Budowa budynku biurowo – usługowego w miejscowości Długołęka (CUW) wraz z zagospodarowaniem...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa budynku biurowo – usługowego w miejscowości Długołęka (CUW) wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDługołęka
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-16
  • ZamawiającyGmina Długołęka
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00098512
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa budynku biurowo – usługowego w miejscowości Długołęka (CUW)
wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Długołęka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Robotnicza 12

1.5.2.) Miejscowość: Długołęka

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-095

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gmina.dlugoleka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dlugoleka.bip.net.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku biurowo – usługowego w miejscowości Długołęka (CUW)
wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-839e3982-d8ca-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00098512

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003118/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa budynku biurowo - usługowego (CUW) wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w m. Długołęka

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://dlugoleka.bip.net.pl/?c=835

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ ,https://epuap.gov.pl/wps/portal , https://dlugoleka.bip.net.pl/?c=835

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu Formularzy, o których mowa w ust. 2, opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2021.MK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku biurowo – usługowego w miejscowości Długołęka, gmina Długołęka oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznego pozwolenia na użytkowanie.
Charakterystyczne parametry obiektu:
1) powierzchnia zabudowy - 1177,56 m2,
2) powierzchnia netto – 2065,31 m2,
3) wysokość maksymalna – 9,95 m (wys. w kalenicy),
4) kubatura – 9601,25 m3,
5) ilość kondygnacji – 2.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany jest w niniejszej SWZ, w tym w Projekcie umowy (Załącznik nr 1 do SWZ) oraz dokumentacji projektowej, na którą składa się m.in.:
1) Projekt budowlany – sporządzony przez: Archimmodicus Sp. z o.o. Sp. K., ul. Kluczborska 13/1 50-323 Wrocław, opracowany w 04.2018 r.,
2) Projekt budowlany zmian – sporządzony przez: Archimmodicus Sp. z o.o. Sp. K., ul. Kluczborska 13/1 50-323 Wrocław, opracowany w 12.2020 r.,
3) Projekt wykonawczy: Tom I Architektura i drogi – sporządzony przez: Archimmodicus Sp. z o.o. Sp. K., ul. Kluczborska 13/1 50-323 Wrocław, opracowany w 02.2021 r.,
4) Projekt wykonawczy: Tom II Konstrukcja – sporządzony przez: Archimmodicus Sp. z o.o. Sp. K., ul. Kluczborska 13/1 50-323 Wrocław, opracowany w 02.2021 r.,
5) Projekt wykonawczy: Tom III Instalacje sanitarne – sporządzony przez: Archimmodicus Sp. z o.o. Sp. K., ul. Kluczborska 13/1 50-323 Wrocław, opracowany w 02.2021 r.,
6) Projekt wykonawczy: TOM IV Instalacje elektryczne i teletechniczne – sporządzony przez: Archimmodicus Sp. z o.o. Sp. K., ul. Kluczborska 13/1 50-323 Wrocław, opracowany w 02.2021 r.,
7) Projekt wykonawczy: TOM V BMS – sporządzony przez: Archimmodicus Sp. z o.o. Sp. K.,
ul. Kluczborska 13/1 50-323 Wrocław, opracowany w 02.2021 r.,
8) Projekt wykonawczy: TOM VI Akustyka – sporządzony przez: Archimmodicus Sp. z o.o. Sp. K.,
ul. Kluczborska 13/1 50-323 Wrocław, opracowany w 04.2021 r.,
9) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branży budowlanej – sporządzona przez: Archimmodicus Sp. z o.o. Sp. K., ul. Kluczborska 13/1 50-323 Wrocław, opracowana w 02.2021 r.,
10) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacje elektryczne i teletechniczne – sporządzona przez: Archimmodicus Sp. z o.o. Sp. K., ul. Kluczborska 13/1 50-323 Wrocław, opracowana w 02.2021 r.,
11) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacje sanitarne – sporządzona przez: Archimmodicus Sp. z o.o. Sp. K., ul. Kluczborska 13/1 50-323 Wrocław, opracowana w 02.2021 r.,
12) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót BMS – sporządzona przez: Archimmodicus Sp. z o.o. Sp. K., ul. Kluczborska 13/1 50-323 Wrocław, opracowana w 02.2021 r.,
13) Projekt budowlany budowy przyłącza kanalizacji deszczowej – sporządzony przez: Archimmodicus Sp. z o.o. Sp. K., ul. Kluczborska 13/1 50-323 Wrocław, opracowany w 04.2018 r.,
14) Projekt budowlany budowy przyłącza wody – sporządzony przez: Archimmodicus Sp. z o.o.
Sp. K., ul. Kluczborska 13/1 50-323 Wrocław, opracowany w 04.2018 r.,
15) Decyzja o pozwoleniu na budowę nr 1796/2018 z dnia 15.06.2018 r., która stała się ostateczna
w dniu 27.07.2018 r.,
16) Decyzja o zmianie pozwolenia na budowę nr 583/2021 z dnia 23.02.2021 r., która stała się ostateczna w dniu 18.03.2021 r.,
17) Przedmiar robót – sporządzony przez: Archimmodicus Sp. z o.o. Sp. K., ul. Kluczborska 13/1
50-323 Wrocław, opracowany w 02.2021 r.
Zamawiający wyłącza z zakresu przedmiotu zamówienia dostawę i montaż mebli biurowych wymienionych w załączniku nr 1 do projektu wykonawczego architektury i dróg – TOM I.
3. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca wykona automatycznie sterowany system nawadniania całego obszaru działki nr 311/4, obręb Długołęka. Systemem nawadniania należy objąć wszystkie tereny zielone oraz wszystkie nasadzenia zieleni niskiej i wysokiej opisane
w Projekcie Wykonawczym – Architektura, Drogi – Tom I, poprzez zraszacze wynurzalne, linie kroplujące, nawadnianie dokorzeniowe, skrzynki poboru wody wraz z zaworem kulowym min.
4 szt., kompletny automatyczny system sterowania. Zasilanie w wodę należy wykonać
na przyłączu wodnym wraz z montażem podlicznika wody. Projekt warsztatowy opracowany przez Wykonawcę będzie podlegał zatwierdzeniu przez Zamawiającego.
4. Zamawiający jest w trakcie aktualizacji decyzji wyrażającej zgodę na lokalizację przyłącza kanalizacji deszczowej w drodze powiatowej. Ww. dokument zostanie przekazany Wykonawcy
do 6 miesięcy od daty podpisania umowy. W przypadku nieprzekazania przez Zamawiającego ww. dokumentu we wskazanym terminie Wykonawca będzie miał prawo do wydłużenia terminu zakończenia realizacji umowy zgodnie z §17 ust. 1 pkt 1 Projektu umowy.
5. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej
oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego. Jednak zgodnie z §1 ust. 6 Projektu umowy Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją projektową niniejszego zamówienia oraz dokonać oględzin miejsca realizacji przedmiotowej inwestycji.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp.
7. Wymagany przez Zamawiającego minimalny termin udzielenia gwarancji i rękojmi to 60 miesięcy.
8. Miejsce wykonywania przedmiotu zamówienia: Długołęka, gmina Długołęka, powiat wrocławski.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdz. VII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdz. VI SWZ.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że:
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych);
4) zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunki jeśli wykaże, że:
a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane,
z których każda polegała na budowie lub/i rozbudowie lub/i przebudowie budynku użyteczności publicznej o kubaturze min. 6000 m³ i co najmniej jedna z nich była o wartości 10 000 000,00 zł
(słownie: dziesięć milionów złotych) brutto, które to roboty zostały wykonane należycie.
Uwaga: Dla wartości wyrażonych w innej walucie niż PLN Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP ogłoszonego w dniu wszczęcia postępowania.
b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą skierowaną przez Wykonawcę
do realizacji zamówienia:
b1) do kierowania budową, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, posiadającą doświadczenie
w ciągu ostatnich 5 lat w pełnieniu funkcji kierownika budowy podczas realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub/i rozbudowie lub/i przebudowie budynku użyteczności publicznej o kubaturze min. 6000 m³ i o wartości tej roboty budowlanej co najmniej 10 000 000,00 zł (słownie: dziesięć milionów złotych) brutto;
b2) do kierowania robotami sanitarnymi, posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych bez ograniczeń;
b3) do kierowania robotami elektrycznymi, posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń;
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów,
w szczególności zaangażowanie zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków, o których mowa w ww. ust. 2 – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (jeżeli w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp Wykonawca nie wskazał danych umożliwiających dostęp do tych środków podmiotowych, o czym mowa
w poniższym ust. 5 – 6 SWZ);
2) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 1 i 7 Pzp – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) dokumentu potwierdzającego że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
2) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ;
3) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 160 000,00 zł (słownie: sto sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować pełen okres związania ofertą.
3. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
(nr rachunku) 11 9584 1021 2003 0300 0101 0004, prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Oleśnicy – Oddział w Długołęce, tytułem: Wadium - ZP.271.23.2021.MK – Budowa budynku biurowo – usługowego w miejscowości Długołęka (CUW) wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną, tak, aby na dzień i godzinę wyznaczoną na składanie ofert znajdowało się na rachunku bankowym Zamawiającego.
5. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym wskazanym w ust. 4.
7. Wadium wnoszone w gwarancjach lub poręczeniach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Pzp;
2) z jego treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Długołęka;

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy wniesienia przez wybranego Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zwanego dalej zabezpieczeniem.
2. Zamawiający ustala zabezpieczenie w wysokości 5% całkowitej ceny brutto podanej w ofercie.
3. Zabezpieczenie musi być wniesione w 100% wartości ustalonej w ust. 2 w terminie wskazanym
w ust. 1, przy założeniu, że:
1) Zamawiający zwraca należność w wysokości 70% wniesionego zabezpieczenia pieniężnego
w terminie 30 dni od daty dokonania odbioru robót będących przedmiotem ostatniego zlecenia jednostkowego i usunięcia wszystkich wad zgłoszonych najpóźniej do dnia dokonania tego odbioru;
2) pozostałe 30% wysokości wniesionego zabezpieczenia pieniężnego podlega zwróceniu na rzecz Wykonawcy najpóźniej w 15 – tym dniu po upływie okresu odpowiedzialności z tytułu rękojmi
za wady lub gwarancji, o ile należność ta nie zostanie przeznaczona przez Zamawiającego
na usuwanie wad przedmiotu umowy stwierdzonych w tym okresie.
4. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia w innej formie niż w pieniądzu, przez zwrócenie kwoty zabezpieczenia należy rozumieć w szczególności zwrócenie oryginału dokumentu stanowiącego o zabezpieczeniu lub wygaśnięcie zabezpieczenia po upływie okresu, na które miało być wniesione, bez potrzeby fizycznego zwracania dokumentu.
5. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
6. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego (nr rachunku 11 9584 1021 2003 0300 0101 0004), prowadzony w Banku Spółdzielczym w Oleśnicy, Oddział w Długołęce..
7. Zwraca się uwagę, że przyjmowane będą przez Zamawiającego tylko dokumenty ubezpieczeniowe lub bankowe wymienione w ust. 4 niniejszego rozdziału, wnoszone jako zabezpieczenie należytego wykonania umowy, które będą zawierać zapisy: bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.
8. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie innej niż
w pieniądzu, przed podpisaniem umowy zaleca się Wykonawcy przedstawienie do akceptacji Zamawiającego treść dokumentu gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) lub poręczenia. Gwarancja / poręczenie ma być zgodne z ww. ust. 7.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

7. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 Pzp oraz wskazanym w Projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-16 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-16 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-14

2021-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę sieci wykonanych z rur azbestowo-cementowych - Legnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę sieci wykonanych z rur azbestowo-cementowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI