Budowa budynku magazynowego Centrum Zarządzania Kryzysowego ( II etap)

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa budynku magazynowego Centrum Zarządzania Kryzysowego ( II etap)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrzeworsk
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-09-30
  • ZamawiającyGmina Miejska Przeworsk
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-13
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa budynku magazynowego Centrum Zarządzania Kryzysowego ( II etap)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Przeworsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900499

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 10

1.5.2.) Miejscowość: Przeworsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@przeworsk.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.przeworsk.um.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku magazynowego Centrum Zarządzania Kryzysowego ( II etap)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6b71a05-146a-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00178154

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001684/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa budynku magazynowego Centrum Zarządzania Kryzysowego ( II etap)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przeworsk.bip.info.pl/ , https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu
https://miniportal.uzp.gov.pl/ , EPUAP /MPrzeworsk/skrytka, poczty elektronicznej
info@przeworsk.um.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z
zapisami SWZ w Rozdz XV w tym - Komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą, z uwzględnieniem
wyjątków określonych w Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: • miniPortalu
- https://miniportal.uzp.gov.pl/, • ePUAP -https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz • poczty elektronicznej na
adres mailowy:info@przeworsk.um.gov.pl -Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto
na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do
formularza
komunikacji.-Wymagania techniczna i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przy ich użyciu
opisane
zostały w Regulaminie korzystania z mini portalu oraz Regulaminie ePUAP.-Maksymalny rozmiar
plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.-W postępowaniu o udzielenie zamówienia
komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń,
wniosków (innych niż wskazanych w pkt II),zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się
elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego
na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z
niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, TED
lub ID postępowania).-Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje uważa się za złożone w
terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu.-Postępowanie
odbywa się w języku polskim, w związku z czym wszelkie pisma, dokumenty,oświadczenia składane w
trakcie postępowania między Zamawiającym a Wykonawcami muszą być sporządzone w języku
polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. -
Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę w systemie mini portal tj.:1) stały
dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 2) komputer klasy
PC lub MAC, o następującej minimalnej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ,
jeden z systemów operacyjnych -MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; 3)
zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; 4) włączona obsługa JavaScript; 5)
zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z zapisami swz

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z zapisami swz

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IIT.271.12.RB.21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia szczegółowo określony jest w załączonych do siwz :
1) Przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 2. siwz
2) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR) stanowiących załącznik nr 3 do siwz .

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród nie odrzuconych
ofert, wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych w niniejszej SWZ. O wyborze
najkorzystniejszej oferty decyduje największa liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę
stanowiącą sumę punktów przyznanych ofercie przez komisję przetargową. 1) Przy wyborze oferty
Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:A) Cena ( C) - waga 60 %Sposób oceniania
ofert:1)w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:cena najniższa
oferty podzielona przez / cena badanej (ocenianej) oferty x 100 x waga B) Okres gwarancji (G) -
40%a)Zamawiający może przyznać w ramach tego kryterium maksymalnie 40 pkt, zaś waga
tego kryterium wynosi 40% ogólnej oceny. b) Zamawiający oceni ww. kryterium na podstawie
danych przedstawionych w Druku oferta.c) Minimalny wymagany przez zamawiającego okres
gwarancji wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru. Maksymalny okres gwarancji brany do oceny
oferty wynosi 60 miesięcy. Zaoferowanie gwarancji poniżej wymaganego minimum lub nie
wpisanie żadnej wartości spowoduje odrzucenie oferty . Udzielenie gwarancji powyżej 60
miesięcy uznane zostanie za wniesienie gwarancji na 60 miesięcy. d) Zamawiający w
niniejszym kryterium przyzna ofercie Wykonawcy odpowiednią ilość punktów zgodnie z poniższym
wzorem arytmetycznym okres gwarancji w ofercie ocenianej podzielony przez / okres
gwarancji maksymalnej 60 miesięcy x 100 x waga Wartość oferty będzie obliczana wg wzoru :
W=C+G gdzie :C- ilość pkt. w kryterium cena oferty G- ilość pkt. w kryterium okres gwarancji3.
Za najkorzystniejszą ofertę w danej Części uznana zostanie Oferta Wykonawcy, która
uzyska największą sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach oceny ofert.. Oferta może
uzyskać maksymalnie 100 punktów.4. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to,
że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert,zamawiający
spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie,
zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez
zamawiającego ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ.

2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.

2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.

3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej.
a) dysponuje minimum 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej w zakresie robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia publicznego, także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Osoba ta będzie pełniła funkcję Kierownika budowy .

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:

1. Druk oferta
2. Oświadczenia z art. 125 ust. 1( o spełnianiu warunku udziału i braku podstaw wykluczenia)
3. Kosztorys ofertowy (SZCZEGÓŁOWY) potwierdzający wyliczenie ceny ofertowej brutto,( brak dołączenia kosztorysu szczegółowego do oferty będzie powodował jej odrzucenie)
4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
5. Zobowiązanie innego podmiotu, (jeżeli dotyczy);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z zapisami swz

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określa projekt umowy będący
załącznikiem do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-30 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: oferty nalezy złożyć za pośrednictwem "Formularza do złożenia zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostępnego na EPUAP ( Urzedu Miasta Przeworska) i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-30 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-30

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukamy do współpracy firm do elewacji i dociepleń budynków jednorodzinnych - Sanok
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukamy do współpracy firm do elewacji i dociepleń budynków jednorodzinnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dania gotowe oraz zupy
Następne ogłoszenie o zamówieniu: dostawa nabiału
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Utrzymanie szlaków zrywkowych i składów drewna na terenie Nadleśnictwa Kańczuga
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa tężni solankowej w Kalwarii Zebrzydowskiej
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI