Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 32 mieszkaniami i infrastrukturą techniczną...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 32 mieszkaniami i infrastrukturą techniczną oraz 32 naziemnymi miejscami parkingowymi.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoAleksandrów Kujawski
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-08-26
  • ZamawiającyAleksandrowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-11
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 32 mieszkaniami
i infrastrukturą techniczną oraz 32 naziemnymi miejscami parkingowymi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Aleksandrowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 911250619

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strażacka 7A

1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-700

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 728 982 846

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: atbs@vp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tbs-aleksandrow.lo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Towarzystwo Budownictwa Spółecznego Sp. z o.o.

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 32 mieszkaniami
i infrastrukturą techniczną oraz 32 naziemnymi miejscami parkingowymi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd44fbf7-fa77-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00145145

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00140389/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 32 mieszkaniami i infrastrukturą techniczną oraz 32 naziemnymi miejscami parkingowymi.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/aleksandrowkujawski

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone przy użyciu Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/aleksandrowkujawski, (dalej platforma). Ilekroć w Specyfikacji Warunków Zamówienia lub w przepisach o zamówieniach publicznych mowa jest o stronie internetowej prowadzącego postępowanie należy przez to rozumieć także platformę.2 Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą dostępne na stronie https://platformazakupowa.pl /pn/aleksandrowkujawski,

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest jest Aleksandrowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. reprezentowany przez Prezesa, z siedzibą w Aleksandrowie Kujawskim przy ul. Strażackiej 7A , 87-700 Aleksandrów Kujawski, z którą można kontaktować się pisemnie na adres siedziby lub poprzez adres e-mail: atbs@vp.pl ,administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: atbs@vp.pl. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników ; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Atbs.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 9610107,92 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. PRZEDMIOT I ZAKRES INWESTYCJI
Przedmiotem jest budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 32 mieszkaniami i infrastrukturą techniczną oraz 32 naziemnymi miejscami parkingowymi, przy ul. Słonecznej w Aleksandrowie Kuj., na działkach nr 7/19 i 7/22, obręb 0001 Aleksandrów Kujawski, KM 30.
Zakres obejmuje czterokondygnacyjny, podpiwniczony budynek wielorodzinny z 32 mieszkaniami, infrastrukturę techniczną, obsługującą budynek oraz miejsca postojowe w ilości – 32 miejsca, w tym dla niepełnosprawnego.
2. ZAGOSPODAROWANIE DZIAŁKI
Budynek zlokalizowany będzie w południowo-wschodniej części działki nr 7/22. Budynek balkonami ściany wschodniej przylega do granicy dz. nr 7/19 z dz.nr 7/16, w której wyznaczona jest obowiązująca linia zabudowy, ściana południowa oddalona jest od granicy z dz. nr 7/15 o 6,30m. Ściany północna i zachodnia oddalone są od granic terenu objętego opracowaniem w odległościach przekraczających 10m. Zjazd na teren inwestycji projektowany jest z ul. Granicznej poprzez ul. Słoneczną, dz. nr 7/16. Dodatkowo, planowany jest wjazd na teren objęty opracowaniem, z dz. nr 7/15, która jest wykorzystywana jako droga dojazdowa obsługująca istniejące budynki zarządzane przez Inwestora.
Inwestycja wykorzystywać będzie projektowane miejsca parkingowe. Parkingi oraz ciągi pieszo jezdne utwardzone będą nawierzchnią z kostki betonowej. Teren pod powierzchnie utwardzone należy splantować wg rysunków projektu wykonawczego. Odpady stałe gromadzone będą w projektowanej altanie śmietnikowej. Woda opadowa z dachu budynku odprowadzana będzie do miejskiej kanalizacji deszczowej. Dokumentację zadania stanowią projekty zawarte w załącznikach do SWZ.

Poza obszarem opracowania planowana jest przebudowa, istniejącego na sąsiednich działkach, placu zabaw dla dzieci. Plac ma powierzchnię około 450m2 Przebudowę należy wykonać wg wytycznych przedstawionych na rysunku
zagospodarowania placu zabaw.
3. BILANS TERENU
1) Powierzchnia działek nr 7/19 i 7/22 - 4450,00m2
2) Powierzchnia projektowanej zabudowy - 653,30m2
3) Powierzchnia terenów utwardzonych - 1398,70m2
4) Powierzchnia terenów biologicznie czynnych - 2398,00m2
5) Udział pow. zabudowy w pow. działki (dla terenu 3MW/U) - 20,0%
6) Udział pow. biologicznie czynnych (dla terenu 3MW/U) - 73,3%
7) Intensywność zabudowy (dla terenu 3MW/U) - 0,73
4. DOSTĘPNOŚĆ BUDYNKU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Wejście na pierwszy poziom mieszkalny w klatce z mieszkaniem dla niepełnosprawnego, umożliwia platforma dla osób niepełnosprawnych.
5. DZIAŁKA NIE JEST WPISANA DO REJESTRU ZABYTKÓW.
6. DZIAŁKA NIE JEST ZLOKALIZOWANA NA SZKODACH GÓRNICZYCH.
7. UWAGI KOŃCOWE
1) Planowana inwestycja nie stwarza zagrożenia dla użytkowników i otoczenia. Należy ją przeprowadzić zgodnie z projektem, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz przepisami ppoż., bezpieczeństwa i higieny pracy. Do realizacji należy używać materiałów posiadających wymagane atesty. Roboty prowadzone muszą być przez osobę uprawnioną.
2) Inwestycja nie oddziałuje negatywnie na środowisko naturalne, w tym także na świat zwierzęcy i roślinny. Procesy zachodzące w budynku nie emitują czynników szkodliwych dla środowiska, w związku z tym nie ma konieczności stosowania urządzeń chroniących środowisko.
3) Wszystkie instalacje nieczynne w gruncie, stanowiące kolizję z inwestycją, do demontażu.
4) Podczas prowadzenia robót ziemnych, wszelkie niepotrzebne materiały, odkryte w gruncie, np: gruz, należy zutylizować.
5) Obszar oddziaływania inwestycji został wyznaczony na podstawie §12 i §60 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, z późniejszymi zmianami. Projektowana inwestycja oddziałuje na teren działek nr 7/19 i 7/22, obręb 0001 Aleksandrów Kujawski, KM 30.
Przedmiotowe zamówienie, Wykonawca zobowiązuje się wykonać na warunkach określonych w SWZ wraz z załącznikami stanowiącymi integralną część Specyfikacji, a w szczególności zgodnie z postanowieniami Umowy oraz załączonym przedmiarem załącznik 11 do SWZ.
Na podstawie przedmiaru oferent wykona ofertowy kosztorys budowlany który musi być szczegółowy i zawierać następujące elementy: stronę tytułową, przedmiar robót, kalkulację szczegółową zastosowanych cen jednostkowych, tabelę elementów scalonych oraz w załączniku – dla analiz indywidualnych i analogii – kalkulację szczegółową cen jednostkowych wraz z uzasadnieniem. Kosztorys należy przedłożyć przed podpisaniem umowy.
Nazw materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń do podanych w dokumentacji (spełniających wymagania podane w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ ). Wykonawca, który na etapie realizacji robót budowlanych, powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W przypadku gdy zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SWZ . Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
W przypadku, gdy w SWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Użycie w SWZ lub załącznikach oznakowania oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego. Użycie w SWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Projekcie budowlanym załącznik nr. 10 ( cz 1,2,3) oraz przedmiarze robót Załącznik nr 11 i Szczegółowej Specyfikacji Technicznego Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 12 Płatność za wykonane roboty nastąpi w 5 częściach po wykonaniu i odbiorze przez Zamawiającego robót na podstawie czterech protokołów częściowych i piątego końcowego odbioru robót – zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik do umowy. Zapłata wynagrodzenia za wykonane roboty nastąpi w terminie 21 dni po otrzymaniu przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury VAT, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze. Za datę zapłaty uważa się dzień, w którym Zamawiający zleci bankowi wykonanie przelewu. Warunki dotyczące zatrudnienia określonow w dokumentacji zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45223821-7 - Elementy gotowe

45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych

45261410-1 - Izolowanie dachu

45262300-4 - Betonowanie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421132-8 - Instalowanie okien

45431200-9 - Kładzenie glazury

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Zdolności występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
4) Zdolności technicznej lub zawodowej
Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że:

- w okresie pięciu lat przed upływem terminu na składanie ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej jedno zadanie polegające na wybudowaniu budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub budynku użyteczności publicznej (w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowania tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1065) o powierzchni użytkowej minimum 1 500,00 m2, o co najmniej trzech kondygnacjach i o wartości nie mniejszej niż 4 000 000,00 zł brutto.
W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

- skieruje do realizacji zamówienia osoby, zdolne do wykonania zamówienia legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone, które będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi w specjalnościach:
a) kierownikiem budowy w branży budowlanej (minimum 1 osoba), który winien posiadać:
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, od co najmniej 5 lat minimum łącznie 2- letnie doświadczenie (liczone od momentu uzyskania uprawnień) w pełnieniu funkcji kierownika budowy, na co najmniej jednym zadaniu polegającym na wybudowaniu budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej minimum 1 500,00 m2 .
b) kierownikami robót w branży sanitarnej i elektrycznej posiadającymi:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności:
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych bez ograniczeń (min. 1 osoba),
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (min. 1 osoba)
każda osoba wymieniona powyżej musi mieć minimum łącznie 2- letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót lub budowy od momentu uzyskania uprawnień na minimum 1 budowie.
Kierownicy robót (wyszczególnionych branż) muszą być wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. 2014 poz. 1946).

W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

Zamawiający wymaga, aby wyżej wymienione osoby uczestniczyły w realizacji zamówienia publicznego w zakresie posiadanych uprawnień i kompetencji.
Zamawiający dopuszcza uprawnienia równoważne, o ile są ważne i uprawniają kierowania robotami budowlanymi w zakresie przedstawionym w pkt B oraz nabyte są na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych potwierdzających spełnianie warunków
udziału w postępowaniu, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i
miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
3) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę
częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt VIII.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Określono w dokumentach zamówienia

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-26 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/aleksandrowkujawski

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-26 11:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-24

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych o których mowa w pkt 4 SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont więźby dachowej wraz z wymianą pokrycia dachu budynku klasztoru - Kcynia
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont więźby dachowej wraz z wymianą pokrycia dachu budynku klasztoru. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI