BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO I WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ NA...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO I WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ NA NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONEJ W ŁODZI PRZY ULICY NAWROT W ŁODZI NA DZIAŁCE 198, 199 OBRĘB W-24.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-04-19
  • ZamawiającyWidzewskie TBS Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00025403
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO I WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ NA NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONEJ W ŁODZI PRZY ULICY NAWROT W ŁODZI NA DZIAŁCE 198, 199 OBRĘB W-24.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Widzewskie TBS Sp. z o.o.

1.3.) Oddział zamawiającego: Widzewskie TBS Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471691321

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 150/152

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 92-230

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wtbs@wtbs.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wtbs.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO I WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ NA NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONEJ W ŁODZI PRZY ULICY NAWROT W ŁODZI NA DZIAŁCE 198, 199 OBRĘB W-24.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58fe816a-9144-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025403

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wtbs

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wtbs

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji określił w pkt. 8 i 10 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jestWidzewskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o., Al. Piłsudskiego 150/152, 92-230Łódź- inspektorem ochrony danych osobowych w Widzewskim Towarzystwie BudownictwaSpołecznego sp. z o.o., Al. Piłsudskiego 150/152, 92-230 Łódź jest Pani Katarzyna Chmielnicka,kontakt: adres e-mail Katarzyna.chmielnicka@wtbs.pl- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będąna podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego na „Budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem wielostanowiskowym wpoziomie parteru wraz z lokalem usługowym oraz infrastrukturą techniczną na nieruchomościpołożonej w Łodzi przy ul. Nawrot bn na działce 198, obręb W-24”.- odbiorcami Pani/Pana danychosobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania woparciu o art. 74 ustawy Pzp- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeliczas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;-obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jestwymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają zustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane wsposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;- posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODOprawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądaniaod administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, októrych mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu OchronyDanych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczącychnarusza przepisy RODO;-nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODOprawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowaw art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danychosobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. cRODO. ______________________** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie możeskutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowieńumowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jegozałączników.*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniudo przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UniiEuropejskiej lub państwa członkowskiego.Wykonawca, wypełniając obowiązek informacyjnywynikający z art.13 lub art.14 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowebezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w tympostępowaniu składa stosowne oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 03/DA/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażemwielostanowiskowym w poziomie parteru oraz z usługami wraz z infrastrukturą techniczną, nanieruchomości położonej w Łodzi przy ulicy Nawrot bn., działka ewidencyjna numer 198, 199 wobrębie W-24.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek zdolności technicznej lub zawodowej: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeliWykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonaniazamówienia, tj. :a) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy przy realizacjizamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bezograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej b) osobą, która będzie pełniła funkcjękierownika robót sanitarnych przy realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane wspecjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń c) osobą, która będzie pełniła funkcjękierownika robót elektrycznych przy realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlanew specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych ielektroenergetycznych bez ograniczeń Uwagi: Uprawnienia, o których mowa powyżej powinnybyć zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020.1333 tj. z dn.2020.08.03) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r.w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2019 poz.831) lub ważneodpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisówupoważniające odpowiednio do projektowania w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.a)W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się również kwalifikacje, zdobyte winnych państwach, na zasadach określonych w art.12 a ustawy Prawo budowlane, zuwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawaniakwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U.2020.220. tj. z dn. 2020.02.12).b) W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA)-stron umowy oEuropejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych funkcjitechnicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją ouznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych. c)Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotuzamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życieustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowaniazawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowałyuprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca niezalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy, wystawionego niewcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lubopłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, żeodpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do do udziału wpostępowaniu albo przed upływem terminuskładania ofert wykonawca dokonał płatności należnychpodatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłattych nalezności. 2. Zaświadczenie albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnejZakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówkiterenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega zopłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne,w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy,wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania zopłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem alboinnymdokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przedupływem terminuskładania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływemterminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społecznelub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tychnależności;3. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji iInformacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, jeżeli odrębne przepisywymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówieniapublicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia iwykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanychprzez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ).2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ). 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania, jeżeli ofertę składa pełnomocnik.4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 7 do SWZ – jeżeli dotyczy5. Oświadczenie Podwykonawcy, na którego zasoby powołuje się Wykonawca – załącznik nr 8 do SWZ – jeżeli dotyczy6. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.9 SWZ – jeżeli dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

9.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50 000,00 zł, (słownie: pięćdziesiąttysięcy złotych 00/100 zł)9.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następującychformach:9.2.1. W pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego w: BGK oddział w Łodzi nr 211130 1163 0800 0000 0004 7307 z zaznaczeniem: „Wadium – 03/DA/21”.9.2.2. W gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych, a także poręczeniach udzielanych przez podmioty, o którychmowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej AgencjiRozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572 nr 109 poz. 1158 z późn.zm.) na okres związania ofertą.9.3. Wadium w formach innych niż pieniężna winno byćwniesione za pośrednictwem Platformy zakupowej, Zamawiający wymaga złożenia oryginałudokumentu w postaci elektronicznej.9.4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składaniaofert. 9.5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środkówpieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj.przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).9.6. Z treścigwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszoneprzez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłatyZamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawyPzp.9.7. Brak wniesienia wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okreszwiązania ofertą), w wymaganej wysokości lub dopuszczonej formie lub wniesienie go w sposóbnieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.9.8. Wprzypadku gdy wniesione wadium nie zabezpiecza oferty we wszystkich złożonych częściach ijednocześnie niemożliwe jest na podstawie dowodu wniesienia wadium określenie, którychczęści wniesione wadium dotyczy Zamawiający odrzuci ofertę w całości.9.9. Okoliczności izasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenianależytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania zostały określone w pkt. 6 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Zamawiający określił w par.20Projektowanych postanowień umowy - załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-19 13:45

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wtbs

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-19 14:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-18

2021-03-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie elewacji szpitala - Rawa Mazowiecka
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzoną inwestycją poszukuję firmy do wykonania elewacji szpitala. Powierzchnia ok. 1500m2. Miejsce realizacji - Rawa Mazowiecka. Rozpoczęcie prac możliwe w drugiej połowie maja. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI