Budowa budynków biurowych (pojedyncze oraz podwójne kancelarie leśne w technologii...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa budynków biurowych (pojedyncze oraz podwójne kancelarie leśne w technologii drewnianej z prefabrykowanych elementów modułowych) dla Nadleśnictw Barlinek, Bierzwnik, Głusko, Karwin, Skwierzyna oraz Strzelce Krajeńskie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBarlinek
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-03-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyNadleśnictwo Barlinek
  • Data publikacji ogłoszenia2020-02-11
  • Numer ogłoszenia510695-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 510695-N-2020 z dnia 2020-02-11 r.

Nadleśnictwo Barlinek: Budowa budynków biurowych (pojedyncze oraz podwójne kancelarie leśne w technologii drewnianej z prefabrykowanych elementów modułowych) dla Nadleśnictw Barlinek, Bierzwnik, Głusko, Karwin, Skwierzyna oraz Strzelce Krajeńskie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Barlinek reprezentowany przez Sławomira Giberta - Nadleśniczego Nadleśnictwa Barlinek, siedziba zamawiającego: Nadleśnictwo Barlinek, ul. Tunelowa 56a, 74-320 Barlinek, tel. +48 (95) 74 66 526, fax: +48 (95) 66 543, e-mail: barlinek@szczecin.lasy.gov.pl
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Barlinek, krajowy numer identyfikacyjny 81053898800000, ul. ul. Tunelowa  , 74-320  Barlinek, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 957 466 526, e-mail barlinek@szczecin.lasy.gov.pl, faks 957 466 543.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka Skarbu Państwa nieposiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Zamawiającym dla poszczególnych części jest: Część I-Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Barlinek, ul. Tunelowa 56 a, 74-320 Barlinek Część II-Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Karwin, ul. Pierwszej Brygady 18, 66-530 Drezdenko Część III-Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Bierzwnik, ul. Dworcowa 17, 73-240 BierzwCzęśćnik Część IV-Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Strzelce Krajeńskie al. Piastów 11B, 66-500 Strzelce Krajeńskie Część V-Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Głusko, ul. Głusko 19, 66-520 Dobiegniew Część VI-Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Strzelce Krajeńskie al. Piastów 11B, 66-500 Strzelce Krajeńskie Część VII-Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Skwierzyna, ul. 2 Lutego 2, 66-440 Skwierzyna
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecin/nadl_barlinek/zamowienia_publiczne oraz http://przetargi.propublico.pl/n1001

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecin/nadl_barlinek/zamowienia_publiczne oraz http://przetargi.propublico.pl/n1001

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynków biurowych (pojedyncze oraz podwójne kancelarie leśne w technologii drewnianej z prefabrykowanych elementów modułowych) dla Nadleśnictw Barlinek, Bierzwnik, Głusko, Karwin, Skwierzyna oraz Strzelce Krajeńskie
Numer referencyjny: SA.270.11.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
7


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynków biurowych na terenie Nadleśnictw: Barlinek (kancelaria podwójna leśnictw Krzynka/Barlinek), Bierzwnik (pojedyncza kancelaria leśnictwa Wygon), Głusko (pojedyncza kancelaria leśnictwa Jaźwiny), Strzelce Krajeńskie (pojedyncza kancelaria leśnictwa Złotawa i pojedyncza kancelaria leśnictwa Wilanów), Karwin (kancelaria podwójna leśnictw Bukowo/Kalinówek) oraz Skwierzyna (kancelaria podwójna leśnictw Chrobotek/Zawarcie). Zamawiający wymaga, aby budowa budynków kancelarii realizowana była w technologii drewnianej z wykorzystaniem prefabrykowanych gotowych elementów oraz montażu na placu budowy tych elementów (modułów) ściennych, dachowych, stropowych.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45223820-0
45223800-4
45110000-1
45111200-0
45400000-1
45210000-2
45000000-7
45260000-7
45450000-6
45320000-6
45262311-4
45262310-7
45421100-5
45432000-4
45324000-4
45111291-4
45330000-9
45232410-9
45331210-1
45262200-3
45331100-7
45231300-8
45311200-2
45311200-2
45314320-0
45200000-9
45443000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-10-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-10-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż: I) dla Części I - 300 000 zł II) dla Części II - 300 000 zł III) dla Części III - 200 000 zł IV) dla Części IV - 200 000 zł V) dla Części V - 200 000 zł VI) dla Części VI - 200 000 zł VII) dla Części VII - 300 000 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie): I) dla Części I wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie budynku w technologii drewnianej (o drewnianej konstrukcji ścian, stropów oraz dachu) z wykorzystaniem prefabrykowanych elementów (np. modułów ścian, stropów, dachu), obejmującej wykonanie robót branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto każda. dla Części II wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie budynku w technologii drewnianej (o drewnianej konstrukcji ścian, stropów oraz dachu) z wykorzystaniem prefabrykowanych elementów (np. modułów ścian, stropów, dachu), obejmującej wykonanie robót branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto każda. III) dla Części III wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie budynku w technologii drewnianej (o drewnianej konstrukcji ścian, stropów oraz dachu) z wykorzystaniem prefabrykowanych elementów (np. modułów ścian, stropów, dachu), obejmującej wykonanie robót branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto każda. IV) dla Części IV wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie budynku w technologii drewnianej (o drewnianej konstrukcji ścian, stropów oraz dachu) z wykorzystaniem prefabrykowanych elementów (np. modułów ścian, stropów, dachu), obejmującej wykonanie robót branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto każda. V) dla Części V wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie budynku w technologii drewnianej (o drewnianej konstrukcji ścian, stropów oraz dachu) z wykorzystaniem prefabrykowanych elementów (np. modułów ścian, stropów, dachu), obejmującej wykonanie robót branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto każda. VI) dla Części VI wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie budynku w technologii drewnianej (o drewnianej konstrukcji ścian, stropów oraz dachu) z wykorzystaniem prefabrykowanych elementów (np. modułów ścian, stropów, dachu), obejmującej wykonanie robót branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto każda. VII) dla Części VII wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie budynku w technologii drewnianej (o drewnianej konstrukcji ścian, stropów oraz dachu) z wykorzystaniem prefabrykowanych elementów (np. modułów ścian, stropów, dachu), obejmującej wykonanie robót branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto każda. Dodatkowe informacje, które należy uwzględnić przy wykazywaniu spełnienia w/w warunku: - przez pojęcie „budowa” rozumie się wykonanie obiektu budowlanego w określonym miejscu a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego. - przez jedną robotę budowlaną zamawiający rozumie wykonanie budowy budynku w technologii drewnianej (o drewnianej konstrukcji ścian, stropów oraz dachu) z wykorzystaniem prefabrykowanych elementów (np. modułów ścian, stropów, dachu), obejmującej wykonanie robót branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto. - w przypadku, gdy podmiot trzeci, którego potencjałem wspiera się wykonawca realizował zamówienie, w zakres którego wchodziły roboty budowlane określone w pkt. 6.2. ppkt 3) lit a) I) - VII SIWZ wspólnie z innym podmiotem, nie ubiegającym się o udzielenie zamówienia, zamawiający wymaga, aby podmiot trzeci udostępniający potencjał wykonawcy faktycznie uczestniczył w realizacji ww. zakresu robót budowlanych. - w przypadku, gdy zamówienie, w zakres którego wchodzą roboty budowlane, o których mowa w pkt. 6.2. ppkt 3) lit a) I) - VII SIWZ były realizowane przez wykonawcę wspólnie z innym podmiotem, nie ubiegającym się o udzielenie zamówienia, zamawiający wymaga, aby wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu faktycznie uczestniczył w realizacji ww. zakresu robót budowlanych. - jeżeli wykonawca lub podmiot trzeci, którego potencjałem wspiera się wykonawca realizował zadanie w trybie zaprojektuj i wybuduj, zamawiający uzna robotę budowlaną, o której mowa w pkt 6.2. ppkt 3) lit a) I) - VII SIWZ za spełniającą warunek, jeżeli robota ta będzie odpowiadała swoim zakresem i wartością wymogom określonym w pkt 6.2. ppkt 3) lit a) I) - VII SIWZ - zamawiający uwzględni tylko zadania prawidłowo ukończone tj. takie, dla których wydano ostateczne pozwolenie na użytkowanie lub – jeżeli pozwolenie na użytkowanie nie było wymagane – wobec których organ nadzoru budowlanego nie wniósł sprzeciwu, o którym mowa w art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.) zwane dalej „Prawem budowlanym” lub dla których wydano zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu, o którym mowa w art. 54 ust. 2 ustawy Prawo budowlane albo dla których wydano inny równoważny dokument/dokumenty, zgodnie z przepisami kraju, w którym zostały wykonane wykazywane roboty budowlane). Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: I) dla Części I Jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika Budowy posiadającą: - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń*, oraz - kwalifikacje/doświadczenie: co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe (po uzyskaniu uprawnień budowlanych) w pełnieniu funkcji kierownika budowy/lub kierownika robót w zakresie kierowania robotami konstrukcyjno-budowlanymi, w tym doświadczenie w kierowaniu robotami polegającymi na budowie co najmniej jednego zakończonego budynku w technologii drewnianej (o drewnianej konstrukcji ścian, stropów oraz dachu). II) dla Części II Jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika Budowy posiadającą: - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń*, oraz - kwalifikacje/doświadczenie: co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe (po uzyskaniu uprawnień budowlanych) w pełnieniu funkcji kierownika budowy/lub kierownika robót w zakresie kierowania robotami konstrukcyjno-budowlanymi, w tym doświadczenie w kierowaniu robotami polegającymi na budowie co najmniej jednego zakończonego budynku w technologii drewnianej (o drewnianej konstrukcji ścian, stropów oraz dachu). III) dla Części III Jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika Budowy posiadającą: - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń*, oraz - kwalifikacje/doświadczenie: co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe (po uzyskaniu uprawnień budowlanych) w pełnieniu funkcji kierownika budowy/lub kierownika robót w zakresie kierowania robotami konstrukcyjno-budowlanymi, w tym doświadczenie w kierowaniu robotami polegającymi na budowie co najmniej jednego zakończonego budynku w technologii drewnianej (o drewnianej konstrukcji ścian, stropów oraz dachu). IV) dla Części IV Jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika Budowy posiadającą: - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń*, oraz - kwalifikacje/doświadczenie: co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe (po uzyskaniu uprawnień budowlanych) w pełnieniu funkcji kierownika budowy/lub kierownika robót w zakresie kierowania robotami konstrukcyjno-budowlanymi, w tym doświadczenie w kierowaniu robotami polegającymi na budowie co najmniej jednego zakończonego budynku w technologii drewnianej (o drewnianej konstrukcji ścian, stropów oraz dachu). V) dla Części V Jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika Budowy posiadającą: - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń*, oraz - kwalifikacje/doświadczenie: co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe (po uzyskaniu uprawnień budowlanych) w pełnieniu funkcji kierownika budowy/lub kierownika robót w zakresie kierowania robotami konstrukcyjno-budowlanymi, w tym doświadczenie w kierowaniu robotami polegającymi na budowie co najmniej jednego zakończonego budynku w technologii drewnianej (o drewnianej konstrukcji ścian, stropów oraz dachu). VI) dla Części VI Jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika Budowy posiadającą: - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń*, oraz - kwalifikacje/doświadczenie: co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe (po uzyskaniu uprawnień budowlanych) w pełnieniu funkcji kierownika budowy/lub kierownika robót w zakresie kierowania robotami konstrukcyjno-budowlanymi, w tym doświadczenie w kierowaniu robotami polegającymi na budowie co najmniej jednego zakończonego budynku w technologii drewnianej (o drewnianej konstrukcji ścian, stropów oraz dachu). VII) dla Części VII Jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika Budowy posiadającą: - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń*, oraz - kwalifikacje/doświadczenie: co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe (po uzyskaniu uprawnień budowlanych) w pełnieniu funkcji kierownika budowy/lub kierownika robót w zakresie kierowania robotami konstrukcyjno-budowlanymi, w tym doświadczenie w kierowaniu robotami polegającymi na budowie co najmniej jednego zakończonego budynku w technologii drewnianej (o drewnianej konstrukcji ścian, stropów oraz dachu). * Uprawnienia wydane zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, i które uprawniając do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przy realizacji przedmiotowego zamówienia lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 2272 z późn. zm.).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; 2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty– sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; 3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień (numer uprawnień, ich zakres oraz data i pełna podstawa ich wydania) i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oferta musi zawierać: 1) formularz Oferty (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ), 2) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej, 3) pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej, 4) oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 5) oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 6) oświadczenia, o których mowa w pkt 4 i 5 dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, o ile wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, 7) zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci zgodnie z pkt 7.5. SIWZ, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów (niewiążący wzór zobowiązania do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej dla Części: dla Części I w wysokości 8 000 zł dla Części II w wysokości 8 000 zł dla Części III w wysokości 7 000 zł dla Części IV w wysokości 8 000 zł dla Części V w wysokości 6 000 zł dla Części VI w wysokości 8 000 zł dla Części VII w wysokości 8 000 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 9.3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w banku Bank PKO BP nr rachunku: 77 1020 1967 0000 8302 0003 7051 do dnia 25.02.2020 r. do godz. 10:00, z dopiskiem: „Wadium na zabezpieczenie oferty, część nr …..” . Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie przesłanki zmiany umowy zawarte zostały we wzorze umowy - załącznik nr 7 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-03, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część I - Budowa budynku biurowego – podwójna samodzielna kancelaria leśnictw Krzynka i Barlinek wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis Części I zamówienia został zawarty w następujących dokumentach: - Dodatkowe wytyczne do opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa – załącznik nr 10 do SIWZ, - przedmiar robót - załącznik nr 11 do SIWZ, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (dalej „STWiOR”– załącznik nr 12 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45443000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część II - Budowa budynku biurowego dla potrzeb leśnictwa Bukowo i Kalinówek wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis Części II zamówienia został zawarty w następujących dokumentach: - Dodatkowe wytyczne do opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 13 do SIWZ - dokumentacja projektowa – załącznik nr 14 do SIWZ, - przedmiar robót - załącznik nr 15 do SIWZ, - STWiOR – załącznik nr 16 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Część III - Budowa budynku biurowego leśnictwa Wygon wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis Części III zamówienia został zawarty w następujących dokumentach: - Dodatkowe wytyczne do opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 17 do SIWZ - dokumentacja projektowa– załącznik nr 18 do SIWZ, - przedmiar robót - załącznik nr 19 do SIWZ, - STWiOR – załącznik nr 20 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Część IV - Budowa budynku biurowego – kancelarii leśnictwa Złotawa wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis Części IV zamówienia został zawarty w następujących dokumentach: - Dodatkowe wytyczne do opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 21 do SIWZ - dokumentacja projektowa – załącznik nr 22 do SIWZ, - przedmiar robót - załącznik nr 23 do SIWZ, - STWiOR - załącznik nr 24 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Część V - Budowa budynku biurowego wraz z zagospodarowaniem terenu – kancelaria leśnictwa Jaźwiny wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis Części V zamówienia został zawarty w następujących dokumentach: - Dodatkowe wytyczne do opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 25 do SIWZ - dokumentacja projektowa – załącznik nr 26 do SIWZ, - przedmiar robót - załącznik nr 27 do SIWZ, - STWiOR – załącznik nr 28 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Część VI - Budowa budynku biurowego – kancelarii leśnictwa Wilanów wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis Części VI zamówienia został zawarty w następujących dokumentach: - Dodatkowe wytyczne do opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 29 do SIWZ - dokumentacja projektowa – załącznik nr 30 do SIWZ, - przedmiar robót - załącznik nr 31 do SIWZ,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Część VII - Budowa budynku biurowego – kancelarii leśnictwa Chrobotek i Zawarcie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis Części VII zamówienia został zawarty w następujących dokumentach: - Dodatkowe wytyczne do opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 33, - dokumentacja projektowa – załącznik nr 34, - przedmiar robót – załącznik nr 35, - STWiOR – załącznik nr 36
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zaplanowanie, dostawę i montaż elementów placu zabaw dla dzieci - Rewal
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zaplanowanie, dostawę i montaż elementów placu zabaw dla dzieci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI