„Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (TBS-13), w Jelczu Laskowicach”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (TBS-13), w Jelczu Laskowicach”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJelcz-Laskowice
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-05-26
  • ZamawiającyZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ - TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-04
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00045851
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (TBS-13), w Jelczu Laskowicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ - TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932815640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Techników 29

1.5.2.) Miejscowość: Jelcz-Laskowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-221

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 318 81 47

1.5.8.) Numer faksu: 71 318 81 47

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgm-tbs.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgm-tbs.com/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (TBS-13), w Jelczu Laskowicach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0243a3c7-acd9-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045851

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Instrukcja obsługi, w tym wymagania techniczne i organizacyjne Platformy dostępne są pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.2) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (TBS-13), w Jelczu Laskowicach”3) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.4) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.5) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku nr 14 do SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.2) W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 01/TBS/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (TBS-13), w Jelczu Laskowicach przy ul. Oławskiej, na działkach nr 23/3, 11/18, obręb Laskowice, pow. Oławski, woj. Dolnośląskie, AM-27, wraz z wewnętrznymi instalacjami wod. – kan., centralnego ogrzewania, instalacją elektryczną, gazową, teletechnicznymi, budową parkingu i obiektów małej architektury, a także wykonanie przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz oświetlenia terenu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych

45211340-4 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:• Cena 60 %• Okres gwarancji 40 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa.1 Dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienie do kierowania robotami budowlanymi.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi do oferty oświadczenie, w którym wskaże do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia osoby, które będą pełnić funkcję kierownika budowy i kierowników robót, posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcyjno-budowlanym (kierownik budowy), w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, gazowych i kanalizacyjnych (kierownik robót) oraz w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (kierownik robót) – posiadające uprawnienia w specjalności w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 – Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy2. Posiadanie doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum jedno zamówienie w zakresie budowy, wielokondygnacyjnych budynków mieszkalnych, mieszkalno – usługowych lub innych budynków (w tym użyteczności publicznej), w których zaprojektowano pomieszczenia przeznaczone na pobyt ludzi, w rozumieniu definicji określonej w § 4 pkt. 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. (tj. z dnia 8 kwietnia 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1065) – w technologii tradycyjnej, o kubaturze nie mniejszej niż 6 000 m3 i wartości nie mniejszej niż 3 000 000 zł netto.W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).3. Zobowiązanie wykonawcy do posiadania polisy OCZobowiązanie wykonawcy złożone w Formularzu Ofertowym, że w terminie do 14 dni po zawarciu umowy (w przypadku złożenia najkorzystniejszej oferty) przedłoży zamawiającemu dokumenty potwierdzające posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości co najmniej 5 000 000,00 zł

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale V pkt. 1.3 SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego - wg załącznika nr 6 do SWZ.b) Oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności lub o przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086) z innym wykonawcą, który złożył ofertę wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - wg załącznika nr 9 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz wykonanych robót budowlanych wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane,- wg załącznika nr 7 do SWZ. Do załącznika należy dołączyć dowody (referencje bądź inne dokumenty) potwierdzające, że roboty budowlane wyszczególnione w zał. nr 7 do SWZ zostały wykonane należycie.b) Wykaz osób - wg załącznika nr 8 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.Kosztorys ofertowy - zestawienie kosztów wykonania zadania, podpisany przez osobę upoważnioną do podpisania oferty, opracowany na podstawie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – wymagany poziom dokładności analogiczny jak w załączonych przez Zamawiającego przedmiarach robót.2. W przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym - pełnomocnictwo lub inny dokument zawierający dane aktualne na dzień składania ofert potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:• dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu;• oświadczenie, o którym mowa w pkt.1.3 - składa każdy z wykonawców. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.4 - składa każdy z wykonawców, w zakresie w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.• oświadczenie o sposobie spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zał. nr 5 do SWZ;4. W przypadku gdy wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów• Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby, sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia, czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, (wzór zobowiązania zawiera załącznik nr 4 do SWZ)• oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu o którym mowa w pkt. 1.3 oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby o którym mowa w punkcie 1. 4 .

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 50 000,00 PLN /słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 /.2. Wadium może być wniesione w:• pieniądzu • gwarancjach bankowych,• gwarancjach ubezpieczeniowych,• w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).3. Wadium musi zostać wniesione najpóźniej do dnia 26.05.2021 r. do godz. 10.004. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy na konto: nr konta: BS Oława Oddz. Jelcz-Laskowice 04 9585 0007 0020 0200 4545 0005, z dopiskiem „Wadium do postępowania pn. „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (TBS-13), w Jelczu Laskowicach przy ul. Oławskiej.”5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 6, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. Wadium wnoszone w pieniądzu na konto Zamawiającego przyjmuje się, że zostało złożone w terminie jeżeli w dniu składania ofert do godz. 10.00 znajduje się na koncie Zamawiającego.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytegowykonania umowy na sumę stanowiącą 5 % zaoferowanej ceny całkowitej (brutto - wartości umowy) - zgodnie z art. 452, ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r.2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może zostać wniesione w jednej z n/w form:a) pieniądzu - nr konta: BS Oława Oddział Jelcz – Laskowice 04 9585 0007 0020 0200 4545 0005 z dopiskiem „Zabezpieczenie należytego wykonania do postępowania pn. „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (TBS-13), w Jelczu Laskowicach przy ul. Oławskiej”b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,c) gwarancjach bankowych,d) gwarancjach ubezpieczeniowych,e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Zamawiający nie wyraża zgody na wnoszenie zabezpieczenia w n/w formach:a) wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,b) przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego,c) przez ustanowienie zastawu rejestrowego, na zasadach określonych w przepisach o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany (aneksowania) umowy w przypadku okoliczności, o których mowa w § 2 ust. 8 projektu umowy – Załącznik nr 10 do SWZ.Zmiany, o których mowa, mogą dotyczyć wszystkich istotnych postanowień umowy, w tym w szczególności w zakresie wysokości wynagrodzenia, terminu realizacji, harmonogramu, itp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/ zgodnie z Instrukcją znajdującą się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-26 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-24

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo i realizowany będzie w oparciu o dokumentację projektową, w tym między innymi o :1. przedmiar robót – stanowiący załącznik nr 11 do SWZ2. projekt budowlany, projekty wykonawcze oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót – stanowiące załącznik nr 12 do SWZ
2021-05-04 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę, montaż i serwis agregatu prądotwórczego - Bolesławiec
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam firmy która sprzeda, zamontuje i serwisuje agregat prądotwórczy w domu jednorodzinnym. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI