Budowa boiska wielof. oraz modernizacja boiska wielof. przy Zespole Szkół im. Narodów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa boiska wielof. oraz modernizacja boiska wielof. przy Zespole Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach w ramach zadania pn.: „Budowa boiska wielof. przy Zespole Szkół w Polkowicach”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPolkowice
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-02-03
  • ZamawiającyPowiat Polkowicki
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-14
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00019058
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa boiska wielof. oraz modernizacja boiska wielof.
przy Zespole Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach w ramach zadania pn.: „Budowa boiska wielof. przy Zespole Szkół w Polkowicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Polkowicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647239

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: św. Sebastiana 1

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 746 15 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatpolkowicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatpolkowicki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Starostwo Powiatowe w Polkowicach

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 3906800449

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: św. Sebastiana 1

1.11.4.) Miejscowość: Polkowice

1.11.5.) Kod pocztowy: 59-100

1.11.6.) Województwo: dolnośląskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.11.9.) Numer telefonu: 76 746 15 00

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatpolkowicki.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: http://www.bip.powiatpolkowicki.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa boiska wielof. oraz modernizacja boiska wielof.
przy Zespole Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach w ramach zadania pn.: „Budowa boiska wielof. przy Zespole Szkół w Polkowicach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f068bdd2-7512-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00019058

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001103/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Boiska szkolne na terenie Zespołu Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/, http://www.bip.powiatpolkowicki.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: poprzez Platformę, dostępną pod
adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postęp. o udz.zam., w tym składanie Ofert, wymiana informacji oraz przekaz.dokum. lub oświadczeń między Zamaw. a Wyk. odbywa się przy użyciu środków komun.elektr. tj.: a) miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ - strona internetowa prowadzonego postępowania (Ogłoszenie o zamówieniu, dokumenty zamówienia, w tym SWZ i Informacje dla wykonawców o postępowaniu, szyfrowanie oferty, formularze ePuap)b) ePUAPu https://moj.gov.pl/nforms/ezamowienia lub https://epuap.gov.pl/wps/portal (formularze do komunikacji, SKŁADANIE OFERT) c) poczty elektronicznej (korespondencja oprócz Ofert):
agnieszka.mietlinska@powiatpolkowicki.pl i/lub karolina.basinska@powiatpolkowicki.pl,
DW/: iwona.rosinska@powiatpolkowicki.pl . jak również przy użyciu: d) Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/ (Ogłoszenie o zamówieniu, informacje o postępowaniu) Przez środki kom.elektr. rozumie się środki kom.elektr. zdef.w ustawie z dnia 18.07. 2002 r. o świad.usług drogą elektron. 2.Wyk.zamierzający wziąć udział w post. o udz. zam.publ. musi posiadać konto na ePUAP. Wyk.posiad.konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 3. Wym.tech.i organ.wysył.i odb.dokum.elektr., elekt.kopii dokum.i ośw. oraz inf.przekazyw. przy ich użyciu opisane zostały w Regul.korzystania z systemu miniPortal oraz War.korzyst.z elektr.platformy usług admin. publ. (ePUAP). Regul.dostęp.są odpow.o na miniPortalu , ePUAPu . Przed przystąp.do wysył.i odb. w/w dokum.Wyk.powinien zapoz. się z aktual. i bieżącymi regul.i instruk.korzystania z miniPortalu oraz ePUAP, oraz do postęp. zgodnie z nimi. 4.Za datę przekaz.Oferty, oświadcz., o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiot.sr.dowod, przedm.środ.dowod. oraz innych informacji, ośw.lub dok., przekaz.w postęp., przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP, a w przypadku komunikacji za pomocą poczty e-mail, datę wpływu na serwer poczty Zam. 5.Sposób sporządzenia dokum.elektr. oświadczeń lub elektr.kopii dokum.lub ośw. musi być zgodny z wymag.określ. w rozporz.Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12. 2020 r. w sprawie spos. sporządz.i przekaz.infor. oraz wymagań techn. dla dokum.elektr.oraz środków komunikacji elektr. w postęp. o udziel.zam.publ.lub konkursie. 6. W celu skrócenia m.in. czasu udziel.odp. na pytania Zamaw.zaleca, aby korespond. elektr.(inna niż Oferta Wykonawcy i załączniki do Oferty) odbywała się za pomocą poczty elektronicznej na adres: agnieszka.mietlinska@powiatpolkowicki.pl i/lub karolina.basinska@powiatpolkowicki.pl, iwona.rosinska@powiatpolkowicki.pl. Maks.rozm.plik.przesył.za pośred. poczty elektr.wynosi 20MB. 7.Jeżeli Zamaw.lub Wykon.przekazują oświad., wnioski, zawiadom. oraz info. za pomocą poczty elekt.j, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwł.potwierdza fakt ich otrzym.8.Wykon.ma także możliwość komunik.się elektr.za pomocą dedy. form.dostęp.na ePUAP oraz udostęp.przez miniPortal („Formularz do komunikacji”). Koresp.przesłana za pomocą tego form.(poza ofertą i zał.do niej ośw., dokum.itd.) nie może być szyfrowana. Adres skrzynki ePUAP Zamaw. na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postęp: /a445t5dwsw/SkrytkaE.oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB. 9.We wszelkiej koresp. związ. z niniej.postęp. Zamaw. i Wykon.posług.się nr postęp. nadanym przez Zamaw.10. Zamawiający zaleca, aby przy korzystaniu z Formularzy do komunikacji lub składania ofert
w miniPortalu przy wyborze rodzaju identyfikatora postępowania (krok 1 Formularza do komunikacji lub Formularza do składania ofert) posługiwać się numerem opublikowanego
w BZP Ogłoszenia o zamówieniu (numer Ogłoszenia o zamówieniu znajduje się w treści opublikowanego Ogłoszenia o zamówieniu w Sekcji II pkt. 2.5) wybierając opcję 2 tj. „Numer ogłoszenia BZP”. Działanie takie spowoduje automatyczne zaczytanie danych Zamawiającego i prowadzonego postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parl.Europ. i Rady UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w spr. ochr. osób fiz. w zw. z przetwarz. danych osob. i w spr.swobod. przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4.05. 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że: 1) administ. Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Polkowicki z siedzibą ul. św. Sebastiana 1, 59- 100 Polkowice;2) administ. wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@powiatpolkowicki.pl bądź ul. św.Sebastiana 1, 59-100Polkowice 3) Pani/Pana dane osob. przetwarz. będą na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiot.postęp. o udz. zamów.publ. prowadzonym w trybie podst.bez negocjacji art. 6 ust. 1 lit b RODO do podjęcia działań przed zawarciem umowy a następnie w celu zawarcia i wykonywania umowy, 4) odbiorcami Pani/Pana danych osob. będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokum. postęp. w oparciu o art. 18 i 74 ustawy P.Z.P. Panią / Pana dane udostępniane będą podmiotom świadczącym Administratorowi usługi, które dla realizacji celów są niezbędne, w tym w szczególności podmiotom świadczącym usługi informatyczne, wsparcia technicznego i organizacyjnego 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechow. zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postęp. o udz. zamów. a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowyw.
obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postęp.o udziel. zamów.publ.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie admin. niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postęp.o udz. zamów.publ. lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamów. publ. ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administr.ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeż. okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c lub b RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla
przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DR.272.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego oraz modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach (lokalizacja: ul. Skalników 6 dz. Nr 315/66, 315/29, 315/41, 315/168,obręb 0001).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
- prace rozbiórkowe utwardzonych nawierzchni
- prace rozbiórkowe ogrodzenia boiska wielofunkcyjnego
- budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej, o wymiarach 24x44 m, do gry w piłkę ręczną, piłkę siatkową, tenisa i mini koszykówkę wraz z piłkochwytami wysokości 6 m
- modernizację istniejącego boiska wielofunkcyjnego, o nawierzchni poliuretanowej, o wymiarach 18,5x36,6 m do gry w piłkę koszykową i siatkową wraz z wymianą ogrodzenia na piłkochwyty wysokości 3 m
- budowę nawierzchni z kostki betonowej
- wyrównanie terenu, wysianie trawników
- wykonanie kanalizacji deszczowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 17. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, których zakres stanowić będzie nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Powyższe zamówienie udzielane będzie mogło być w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia w przypadku konieczności wykonania powtórzenia podobnych do udzielonych robót budowlanych.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Okres udzielonej gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
4.1) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 5 różnych zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej
z zakresem przedmiotowym do niniejszego zamówienia w zakresie budowy/przebudowy boiska o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni min. 1000 m2 każde,
4.2) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem robót, posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi i min. 5 lat doświadczenia w nadzorowaniu robót budowlanych,
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w rozdz. VIII. pkt 2 ppkt. 4.1) SWZ zostaną spełnione wyłącznie jeżeli:
- co najmniej jeden z nich wykaże należytą realizację minimum 5 różnych zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym do niniejszego zamówienia w zakresie budowy/przebudowy boiska o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni min. 1000 m2 każde.
Zamawiający nie dopuszcza sumowania zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia, tzn. warunek nie zostanie uznany za spełniony w sytuacji, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie wykażą, że zrealizowali w sumie wymaganą przez Zamawiającego ilość zamówień, ale żaden z nich nie zrealizował samodzielnie ilości zamówień wymaganych przez Zamawiającego.
4. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, gdy podmiot udostępniający zdolność techniczną lub zawodową wykaże samodzielnie spełnienie warunku udziału, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 2 pkt. 4) ppkt. 4.1) SWZ.
5. Dodatkowe informacje o Wykonawcach polegających na zasobach innych podmiotów oraz o Wykonawcach wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia zawarte zostały w rozdziale XI i XII SWZ.
6. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktual.na dzień skł.ofert oświad.o speł.war.udz.w postęp.oraz o braku podst. do wykl.z postęp. o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – zgodnie z Zał2 do SWZ.
2.odpis lub inf. z KRS, CEiIDG lub innego wł.rej., w celu potwier., że osoba działaj.w imieniu Wykon.jest umocow. do jeg.o reprez.
3. pełnom.lub inny dok.potwierdz.umocow.do reprezen.Wykon, jeżeli w jego imieniu dział.osoba, której umoc.do reprez.Wykon.nie wynika z dokum., o których mowa w pkt. 2. W sytuacji Wykonaw.wspólnie ubieg.się o udz. zamów.do oferty Wykon.zobowiązani są dołączyć pełnom.ub inny dok. potw.umocow.do reprezent. Wykon.wspólnie ubieg.ię o udz. zamów. pub., podpisane odpow.przez osoby umocow.do reprezent. tych Wyk.
4. Wyk.ws. ubieg.się o udz.zamów. (w tym także sp.cyw.), w oparciu o art. 117 ust. 4 ustawy Pzp dołączają do oferty ośw., z którego wynika, które rb wykonają poszcz.Wyk. – Zał3 do SWZ.
5. Wyk., który polega na zdoln. lub syt. podm.udostęp.zasoby, składa, wraz z ofertą, zobow.podm. udostęp.zasoby do oddania mu do dyspoz. niezb. zasob.na potrz.realiz.danego zamów. lub inny podm. śr. dowod. potwierdz., że Wyk.realizując zamów., będzie dyspon. niezbęd.zas. tych podm. Zał4 do SWZ. Zobow.podmiotu udostęp.zasoby, o którym mowa w niniejszym pkt, potwierdza, że stosunek łączący Wyk.z podm.udostęp.zasoby gwarant. rzeczyw.dostęp do tych zasob.oraz okreś.w szczeg.: 1)zakres dostęp.Wyk.zas.pod.udostęp. zasoby;2)sposób i okres udostę.Wyk. i wykorz. przez niego zas.podm. udostęp.te zasoby przy wykon.zamów.;3)czy i w jakim zakr.podmiot udos.zasoby, na zdoln.którego Wyk.polega w odnies.do war.udz.w postęp.dot wyksz., kwalif. zawod. lub dośw., zrealiz. rb i, których wskazane zdoln. dot.
6.Wyk., w przyp.polegania na zdol.lub sytuacji podm.udostęp. zasoby, przedst. do oferty, wraz z ośw. o którym mowa w pkt. 1, także ośw. podmiotu udost.asoby, potwierdz. brak podst.wyklucz. tego podm. oraz odpow.speł.war.udzi.w postęp., w zakresie, w jakim Wyk.powoł.się na jego zasoby – Zał5 do SWZ.
7.wykon., w przypadku powierz.wykonania części zam.podwyk.niebęd.podm.udostęp. zasoby celem wykazspeł.war.udz.w postęp., o ile jest on znany na tym etapie, przedst. do oferty ośw. tego podm.potwierdz.brak podst.wyklucz. - Zał6 do SWZ.
Ośw. i dokum.składane na wezwanie:
1)Oświad.Wyk.o aktualn. inform.zawartych w ośw.z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakr.podstaw wykl.z post.wskaz.przez Zamaw., o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy, w tym również ośw. Wyk., w zakr.art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynal.do tej samej grupy kapit., w rozum.ustawy z dnia 16 .02.2007r. o ochr.konkur.i konsum. z innym wykon, który złożył odrębną ofertę, albo ośw. o przynal.do tej samej gr.kapit. wraz z dok. lub infor. potwierdz. przygot. oferty, niezależ. od innego wykon. należ.do tej samej gr.kapitał – Zał7 do SWZ;
2)Wykaz rb wykon.nie wcześ. niż w okresie ost.5 lat licząc wstecz od dnia w którym upłynął termin skł.ofert, a jeżeli okres prowa.dział. jest krótszy – w tym okr., porów. z rb stan. prz.zam., wraz z pod.ich rodzaju, wart., daty, miejsca wyk. i podm., na rzecz których rob. te zostały wyk., oraz zał. dowod.określ. czy te rb zostały wyk.należ., w szcz.inf. o tym czy r zostały wyk. zg. z przep.prawa budowl.i prawidł.ukoń., przy czym dow., o których mowa, są refer.bądź inne dokum.sporz.przez podmiot, na rzecz którego rb były wykon.,. a jeżeli z uzas.przycz.o obiekt.charakterze Wykon. nie jest w stanie uzys.tych dok.– inne odp.dok. - Zał8 do SWZ;
3)wykaz osób, skier. przez Wyk.do real. zam. pub.wraz z infor.na temat ich kwalif.zaw, upr. i dośw.niezbęd. do wyk. zam. publ., a także zakresu wykon.przez nie czynn.oraz inf. o pod.do dyspon. tymi osobami - Zał9 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Potwierdzenie z badań przeprowadzonych przez specjalistyczne laboratorium (np. LaboSport, ISA-Sport, ITB, Sports Labs Ltd lub inne) potwierdzające spełnienie stawianych wymagań nawierzchni EPDM boisk wielofunkcyjnych, w zakresie wymagań parametrów określonych w SWZ
2) Potwierdzenie z badań przeprowadzonych przez specjalistyczne laboratorium (np. LaboSport, ISA-Sport, ITB, Sports Labs Ltd lub inne) potwierdzające spełnienie stawianych wymagań dla oferowanego systemu warstwy stabilizacyjnej (istniejące boisko 18,5x36,6m podlegające modernizacji).
3) Atest Państwowego Zakładu Higieny lub równoważnej instytucji z państwa członkowskiego UE / EFTA dla nawierzchni poliuretanowej.
4) Karta techniczna proponowanej nawierzchni.
5) Autoryzacją producenta nawierzchni poliuretanowej, na realizowaną inwestycję z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) Potwierdzenie z badań przeprowadzonych przez specjalistyczne laboratorium (np. LaboSport, ISA-Sport, ITB, Sports Labs Ltd lub inne) potwierdzające spełnienie stawianych wymagań nawierzchni EPDM boisk wielofunkcyjnych, w zakresie wymagań parametrów określonych w SWZ
2) Potwierdzenie z badań przeprowadzonych przez specjalistyczne laboratorium (np. LaboSport, ISA-Sport, ITB, Sports Labs Ltd lub inne) potwierdzające spełnienie stawianych wymagań dla oferowanego systemu warstwy stabilizacyjnej (istniejące boisko 18,5x36,6m podlegające modernizacji).
3) Atest Państwowego Zakładu Higieny lub równoważnej instytucji z państwa członkowskiego UE / EFTA dla nawierzchni poliuretanowej.
4) Karta techniczna proponowanej nawierzchni.
5) Autoryzacją producenta nawierzchni poliuretanowej, na realizowaną inwestycję z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię.
Jeśli złożone przez Wykonawcę środki dowodowe okażą się niekompletne, Zamawiający umożliwi ich uzupełnienia w terminie 3 dni od dnia wezwania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych i 00/100);
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w Banku PEKAO S.A. nr rachunku 25 1240 3464 1111 0010 4690 9469 z dopiskiem „Wadium – nr postępowania DR.272.1.2022”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Powiat Polkowicki z siedzibą w Polkowicach 59-100, ul. św. Sebastiana 1;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,
o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,
o których mowa w rozdziale X ust. B pkt. 1 ppkt. 1) niniejszej SWZ, składa każdy z Wykonawców.
6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają z zastrzeżeniem art. 117 ust. 3 ustawy Pzp, tj. „W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane” – co winno mieć odzwierciedlenie w oświadczeniu składanym zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.
7. Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, dotyczy również wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej. Zgodnie z opinią Urzędu Zamówień Publicznych na gruncie przepisów dotyczących zamówień publicznych przedsiębiorców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy bowiem traktować jak wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 12 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty
w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 12 do SWZ.
4.Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę dostępną pod adresem: www.miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-03 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-04

NAJNOWSZE ZLECENIE
Sprzątanie mieszkania - Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam osoby do sprzątania w mieszkaniu. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Polkowice: Dostawa energii elektrycznej
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa świetlicy w miejscowości Głuszyno
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI