wskazanego w § 9 ust. 1 umowy, obowiązującą przez cały okres obowiązywania umowy, lub
c) podpisanego zgodnie z reprezentacją Wykonawcy weksla własnego in blanco, w którym wskaże co najmniej datę i miejsce wystawienia, który Zamawiający będzie mógł wypełnić w ten sposób, że:
- oznaczyć kwotę bezwarunkowej zapłaty przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego nie wyższą niż 20% wynagrodzenia brutto wskazanego w § 9 ust. 1 umowy,
- oznaczyć Koronowo jako miejsce zapłaty,
- oznaczyć termin zapłaty według własnego uznania,
- oznaczyć jako formę zapłaty – przelew bankowy na rachunek Zamawiającego numer ……………………
- przy czym wybór formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy należy do Wykonawcy.
2. W przypadku skorzystania z zabezpieczenia, o którym mowa w ust. 1 pkt 3, Zamawiający zawiadomi o tym Wykonawcę listem poleconym, wysłanym co najmniej na 7 dni przed terminem zapłaty sumy wekslowej.
3. W przypadku złożenia zabezpieczenia, o którym mowa w ust. 1 pkt 3, Zamawiający zwróci weksel do rąk własnych upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w ciągu 3 dni od dnia całkowitego rozliczenia należności wynikających z umowy.
4. W przypadku niezłożenia zabezpieczenia w którejkolwiek z form wskazanych w ust. 1, Zamawiający zatrzyma 20% wartości brutto z każdej faktury wystawionej przez Wykonawcę, tytułem zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektem umowy § 15.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-17 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: oferty należy składać na platformie e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-17 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI