Budowa budynku remizy OSP w Tylawie na działce nr ewid. 523 - etap III

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa budynku remizy OSP w Tylawie na działce nr ewid. 523 - etap III
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDukla
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-25
  • ZamawiającyGMINA DUKLA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-05
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00046630
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa budynku remizy OSP w Tylawie na działce nr ewid. 523 - etap III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DUKLA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440531

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Trakt Węgierski 11

1.5.2.) Miejscowość: Dukla

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 13 432 91 35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@dukla.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dukla.pl//

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku remizy OSP w Tylawie na działce nr ewid. 523 - etap III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f69c5888-ad8c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046630

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006673/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa Remizy OSP w Tylawie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.dukla.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OI.271.8.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót wykończeniowych budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej wraz z zagospodarowaniem terenu w Tylawie. Budynek jest obiektem parterowym, niepodpiwniczonym, wykonanym w technologii tradycyjnej - murowanym z elementami konstrukcji żelbetowej, przykrytym dachem o konstrukcji drewnianej (wiązary drewniane) dwuspadowym, pokrytym blachodachówką w kolorze czerwono- brązowym. Bryła budynku jest zwarta, prosta, rozplanowana w oparciu o dwa przenikające się prostokąty. Dane techniczne budynku:Wymiary rzutu poziomego w obrysie zewnętrznym wynoszą: 26,50 m x 25,69 m. Wysokość budynku w najwyższej kalenicy wynosi 8,97 m, a w ścianach szczytowych - 9,00 m. Szerokość elewacji frontowej wynosi - 26,50 m.Powierzchnia zabudowy budynku : 462,28 m2Powierzchnia użytkowa : 392,30 m2Powierzchnia całkowita : 462,28 m2Kubatura : 2729,28 m3 Roboty przewidziane do wykonania:a) Budowlane:- wykonanie tynków wewnętrznych oraz ocieplenia i elewacji budynku- montaż stolarki okiennej oraz drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej- wykonanie podłóg i posadzek w budynku remizy- wykonanie sufitów podwieszanych- malowanie ścian i sufitów- wykonanie schodów zewnętrznych oraz drenażu wokół budynku- wykonanie napisu i loga (zgodnie z projektem)b) Instalacyjne: - wykonanie instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej o mocy 9 kW oraz instalacji odgromowej - wykonanie instalacji sanitarnych wraz z białym montażem - wykonanie instalacji c.o. wraz z montażem kotła na olej opałowy22 kW, pompy ciepła 30 kW - wykonanie instalacji sprężonego powietrza wraz z agregatem sprężającym - wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz wodociągowegoc) Zagospodarowanie terenu: - wykonanie robót ziemnych (niwelacja terenu, wykonanie nasypów oraz ukształtowanie skarp) - wykonanie miejsc postojowych, placu manewrowego oraz dojazdów i dojść pieszych - wykonanie ogrodzenia terenu OSP.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45321000-3 - Izolacja cieplna

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.1. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt 2 mogą dotyczyć:1) zastosowania innych niż przewidziane w dokumentach, o których mowa w § 1 ust. 3 pkt 1,2 technologii, materiałów, urządzeń oraz rozwiązań projektowych i funkcjonalnych;2) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny;3) zmiany rozwiązań projektowych z uwagi na wykryte w dokumentach, o których mowa w § 1 ust. 3 pkt 1, 2 wady lub usterki;4) zmiany położenia lub wysokości części robót budowlanych;5) zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych;6) rezygnacji z wykonania części robót budowlanych;7) terminu realizacji umowy.2. W przypadku gdy zmiany, o których mowa w ust. 3, proponuje Wykonawca, warunkiem ich dokonania jest złożenie przez Wykonawcę wniosku zawierającego:1) opis propozycji zmiany;2) uzasadnienie zmiany;3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy;4) opis wpływu zmiany na harmonogram rzeczowo-finansowy i termin wykonania umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-25 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ePuap:/dukla/skrytka

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-25 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-05-05 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę windy - Wola Zarczycka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę windy podnośnika pionowego wraz z pracami montażowymi i dokumentacją niezbędną do rejestracji urządzenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI