Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, drogową i ogrodzeniem, przy ulicy ks. Szcz. Rembowskiego 14 w Zgierzu w modelu ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470023416
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mielczarskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 42 716 22 68
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mpgm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgm.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, drogową i ogrodzeniem, przy ulicy ks. Szcz. Rembowskiego 14 w Zgierzu w modelu ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6bf3cf2-0372-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00256171
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
zamowienia@mpgm.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie pytań, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej zamowienia@mpgm.pl, ze wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się nr referencyjnym sprawy, tj. ZP-MPGM-01/07/2022. Składanie ofert przez platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie ofert, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.mpgm.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt. 36 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z pkt. 36 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-MPGM-01/07/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, drogową i ogrodzeniem, przy ulicy ks. Szcz. Rembowskiego 14 w Zgierzu w modelu ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: zgodnie z pkt. 26 SWZ
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert nastąpi według wzoru określonego w pkt. 15 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zgodnie z pkt. 18 SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców złożenia podmiotowych środków dowodowych.
UWAGA: Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu musi wraz z ofertą złożyć zobowiązania tych podmiotów, o których mowa w punkcie 10.2.3) SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z pkt. 19 SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zgodnie z art. 118 ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą zobowiązania ww. podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia albo inne podmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty które wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą:
1. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - Załącznik nr 3 do SWZ.
2.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w punkcie 13 i 18 SWZ - Załącznik nr 4 do SWZ.
3.Zobowiązania podmiotów udostępniających zasoby - zgodnie z art. 118 ust. 4 ustawy Pzp zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - Załącznik nr 5 do SWZ.
4.Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp - Załącznik nr 6 do SWZ.
5.Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
6.Wypełniony Formularz cenowy - wg Załącznika nr 8 do SWZ z cenami za poszczególne elementy robót budowlanych i ich wartością, stanowiące cenę zamówienia.
7.Wykaz robót budowlanych/zamówień - formularz „Doświadczenie zawodowe – wykaz robót” - Załącznik nr 9 do SWZ - odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: dot. zaprojektowania i budowy wraz z instalacjami (w zakresie ogrzewania, elektrycznych, wodociągowych i kanalizacyjnych), co najmniej jednego budynku mieszkalnego wielorodzinnego z minimum 20 szt. lokali mieszkalnych, których łączna powierzchnia użytkowa jest nie mniejsza niż 1200 m2 wraz z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania.
8. Wykaz osób - formularz „Potencjał kadrowy” – Załącznik nr 10 do SWZ, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia w tym uprawnionych do kierowania robotami budowlanymi odpowiednich specjalności niezbędnymi do realizacji zamówienia stosownie do wymogów ustawy Prawo budowlane.
9.Aktualny odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 ustawy.
10. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków.
11. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.
12. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,
art. 108 pkt. 4 ustawy – dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy,
art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy, dotyczącej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu,
art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy, dotyczącej skazania za przestępstwo lub ukarania za wykroczenie, za które wymierzono kare aresztu, sporządzoną (wystawioną) nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
13. Oświadczenie o zobowiązaniu zorganizowania – formularz „Oświadczenie o placówce” – Załącznik nr 11 do SWZ - na czas realizacji zamówienia, stałej placówki organizacyjnej (biura) na obszarze miasta Zgierza.
14. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę minimum 2 mln zł.
15. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 3 mln zł, ważny co najmniej do końca terminu związania ofertą.
16. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w szczególności – do podpisania oferty wraz z załącznikami – o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę – złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 20 000,00 zł, słownie złotych: dwadzieścia tysięcy, wniesionym przed upływem terminu składania ofert i obejmującym okres związania ofertą tj. okres rozpoczynający się wraz z upływem terminu składania ofert do dnia 26 sierpnia 2022 r.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Żaden ze wspólników nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek, o których mowa mowa w art. 108 ust. 1 oraz w art. 109 ust. 1 ustawy PZP.
2. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć:
a) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego,
b) Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp określające, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy,
c) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian umowy został określony we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 7 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-29 11:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć nie później, niż do godz. 11.30 dnia 29 lipca 2022 roku za pośrednictwem platformy zakupowej Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej spółka z o.o. w Zgierzu: pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/637180 w myśl Ustawy Pzp na stronie internetowej prowadzonego postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-29 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-26