Budowa budynku kontenerowej szatni przepustowej z kontenerów socjalnych i sanitarnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa budynku kontenerowej szatni przepustowej z kontenerów socjalnych i sanitarnych wraz z wyposażeniem w instalacje oraz armaturę sanitarną, urządzenia elektryczne (...)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZielona Góra
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-04-21
  • ZamawiającyZakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-06
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00028115
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa budynku kontenerowej szatni przepustowej z kontenerów socjalnych i sanitarnych wraz z wyposażeniem w instalacje oraz armaturę sanitarną, urządzenia elektryczne (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369088434

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zjednoczenia 110C

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-120

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683229100

1.5.8.) Numer faksu: 683229111

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.zgk@zgkim.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.net.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku kontenerowej szatni przepustowej z kontenerów socjalnych i sanitarnych wraz z wyposażeniem w instalacje oraz armaturę sanitarną, urządzenia elektryczne (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa2a2470-96cd-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028115

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zgkzgora.ezamawiajacy.pl.

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zgkzgora.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę należy złożyć elektronicznie, w tym celu należy posiadać konto na Platformie e-Zamawiający(założenie konta jest darmowe). Wykonawca posiadający konto na Platformie e-Zamawiający ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach. Zaleca się zarejestrowanie przed złożeniem oferty – co najmniej 2 dni wcześniej. Kontakt telefoniczny w sprawach technicznych do platformy: tel.: 22 257 22 23. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy przetargowej e-Zamawiający oraz zobowiązuje się przestrzegać postanowień określonych w powyższym Instruktarzu. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: dz.zamowien-pub@zgkim.zgora.pl.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZ.260.46.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa budynku kontenerowej szatni przepustowej z kontenerów socjalnych i sanitarnych wraz z wyposażeniem w instalacje oraz armaturę sanitarną, urządzenia elektryczne dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. Zjednoczenia 110C, 65-120 Zielona Góra miejsce lokalizacji – Dział Zagospodarowania Odpadów ul. Wrocławska 73, 65-218 Zielona Góra.Przedmiot zamówienia będzie realizowany w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez E.CORAX Sp. z o.o., ul. Lotników 1, 65-138 Zielona Góra, zawartą w załączniku nr 1.1 do SWZ. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z dokumentacją projektową, ze specyfikacją techniczną, decyzjami administracyjnymi i uzgodnieniami, przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej oraz postanowieniami warunków umowy.Materiały używane podczas wykonania zamówienia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333).Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia zgodnie z Wymaganiami Zamawiającego, w ścisłej współpracy z Zamawiającym i na jego rzecz w całym okresie realizacji zamówienia (łącznie z okresem gwarancji i rękojmi za wady), jak również zgodnie z poleceniami Inżyniera Kontraktu oraz w sposób wynikających z niniejszej specyfikacji oraz jej załączników. Celem niniejszego postępowania jest przekazanie Zamawiającemu kompletnie zrealizowanego obiektu, wyposażonego i rozliczonego. Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszystkie prace konieczne do osiągnięcia celu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

44211110-6 - Baraki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 81 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie niższej niż 50% wartości składanej oferty brutto.2) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał wiedzę i doświadczenie w realizacji minimum 3 robót budowlanych w zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia i przedstawił na potwierdzenie wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) wykaz robót budowlanych (wg załącznika nr 5 do SWZ), wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przed podmiot, na rzecz którego zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie Wykonawcy. Zamawiający wymaga udokumentowani robót zgodnie z Działem VII pkt. 1.4 niniejszego SWZ. 2) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego zgodnie z Działem VII pkt. 1.3 niniejszego SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) wymagane przepisami prawa deklarację właściwości użytkowych dla wyrobów budowlanych oraz deklarację zgodności dla maszyn i urządzeń, b) certyfikat bezpieczeństwa CE oraz Deklarację Zgodności na wbudowane materiały (deklarację właściwości użytkowych lub deklarację zgodności na wyroby budowlane oraz urządzenia),c) kompletny wykaz wszystkich elementów wyposażenia,d) kompletną instrukcję obsługi w języku polskim, zawierającą wskazówki w zakresie bieżącej eksploatacji oraz usuwanie drobnych usterek,e) dokumentację techniczną w języku polskim,f) skatalogowany spis części zużywalnych w języku polskim,g) dokument gwarancyjny na przedmiot umowy uwzględniający warunki gwarancji opisane w ofercie złożonej przez Wykonawcę oraz w niniejszej umowie, w języku polskim;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) wymagane przepisami prawa deklarację właściwości użytkowych dla wyrobów budowlanych oraz deklarację zgodności dla maszyn i urządzeń, b) certyfikat bezpieczeństwa CE oraz Deklarację Zgodności na wbudowane materiały (deklarację właściwości użytkowych lub deklarację zgodności na wyroby budowlane oraz urządzenia),c) kompletny wykaz wszystkich elementów wyposażenia,d) kompletną instrukcję obsługi w języku polskim, zawierającą wskazówki w zakresie bieżącej eksploatacji oraz usuwanie drobnych usterek,e) dokumentację techniczną w języku polskim,f) skatalogowany spis części zużywalnych w języku polskim,g) dokument gwarancyjny na przedmiot umowy uwzględniający warunki gwarancji opisane w ofercie złożonej przez Wykonawcę oraz w niniejszej umowie, w języku polskim;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) formularz oferty wg załącznika nr 4 do SWZ;- formularz musi być złożony w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawców, zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie;2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; oświadczenia składane odrębnie w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;- w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, niniejsze oświadczenie, składa każdy z Wykonawców, w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji (wg załącznika nr 3 do SWZ); - Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (wg załącznika nr 3.2 do SWZ);- Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym;3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenie ww. dokumentu w przypadku wskazania przez niego odpowiednio w formularzu oferty (wg załącznika nr 4 do SWZ, str. 1) danych umożliwiających dostęp do tych dokumentów w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych, z których możliwe jest uzyskanie tego dokumentu przez Zamawiającego; 4) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy;- w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia; - powinno zawierać: nazwę postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania;- Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z treścią SWZ oraz załącznikami do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa: https://zgkzgora.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-21 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-20

2021-04-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż bramy w budynku gospodarczym z drewna - Nowogród Bobrzańsk
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż bramy dwuskrzydłowej w budynku gospodarczym z drewna Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: WYKONANIE DOBIEGU DO WSPINALNI ORAZ PLACU TRENINGOWEGO
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Zielona Góra: Remont drogi wojewódzkiej nr 170 na odcinku od km 5+200 do km 7+555
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: WYKONANIE DOBIEGU DO WSPINALNI ORAZ PLACU TRENINGOWEGO
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Rozbudowa ul. Śniadeckiego (projektuj i buduj)
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI