Budowa budynku dla hipopotamów z wybiegiem zewnętrznym oraz basenem, a także z zagospodarowaniem...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa budynku dla hipopotamów z wybiegiem zewnętrznym oraz basenem, a także z zagospodarowaniem terenu, instalacjami wraz z rozbiórką dotychczasowych: budynku, basenu (...) – postępowanie II
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-07-28
  • ZamawiającyFundacja Miejski Park i Ogród Zoologiczny w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00111585
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa budynku dla hipopotamów z wybiegiem zewnętrznym oraz basenem,
a także z zagospodarowaniem terenu, instalacjami wraz z rozbiórką dotychczasowych: budynku, basenu (...) – postępowanie II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Fundacja Miejski Park i Ogród Zoologiczny w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350029679

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kasy Oszczędności Miasta Krakowa 14

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-232

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zoo-krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo-krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Fundacja

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

prowadzenie ogrodu zoologicznego, zarządzanie lasem komunalnym

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku dla hipopotamów z wybiegiem zewnętrznym oraz basenem,
a także z zagospodarowaniem terenu, instalacjami wraz z rozbiórką dotychczasowych: budynku, basenu (...) – postępowanie II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b136fae-e2f6-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00111585

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.zoo-krakow.pl/przetargi

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.zoo-krakow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.2. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert
oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez
system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem
środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem
3. System jest dostępny pod
adresem:https://portal.smartpzp.pl/zoo-krakow
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści
dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu.5.
Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego odbywa się
komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie
dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania.
6. Za pośrednictwem
posiadanego w Systemie konta Jednostki Zamawiającej oraz kont jej Użytkowników Wewnętrznych
odbywa się komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą w postępowaniu, w szczególności:
przekazywanie wezwań i zawiadomień, informacji, odpowiedzi na pytania.
7. Zadawanie pytań przez
Wykonawców odbywa się w zakładce „Pytania do postępowania”. Po otwarciu ofert, komunikacja
między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje, przekazywane są w formie elektronicznej (czyli opatrzonej podpisem kwalifikowanym) lub w
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem
Platformy, w zakładce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w Zakładce „Oferty”, po
zaznaczeniu numeru złożonej oferty. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz
informacji przyjmuje się datę zapisania plików na serwerze. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane
z Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu Systemu.
8. Do pełnego i
prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie
przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy elektronicznego podpisu kwalifikowanego lubpodpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji
(uwierzytelnienia) i podpisu.9.Korzystanie z Systemu możliwe jest pod warunkiem spełnienia
następujących minimalnych wymagań technicznych:a) Przeglądarka internetowa:• Mozzilla Firefox ver.
65 i późniejsze, Google Chrome ver.66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver
18 i późniejsze, Internet Explorer11,• Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome,
Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek,• dla systemu
operacyjnego Windows, wersja 7 i późniejsze, system obsługuje również alternatywne systemy jak
Linux i MacOS b) Oprogramowanie :•zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),• w
przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox zainstalowany dodatek do przeglądarki Szafir SDK
Web,• zainstalowany program SzafirHost w wersji dla posiadanego systemu operacyjnego c) Podpisy
przesyłanych plików można realizować na 2sposoby:• podpisując pliki w oprogramowaniu
wbudowanym w system SmartPZP• podpisując pliki własnym oprogramowaniem np. Szafir, proCertum
SmartSign, itp. 10. W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Wykonawcy powinni
posługiwać się następującym znakiem postępowania wskazanym w ogłoszeniu o zamówieniu

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BR-271-7/2021 (363)

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku inwentarskiego przeznaczonego na pobyt hipopotamów karłowatych z basenem zlokalizowanym na wybiegu zewnętrznym z dojściami i dojazdem oraz ukształtowaniem i zagospodarowaniem terenu
na dz. Nr 4/2 obr. 18 Kraków Krowodrza.
1.2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie następujących elementów:
1.2.1. rozbiórka istniejącego budynku inwentarskiego dla hipopotamów wraz z wybiegami zewnętrznymi i murem oporowym,
1.2.2. rozbiórka fragmentów istniejących instalacji wewnętrznych w terenie kolidujących z inwestycją,
1.2.3. budowa budynku inwentarskiego na pobyt hipopotamów karłowatych z wybiegami zewnętrznymi,
1.2.4. budowa basenu zewnętrznego na wybiegu zewnętrznym,
1.2.5. budowa i przebudowa dojść do budynku,
1.2.6. wykonanie niezbędnej niwelacji terenu wraz z ukształtowaniem terenu projektowanego wokół budynku,
1.2.7. budowa instalacji wewnętrznych na terenie inwestycji:
1.2.7.1. kanalizacji sanitarnej,
1.2.7.2. kanalizacji opadowej,
1.2.7.3. kanalizacji ogólnospławnej,
1.2.7.4. instalacji wodociągowej (zasilania budynku, zasilania hydrantu DN80, zasilania basenu zewnętrznego),
1.2.7.5. hydrant DN 80 na instalacji wodociągowej,
1.2.7.6. instalacji elektroenergetycznej NN zasilania budynku,
1.2.7.7. instalacji elektrycznej oświetleniowej terenu,
1.2.7.8. instalacji teletechnicznej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45212130-6 - Roboty budowlane w zakresie parków rozrywki

45212212-5 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 3.9. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 oraz ust. 2 p.z.p., polegających na powtórzeniu zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia podstawowego i zgodnych z nim, których całkowita, łączna wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego. Zakres możliwych do udzielenia zamówień uzupełniających, może polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w szczególności gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia przedmiotu zamówienia poprzez wykonanie robót budowlanych. Roboty te mogą polegać w szczególności na: robotach ogólnobudowlanych, ziemnych, konstrukcyjnych, zbrojarskich, wykończeniowych betoniarskich, brukarskich, drogowych, instalacyjnych oraz zwiększenie ilości urządzeń technicznych lub budowlanych służących obsłudze obiektu.
Roboty budowlane obejmujące zamówienia uzupełniające mogą być realizowane na działce objętej inwestycją lub w bezpośrednim sąsiedztwie oddziaływania inwestycji.
Warunki umowne na jakich zostaną udzielone ewentualne zamówienia uzupełniające: podstawą do negocjacji warunków udzielania zamówienia będzie wzór umowy nie odbiegający istotnie od postanowień wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: KWALIFIKACJE I DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA

4.3.6.) Waga: 12

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: WYDŁUŻONY OKRES GWARANCJI BUDOWLANE WRAZ ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG SERWISOWYCH, KONSERWACYJNYCH I PRZEGLĄDOWYCH

4.3.6.) Waga: 28

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. posiadają wiedzę i doświadczenie wyrażające się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert roboty budowlanej lub robót budowlanych w zakresie obiektów kubaturowych o łącznej wartości minimum
3 000 000,00 złotych brutto (słownie: trzy miliony złotych 00/100),
z zastrzeżeniem, że każda z robót przedstawionych do oceny nie może mieć wartości mniejszej niż 2 000 000,00 złotych brutto (słownie: dwa miliony złotych 00/100);
2. dysponują następującymi osobami przeznaczonymi do realizacji zamówienia:
2.1. kierownikiem budowy posiadającym:
a) uprawnienia zawodowe do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub architektonicznej,
b) doświadczenie zawodowe wyrażające się wykonywaniem funkcji kierownika budowy dla robót budowlanych lub roboty budowlanej w zakresie obiektów kubaturowych o łącznej wartości minimum 3 000 000,00 złotych brutto (słownie: trzy miliony złotych złotych 00/100);
2.2. kierownikiem branży konstrukcyjnej posiadającym:
a) uprawnienia zawodowe do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej,
b) doświadczenie zawodowe wyrażające się wykonywaniem funkcji kierownika budowy dla robót budowlanych lub roboty budowlanej w zakresie obiektów kubaturowych o łącznej wartości minimum 3 000 000,00 złotych brutto (słownie: trzy miliony złotych złotych 00/100);
2.3. kierownikiem branży instalacji sanitarnych posiadającym:
a) uprawnienia zawodowe do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
b) doświadczenie zawodowe wyrażające się kierowaniem co najmniej 1 (jedną) robotą budowlaną w branży sanitarnej dla obiektu budowlanego dla którego wartość wykonanych robót budowlanych wyniosła (w całości dla wszystkich branż) nie mniej niż 2.000.000,00 złotych brutto (dwa miliony złotych 00/100);
2.4. kierownikiem branży instalacji elektrycznych posiadającym:
a) uprawnienia do kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
b) doświadczenie zawodowe wyrażające się kierowaniem co najmniej 1 (jedną) robotą budowlaną w branży elektrycznej dla obiektu budowlanego dla którego wartość wykonanych robót budowlanych wynosiła (w całości dla wszystkich branż) nie mniej niż 2.000.000,00 złotych brutto (dwa miliony złotych 00/100);
2.5. specjalistą w zakresie techniki basenowej posiadającym:
a) uprawnienia zawodowe do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych,
b) doświadczenia w nadzorowaniu min. 1 roboty budowlanej obejmującej wykonanie instalacji technologii basenu. Przez doświadczenie w nadzorowaniu robót zamawiający rozumie pełnienie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót.
W odniesieniu do powyższych wymagań stawianych kierownikowi budowy właściwe są uprawnienia budowlane wydawane po 1994 roku
(tj. zgodne z wymogami ustawy Prawo budowlane (tekst pierwotny: Dz. U. 1994 r. Nr 89 poz. 414)
Funkcje kierownika budowy mogą również wykonywać osoby posiadające ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie obowiązujących przed 01.01.1995 r. właściwych przepisów jeżeli uprawnienia te, pozwalają na pełnienie funkcji, o których mowa odpowiednio w punkcie 2.
Funkcje kierownika budowy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Kierownik budowy musi być wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
2.6. minimum 5 osobami przeznaczonymi do wykonywania robót budowlanych w zakresie przedmiotu zamówienia, a także obsługujące maszyny budowlane;
3. posiadają przychód ze sprzedaży netto w ciągu któregokolwiek z ostatnich 3 lat obrotowych nie mniejszy niż 2 000 000,00 złotych (przez ostatni rok obrotowy Zamawiający rozumie ostatni rok dla którego na dzień składania ofert zapadł termin złożenia sprawozdania finansowego do sądu rejestrowego, a w przypadku wykonawców niewpisanych do rejestru przedsiębiorców KRS – odpowiednio do właściwych organów do tego prawem przewidzianych).
W przypadku kwot w walutach obcych dla potwierdzenia spełnienia, któregokolwiek z warunków wymienionych w ust. 1.2, Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN wg średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski z dnia zakończenia świadczenia tych robót budowlanych. Kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/ . Jeżeli dla potrzeby oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający będzie dokonywał przeliczenia na PLN kwot w walutach obcych wg średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski, jeżeli na dzień wskazany wyżej jako moment dokonania przeliczenia, kurs stanowiący podstawę przeliczenia nie zostanie przez NBP opublikowany, podstawą przeliczenia będzie kurs NPB opublikowany w dniu najbliższej publikacji mającej miejsce po dniu o którym mowa wyżej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20 000,00 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Przesłanki zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego opisuje par. 17 wzoru umowy
stanowiącej załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-28 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/zoo-krakow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-28 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-26

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

2021-07-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę malowanie blachodachówki mat-grafit, 230 m2 - Niedźwiedź
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę malowanie blachodachówki mat-grafit, 230 m2.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI