Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa budynku mieszkalnego, wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą u zbiegu ulic: Konfederatów Barskich i Żeromskiego w Zabrzu wraz z uzyskaniem decyzji na użytkowanie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKANIOWYCH-TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272091693
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Warszawski 10
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 37 33 910
1.5.8.) Numer faksu: 32 271 15 53
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: techniczny@zbm-tbs.zabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm-tbs.zabrze.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku mieszkalnego, wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą u zbiegu ulic: Konfederatów Barskich i Żeromskiego w Zabrzu wraz z uzyskaniem decyzji na użytkowanie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45ef82d2-6a04-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005970
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej pod adresem: techniczny@zbm-tbs.zabrze.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej pod adresem: techniczny@zbm-tbs.zabrze.pl 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. 4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu. 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP). 8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: techniczny@zbm-tbs.zabrze.pl9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: techniczny@zbm-tbs.zabrze.pl Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. 10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Budynków Mieszkaniowych – Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. z siedzibą w Zabrzu 41-800 przy placu Warszawskim 10, tel. 32 37-33-900, fax. 32 271-15-53, e-mail: sekretariat@zbm-tbs.zabrze.pl; inspektorem ochrony danych osobowych w Zarządzie Budynków Mieszkaniowych – Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. z siedzibą w Zabrzu jest wyznaczona przez ZBM-TBS Sp. z o.o. osoba, z którą można skontaktować się poprzez e-mail: daneosobowe@zbm-tbs.zabrze.pl*; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: budowa budynku mieszkalnego, wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą u zbiegu ulic: Konfederatów Barskich i Żeromskiego na działkach nr 3664/59, 3668/59, 3665/59, 2159/60, 2160/60 i 2334/60 (k. mapy 5, obręb Zabrze; 12) w Zabrzu wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843, z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/2021/000039/1
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: Budowa budynku mieszkalnego, wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą u zbiegu ulic: Konfederatów Barskich i Żeromskiego na działkach nr 3664/59, 3668/59, 3665/59, 2159/60, 2160/60 i 2334/60 (k. mapy 5, obręb Zabrze; 12) w Zabrzu wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.Inwestycja będzie realizowana zgodnie z założeniami finansowania przez Bank Gospodarstwa Krajowego. Dokumentacja projektowo – kosztorysowa została wykonana w oparciu o Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 20 października 2015r. (poz. 1720) w sprawie warunków i trybu finansowania zwrotnego w ramach realizacji przez Bank Gospodarstwa Krajowego rządowego programu popierania budownictwa mieszkaniowego oraz minimalnych wymagań dotyczących lokali powstałych przy udziale tego finansowania.1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiar robót, decyzja pozwolenia na budowę nr 640/20 z dnia 13.07.2020r., zawiadomienie o ustaleniu numeru porządkowego z dnia 06.10.2020r., które stanowią załącznik do SWZ, - projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 11 do SWZ.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również: - dostarczenie kluczy do mieszkań 70 szt.,- dostarczenie kluczy do klatki schodowej w ilości 35 szt.,- dostarczenie kluczy do śmietników w ilości 40 szt.,- dostarczenie pilotów do bramy wjazdowej w ilości 40 szt.,- dostarczenie pilotów do garaży w ilości 8 szt.,- montaż znaków porządkowych komunikacji wewnętrznej w klatkach schodowych, oznakowania informacyjnego w budynkach dot. np. hydrantów, - oznaczenie na elewacji „Zakaz parkowania samochodów na paliwo gazowe”,- oznaczenie miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych (2 miejsca),- oznakowanie dróg wewnętrznych,- montaż szlabanu z systemem SOS,- oznaczenie na elewacji nazwę ulicy i nr budynku.2) Zestawienie powierzchni oraz charakterystyczne dane liczbowe.a) powierzchnia użytkowa budynku: 2 479,56 m2b) powierzchnia netto budynku: 3 183,93 m2c) powierzchnia zabudowy: 683,00 m2d) ilość mieszkań w budynku: 35 szt.e) ilość pomieszczeń przynależnych do lokali mieszkalnych – 35 szt. – 146,78 m2f) ilość garaży – 8 szt. – 195,98 m2g) ilość miejsc parkingowych – 29 szt. w tym 2 szt. dla osób niepełnosprawnych4) Wykonawca zobowiązany jest:a) zawiadomić o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych właściwy organ nadzoru budowlanego oraz projektanta sprawującego nadzór nad zgodnością realizacji budowy z projektem, b) uzyskać decyzję o pozwoleniu na użytkowanie. Zamawiający informuje, iż trwa postępowanie administracyjne w sprawie wydania pozwolenia na wycinkę 15 szt. drzew na terenie inwestycji. Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia przedmiotowych drzew w ramach niniejszego zamówienia. Do realizacji zamówienia należy zastosować sprzęt, materiały i wyroby dopuszczone do stosowania w Polsce, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną oraz w I gatunku.Wykonawca w ramach wykonania zamówienia jest zobowiązany do utylizacji gruzu i innych odpadów nie nadających się do wykorzystania, w miejscach zorganizowanego składowania odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz. U. z 2019r. poz. 701 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 09 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2014r. poz. 1923 z późn. zm.). Za skuteczne powiadamianie mieszkańców, zakładów usługowych i gestorów sieci o prowadzonych robotach i utrudnieniach z tym związanych odpowiada Wykonawca. Sposób powiadamiania zgodnie z decyzją Wykonawcy i obowiązującym prawem.Wykonawca zobowiązany jest do obecności w miejscu realizacji inwestycji na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego bądź inspektora nadzoru z zastrzeżeniem, iż daty obecności na budowie będą każdorazowo uzgadniane z inspektorem nadzoru.Za ujawnione wady dostarczonych przez Wykonawcę materiałów w okresie udzielonej gwarancji przez producenta odpowiada Wykonawca. Wykonawca we własnym zakresie dostarcza niezbędny sprzęt, narzędzia oraz materiały do wykonania zamówienia. Wykonawca odpowiada za spowodowanie zagrożeń i utrudnień, narażających użytkowników sąsiadujących budynków i ich posesje na szkody. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i P.POŻ i odpowiada za nieprzestrzeganie tych przepisów. Zamawiający nie wyraża zgody na instalowanie w obrębie realizacji inwestycji reklam. Zamawiający zastrzega sobie prawo wywieszenia na terenie budowy bannera reklamującego firmę Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45211340-4 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego
45231112-3 - Instalacja rurociągów
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków
45262522-6 - Roboty murarskie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe