Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa boiska wielofunkcyjnego na terenie miejscowości Krąplewice przy Szkole Podstawowej wraz z placem zabaw, terenem rekreacyjnym oraz torem typu pumptrack
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jeżewo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351015
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świecka 12
1.5.2.) Miejscowość: Jeżewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-131
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 52 33 180 25
1.5.8.) Numer faksu: 52 522 81 49
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jezewo.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jezewo.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa boiska wielofunkcyjnego na terenie miejscowości Krąplewice przy Szkole Podstawowej wraz z placem zabaw, terenem rekreacyjnym oraz torem typu pumptrack
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1780bbf2-a9da-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094444
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022267/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa boiska wielofunkcyjnego na terenie miejscowości Krąplewice przy Szkole Podstawowej wraz z placem zabaw, terenem rekreacyjnym oraz torem typu pumptrack
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/589643
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512KB/S
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV2 GH lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10,4, Linux, lub ich nowsze wersje
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.;
4) włączona obsługa JawaScript;
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;
6) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowane wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Instytutu miar.
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
1) drogą elektroniczną: sekretariat@jezewo.eu
2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/589643
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RRiB.271.4.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego oraz terenu rekreacyjnego przy szkole podstawowej w miejscowości Krąplewice, na działce nr ewid. 101/4 w gminie Jeżewo, obejmująca w swym zakresie:
- wykonanie boiska wielofunkcyjnego z polem gry do koszykówki i siatkówki;
- wykonanie strefy pumptrack, toru o specjalnie ukształtowanej falistej nawierzchni do jazdy na rowerze,
rolkach, hulajnodze;
- budowę altany drewnianej;
- wykonanie utwardzenia powierzchni gruntu o nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm;
- wykonanie nawierzchni bezpiecznych (nawierzchni z 30 cm warstwy piasku) w strefie istniejących
urządzeń zabawowych i sprawnościowych;
- montaż bramy i furtki w istniejącym ogrodzeniu;
- przeniesienie bramek na istniejącym boisku do piłki nożnej;
- wykonanie drenażu zbierającego z odprowadzeniem do studni wody drenażowej;
- montaż ławek bez oparcia – 3 sztuki oraz koszy – 3 sztuki.
Na działce objętej inwestycją występuje budynek dydaktyczny – szkoła podstawowa, boisko do piłki nożnej o nawierzchni z trawy naturalnej, bramki, piłkochwyty, boisko do siatkówki o nawierzchni z trawy naturalnej, bieżnia o nawierzchni żużlowej, urządzenia zabawowe i sprawnościowe, skocznia do skoku w dal wraz z rozbiegiem. Teren jest częściowo ogrodzony. Na działce występuje infrastruktura techniczna w postaci sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, elektroenergetycznej i telekomunikacyjnej. Działka posiada dostęp do drogi publicznej działka o nr ewid. 101/2 i 103 – droga powiatowa 1228C, poprzez istniejący zjazd. Na działce oprócz zieleni niskiej trawiastej występuje również zieleń w postaci drzew iglastych samosiejek.
W zakres robót wstępnych, niezbędnych do wykonania w pierwszej kolejności wchodzą:
- demontaż przęseł istniejącego ogrodzenia od frontu działki w celu przygotowania do zamontowania
bramy dwuskrzydłowej o szerokości 4,0 m i furtki 1,2 m;
- demontaż słupków z boiska do siatkówki;
- usunięcie nawierzchni żużlowej o powierzchni 165 m2;
- wycinka drzewek samosiejek zgodnie z zagospodarowaniem działki.
Wykonanie boiska wielofunkcyjnego
a) Podbudowa
Przekrój przez podbudowę:
- koryto (grunt rodzimy),
- warstwa odsączająca z piasku o gr. 10cm,
- warstwa konstrukcyjna dolna z kruszywa łamanego o frakcji 31,5-63mm, gr. 10 cm,
- warstwa konstrukcyjna górna z kruszywa kamiennego o frakcji 4,0-31,5mm, gr. 5cm,
- warstwa stabilizująca ST, mieszanina poliuretanu ze żwirem kwarcowym i granulatem gumowym gr. 30-35 mm,
Podbudowę należy oddzielić od pozostałych elementów terenu za pomocą obrzeży betonowych 100x30x8cm ustawianych na ławie betonowej z betonu B10 z oporem. Na powierzchni boiska należy wyprofilować spadek dwustronny o wartości 0,5 %. Rzędne i spadki podano w części graficznej.
b) Nawierzchnia
Jest to nawierzchnia sportowa, poliuretanowej o łącznej grubości warstw 14 mm. Układana jest na podbudowie systemowej. Nawierzchnia składa się z dwóch warstw elastycznej (nośnej) i użytkowej. Warstwa nośna to mieszanina granulatu gumowego SBR i lepiszcza poliuretanowego. Układana jest w grubości około 7 mm mechanicznie, bez spoinowo, przy pomocy rozkładarki mas poliuretanowych. Tak wykonaną warstwę należy pokryć warstwą użytkową, która stanowi system poliuretanowy zmieszany z granulatem kolorowym EPDM o grubości min 7 mm. Po całkowitym związaniu mieszaniny są malowane linie farbami poliuretanowymi metodą natrysku. Finalny etap należy zamknąć warstwą zamykającą, lakierem. Podczas wykonywania prac, należy bezwzględnie przestrzegać aby wilgotność otoczenia oscylowała w przedziale 40-90%, a temperatura podłoża powinna być wyższa o co najmniej 30o C od panującej w danym miejscu temperatury punktu rosy.
Kolor nawierzchni należy uzgodnić z Zamawiającym.
c) Ogrodzenie boiska
Ogrodzenie boiska na słupkach stalowych ocynkowanych pokrytych lakierem poliestrowym o śr. 76,1 i 60,3 mm mocowanych na stopie fundamentowej. Poprzeczki stabilizujące o śr. 42 mm. Pomiędzy słupami w równym rozstawie rozciągnięte linki nośne powlekane o grubości 3,2 mm. Mocowania linek ocynkowane i powlekane pcv. Siatka ocynkowana powlekana grub. 2,5 mm o oczkach 45 x 45 mm. Wysokość ogrodzenia boiska 4 m. Furtka i brama systemowe rozwierane. Rozmieszczenie słupów oraz wymiary otworów furtki i bramy podano w części graficznej.
d) Kosz do koszykówki – 2 szt.
Słup stalowy 90 x 90 mm, ocynkowany regulowany z wysięgiem 160 cm, tablica 180 x 105 cm kratkowa, ze stali ocynkowanej, obręcz uchylna, siateczka do obręczy. Stojak osadzony w fundamencie betonowym zgodnie z częścią graficzną.
e) Słupki do siatkówki – 2 szt.
Zestaw składający się z dwóch słupków stalowych malowanych proszkowo o średnicy fi 76 mm:
- jeden z mechanizmem napinającym
- drugi z napinaczem śrubowym siatki
oraz z tulei umieszczonych w podłożu. W komplecie siatka.
Słupki z możliwością regulacji wysokości zawieszenia siatki od 1,06 do 2.43 m.
Budowa strefy pumptrack
Strefa pumptrack służyć ma głownie młodym użytkownikom – amatorom terenowej jazdy na rowerze, hulajnodze, rolkach. Obiekt projektuje się jako utwardzony tor mieszanką mineralno- asfaltową AC 8 o uziarnieniu do 8 mm, przeznaczoną na kategorię ruchu KR 1.
Parametry strefy pumptrack:
- powierzchnia zagospodarowania: 263,00 m2,
- długość toru w rzucie: 67m,
- szerokość warstwy jezdnej toru: min. 150 cm,
- wysokość zakrętów (band) - nasyp/asfalt: 80/50 cm,
- grubość warstwy asfaltu: 5-7 cm.
Budowa altany drewnianej
Altana ogrodowa w kształcie prostokąta, konstrukcji nośnej drewnianej, o wymiarach 4,14 x 4,14 m.
- Powierzchnia zajęta przez altanę – 17,14 m2
- Długość – 4,14 m
- Szerokość – 4,14 m
- Wysokość – 4,34 m
- Dach wielospadowy – spadek 35o
- Kubatura – 58,00 m3
Utwardzenie powierzchni gruntu
W zakresie przedmiotu zamówienia występuje również utwardzenie powierzchni gruntu w celu utworzenia pieszych ciągów komunikacyjnych o nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm – kolor jasno szary – na zagęszczonej podsypce cementowo – piaskowej gr. 5 cm i warstwie podsypki piaskowej o grubości 10 cm. Utwardzenia wykonane w obrzeżach betonowych 8 x 30 x 100cm na ławie betonowej.
W ramach planowanej inwestycji przewiduje się uzupełnienie nawierzchni z piasku do gr. 30 cm w strefie placu z urządzeniami zabawowymi i sprawnościowymi.
Montaż koszy na odpady – 3 szt.
Dane techniczne:
- Pojemność 35 litrów, kształt – okrągły z daszkiem,
- Wysokość całkowita 100 cm, szerokość 42 cm,
- Opróżnianie poprzez obrót pojemnikiem
- Materiał – blacha stalowa ocynkowana, słupek metalowy, elementy malowane proszkowo,
- Sposób montażu – zabetonowanie w gruncie na głębokość 60 cm poniżej poziomu terenu.
- Kolor zielony.
Montaż ławek – 3 szt.
Ławka betonowa o parametrach:
- długość całkowita: 200/210 cm
- długość siedziska: 170/180 cm
- wysokość siedziska: 44 cm
- szerokość: 40 cm
- waga 180 kg
siedzisko - listwy z drewna grubości 4cm, impregnowane oraz malowane 2-krotnie lakierobejcą
podstawa - element betonowy wykonany z kruszyw płukanych
Ławka posadowiona na utwardzeniu z kostki betonowej.
Trawniki
Przedmiot zamówienia obejmuje również utrzymanie zieleni na terenie w obrębie robót budowlanych po ich wykonaniu, należy obsiać mieszanką traw gazonowych na 5 cm żyznym podłożu. Powierzchnia przewidziana do obsiewu ok. 500 m2.
W ramach robót związanych z wykonaniem trawnika przewiduje się jego nawadnianie i pielęgnację do momentu jego zagęszczenia.
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany jest w dalszej części SWZ, w szczególności w:
1) dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ;
2) projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają :
- ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych).
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno świadczenie polegające na budowie boiska wielofunkcyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu;
b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
─ kierownika robót (kierownika budowy) – osobę odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi w branży ogólnobudowlanej bez ograniczeń wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) lub ważne uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie prac które będą przedmiotem zamówienia i za które będzie odpowiedzialny które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane za granicą, zgodnie z przepisami o uznawaniu kwalifikacji zawodowych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dokumenty i oświadczenia, które Wykonawca składa w postępowaniu w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ;
b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, które Wykonawca składa w postępowaniu w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, wraz z załączonymi dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 4 do SWZ;
b) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego – załącznik nr 5 do SWZ;
c) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-06 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/589643
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-06 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni