Budowa budynku garażowego dla OSP w m. Sobota, gmina Lwówek Śląski

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa budynku garażowego dla OSP w m. Sobota, gmina Lwówek Śląski
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLwówek Śląski
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-06-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Lwówek Śląski
  • Data publikacji ogłoszenia2018-06-08
  • Numer ogłoszenia569509-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 569509-N-2018 z dnia 2018-06-08 r.

Gmina Lwówek Śląski: Budowa budynku garażowego dla OSP w m. Sobota, gmina Lwówek Śląski
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lwówek Śląski, krajowy numer identyfikacyjny 53064300000, ul. al. Wojska Polskiego  , 59600   Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 756 477 888, e-mail urzad@lwowek.home.pl, faks 756 477 889.
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.lwowekslaski.pl/wiadomosci/6733/lista/zamowienia_publiczne
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.lwowekslaski.pl/wiadomosci/6733/lista/zamowienia_publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna. Oferty należy składać osobiście lub przesłać na adres Zamawiającego.
Adres:
Urząd Gminy i Miasta Lwówek Śląski, Aleja Wojska Polskiego 25A, 59-600 Lwówek Śląski

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku garażowego dla OSP w m. Sobota, gmina Lwówek Śląski
Numer referencyjny: IN.271.29.2018.GS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku garażowego dla OSP w m. Sobota, gmina Lwówek Śląski. 1. Podstawowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę jednostanowiskowego garażu na potrzeby OSP, z pomieszczeniem gospodarczym na działce nr 255 w m. Sobota, gmina Lwówek Śląski. Będzie to obiekt wolnostojący, parterowy, murowany z pustaków ceramicznych wraz z zewnętrzną termoizolacją, z dachem w konstrukcji drewnianej, dwuspadowym symetrycznym, krytym blachą dachówkopodobną, z bramą garażową uchylną, segmentową, z wejściem zewnętrznym do pomieszczenia gospodarczego. Utwardzenie terenu działki – dojazd do garażu z placem manewrowym – obejmuje wykonanie nawierzchni z kostki betonowej. Ponadto należy wykonać ciąg pieszy, prowadzący do tylnego wejścia do budynku kultury i wejścia bocznego do pomieszczenia gospodarczego w garażu – również jako nawierzchnia z kostki betonowej. Budynek garażowy należy podłączyć do istniejącej instalacji elektroenergetycznej wewnętrzną linią zasilającą. Nowy obiekt należy wyposażyć w instalację c.o. – przyłączenie do istniejącego kotła na paliwo stałe w pomieszczeniu kotłowni w sąsiednim budynku kultury. Ponadto należy wykonać instalację wodno-kanalizacyjną – przyłączenie również do istniejącej instalacji wod-kan w budynku kultury. 1.1. Charakterystyczne parametry techniczne budynku garażowego: a) szerokość - 6,60 m; b) długość - 12,0 m; c) wysokość budynku - 4,29 m; d) wysokość budynku do kalenicy - 6,39 m; e) powierzchnia zabudowy - 79,2 m2; f) powierzchnia wewnętrzna budynku - 58,2 m2; g) kubatura brutto budynku - ok. 430,0 m3. Rozwiązania konstrukcyjno-materiałowe: - ławy fundamentowe żelbetowe, wylewane na warstwie betonu podkładowego; - podłoga na gruncie z betonu, zbrojona włóknem stalowym; - ściany fundamentowe z bloczków betonowych; ściany zewnętrzne nośne z pustaków ceramicznych; ściany działowe z bloczków z gazobetonu; - dach drewniany, dwuspadowy o kącie nachylenia 30st, pokryty blachą dachówkopodobną; - sufit podwieszany z płyt GKF, na stelażu z profili metalowych; - brama garażowa uchylna, segmentowa, ocieplana, z okienkami i wbudowanymi kratkami wentylacyjnymi; - drzwi wewnętrzne ramowo-płycinowe, pełne, okleinowane, z wkładem z płyty wiórowej otworowej; drzwi zewnętrzne metalowe, z zamkiem wpuszczanym, wyposażonym we wkładkę bębenkową; - wentylacja – otwory nawiewne umieszczone w dolnej części bramy, otwory wywiewne umieszczone w bocznych ścianach garażu jako kratki stalowe ze stali nierdzewnej; - instalacje wewnętrzne: elektryczna, wod-kan, c.o., odgromowa; - izolacje przeciwwilgociowe: fundamenty – masa bitumiczna; podłoga na gruncie – folia PE; ściany fundamentowe – masa bitumiczna i tłoczona folia kubełkowa; dach – folia PE i folia paroprzepuszczalna; - izolacje termiczne: ściany fundamentowe i cokoły – styropian ekstrudowany; podłoga na gruncie – styropian utwardzony; ściany zewnętrzne – styropian fasadowy; dach – wełna mineralna; - tynki akrylowe cienkowarstwowe na ścianach zewnętrznych i ościeżach; tynki mozaikowe na cokołach; - obróbki blacharskie – pas podrynnowy, pas nadrynnowy, rynny i rury spustowe – z blachy stalowej powlekanej; - zagruntowane ściany wewnątrz budynku pokryte farbami lateksowymi; zagruntowane sufity pokryte farbami emulsyjnymi akrylowymi. 1.2. Instalacje elektryczne w budynku garażowym. 1.2.1. Instalacja zasilająca budynek garażowy. Należy wykonać instalację zasilającą budynek garażowy z istniejącej rozdzielnicy budynku kultury. Zasilanie nowej rozdzielnicy garażu R-G wykonać kablem typu YKYżo 5x10mm2 układanym w rurze ochronnej. Ponadto z rozdzielnicy głównej budynku garażowego należy wykonać zasilanie pod planowaną w przyszłości rozdzielnicę zewnętrzną oraz zasilanie zewnętrznej bramy wjazdowej. W istniejącej rozdzielnicy w budynku kultury należy zabudować dodatkowe zabezpieczenie nadprądowe, które będzie miało za zadanie zabezpieczyć kabel zasilający rozdzielnicę garażu R-G. 1.2.2. Rozdzielnica nN 230/400V. W budynku garażowym należy zamontować rozdzielnicę nN 230/440 V wraz z wymaganym osprzętem. Rozdzielnicę należy wykonać w obudowach wyposażonych w zamykane drzwi z dostępem tylko dla osób upoważnionych. 1.2.3. Instalacja oświetlenia. Instalację oświetlenia należy wykonać w sposób zapewniający poziomy natężenia oświetlenia zgodnie z normą PN-EN 12464-1:2004 „Światło i oświetlenie. Oświetlenie miejsc pracy. Cz. 1 Miejsca pracy we wnętrzach” oraz wymaganiami Inwestora. Realizację wszystkich opraw oświetleniowych oraz sposób ich montażu należy dostosować do ewentualnych projektów aranżacji wnętrz. Zasilenie opraw oświetleniowych należy wykonać przewodami typ YDYżo 3x1,5mm2 – 750V i YDYżo 4x1,5mm2 – 750V. Osprzęt dla pomieszczeń suchych – zwykły, a w pomieszczeniach wilgotnych – hermetyczny lub kroploszczelny, montowany w puszkach podtynkowych pogłębianych. Łączenia przewodów i odgałęzienia – w puszkach pod wyłącznikami. 1.2.4. Instalacja wewnętrzna zasilająca urządzenia siłowe. W rozdzielnicy budynku garażowego R-G należy wykonać oddzielne obwody dla zasilania instalacji urządzeń 230/400 V zabudowanych w projektowanych pomieszczeniach. Instalację wykonać należy w systemie TN-S przewodami z wydzieloną żyłą ochronną. Przewody od rozdzielnicy do gniazd i puszek przyłączeniowych należy układać wtynkowo. Łączenia rozgałęźne przewodów zasilających gniazda 230V należy wykonać w puszkach instalacyjnych, do których będą mocowane gniazdka. W pomieszczeniach wilgotnych stosować osprzęt o stopniu IP44, do pozostałych pomieszczeń IP20. 1.2.5. Wewnętrzne linie zasilające. Dla rozprowadzenia wszystkich wewnętrznych linii zasilających i obwodów odbiorczych instalacji elektrycznych siłowych i oświetleniowych w budynku garażowym przewiduje się odpowiednie trasy kablowe wykonane za pomocą: drabin kablowych, rur ochronnych sztywnych z tworzywa sztucznego, rur instalacyjnych sztywnych i/lub karbowanych, uchwytów kablowych systemowych. 1.2.6. Instalacja uziemiająca i odgromowa. Uziemienie odgromowe należy wykonać w postaci uziomu fundamentowego bednarką stalową Fe-Zn 30x4 mm. We wskazanych miejscach przy połączeniu przewodów odprowadzających instalacji odgromowej przewodami uziomowymi należy wykonać złącza probiercze w skrzynkach instalowanych w gruncie. Jako zwody poziome niskie na dachu wykorzystać poszycie dachowe. Zwody połączyć metalicznie z wszelkimi metalowymi elementami montowanymi na dachu. Zwody poziome na dachu połączyć z uziemieniem poprzez przewody odprowadzające, które należy prowadzić w warstwie ocieplenia w rurach ochronnych nie rozprzestrzeniających ognia lub po elewacji na uchwytach ściennych. Do połączeń stosować systemowe złącza odgromowe. 1.3. Instalacje sanitarne w budynku garażowym. 1.3.1. Przyłącze i instalacja wodociągowa. Budynek garażowy będzie zasilony w wodę z istniejącej instalacji wodociągowej znajdującej się w budynku kultury, dokładnie w pomieszczeniu kotłowni. Przyłącze wodociągowe do budynku należy wykonać z przewodu PEHD o średnicy DN25 umieszczonego w rurze preizolowanej o średnicy fi200 i długości L=5,90 m. Natomiast instalację wodociągową wewnętrzną należy wykonać z rur typu Pex łączonych za pomocą kształtek zaciskanych bądź skręcanych, dopuszcza się również zastosowanie przewodów w innej technologii. Przed rozprowadzeniem instalacji wewnętrznej należy zamontować, w szafce podtynkowej, zawór odcinający DN20. Woda zimna będzie doprowadzona do następujących punktów czerpalnych: baterii umywalkowej i zaworu czerpalnego ze złączką do węża, oraz podgrzewacza c.w.u. Ciepła woda użytkowa w budynku garażowym będzie przygotowywana w jednopunktowym, elektrycznym, przepływowym podgrzewaczu c.w.u. o mocy 3,5 kW. Przewody instalacji wodociągowej należy prowadzić w posadzce, w bruzdach ściennych lub obudowach g-k. Bezpośrednio po zakończeniu montażu instalację należy poddać próbie szczelności. Po wykonaniu prób z wynikiem pozytywnym instalację należy zaizolować: woda zimna – izolacja antyroszeniowa, woda ciepła – izolacja ciepłochronna. Następnie instalację należy poddać płukaniu, dezynfekcji i ponownemu płukaniu. Przejścia przewodów przez przegrody budowlane oddzielenia pożarowego należy wykonać za pomocą przejść systemowych p.poż., a przez pozostałe przegrody przejścia w tulejach ochronnych. 1.3.2. Przyłącze i instalacja kanalizacji sanitarnej. Ścieki sanitarne będą odprowadzane grawitacyjnie z budynku garażowego przykanalikiem o średnicy φ160x4,7 wykonanym z rur PVC-U klasy S SDR34, łączonych na wcisk, do nowej studzienki rewizyjnej SK1 – wykonanej z tworzywa, o średnicy φ315, z włazem klasy B125 – a następnie do istniejącej studzienki SKI. Instalację kanalizacji sanitarnej wewnątrz budynku garażowego z rur PP i PVC, łączonych na wcisk, należy prowadzić pod posadzką w ziemi, na podsypce piaskowej o grubości 10 cm. Podejścia do przyborów sanitarnych – dwóch wpustów podłogowych i umywalki – należy wykonać w bruzdach ściennych oraz posadzkowych i wpiąć do instalacji za pomocą syfonów. Instalacja kanalizacyjna będzie wentylowana za pomocą pionu wentylacyjnego, wyprowadzonego ponad dach budynku i zakończonego systemową wywiewką. Ponadto instalację należy wyposażyć w rewizję posadzkową zakończoną korkiem lub pionową, w obudowie, do której należy zapewnić dostęp za pomocą drzwiczek rewizyjnych. Po zakończeniu montażu instalacji kanalizacji, przed zamurowaniem bruzd i przebić należy przeprowadzić próby szczelności. 1.3.3. Zewnętrzna i wewnętrzna instalacja ogrzewcza. Źródłem ciepła dla pomieszczeń budynku garażowego będzie istniejący kocioł na paliwo stałe, zlokalizowany w kotłowni budynku kultury. Zapotrzebowanie na ciepło wyniesie ok. 5 kW. Z kotłowni budynku kultury do garażu należy wykonać przyłącze c.o. z rur Pex o średnicy 2x fi25, prowadzone w rurze preizolowanej o średnicy fi200 i długości L=5,90 m. Na instalacji c.o., w szafce podtynkowej w budynku garażowym, należy zamontować 2 zawory odcinające o średnicy DN25 każdy. W garażu należy wykonać wodną instalację c.o. systemu zamkniętego, na parametry temperaturowe czynnika grzejnego 70/55oC, wyposażoną w grzejniki konwekcyjne w ilości 5 szt. Przewody instalacja należy wykonać z rur tworzywowych Pex. Prowadzenie pionów w bruzdach ściennych. W najdalszych i najwyższych punktach instalacji należy zastosować odpowietrzniki automatyczne z zaworami odcinającymi. Na etapie wykonawstwa instalację należy zrównoważyć hydraulicznie. Bezpośrednio po zakończeniu montażu instalację należy poddać próbie szczelności. Po wykonaniu próby z wynikiem pozytywnym rury należy zaizolować izolacją ciepłochronną. Następnie instalację należy poddać płukaniu i przeprowadzić próbę na gorąco z dokonaniem regulacji instalacji. Przejścia przewodów przez przegrody budowlane oddzielenia pożarowego należy wykonać za pomocą przejść systemowych p.poż., a przez pozostałe przegrody przejściach w tulejach ochronnych. 1.4. Zagospodarowanie terenu. Na działce nr 255 od strony zachodniej granicy działki należy wykonać dojazd do garażu z placem manewrowym. Nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 8 cm, na podsypce piaskowo cementowej gr. 5 cm, podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-63mm o gr. 25 cm i warstwie odsączającej z piasku o gr. 15 cm, ograniczonej betonowymi krawężnikami ulicznymi 30x15 cm ustawianymi na ławie betonowej z oporem, beton B15 (C12/15). Dodatkowo należy wykonać ciąg pieszy, prowadzący od tylnego wejścia do budynku kultury i wejścia bocznego do budynku garażu – nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 8 cm, na podsypce piaskowej (piasek średnioziarnisty) o gr. 5 cm, ograniczonej obrzeżami betonowymi 25x6 cm ustawianymi na ławie betonowej z betonu B15 (C12/15). Po wykonaniu budynku garażowego i utwardzeń należy uporządkować tereny zieleni, obsiać je trawą. Nie przewiduje się usunięcia z działki istniejących drzew. Szczegółowy zakres robót budowlanych zawarty jest w dokumentacji projektowej, która stanowi Integralną część opisu przedmiotu zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0
45310000-3
45330000-9
45400000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-10-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: 1. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200 000,00 zł (słownie zł: dwieście tysięcy); 2. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 zł (słownie zł: sto pięćdziesiąt tysięcy).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: 1. dysponuje co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika budowy stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa; 2. dysponuje co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót instalacji sanitarnych stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów; 3. dysponuje co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót elektrycznych stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów; 4. w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem była budowa, rozbudowa, przebudowa budynków o kubaturze od 220,0m3 o wartości robót co najmniej 150 000,00 złotych brutto każde.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone - zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ; 2. dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 200 00,00 zł (słownie zł: dwieście tysięcy); 3. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ; 4. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 zł (słownie zł: sto pięćdziesiąt tysięcy).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu). 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisywania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 3. Oświadczenie o korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców. 4. Zobowiązanie i innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Wykonawca w terminie trzech (3) dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu pisemne oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24. ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 6. Oświadczenie dot. RODO.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium od Wykonawców ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Szczegółowe informacje dot. wadium zawarte są w pkt 13 SIWZ.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena oferty brutto 60,00
okres gwarancji na wykonane roboty budowlane 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakazuje się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wybory Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych poniżej: 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy zachodzi co najmniej jedna z poniższych okoliczności z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia: a) Zmiana warunków wykonania umowy jest konsekwencją: - wystąpienia warunków pogodowych, klęsk żywiołowych powodujących zniszczenia wykonanych wcześniej robót lub uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; - konieczności wykonania badań archeologicznych; - konieczności usunięcia kolizji z urządzeniami infrastruktury podziemnej nie zinwentaryzowanej geodezyjnie; - istotnego wpływu przedsięwzięć realizowanych przez gestorów mediów dotyczących terenu objętego przedmiotowym zamówieniem; - braku możliwości udostępnienia obiektu w celu prowadzenia robót, wynikającą z obiektywnych, nieprzewidzianych i niezależnych od Wykonawcy okoliczności; - zmiany osób wykonujących umowę po stronie Wykonawcy, przy czym zmiany w tym zakresie mogą być dokonane wyłącznie pod warunkiem zagwarantowania wykonania przedmiotu umowy przez osoby zapewniające należyte jej wykonanie, w szczególności posiadające kwalifikacje wymagane przez Zamawiającego w pkt. 8.1.2.c) SIWZ; - wstrzymania robót przez Zamawiającego; b) w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w ppkt. a) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności lub o czas niezbędny na usunięcie skutków oddziaływania tych okoliczności w zakresie umożliwiającym kontynuowanie czynności mających na celu wykonanie przedmiotu umowy; c) jeżeli w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ppkt. a) konieczna będzie zmiana istotnych postanowień umowy, odpowiednie zapisy umowne zostaną stosownie zmodyfikowane, w sposób zapewniający zgodność z obowiązującymi przepisami prawa; d) Zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ust. 1 pkt 2) ÷6) Ustawy. 2. W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia – odpowiednie zapisy umowy zostaną dostosowane do obowiązującego stanu prawnego. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy: - Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); - Zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-06-25, godzina: 11:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę, montaż i serwis agregatu prądotwórczego - Bolesławiec
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam firmy która sprzeda, zamontuje i serwisuje agregat prądotwórczy w domu jednorodzinnym. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI