BUDOWA BUDYNKU MIESZKLANEGO WIELORODZINNEGO Z WBUDOWANĄ USŁUGĄ WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
BUDOWA BUDYNKU MIESZKLANEGO WIELORODZINNEGO Z WBUDOWANĄ USŁUGĄ WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, DROGOWĄ, UKSZTAŁTOWANIEM I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU ORAZ ROZBIÓRKĄ SZCZELINY PRZECIWLOTNICZEJ 61-34 W RUDZIE ŚLĄSKIEJ PRZY UL. KAROLA BYTOMSKIEGO
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTarnowskie Góry
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-02-01
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiędzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2018-01-17
  • Numer ogłoszenia496907-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 496907-N-2018 z dnia 2018-01-17 r.

Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.: BUDOWA BUDYNKU MIESZKLANEGO WIELORODZINNEGO Z WBUDOWANĄ USŁUGĄ WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, DROGOWĄ, UKSZTAŁTOWANIEM I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU ORAZ ROZBIÓRKĄ SZCZELINY PRZECIWLOTNICZEJ 61-34 W RUDZIE ŚLĄSKIEJ PRZY UL. KAROLA BYTOMSKIEGO
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 27215700900000, ul. ul. Towarowa  1 , 42600   Tarnowskie Góry, woj. śląskie, państwo Polska, tel. (032) 3809006, 3809031, e-mail mtbstg@pn.pl, faks (032) 380 90 18.
Adres strony internetowej (URL): www.mtbstg.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.mtbstg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka ze 100% udziałem Gmin
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.mtbstg.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.mtbstg.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Osobiście w siedzibie Zamawiającego lub poprzez przesyłkę pocztową/kuriera. Oferta musi być napisana na maszynie do pisania, komputerze lub nieścieralnym atramentem, składana w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie lub opakowaniu. Koperta powinna być opisana zgodnie z instrukcją zawartą w SIWZ. Oferty nadesłane pocztą/kurierem będą zakwalifikowane do postępowania przetargowego pod warunkiem ich dostarczenia do terminu określonego w SIWZ.
Adres:
ul. Towarowa 1, 42-600 Tarnowskie Góry, sekretariat, pok. 203

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA BUDYNKU MIESZKLANEGO WIELORODZINNEGO Z WBUDOWANĄ USŁUGĄ WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, DROGOWĄ, UKSZTAŁTOWANIEM I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU ORAZ ROZBIÓRKĄ SZCZELINY PRZECIWLOTNICZEJ 61-34 W RUDZIE ŚLĄSKIEJ PRZY UL. KAROLA BYTOMSKIEGO
Numer referencyjny: 01/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z wbudowaną usługą, częściowo podpiwniczonego wraz z infrastrukturą techniczną, drogową, ukształtowaniem terenu i rozbiórkami w Rudzie Śląskiej przy ul. Karola Bytomskiego dz. nr 2703/27, 2693/26, 2692/26, 2702/27, 1689/31. Wykaz istniejących obiektów budowlanych  oskarpowane ukrycie dla ludności  pozostałości po fundamentach  oświetlenie uliczne na terenie inwestycji  nieczynny ciepłociąg  chodniki Zakres prac obejmuje: budowę:  budynku mieszkalnego z wbudowaną usługą, częściowo podpiwniczonego  przyłączy: kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, wodociągowego, teletechnicznego, elektroenergetycznego, ciepłowniczego  instalacji zewnętrznych: kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej  murów oporowych  pochylni dla osób niepełnosprawnych  schodów terenowych  wewnętrznego układu drogowego (parking , ciąg pieszo- jezdny, chodniki)  dwóch zjazdów publicznych z ul. Bytomskiego  elementów małej architektury przebudowę i zabezpieczenie:  sieci teletechnicznej, sieci elektroenergetycznej- według odrębnego opracowania przebudowę:  oświetlenia ulicznego wzdłuż ul. Bytomskiego i na terenie inwestycji- według odrębnego opracowania  ukształtowania terenu (w tym niwelacja skarp i budowa nowoprojektowanych) rozbiórki:  ukrycia dla ludności wraz z oskarpowaniem  pozostałości fundamentów  nawierzchni utwardzonych  oświetlenia ulicznego i na terenie inwestycji  nieczynnego ciepłociągu 2. Charakterystyka budynku: 2- segmentowy budynek mieszkalny wielorodzinny, fragmentarycznie podpiwniczony. Segmenty mieszkalne o wysokości IV kondygnacji (wzdłuż ul. Bytomskiego) i V kondygnacyjny przy granicy południowo- zachodniej terenu inwestycji) połączone są przewiązką, w której zlokalizowane zostały funkcje usługowe dla mieszkańców: gastronomia i funkcja biurowa Inwestora. W podpiwniczeniu zaprojektowano wzmocnioną piwnicę (rekompensującą ukrycie dla ludności przeznaczone do rozbiórki) pomieszczenia techniczne i komórki lokatorskie. Komórki lokatorskie w ilości 44 (jedna komórka na jedno mieszkanie) zostaną wydzielone siatkami. Uwaga Wyposażenie kuchni wraz z salą konsumpcyjną poza zakresem opracowania i Inwestora, po stronie przyszłego operatora. Uwidocznione w projekcie przybory kuchenne i sanitarne rozmieszczono w celu doprowadzenia instalacji wodno- kanalizacyjnej. Wyposażenie pomieszczeń kuchni należy traktować jako obowiązującą wytyczną dla przyszłego użytkownika. Budynek posiada rzut złożony z dwóch segmentów mieszkalnych I i II o prostokątnym rzucie połączonych przewiązką, tworzące wewnętrzne patio. Segment I i II posiada dach dwuspadowy o nachyleniu 13%, przewiązka posiada dach płaski jednospadowy o nachyleniu 2% umożliwiającym odprowadzenie wód deszczowych. Forma nawiązuje wysokością, rodzajem materiałów wykończeniowych i stylistyką do „familoków” zlokalizowanych wzdłuż pierzei ul. Bytomskiego, segment I jako bardziej eksponowany w sposób bardziej rygorystyczny kontynuuje charakter zabudowy sąsiedniej. W celu zapewnienia dostępu do drogi publicznej dla projektowanego placu postojowego przy budynku mieszkalnym zaprojektowano dwa zjazdy publiczne z ulicy Bytomskiego. W celu zapewnienia możliwości postoju pojazdów najemców pomieszczeń w projektowanym budynku oraz zapewnienia dojazdu pojazdów straży pożarnej do budynku zaprojektowano plac postojowy z miejscami prostopadłymi oraz okrążającą ją w kształcie litery „U” drogę manewrową. Charakterystyka elementów konstrukcyjnych projektowanego obiektu: Dach- konstrukcja dachu drewniana. Krokwie o przekroju 8x18cm wsparte na murze i na belkach stalowych podłużnych. Belki stalowe podłużne zaprojektowano o przekroju HEA140 ze stali S355. Należy wykonać je jako ciągłe łączone poprzez łączone śrubami blachy czołowe. Słupy/rdzenie konstrukcyjne- słupy/rdzenie zaprojektowano o wymiarach dostosowanych do grubości ścian, górą zwieńczone wieńcami, belkami i stropami oraz zakotwione monolitycznie w fundamencie. Zbrojenie słupów/rdzeni prętami ze stali AIIIN i strzemionami Ø6 AI. Beton C-20/25 (B-25). Wieńce, belki i stropy- strop nad piwnicą w części ogólnej/technicznej monolityczny płytowy o grubości 16cm i 25cm (dla stropu monolitycznego o gr. 25cm zgodnie z założeniami przewidziano obc. użytkowe 25kN/m2). Strop nad piwnicą w części lokatorskiej – gęstożebrowy systemowy RECTOR na belkach stropowych sprężonych. Całkowita grubość stropu 26cm. Podstawowy przekrój stropu – pustak 20cm + nadbeton 6cm. Stropy międzykondygnacyjne żelbetowe gęstożebrowe systemu Rector na belkach stropowych sprężonych. Całkowita grubość stropu 25cm. Podstawowy przekrój stropu – pustak 20cm + nadbeton 5cm. W strefach kotwienia płyt balkonowych - niskie pustaki przy zachowaniu grubości stropu 25cm. Nad częścią korytarzową i przy klatkach schodowych zaprojektowano strop żelbetowy jako płyty jednokierunkowo lub krzyżowo zbrojone. Grubość płyty monolitycznej 12cm. Zbrojenie płyty wg rysunków. W miejscach kominów i przejść instalacyjnych odpowiednie dozbrojenie górą i dołem. Stropy wsparte na ścianach i belkach żelbetowych. Płyty balkonowe monolityczne zbrojone górą Ø8AIII w podstawowym rozstawie co 8cm., kotwienie płyt balkonowych w stropach – monolityczne lub z zastosowaniem systemowych wkładek termicznych wg projektu wykonawczego. Stropy zaprojektowano jako opasane wieńcami i belkami. Szczegóły konstrukcyjne wg projektu wykonawczego. Beton konstrukcyjny C-20/25 i C25/30. Stal AIII , AIIIN i AI. Nadproża- nad otworami w ścianach należy stosować podwójnie żelbetowe systemowe nadproża prefabrykowane L19 (lub inne odpowiednie) o długościach odpowiadających szerokościom otworów w ścianach. Dobór ww. nadproży i sposób oparcia – zgodnie z wytycznymi producenta. Niewyspecyfikowane nadproża okienne i drzwiowe można również wykonać jako Kleina zbrojone prętami Ø16mm.Uzupełniająco nadproża stanowią także belki żelbetowe monolityczne zbrojone stalą AIII. Ściany wewnętrzne i zewnętrzne- ściany nośne i usztywniające - zewnętrzne i wewnętrzne zaprojektowano jako murowane z bloczków SILKA o grubości 24 i 18cm klasy 20MPa. Ściany szybu windowego wraz z podszybiem należy wykonać jako monolityczne żelbetowe wg szczegółowych wytycznych dostawcy urządzenia dźwigowego w oparciu o projekt wykonawczy konstrukcji opracowany dla tego zakresu. Ściany i płyta fundamentowa podszybia grubości 25cm. Nadszybie murowane lub monolityczne, przykryte płytą żelbetową grubości 16cm.Miejscowo zaprojektowano wzmocnienia ścian rdzeniami żelbetowymi. Ściany działowe – bloczki SILKA. Schody- biegi i spoczniki klatki schodowej zaprojektowano jako płytowe monolityczne o grubości 12cm i 16cm ze zbrojeniem głównym dołem Ø8AIII. Na załamaniach i w strefach przypodporowych dodatkowe dozbrojenia wg rysunku. Oparcie dolnego biegu na fundamencie. Oparcie pozostałych biegów i spoczników na ścianach nośnych oraz na belkach i wieńcach stropów. Fundamenty i ściany fundamentowe- obiekt posadowiony bezpośrednio. Fundamenty zaprojektowano jako monolityczne płyty i ławy fundamentowe oraz monolityczne żelbetowe podwaliny (ściany) fundamentowe. Poziom posadowienia jest zróżnicowany i waha się pomiędzy –2.30m, a -1.30m. Dla fundamentu piwnicy poziom posadowienia jest -3.060m. Głębokość posadowienie ustalono w nawiązaniu do terenu istniejącego i projektowanego oraz na podstawie wykonanej odkrywki (która wykazała posadowienie budynku istniejącego na głębokości ok. -2,2m względem terenu istniejącego). Na styku z budynkiem istniejącym, na całej długości ściany dylatacyjnej fundament projektowany należy podlać klinem z chudego betonu do poziomu posadowienia budynku istniejącego – tak by poziomy posadowienia obu fundamentów były zgodne. Po wykonaniu pełnej odkrywki fundamentu istniejącego należy bezzwłocznie wykonać nowy fundament i całość zasypać. Nie pozostawiać odkopanego fundamentu istniejącego. Fundament, tak jak cały budynek składa się z trzech oddylatowanych części. Fundament (z chudym betonem) oddylatowany jest także od sąsiedniego budynku istniejącego. Ławy fundamentowe zaprojektowano o wysokości 40cm i wymiarach jak na rysunku. Płyta fundamentowa piwnicy grubości 40cm. W ławach fundamentowych zakotwione są słupy/rdzenie żelbetowe oraz ściany fundamentowe. Przed zabetonowaniem ław należy osadzić pręty kotwiące tych słupów i ścian. Ściany piwnic żelbetowe monolityczne grubości 25cm, zbrojone prętami Ø12mm. W poziomie posadowienia wykonać ok. 20cm podsypkę z piasków średnich zagęszczonych do Id = 0.65 (Is = 0.98). Nośność podłoża gruntowego w poziomie posadowienia nie powinna być mniejsza niż 350kN/m2. W przypadku napotkania w poziomie posadowienia gruntów nasypowych, lub innych nienośnych należy je wymienić, aż do poziomu nośnych gruntów rodzimych. Miejsce po usuniętych gruntach wypełnić piaskiem średnim lub pospółką z zagęszczeniem do Is = 0,98. Dotyczy to w szczególności soczewki gruntów nienośnych wykazanej w opracowaniu geotechnicznym. Przygotowanie podłoża do posadowienia obiektu należy potwierdzić odbiorem geotechnicznym wykonanym przez uprawniona osobę. Izolacje przeciwwodne i przeciwwilgociowe: - izolacje poziome: 1x papa izolacyjna na lepiku asfaltowym lub inna o podobnych własnościach - izolacje pionowe (boczne i górne powierzchnie fundamentów i murów fundamentowych): powłokowe, np. Abizol R+P lub inna o podobnych własnościach. W ramach robót przygotowawczych do fundamentowania po wykonaniu wykopów należy zabezpieczyć je przed osuwaniem się ścian oraz zalewaniem wykopu wodą gruntową lub opadową. Detale architektoniczne i wyposażenie Balustrady balkonowe- balustrady balkonowe o wysokości 110cm zbudowane są ze słupków stalowych o przekroju kwadratowym 40/40mm (rozstaw słupków dla poszczególnych typów balustrad według rysunku A-29 branży architektonicznej) oraz poziomych poprzeczek o przekroju kwadratowym 30/30cm, światło miedzy poprzeczkami 12cm. Balustrada montowana od frontu płyty balkonowej. Elementy balustrady ze stali ocynkowanej, łączenie spawane. Balustrady klatki schodowej- balustrady klatki schodowej o wysokości 110cm od powierzchni stopnicy zbudowane są ze słupków stalowych o przekroju kwadratowym 40/40mm (rozstaw słupków dla poszczególnych typów balustrad według rysunku A-30, A-31 branży architektonicznej) oraz poziomych poprzeczek o przekroju kwadratowym 20/20cm, światło miedzy poprzeczkami 12cm. Balustrada montowana do stopni i spoczników od góry. Elementy balustrady ze stali ocynkowanej, łączenie spawane. Kanały techniczne- kanały o konstrukcji żelbetowej (grubość ścianek 15cm z 8cm izolacją ze styropianu chronionego folią PE; dno kanału na 10cm chudego betonu i 30cm warstwie podsypki piaskowej- układ warstw według przegrody P2) zostały zaprojektowane dla prowadzenia instalacji wewnętrznych; kanał posiada szerokość 55cm i głębokość 45cm; w miejscach charakterystycznych znajdują się włazy rewizyjne (rozmieszczenie według rysunku rzutu). Właz oparty jest na płycie nad kanałowej w grubości warstw posadzkowych. Rama i pokrywa włazu aluminium/ stal nierdzewna, pokrywa z kratą zbrojeniową i uszczelką EPDM; wypełnienie betonem C50/60 i wykończenie z płytek gresowych. Obudowa studni w wymiennikowni- studnia w wymiennikowni posiada ścianki żelbetowe grubości 12cm i przykryta jest kratą Wema 110/110cm, wymiar wewnętrzny studni 100/100cm, głębokość 100cm. Kanały wentylacyjne- kanały wentylacyjne prefabrykowane pionowe z pustaków wentylacyjnych keramzytobetonowych o klasie odporności ogniowej EI 120 np. systemu Schiedel; wloty do kominów wykończyć kratkami wentylacyjnymi z PCV w kolorze białym; rodzaje pustaków według zestawienia na rysunku A-27 branży architektonicznej. Dylatacje- pomiędzy dwoma ścianami, ścianami i posadzką, ścianami i stropem, stropem stropem, stropem i ścianą zastosowano listwy dylatacyjne. Poszczególne rodzaje listew zestawiono na rysunku A-28, a ich rozmieszczenie oznaczono na rysunkach rzutów Obudowy pionów kanalizacyjnych- piony kanalizacyjne należy obudować systemową suchą zabudową wodoodporną kształtki L15/15cm, grubość ścianki 2cm, długość kształtki do przycięcia, rdzeń z płyty z polistyrenu ekstrudowanego XPS pokryty obustronnie siatką z tworzywa sztucznego zatopionego w spoiwie. Schemat obudowy na rysunku A-32. Stolarka drzwiowa zewnętrzna wraz z witrynami- ramy z PCV, dla drzwi i witryn zewnętrznych profile ciepłe o wymaganym współczynniku przenikania ciepła 1,5, kolor RAL 7016, szkło bezpieczne, samozamykacze. Szczegóły (rodzaj zamka, integracja z domofonem klamka lub antaba) - według zestawienia na rysunku A-24. Stolarka drzwiowa wewnętrzna zaprojektowano drzwi:  mieszkaniowe: wejściowe, łazienkowe, pokojowe  ochronno- hermetyczne do ukrycia dla ludności  windowe  techniczne  systemowe ścianki WC z drzwiami  do pomieszczeń biurowych i pomieszczeń kuchni Otwory okienek podawczych i wnęki porządkowej w kuchni zamknięte zostały podnoszonymi roletami. Szczegóły podano w zestawieniu na rysunku A-23. Stolarka okienna- stolarka okienna została zaprojektowana z PCV rozwierno- uchylna oraz stała z aluminium z wymogiem odporności ogniowej EI30  klapy dymowe z funkcją wyłazu dachowego  wyłaz dachowy Szczegóły podano w zestawieniu na rysunku A-22. Posadzki  panele podłogowe AC3: pokoje,  płytki gresowe: przedpokój, łazienka, kuchnia, klatka schodowa, komunikacja wewnętrzna i ogólna, sala konsumpcyjna, pomieszczenia porządkowe i dostaw , szatnia, pokoje biurowe,  płytki gresowe mrozoodporne: balkony. Wodomierze- wodomierze z nadajnikami impulsów, skrzydełkowe, jednostrumieniowe, ze zdalnym odczytem, kompatybilne z systemem FLOWIS Reader lub z innym kompletnym systemem umożliwiającym zdalny odczyt (wówczas należy wycenić koszty zakupu oprogramowania i innych urządzeń niezbędnych do dokonania odczytu). Wyposażenie kuchni/łazienek/pomieszczeń gospodarczych  część ogólna: zlewozmywak dwukomorowy, umywalki, umywalki dla niepełnosprawnych, miska ustępowa stojąca, miska ustępowa stojąca dla niepełnosprawnych, półki gospodarcze Uwaga! Kuchenka elektryczna w kuchni cateringowej poza zakresem.  część mieszkalna: miski ustępowe stojące, umywalki, kabiny prysznicowe, brodziki, zlewozmywaki jednokomorowe podwieszane do ściany, kuchenki elektryczne wolnostojące czteropalnikowe ceramiczne lub płyta ceramiczna, grzejniki, odbiorniki domofonowe. Wycieraczki zastosowano wycieraczki:  zewnętrzne; systemowe o wymiarach 50/100cm wpuszczane w kostkę betonową. Podstawa wycieraczki z polimer betonu ze zintegrowana krawędzią ze stali ocynkowanej żebrami wzmacniającymi i otworem odpływowym Ø110, wypełnienie z rusztu kratowego ze stali ocynkowanej (wielkość oczka 9/13mm np. Aco Vario  wewnętrzne; systemowe o wymiarach 50/100cm wpuszczane w posadzkę, rama wpustowa aluminiowa wysokość profilu 11mm (z rama 13mm) wkład dywanowy np. C/S Pedimat; zestawienie na rysunku A-26. Daszki nad wejściami- nad wejściami do klatek schodowych segmentów mieszkalnych oraz nad wejściem do przewiązki zaprojektowano zadaszenia systemowe o konstrukcji stalowej (profile 80/60mm lakierowane podkładem i malowane proszkowo na kolor RAL 9006) z systemowym kotwieniem i odwodnieniem. Wypełnienie z przezroczystych płyt poliwęglanowych litych grubości 8mm z filtrem UV np. producent Almos -2. Zestawienie na rysunku A- 25. Wygrodzenia komórek lokatorskich w piwnicy- według rozwiązania systemowego, wysokość 220 cm  ścianki działowe Typ S 2200, ze stali ocynkowanej z 3 poziomych poprzeczek (profil C) oraz lameli o szerokości 125mm mocowanych wzdłużnie w odstępach 34mm.  słupki o wymiarach 40 x 40 mm w odstępach maks. 97cm mocowane do sufitu i posadzki za pomocą elementów mocujących (profil górny, profil dolny), kołków rozporowych i wkrętów samowiercących.  drzwi systemowe KFL TYP S 785 K - zamykane na kłódkę, drzwi z 3 poprzecznych, 2 wzdłużnych i 2 ukośnych profili o przekroju C oraz lameli o szerokości 125 mm, mocowanych wzdłużnie w odstępach 34 mm. Mocowane do słupka na trzech zawiasach za pomocą nitów lub blachowkrętów oraz przystosowane do uchylania na zewnątrz lub do wewnątrz. Kąt uchylania min. 90 st., szerokość drzwi systemowych 785 mm Drabiny na dach- drabina stała systemowa z obręczą ochronną od wys. 3m, poniżej drabina dowieszana; drabiny wewnętrzne zlokalizowane w klatce schodowej na ostatniej kondygnacji. Windy osobowe  winda w budynku frontowym Winda hydrauliczna wg dyrektywy maszynowej 2006/42/WE np. HomeLift 1A2T (wg danych uzyskanych z firmy Pol-dźwig oferta 172137PLL), udźwig 400kg, prędkość podnoszenia 0,14 m/s, wym. kabiny 110x130x213 cm, wykończenie kabiny: stal powlekana/zamsz 401 beż, poręcz nierdzewna, panel sterowania z blachy nierdzewnej na całej wys. ściany, lustro ½, podłoga PCV 502 ciemno-szary, oświetlenie LED, drzwi kabiny teleskopowe 90x200cm stal powlekana/zamsz beż, drzwi szybu EI30 (4szt.) polimod 201, system dwustronnej komunikacji, siłownik 1008 niedzielony, maszynownia w formie prefabrykowanej szafy – lokalizacja wg rzutu, agregat 230V jednofazowy. Uwaga Strop szybu docięty skośnie wg rysunku – uwzględnić przy montażu windy do stropu  winda w budynku tylnym Winda elektryczna wg dyrektywy dźwigowej EN-81-20/50 sterowanie RCF1 (wg danych uzyskanych z firmy Pol-dźwig oferta 07/08/17 CH), udźwig 1000kg, prędkość podnoszenia 1m/s, wym. kabiny 110x210x210 cm, wykończenie kabiny: ściany stal szczotkowana, sufi, poręcz, cokół stal nierdzewna, podłoga: guma czarna, oświetlenie LED, drzwi kabiny automatyczne teleskopowe dwupanelowe 90x200cm RAL 7032, drzwi szybu (w tym 1 szt. EI30) RAL 7032, maszynownia w nadszybiu, panel sterowniczy na ostatniej kondygnacji przy ścianie klatki schodowej. UWAGA Przed zamówieniem windy należy zweryfikować wytyczne branżowe i w razie potrzeby powiadomić projektanta. W przypadku zmiany windy należy uzyskać akceptację projektanta. Budynki wyposażone zostaną w podstawowe instalacje wewnętrzne: Budynek zostanie wyposażony w następujące instalacje:  wodociągową  kanalizacji sanitarnej  centralnego ogrzewania  elektryczną  teletechniczną  wentylacja grawitacyjna,  w pomieszczeniach gastronomii wentylacja grawitacyjna ze wspomaganiem i klimatyzacja. Projekt obejmuje rozwiązania w/w instalacji w części opisowej i rysunkowej projektu instalacji sanitarnych, elektrycznych i teletechnicznych. Urządzenia zostały dobrane i opisane na rysunkach i schematach, oraz w opisie technicznym. Niezbędne obliczenia znajdują się w opisie technicznym – osobno dla każdej instalacji. Plan sytuacyjny zawiera powiązanie budynku z projektowanymi sieciami wraz z podaniem projektowanych średnic oraz długości instalacji zewnętrznych i przyłączy.

II.5) Główny kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45211000-9
45233200-1
45111200-0
45231000-5
45232451-8
45231110-9
45332400-7
45330000-9
45331100-7
45331200-8
45311100-1
45311200-2
32412100-5
32500000-8
32422000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  28   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
28

II.9) Informacje dodatkowe: Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia lub wygaśnięcie/rozwiązanie umowy, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na roboty budowlane, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane przez Bank Gospodarstwa Krajowego.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 1. Wykonawca musi wykazać, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż: 1.500.000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100), 2. Wykonawca musi wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej: 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych 00/100). (dotyczy wartości dla podlimitu związanego z wykonywaniem robot budowlano montażowych).
Informacje dodatkowe Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów): 1. potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego, 2. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Uwaga! Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa jw., Zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy Pzp.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, polegające na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego zrealizowanego w technologii tradycyjnej, co najmniej 10-rodzinnego z co najmniej trzema kondygnacjami i kubaturze 5000 m³. Za zakończenie roboty budowlanej należy rozumieć podpisanie protokołu odbioru końcowego lub równoważnego dokumentu. 2. Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. posiadającymi aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:  konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (kierownik budowy) – 1 osoba  instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych (kierownik robót elektrycznych – 1 osoba  instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (kierownik robót sanitarnych) – 1 osoba  inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń (kierownik robót drogowych) – 1 osoba. 3. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów):  wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ). Uwaga! Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.  wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ).
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia zostanie wezwany do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów): 1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 5. oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6. oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7. w celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie (załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; Uwaga! (odnosi się do wszystkich dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia): W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty o których mowa w pkt 1 – 7. zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), 2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3) dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, 4) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów): 1) sytuacja ekonomiczna lub finansowa:  potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego;  informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Uwaga! Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa jw., Zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy Pzp. 2) zdolność techniczna lub zawodowa:  wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ); Uwaga! Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.  wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ). Uwaga! (odnosi się do wszystkich oświadczeń i dokumentów): 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), 2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3) dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, 4) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Dokumenty innych podmiotów dotyczących oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 4. Dowód wniesienia wadium:  w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, można je złożyć łącznie z ofertą (ale w oddzielnej kopercie, nie było na stałe związane/połączone z ofertą) lub złożyć w sekretariacie w siedzibie Zamawiającego ul. Towarowa 1, pokój nr 203 (sekretariat czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00). Kserokopię tych dokumentów można dołączyć do oferty,  w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu,  w przypadku załączenia do oferty innych materiałów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiałów reklamowych czy informacyjnych itp.) pożądane jest, aby stanowiły one odrębną część niezłączoną z ofertą w sposób trwały. Materiały takie nie będą podlegały ocenie przez Zamawiającego. 5. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane. 6. Kosztorys ofertowy, sporządzony w formie szczegółowej dla robót stanowiących przedmiot zamówienia. Przez szczegółowy kosztorys ofertowy należy rozumieć kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z zasadami wynikającymi z rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13.07.2001 r. w sprawie kosztorysowania obiektów i robót budowlanych, dla metody szczegółowej sporządzania kosztorysu ofertowego. Rozporządzenie nie jest aktem prawnym aktualnie obowiązującym, niemniej jednak Zamawiający wymaga sporządzenia szczegółowego kosztorysu ofertowego zgodnie z zasadami opisanymi w wyżej wskazanym rozporządzeniu. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę braku możliwości skatalogowania danej pozycji kosztorysu, Wykonawca winien dokonać wyceny danego elementu przedmiaru robót w szczegółowym kosztorysie ofertowym na podstawie kalkulacji własnej (indywidualnej), którą winien załączyć do szczegółowego kosztorysu ofertowego jako jego integralną część. Szczegółowy kosztorys ofertowy winien zostać podpisany przez Wykonawcę i winien zostać załączony do formularza oferty w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach (w przypadku zawarcia umowy z Wykonawcą, jeden egzemplarz zostanie wykorzystany na potrzeby realizacji przyszłej umowy – egzemplarza tego nie należy trwale łączyć z pozostałymi dokumentami oferty). 7. Podsumowanie w formie wykazu poszczególnych działów kosztorysu ofertowego z uwzględnieniem kwoty netto, kwoty brutto i zastosowanej stawki podatku VAT przy każdym dziale. 8. Harmonogram rzeczowo-finansowy inwestycji. Należy wykonać harmonogram rzeczowo-finansowy inwestycji zgodnie z obowiązującym, wzorem załączonym do dokumentacji przetargowej – załącznik nr 10 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. III. 4) niniejszego oświadczenia: 1) pkt 1. - składa informację z odpowiedniego rejestru albo w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21; 2) pkt. 2. - 4. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1. pkt 1) i pkt 2) lit. b) niniejszego ogłoszenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 2) lit. a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia ust. 2. stosuje się. 4. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w ust.III. 4) niniejszego ogłoszenia, składa dokument, o którym mowa w ust. 1. pkt 1), w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia ust. 2. zdanie pierwsze stosuje się.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 01.02.2018 r. do godz. 10.00 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:  w pieniądzu,  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr 42, poz.275 z późn.zm.). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego – ING Bank Śląski o/Tarnowskie Góry. 87 1050 1386 1000 0002 0085 6060 z dopiskiem „Wadium –Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Rudzie Śląskiej ul. K.Bytomskiego.”. Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. 6. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi pod rygorem wykluczenia Wykonawcy: a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego, b) określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ), c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), e) być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na pierwsze żądanie. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 9. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7. lit. a). 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 90,00
Okres gwarancji/rękojmi 5,00
Termin wykonania 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy. Wzór umowy, jaka zostanie zawarta (podpisana) z wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Złożona oferta wraz z załącznikami będzie jawna, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (art. 11 ust. 4 ww. ustawy – tekst jednolity - Dz. U. z 2003 roku Nr 153, poz. 1503 ze zm.) co, do których Wykonawca składający ofertę zastrzegł oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
W przypadku gdy Wykonawca nie wykaże, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiający uzna zastrzeżone informacje za jawne, o czym poinformuje Wykonawcę. Uwaga! Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, winny być zgrupowane, stanowić oddzielną część oferty oraz być odpowiednio zabezpieczone tj. np. odpowiednio opisane, oddzielone dodatkowymi okładkami z napisem „tajemnica przedsiębiorstwa” „tylko do wglądu przez Zamawiającego” lub tym podobne. Wykonawca, który będzie chciał skorzystać z jawności dokumentacji z postępowania (protokołu) w tym i ofert, musi wystąpić w tej sprawie do Zamawiającego z wnioskiem.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-02-01, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta wraz z załącznikami musi być napisana w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Tak
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Przewiduje się unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia lub wygaśnięcie/rozwiązanie umowy, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na roboty budowlane, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane przez Bank Gospodarstwa Krajowego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę adaptację ogrodu - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę adaptację ogrodu - nasadzenia roślin wraz z przygotowaniem terenu, ławki ogrodowe, oświetlenie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI