Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa boksów magazynowych oraz ścian oddzielenia przeciwpożarowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIĘDZYGMINNE SKŁADOWISKO ODPADÓW KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570881401
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 31
1.5.2.) Miejscowość: Toniszewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-104
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@msok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.msok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa boksów magazynowych oraz ścian oddzielenia przeciwpożarowego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24b3cad5-e58b-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00195611
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00043302/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa wraz z montażem bloków betonowych na wykonanie ścian p.poż.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://msok.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://msok.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
włączona obsługa JavaScript;
zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf;
dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: pdf., excel., doc., zip.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zawarto w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zawarto w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZP.271.4/2.2022.SG-K
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa zespołów zasieków na odpady w postaci wydzielonych niezależnych boksów ścian wolnostojących wykonanych z bloczków betonowych z przeznaczeniem do czasowego przechowywania odpadów.
Zamierzenie inwestycyjne obejmuje budowę łącznie trzech obiektów, składających się ze ścian wykonanych z prefabrykowanych bloczków betonowych. Dwa z nich pełnić będą funkcję magazynową ( obiekt nr 2 i 3 ), a jeden stanowić będzie ścianę oddzielenia pożarowego ( obiekt nr 1 ). Zasieki usytuowane zostaną na obszarze istniejącego placu manewrowego z dostępem od strony placu.
Obiekty będą wykonane, jako zespół ścian wykonanych z wielkoprzestrzennych betonowych bloczków systemowych.
OBIEKT 1 – Ściana oddzielenia przeciwpożarowego do stacji redukcyjno-pomiarowej na propan. Ściana w kształcie litery L o wymiarach zewnętrznych 13,80 m x 7,20 m i wysokości 2,40 m powyżej gruntu. Szerokość muru wynosi 60 cm. Ściana będzie częściowo postawiona na istniejącym podłożu betonowym oraz częściowo posadowiona na fundamencie. Obiekt będzie pełnić rolę osłony przeciwpożarowej. Ława fundamentowa o wymiarach 80,0x40,0 cm z betonu B16/20 (B20) zbrojona podłużnie 8 prętami fi 12 oraz poprzecznie strzemionami czterociętymi fi 8 w rozstawie co 30 cm (na zakładach co 15 cm). Posadowienie poniżej poziomu przemarzania gruntu, na rzędnej -1,00 m od 0,00 poziomu gruntu.
OBIEKT 2 – Boks magazynowy na surowiec wtórny.
Boks w kształcie litery C o wymiarach zewnętrznych 27,0 m x 9,60 m i wysokości 3,60 m powyżej gruntu. Szerokość muru wynosi 60 cm. Ściana będzie postawiona na istniejącym podłożu betonowym. Obiekt będzie pełnić rolę osłony przeciwpożarowej oraz służyć gromadzeniu paliwa alternatywnego lub komponentów do produkcji paliwa alternatywnego preRDF w formie sprasowanych ułożonych kostek lub luzem.
OBIEKT 3 – Ściana oddzielenia przeciwpożarowego w formie boksu magazynowego na odpady wielkogabarytowe.
Boks w kształcie litery U o wymiarach zewnętrznych 32,40 m x 21,14 m (część jednego ramienia będzie usytuowana pod kątem
45°) i wysokości 4,80 m powyżej gruntu. Szerokość muru wynosi 80 cm. Ściana będzie postawiona na istniejącym podłożu betonowym. Obiekt będzie pełnić rolę osłony przeciwpożarowej oraz służyć gromadzeniu odpadów wielkogabarytowych.
Bloczki betonowe do budowy ściany boksów muszą spełniać klasyfikację ogniową wyrobów budowlanych zgodnie z procedurami PN-EN 13501-2:2016-07 i spełniać wymagania użytkowe elementów murowych z betonu kruszywowego wg PN-EN 771-3+A1:2015-10 i PN-EN 15258:2009.
W całym obszarze magazynowania odpadów występują materiały o nieokreślonych parametrach palności w związku z powyższym przyjęto ich gęstość obciążenia ogniowego powyżej 4.000 MJ/m².
Bloczki wykonane z betonu klasy C30/37 W8 F100 o podstawowych wymiarach szer. 60 cm i 80 cm. Długości poszczególnych elementów zostały dobrane do potrzeb uzyskania planowanego kształtu projektowanego zasieku. Poszczególne bloczki układane na tzw. „zakładkę”. Każdy z bloczków posiada system wpustów i wypustów, które zapobiegają przesuwaniu się poszczególnych elementów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45262520-2 - Roboty murowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – nie stawia się wymagań,
2) Sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 220.000,00 zł,
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
3) Zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie :
a) Doświadczenia :
posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowy ścian fundamentowych lub ścian zewnętrznych budynków z bloczków betonowych o wysokości co najmniej 2,40 m.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2, na zasadzie SPEŁNIA/NIESPEŁNIA.
b) Osób zdolnych do wykonania zamówienia - dysponują :
kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności,
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Dokument potwierdzający, że oferowane bloczki betonowe do budowy ścian boksów spełniają klasyfikację ogniową wyrobów budowlanych zgodnie z procedurami PN-EN 13501-2:2016-07 i spełniają wymagania użytkowe elementów murowych z betonu kruszywowego wg PN-EN 771-3+A1:2015-10 i PN-EN 15258:2009.
Dokumentem mogą być : deklaracja właściwości użytkowych lub raport z badań ognioodporności wyrobu wykonany przez niezależną jednostkę certyfikującą lub badawczą.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Dokument potwierdzający, że oferowane bloczki betonowe do budowy ścian boksów spełniają klasyfikację ogniową wyrobów budowlanych zgodnie z procedurami PN-EN 13501-2:2016-07 i spełniają wymagania użytkowe elementów murowych z betonu kruszywowego wg PN-EN 771-3+A1:2015-10 i PN-EN 15258:2009.
Dokumentem mogą być : deklaracja właściwości użytkowych lub raport z badań ognioodporności wyrobu wykonany przez niezależną jednostkę certyfikującą lub badawczą.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) wspólnie muszą wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu,
2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia
z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2022 r. poz. 835 ),
3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,
5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców,
6) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, jakie usługi lub roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy,
7) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania zawarto w załączniku Nr 5 do SWZ Projekt umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 21.06.2022r do godz. 10:00 za pośrednictwem Platformy pod adresem : https://msok.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet wg zasad określonych w rozdziale II SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-21 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-20
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak