Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Budowa budynku kontenerowej szatni przepustowej z kontenerów socjalnych i sanitarnych wraz z wyposażeniem w instalacje oraz armaturę sanitarną, urządzenia elektryczne (...)
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoZielona Góra
WojewództwoLubuskie
Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
Termin składania wniosków2021-04-21
ZamawiającyZakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Data publikacji ogłoszenia2021-04-06
Numer ogłoszenia2021/BZP 00028115
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00028115 z dnia 2021-04-06
Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane Budowa budynku kontenerowej szatni przepustowej z kontenerów socjalnych i sanitarnych wraz z wyposażeniem w instalacje oraz armaturę sanitarną, urządzenia elektryczne (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369088434
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku kontenerowej szatni przepustowej z kontenerów socjalnych i sanitarnych wraz z wyposażeniem w instalacje oraz armaturę sanitarną, urządzenia elektryczne (...)
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zgkzgora.ezamawiajacy.pl.
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zgkzgora.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę należy złożyć elektronicznie, w tym celu należy posiadać konto na Platformie e-Zamawiający(założenie konta jest darmowe). Wykonawca posiadający konto na Platformie e-Zamawiający ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach. Zaleca się zarejestrowanie przed złożeniem oferty – co najmniej 2 dni wcześniej. Kontakt telefoniczny w sprawach technicznych do platformy: tel.: 22 257 22 23. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy przetargowej e-Zamawiający oraz zobowiązuje się przestrzegać postanowień określonych w powyższym Instruktarzu. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: dz.zamowien-pub@zgkim.zgora.pl.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZ.260.46.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa budynku kontenerowej szatni przepustowej z kontenerów socjalnych i sanitarnych wraz z wyposażeniem w instalacje oraz armaturę sanitarną, urządzenia elektryczne dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. Zjednoczenia 110C, 65-120 Zielona Góra miejsce lokalizacji – Dział Zagospodarowania Odpadów ul. Wrocławska 73, 65-218 Zielona Góra.Przedmiot zamówienia będzie realizowany w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez E.CORAX Sp. z o.o., ul. Lotników 1, 65-138 Zielona Góra, zawartą w załączniku nr 1.1 do SWZ. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z dokumentacją projektową, ze specyfikacją techniczną, decyzjami administracyjnymi i uzgodnieniami, przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej oraz postanowieniami warunków umowy.Materiały używane podczas wykonania zamówienia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333).Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia zgodnie z Wymaganiami Zamawiającego, w ścisłej współpracy z Zamawiającym i na jego rzecz w całym okresie realizacji zamówienia (łącznie z okresem gwarancji i rękojmi za wady), jak również zgodnie z poleceniami Inżyniera Kontraktu oraz w sposób wynikających z niniejszej specyfikacji oraz jej załączników. Celem niniejszego postępowania jest przekazanie Zamawiającemu kompletnie zrealizowanego obiektu, wyposażonego i rozliczonego. Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszystkie prace konieczne do osiągnięcia celu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
44211110-6 - Baraki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 81 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie niższej niż 50% wartości składanej oferty brutto.2) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał wiedzę i doświadczenie w realizacji minimum 3 robót budowlanych w zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia i przedstawił na potwierdzenie wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) wykaz robót budowlanych (wg załącznika nr 5 do SWZ), wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przed podmiot, na rzecz którego zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie Wykonawcy. Zamawiający wymaga udokumentowani robót zgodnie z Działem VII pkt. 1.4 niniejszego SWZ. 2) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego zgodnie z Działem VII pkt. 1.3 niniejszego SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a) wymagane przepisami prawa deklarację właściwości użytkowych dla wyrobów budowlanych oraz deklarację zgodności dla maszyn i urządzeń, b) certyfikat bezpieczeństwa CE oraz Deklarację Zgodności na wbudowane materiały (deklarację właściwości użytkowych lub deklarację zgodności na wyroby budowlane oraz urządzenia),c) kompletny wykaz wszystkich elementów wyposażenia,d) kompletną instrukcję obsługi w języku polskim, zawierającą wskazówki w zakresie bieżącej eksploatacji oraz usuwanie drobnych usterek,e) dokumentację techniczną w języku polskim,f) skatalogowany spis części zużywalnych w języku polskim,g) dokument gwarancyjny na przedmiot umowy uwzględniający warunki gwarancji opisane w ofercie złożonej przez Wykonawcę oraz w niniejszej umowie, w języku polskim;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) wymagane przepisami prawa deklarację właściwości użytkowych dla wyrobów budowlanych oraz deklarację zgodności dla maszyn i urządzeń, b) certyfikat bezpieczeństwa CE oraz Deklarację Zgodności na wbudowane materiały (deklarację właściwości użytkowych lub deklarację zgodności na wyroby budowlane oraz urządzenia),c) kompletny wykaz wszystkich elementów wyposażenia,d) kompletną instrukcję obsługi w języku polskim, zawierającą wskazówki w zakresie bieżącej eksploatacji oraz usuwanie drobnych usterek,e) dokumentację techniczną w języku polskim,f) skatalogowany spis części zużywalnych w języku polskim,g) dokument gwarancyjny na przedmiot umowy uwzględniający warunki gwarancji opisane w ofercie złożonej przez Wykonawcę oraz w niniejszej umowie, w języku polskim;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) formularz oferty wg załącznika nr 4 do SWZ;- formularz musi być złożony w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawców, zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie;2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; oświadczenia składane odrębnie w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;- w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, niniejsze oświadczenie, składa każdy z Wykonawców, w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji (wg załącznika nr 3 do SWZ); - Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (wg załącznika nr 3.2 do SWZ);- Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym;3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenie ww. dokumentu w przypadku wskazania przez niego odpowiednio w formularzu oferty (wg załącznika nr 4 do SWZ, str. 1) danych umożliwiających dostęp do tych dokumentów w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych, z których możliwe jest uzyskanie tego dokumentu przez Zamawiającego; 4) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy;- w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia; - powinno zawierać: nazwę postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania;- Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z treścią SWZ oraz załącznikami do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa: https://zgkzgora.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-21 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-20
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż bramy w budynku gospodarczym z drewna - Nowogród Bobrzańsk
Lokalizacja zlecenialubuskie
Data dodania21-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż bramy dwuskrzydłowej w budynku gospodarczym z drewna
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.