Budowa budynku nr 2, administ. z funkcją edukacyjną–stodoły na Młyńskich Stawach

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa budynku nr 2, administ. z funkcją edukacyjną–stodoły na Młyńskich Stawach i obiektów turystyczno-edukacyjnych na trasie edukacyjnego szlaku rowerowego Tropem nietoperza Gacka i czapli Klary
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNamysłów
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-12-20
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Namysłów
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-03
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00298373
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa budynku nr 2, administ. z funkcją edukacyjną–stodoły na Młyńskich Stawach i obiektów turystyczno-edukacyjnych na trasie edukacyjnego szlaku rowerowego Tropem nietoperza Gacka i czapli Klary

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Namysłów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530559547

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 14A

1.5.2.) Miejscowość: Namysłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 77/ 419-05-05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: namyslow@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.namyslow.katowice.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarka leśna i pozostała działalność leśna, z wyłączeniem pozyskiwania produktów leśnych - kod PKD 0210Z 02.10.Z

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku nr 2, administ. z funkcją edukacyjną–stodoły na Młyńskich Stawach i obiektów turystyczno-edukacyjnych na trasie edukacyjnego szlaku rowerowego Tropem nietoperza Gacka i czapli Klary

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe1128ba-5371-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298373

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00067399/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa budynku edukacyjnego na Młyńskich Stawach oraz elementów infrastruktury na szlaku rowerowym "Szlakiem nietoperza Gacka i czapli Klary"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020. Partnerski projekt pn.: „Ochrona i promocja różnorodności biologicznej obszaru chronionego krajobrazu na terenie Gminy Domaszowice, Nadleśnictwa Namysłów oraz obszarów parkowych i wodnych na przykładzie OLO w Woskowicach Małych”. Nr projektu (wniosku) RPOP.05.01.00-16-0005/19.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://josephine.proebiz.com/pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1261 z późn. zm.) określa niezbędne wymagania techniczne umożliwiające pracę na platformie, które znajdują się w załączniku nr 13 do SWZ (Instrukcja korzystania z platformy JOSEPHINE).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119, str. 1 ze zm. – dalej „RODO”) Zamawiający informuje, że wszystkie informacje zawarte są w rozdziale III ust. 5 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119, str. 1 ze zm. – dalej „RODO”) Zamawiający informuje, że wszystkie informacje zawarte są w rozdziale III ust. 5 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: S.270.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

BUDOWA BUDYNKU NR 2, ADMINISTRACYJNEGO Z FUNKCJĄ EDUKACYJNĄ – ,,STODOŁY’’ NA MŁYŃSKICH STAWACH. Budowa budynku parterowego, niepodpiwniczonego. Budynek posadowiony na płycie żelbetowej. Konstrukcję nośną stanowi szkielet żelbetowy z wypełnieniem z bloczków ceramicznych. Ocieplenie wełna mineralna o grubości 20 cm.
Nad pomieszczeniami części sanitarnej strop żelbetowy. Konstrukcja nośna dachu oddzielona od pomieszczeń obudową systemową o odporności EI60. Dach budynku dwuspadowy krokwiowo-jętkowy o kącie 44 stopni. Pokrycie gontem blaszanym BROOF (t1), w kolorze czarnym. Adres inwestycji: Żaba – Młyńskie Stawy 1, 46-100 Namysłów, gmina i powiat namysłowski, województwo opolskie. Lokalizacja geodezyjna: jednostka ewidencyjna 160602_5 Namysłów – obszar wiejski, obręb 0072 Żaba, działka 164/5. 3.4. Charakterystyczne parametry budynku.
1) Ilość kondygnacji – 1,
2) Powierzchnia użytkowa – 147,5 m2,
3) Kubatura – 851 m3,
4) Powierzchnia zabudowy – 178 m2,
5) Wysokość – 6,82 m,
6) Długość – 24,04 m,
7) Szerokość – 7,40 m.
Elementy konstrukcyjne i inne budynku.

1) Fundamenty – płyta żelbetowa z betonu C30/37 W8 gr. 250 mm na podkładzie z betonu C8/10 gr. 100 mm, stal zbrojeniowa A-IIIN: B500SP. Szczegóły w projekcie konstrukcyjnym.
2) Ściany zewnętrzne – dwuwarstwowe o grubości 45 cm. Szkielet żelbetowy wypełniony pustakami ceramicznymi POROTHERM grubości 25 cm i klasy wytrzymałości 20 MPa na zaprawie cementowo-wapiennej klasy M5. Ocieplenie wełna mineralna o grubości 20 cm.
3) Ściany wewnętrzne:
a) murowane jednowarstwowe o grubości 25 i 11,5 cm z pustaków ceramicznych klasy 15 MPa na zaprawach zgodnych z systemem pustaków ceramicznych.
b) ściany GK o grubości 10 cm.
c) ściana oddzielająca pomieszczenia ogrzewane od nieogrzewanych – tynk gipsowy, pustak ceramiczny 25 cm, ocieplony wełną mineralną 12 cm od strony nieogrzewanej, tynk gipsowy.
d) wieńce, podciągi, nadproża – zgodnie z projektem konstrukcyjnym.
e) strop nad częścią sanitarną – płyta 150 mm zbrojona prętami ze stali AIIIN o ø 10 mm. Beton C20/25. Wykonanie stropu umożliwi w przyszłości montaż centrali wentylacyjnej w utworzonym ponad nim pomieszczeniu technicznym. Szczegóły w projekcie konstrukcyjnym.
4) Dach o konstrukcji z drewna litego klasy C24, spełniającego wymogi wytrzymałościowe zgodnie z obowiązującymi normami. Drewno winno być suszone komorowo w temperaturze 65-105oC. Wilgotność maksimum 18%. Krokwie w rozstawie podstawowym co 80 cm 100x200 mm, wykończone jak w sąsiednim budynku. Jętki 100x200 mm. Spadek dachu 44 stopnie. Pokrycie dachu gontem blaszanym w klasie BROOF (t1), klasyfikującym go jako nierozprzestrzeniający ognia. Sąsiedni obiekt w zabudowie ośrodka, pokryty czarnym gontem blaszanym JANOSIK. Na dachu zamontowane płotki przeciwśniegowe, ławy i stopnie kominiarskie. Szczegóły w projekcie konstrukcyjnym.
5) Komplet obróbek blacharskich wykonany z blachy systemowej, dla gontu blaszanego.
6) Rynny i rury spustowe, wg systemu producenta pokrycia dachowego.
7) Zgodnie z projektem palne: konstrukcja dachowa i izolacja cieplna przekrycia dachowego powinny być oddzielone od wnętrza budynku przegrodą o klasie odporności ogniowej nie niższej niż REI60. Można ją wykonać np. poprzez wykonanie dodatkowej konstrukcji z profili CD60 czy profili kapeluszowych z 2. krotnym poszyciem z płyt g-k, w oparciu o dostępne na rynku systemy zabudowy poddaszy czy dachu, w których skład wchodzą ogniowe płyty gipsowo-kartonowe typu F.
8) Strop podwieszony wykonany z płyt g-k o klasie odporności ogniowej nie niższej niż REI30. Fragment węzła sanitarnego z szatnią.
9) Stolarka okienna w kolorze ciemny brąz, aluminiowa o fakturze drewna, parapety zewnętrzne kamienne, wewnętrzne konglomerat kamienny. Współczynnik przenikania ciepła Uw (dla całego okna) na poziomie nie większym niż 0,9 W/(m2·K). Współczynnik przenikania ciepła Ug pakietu szybowego o wartości 0,5-0,6 W/(m2·K). Okna wyposażone w nawiewniki higrosterowalne. Okna połaciowe drewniane lub aluminiowe, brązowe z fakturą drewna o współczynniku Uw nie większym niż 1,1 W/(m2·K). Poziom odporności na włamania okien min. RC2N (szkło, okucia) określone w PN-EN 1627:2012 „Drzwi, okna, ściany osłonowe, kraty i żaluzje – Odporność na włamanie – Wymagania i klasyfikacja”.
10) Stolarka drzwiowa zewnętrzna aluminiowa o fakturze drewna o parametrach:
a) współczynnik przenikania ciepła U≤1,3 W/m²K,
b) poziom odporności na włamania drzwi przeszklonych min. RC2N (szkło, okucia) określone w PN-EN 1627:2012 „Drzwi, okna, ściany osłonowe, kraty i żaluzje – Odporność na włamanie – Wymagania i klasyfikacja”. Wewnętrzna drewniana jak w zestawieniu stolarki otworowej.
11) Izolacje termiczne – dach – wełna mineralna grubości 15 cm pomiędzy krokwiami i dodatkowo 10 cm pomiędzy rusztem, o współczynniku przewodzenia ciepła λD mniejszym od 0,038 W/m2K. Ocieplenie płyty żelbetowej 10 cm styropianem EPS 100. Ściany zewnętrzne ocieplenie wełną mineralną skalną o grubości 20 cm, współczynnik nie większy niż λD 0,036 W/m2K.
12) Izolacje wodochronne. Izolacja płyty fundamentowej – ciężka z papy termozgrzewalnej (w narożach wykonać fasetę). W pomieszczeniach mokrych należy wykonać izolację przeciwwilgociową (folia w płynie).
13) Docieplenie ścian zewnętrznych metodą systemową ETICS (dawniej lekką mokrą) przy użyciu wełny mineralnej skalnej – współczynnik przewodzenia ciepła nie większy niż λD 0,036 W/m2K. Łączenie z płytą fundamentową rozpocząć od pustaka termoizolacyjnego.
14) Tynki i okładziny – wewnątrz – tynk cementowo-wapienny grubości 15 mm wykończony gładzią gipsową gr. 3 mm, malowane farbą emulsyjną. W łazienkach płytki ceramiczne. Z zewnątrz tynk cienkowarstwowy – silikonowy baranek. Szczyty, podbitki okapów wykończone deską elewacyjną z drewna miękkiego gr. 19 mm, jak w sąsiednim budynku.
15) Posadzki – płytki gresowe imitujące wygląd oraz fakturę drewna. Mrozoodporne o antypoślizgowej i odpornej na ścieranie powierzchni, do zastosowania w pomieszczeniach o natężonym ruchu.
Elementy instalacji zewnętrznych do wybudowania w ramach niniejszego zamówienia:
1) Niniejsze postępowanie przetargowe nie obejmuje budowy słupowego oświetlenia zewnętrznego i linii kablowej NN YKY 5x6.
2) Skrzynka ZK dla obiektu w południowym szczycie budynku (pierwotnie miejsce montażu szafy oświetlenia zewnętrznego).
3) WLZ dla budynku prowadzona kablem energetycznym YAKY 4x50. Początek WLZ w ZK zlokalizowanym w północnym szczycie sąsiedniego budynku ,,rybaczówki’’ (obok dawnej studni).
4) Zewnętrzna instalacja wodociągowa wykonana z rur PE-HD 40 mm, rurociąg o długości ok. 8,7 m. Początek – wyjście z lewej strony północnego szczytu nowo wybudowanego budynku ,,rybaczówki’’.
5) Zewnętrzna instalacja kanalizacyjna wykonana z rur PVC-U 110 mm. Rurociąg o długości ok. 8,7 m. Początek – studzienka rewizyjna DN 425 – obok północnego szczytu nowo wybudowanego budynku ,,rybaczówki’’.
Instalacje wewnętrzne budynku edukacyjnego – ,,Stodoły’’:
1) Instalacja wody zimnej i cwu.
Instalacja wody zimnej oraz ciepłej z rur z PP-R Stabi Al łączonych poprzez zgrzewanie polidyfuzyjne. Woda ciepła będzie przygotowywana w elektrycznym pojemnościowym podgrzewaczu wody 30l 1,5 kW umieszczonym w pomieszczeniu 0/4 (WC dla kobiet i osób niepełnosprawnych).
Instalacje po montażu dokładnie płukane i poddane próbom szczelności zgodnie z „Warunkami Technicznymi wykonania i Odbioru Robot Budowlano-Montażowych.” Armatura/ wyroby budowlane muszą posiadać odpowiednie certyfikaty, oceny i atesty.
2) Instalacja kanalizacji sanitarnej.
Instalacja będzie zbierała ścieki z przyborów sanitarnych. Przewody będą prowadzono natynkowo, w bruzdach ściennych, szachtach instalacyjnych oraz pod posadzkami. Instalacja będzie ostatecznie odprowadzała ścieki do wybudowanego w ramach poprzedniego zamówienia zbiornika bezodpływowego dwukomorowego na nieczystości ciekłe o pojemności 10 m3.
Kanalizację podposadzkową należy wykonać z rur PVC-U SN8 SDR34. Wewnętrzną instalację kanalizacyjną zaprojektowano z rur kielichowych PP-HT. Podejścia odpływowe, łączące wyloty przyborów sanitarnych z pionem należy prowadzić z minimalnym spadkiem imin=2%. Przybory i urządzenia łączone z przewodami kanalizacyjnymi należy wyposażyć w zamknięcia wodne.
3) Instalacja grzewcza.
Budynek nr 2 – ,,stodoła’’ będzie obiektem użytkowanym sezonowo. Zaprojektowano w nim ogrzewanie dyżurne na poziomie +5oC, zabezpieczające przed zamarznięciem
instalacji wod.-kan. Źródłem ciepła dla poszczególnych pomieszczeń ogrzewanych będą 4 grzejniki elektryczne o mocy 500 W. W łazienkach, pomieszczeniach mokrych należy zainstalować grzejniki odporne na panującą tam wilgoć. Lokalizację oraz moc poszczególnych grzejników przedstawiono w części rysunkowej projektu instalacji grzewczej.
4) Instalacja wentylacji.
Niezbędna przyjęta ilość powietrza wentylacyjnego wynika z minimalnej ilości powietrza świeżego przypadającego na 1 osobę przebywającą w pomieszczeniu oraz minimalnych krotności wymian powietrza dla poszczególnych pomieszczeń zgodnie z ich przeznaczeniem.
Projektowany układ wentylacji nie jest przystosowany do pracy ciągłej w okresie niskich temperatur zewnętrznych.
Dopływ powietrza zewnętrznego do wentylowanych pomieszczeń realizowany będzie poprzez kratki przepływowe umieszczone w zewnętrznej ścianie, nawiewniki okienne, i kratki transferowe montowane w drzwiach. Wyciąg powietrza za pomocą wentylatorów osiowych i kanałowego z wyrzutem ponad dach budynku. Szczegóły w projekcie instalacji sanitarnych.
5) Instalacja elektryczna.
W ramach zamówienia wykonane zostanie:
a) zasilanie budynku,
b) przeciwpożarowy wyłącznik główny prądu,
c) wewnętrzne linie zasilające (WLZ),
d) rozdzielnica,
e) instalacja oświetlenia: podstawowego i awaryjnego,
f) instalacja gniazd wtykowych,
g) połączenia wyrównawcze,
h) instalacja odgromowa,
i) instalacja sygnalizacji napadu i włamania (SSNiW).
Kompletny opis w dokumentacji projektowej, STWiOR, przedmiarach i SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Na podstawie przepisu z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy zamówienia, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych – budowy pomostu/ tarasu widokowego na brzegu stawu nr 1 (CPV 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej). Wartość tego zamówienia została dodana do wartości zamówienia podstawowego przy wyliczaniu szacunkowej wartości zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowy - za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta
Wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji na przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

BUDOWA OBIEKTÓW INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNO-EDUKACYJNEJ NA TRASIE EDUKACYJNEGO SZLAKU ROWEROWEGO ’’TROPEM NIETOPERZA GACKA I CZAPLI KLARY’’.

Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania został określony w projektach budowlanym i wykonawczym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót, opracowanych dla potrzeb niniejszego zamówienia oraz SWZ. Adres inwestycji: Żaba – Młyńskie Stawy 1, 46-100 Namysłów, gmina i powiat namysłowski, województwo opolskie. Lokalizacja geodezyjna: jednostka ewidencyjna 160602_5 Namysłów – obszar wiejski, obręby 0072 Żaba, działki 164/5 i 165/3 oraz 0020 Jastrzębie, działka 163/3.

1. ALTANA TURYSTYCZNA.

Projektowana altana zlokalizowana zostanie w północnej części działki nr 164/5. Nie projektuje się wykonania dodatkowych dojazdów do altany, a jedynie dojście w postaci ścieżki utwardzonej geokratą. Nie zmienia się ukształtowania terenu, oraz rzędnych na granicy działki.

1.1. Sposób użytkowania obiektu.

Wolnostojąca altana, o drewnianej, ażurowej konstrukcji, pełnić będzie funkcję rekreacyjną. Zapewni odpoczynek użytkownikom edukacyjnego szlaku rowerowego ’’Tropem nietoperza Gacka i czapli Klary’’. Bryła obiektu zwarta i prosta, zaprojektowana na planie prostokąta.

1) Powierzchnia zabudowy – 34,85 m2,
2) Powierzchnia użytkowa – 34,85 m2,
3) Wysokość – 4,35 m,
4) Długość – 7,78 m,
5) Szerokość – 4,48 m.

1.2. Elementy konstrukcyjne i inne obiektu:

1) Fundamenty – płyta żelbetowa z betonu C30/37 gr. 200 mm na podkładzie z betonu C8/10 gr. 100 mm, stal zbrojeniowa A-IIIN: B500SP. Wymiana gruntu do poziomu gruntu rodzimego na kruszywo łamane o frakcjach 31,5-63 i 0-31,5 mm. W płycie zakotwione drewniane słupy altany. Szczegóły w projekcie konstrukcyjnym.
2) Dach zaprojektowano w konstrukcji drewnianej: krokwiowej z drewna sosnowego klasy C24. Wilgotność użytego drewna nie może przekraczać 20%. Wszystkie elementy drewniane impregnowane ciśnieniowo preparatem solnym Wolmanit CX8, wg wytycznych i zaleceń producenta lub innym, równorzędnym o podobnej skuteczności. Krokwie oparte na belkach oczepowych, belki oparte na słupach zakotwionych w fundamencie, całość stężona mieczami w poziomie i w pionie.
Pokrycie dachu gontem blaszanym w klasie BROOF (t1), klasyfikującym go jako nierozprzestrzeniający ognia.

2. WIEŻA Z ELEMENTAMI TELEKOMUNIKACJI.

2.1. Sposób użytkowania obiektu.

Wieża z urządzeniami przekaźnikowymi telekomunikacji na Młyńskich Stawach będzie miejscem montażu fragmentu systemu CCTV IP, tj.: zewnętrznej kamery, nadajnika z anteną kierunkową i zasilania akumulatorowo-solarnego. Zamontowane w tej lokalizacji urządzenia, w której instalacja łącza przewodowego nie jest możliwa, posłużą do transmisji strumienia wideo z kamer IP drogą radiową. System CCTV nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia. Wieża oprócz funkcji telekomunikacyjnej będzie spełniała funkcje poznawcze i edukacyjne. Korzystający z wieży turyści, użytkownicy szlaku rowerowego będą mogli obserwować rzadkie gatunki fauny bytujące na Młyńskich Stawach.

2.2. Charakterystyczne parametry obiektu.

1) Powierzchnia zabudowy – 51,84 m2,
2) Powierzchnia użytkowa – 78,90 m2,
3) Powierzchnia podestu wraz ze schodami – 47,61 m2,
4) Powierzchnia płyty fundamentowej 7,20 x 7,20 m – 51,84 m2,
5) Wysokość – 7,40 m,
6) Długość i szerokość – 6,9 x 6,9 m,
7) Kategoria obiektu budowlanego VIII.

2.3. Układ przestrzenny oraz forma architektoniczna obiektu.

Projektowany obiekt jest wieżą o konstrukcji drewnianej, opartą na planie kwadratu. Bryła obiektu jest zwarta i prosta. Wieża przykryta jest dachem czterospadowym o kącie nachylenia 25o, pokrytym gontem. Formę obiektu przedstawiono na rysunkach architektury.
Obiekt zaprojektowano w technologii drewnianej, opartej słupach o przekroju 20 x 20 cm. Podest wykonany z desek sosnowych o wymiarach 4 x 12 cm oparty na legarach 12 x 20 cm. Wszystkie elementy drewniane impregnowane ciśnieniowo, z zastosowaniem preparatów zapobiegających korozji biologicznej (grzyby i owady). Połączenia elementów konstrukcyjnych z zastosowaniem połączeń ciesielskich z dopuszczeniem wzmocnienia łącznikami metalowymi (łączniki metalowe ocynkowane).

2.4. Elementy konstrukcyjne i inne obiektu:

1) Fundamenty – płyta żelbetowa z betonu C30/37 gr. 200 mm na podkładzie z betonu C8/10 gr. 100 mm, stal zbrojeniowa A-IIIN: B500SP. Szczegóły w projekcie konstrukcyjnym.
2) Podesty wykonane z desek sosnowych o wymiarach 4 x 12 cm oparte na legarach 12 x 20 cm. Szczegóły w projekcie.
3) Dach w konstrukcji drewnianej: krokwiowej z drewna sosnowego klasy C24. Wilgotność użytego drewna nie może przekraczać 20%. Wszystkie elementy drewniane impregnowane ciśnieniowo preparatem solnym np. ,,Wolmanit CX8’’, ,,Korasit’’, wg wytycznych i zaleceń producenta lub innym, równorzędnym o podobnej skuteczności. Drewniana konstrukcja dachu jest mocowana do konstrukcji słupów obiektu poprzez legary. Węzły i połączenia konstrukcji drewnianych. Wszystkie elementy drewniane zaimpregnować do NRO. Połączenia elementów konstrukcyjnych z zastosowaniem połączeń ciesielskich z dopuszczeniem wzmocnienia łącznikami metalowymi (łączniki metalowe ocynkowane). Szczegóły w projektach: architektonicznym i konstrukcyjnym.
4) Pokrycie dachu gontem blaszanym BROOF (t1), w kolorze czarnym, ciemnobrązowym – analogicznie do pokryć pozostałych obiektów na Młyńskich Stawach. Pod gont należy wykonać izolację z papy na pełnym deskowaniu. Wszystkie elementy drewniane zaimpregnować do NRO.
5) Malowanie i powłoki zabezpieczające. Drewno w styku z wilgocią zabezpieczyć właściwym impregnatem, a konstrukcję drewnianą środkami przeciw owadom i grzybom. Elementy stalowe malowane farbami wierzchnimi w kolorze drewna.

3. MIEJSCE POSTOJOWE PRZY DRODZE I INNE MIEJSCA UTWARDZONE.

Projektowane miejsce postojowe na 4 pojazdy (3,0 x 6,0 x 4 szt.), zlokalizowane zostanie w południowo-wschodniej części działki nr 164/5, stanowiącej odcinek drogi z poboczami, i wykonane będzie w formie utwardzenia z geokraty. Nie projektuje się wykonania dodatkowych dojazdów oraz dojść do miejsca postojowego. Nie zmienia się ukształtowania terenu, oraz rzędnych na granicy działki.

3.1. Projektowane utwardzenie i uzbrojenie miejsca postojowego.

Projektowana konstrukcja nawierzchni np. kratka geoSYSTEM G5 max 5 cm wysokości, przenosząca ok. 450 ton/m2, lub inna o równoważnych parametrach. Podbudowa 30 cm z kruszywa łamanego (31,5-63 mm) na geowłókninie, następnie 15 cm kruszywa naturalnego (0-31,5 mm) i 5 cm piasku podsypkowego. Wypełnienie kratki kruszywo 5-20 mm lub opcjonalne gleba próchnicza czy humusowa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262210-6 - Fundamentowanie

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Na podstawie przepisu z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy zamówienia, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych – budowy pomostu/ tarasu widokowego na brzegu stawu nr 1 (CPV 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej). Wartość tego zamówienia została dodana do wartości zamówienia podstawowego przy wyliczaniu szacunkowej wartości zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowy - za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta
Wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji na przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu;
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez Zamawiającego.
2) Zamawiający określił warunki udziału w postępowaniu w sposób proporcjonalny do przedmiotu zamówienia oraz umożliwiający ocenę zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, w szczególności wyrażając je jako minimalne poziomy zdolności.
3) Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4) Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
5) O udzielenie zamówienia CZĘŚĆ I (PIERWSZA) mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
- Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 500.000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych PLN).
- Zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotowego zamówienia. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykonał należycie, zgodnie przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane, każda polegająca na:
- budowie, przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej. Definicję budynku użyteczności publicznej zawiera tekst §3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1065).
- podczas realizacji której wykonano roboty ogólnobudowlane, instalacje elektryczne, instalacje wodno–kanalizacyjne, instalacje grzewcze,
- której wartość brutto była większa lub równa 300.000,00 zł brutto.
b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.
- co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, zgodnie z przepisami ustawy - Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do pełnienia tej funkcji w przedmiotowym zamówieniu, z aktualną przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego;
UWAGA: Osoby wskazane przez Wykonawcę na spełnienie warunku udziału w postępowaniu muszą być tymi samymi osobami, które będą kierowały budową w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia.
W uzasadnionych przypadkach możliwa jest zmiana osób odpowiedzialnych za realizację niniejszego zamówienia na osoby o uprawnieniach równoważnych lub przyznanych w szerszym zakresie, z uwzględnieniem warunków udziału w postępowaniu.
6) O udzielenie zamówienia CZĘŚĆ II (DRUGA) mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 150.000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych PLN).
Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotowego zamówienia. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykonał należycie, zgodnie przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie ażurowego, drewnianego obiektu budowlanego, takiego jak: wieża, wiata, altana o powierzchni zabudowy min. 50 m2, którego wartość brutto była większa lub równa 40.000,00 zł brutto.
b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, zgodnie z przepisami ustawy - Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do pełnienia tej funkcji w przedmiotowym zamówieniu, z aktualną przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego;
UWAGA: Osoby wskazane przez Wykonawcę na spełnienie warunku udziału w postępowaniu muszą być tymi samymi osobami, które będą kierowały budową w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia.
W uzasadnionych przypadkach możliwa jest zmiana osób odpowiedzialnych za realizację niniejszego zamówienia na osoby o uprawnieniach równoważnych lub przyznanych w szerszym zakresie, z uwzględnieniem warunków udziału w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie aktualne na dzień składania ofert o braku podstaw do wykluczenia, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2) Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia, w postaci:
a) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie o którym mowa w art. 108 ust.1 pkt 1-4 i 6 oraz art. 109. ustawy Pzp; – załącznik nr 5 do SWZ;
b) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 8 do SWZ;
c) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
d) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem, Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących środków dowodowych: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych (załącznik nr 6 do SWZ), w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane. Jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
2. Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (załącznik nr 7 do SWZ), w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowalnymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z zasadami opisanymi w rozdziale 13. SWZ składany wraz z ofertą jako jej integralna część.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 groszy) dla I części zamówienia i 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 groszy) dla II części zamówienia.
2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Santander Bank Polska SA Oddział w Namysłowie nr rachunku: 04 1090 2196 0000 0001 0500 8229 z dopiskiem: Wadium na zabezpieczenie ........... części oferty w postępowaniu, pn.: ,,Budowa budynku nr 2, administracyjnego z funkcją edukacyjną – ’’stodoły’’ na Młyńskich Stawach i obiektów infrastruktury turystyczno-edukacyjnej na trasie edukacyjnego szlaku rowerowego ’’Tropem nietoperza Gacka i czapli Klary”,,.
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie tj.: do dnia 20.12.2021 r. do godziny 10:00 zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego.
Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (kasa). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami:
a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszą;
b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (gdy było wymagane);
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Kompletny opis wymagań dotyczących wadium zawiera rozdział VI.2 SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale V.2.1) SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kluczowych zadań.
5) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
6) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
7) Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmian przewidzianych w dokumentach zamówienia w postaci jasnych, precyzyjnych i jednoznacznych postanowień umownych. 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonane za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy, tylko w przypadkach określonych w Ustawie Prawo zamówień publicznych oraz ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian przewidzianych w niniejszym paragrafie oraz zmian określonych w art. 455 Pzp. Opisane zmiany przewidziane są w postaci jasnych, precyzyjnych i jednoznacznych postanowień umownych.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w zakresie wynagrodzenia, terminu realizacji, sposobu realizacji zamówienia w sytuacjach:
1) wystąpienie w trakcie realizacji zamówienia siły wyższej, niesprzyjających warunków atmosferycznych, geologicznych, czy hydrologicznych, zaistnieniem kolizji z sieciami infrastruktury, niepozwalających na wykonanie zamówienia na warunkach określonych w umowie;
2) konieczności usunięcia błędów w dokumentacji projektowej lub zmian w dokumentacji projektowej, jeżeli konieczność ta wynika z okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w momencie zawarcia umowy;
3) konieczności wykonania zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego lub zamówień powiązanych, których udzielenie i wykonanie stało się konieczne i które mają wpływ na realizację niniejszego zamówienia;
4) udzielenia zamówień o których mowa w art. 455 Pzp;
5) wystąpienia okoliczności o których mowa w § 6 umowy;
6) wstrzymania robót przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
7) konieczności wprowadzenia zmian do umowy, wynikających ze zmian natury technicznej oraz przerw w realizacji powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;
8) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności;
9) zaistnienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, a mających wpływ na realizację zamówienia;
10) wystąpienia okoliczności, na które Wykonawca nie miał wpływu i których nie dało się przewidzieć. Przedłużenie terminu realizacji robót budowlanych nie więcej niż o 30 dni.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w zakresie:
1) zmiany trybu, zasad i terminów rozliczeń wynagrodzenia umownego w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających taką zmianę, w szczególności wynikających z zapisów planu finansowego Zamawiającego;
2) zmiany warunków realizacji i zakresu przedmiotowego umowy niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia związanych z zaistnieniem innej niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zawartą umową;
3) zmiany postanowień umowy korzystnych z punktu widzenia realizowanego zamówienia, jego społeczno-gospodarczego przeznaczenia, czy interesu społecznego lub interesu Zamawiającego jako dysponenta środków publicznych, a polegające m.in. na możliwości ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy na skutek okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia, obniżenia wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy, modyfikacji zasad płatności wynagrodzenia umownego w związku z potrzebą wydatkowania środków budżetowych ujętych w planie finansowym Zamawiającego z uwagi na zamknięcie danego roku budżetowego, czy zaistnieniem innej okoliczności uzasadniającej wprowadzenie takiej modyfikacji.
Kompletny katalog zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera §31 projektu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej JOSEPHINE pod adresem https://josephine.proebiz.com/pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-20 10:45

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-18

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Kryterium cena. Trzy najkorzystniejsze cenowo oferty.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykucie betonu z betonomieszarki - Krzanowice
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykucie betonu z betonomieszarki - 7m3 - za 3000 zł Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI